Φακός κεφαλής για οδοντιατρική χρήση.

constantine_a_f

New member
7 April 2011
24
0
Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ.
Είμαι φοιτητής οδοντιατρικής και θέλω να κατασκευάσω ένα φακό κεφαλής, καθώς οι ήδη παρεχόμενοι από τις εταιρείες είναι ΠΟΛΥ ακριβοί (400-800 Ε) για την τσέπη ενός φοιτητή σαν εμένα. Δεν έχω πολύ εξοπλισμό, μόνο ένα κολλητήρι και αρκετή διάθεση. Υπάρχουν πολλές επιλογές στην αγορά, όλες υπερκοστολογημένες κατά την άποψη μου και ένας μόνο γιατρός που έφτιαξε κάτι ανάλογο (από όσο ξέρω). Η σελίδα για το προϊόν του είναι η

http://www.vision-d-light.ch/

Τελικός στόχος μου είναι κάτι αντίστοιχο. Ο ίδιος χρησιμοποιεί ένα led Seoul P4 χωρίς heat sink, με επαναφορτιζόμενες μπαταρίες λιθίου και κάποιο chip ελέγχου. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό και καλαίσθητο συγκριτικά με άλλα που κυκλοφορούν.

Οι προδιαγραφές που θέλω να έχει η συσκευή είναι κατα βάση,

1) επαρκής φωτισμός σε απόσταση 40 εκ. (πόσα lumens προτείνετε?)
2) να είναι εστιασμένη η δέσμη (πόσες μοίρες σε οπτικά?)
3) να έχει 4 ώρες ζωής η μπαταρία
4) να είναι μικρό και ελαφρύ.

ΑΝ μπορείτε προτείνετε συνδιασμούς που μπορεί να λειτουργήσουν και πιθανά κοστολόγια ή και ακόμα απο πού μπορώ να τα προμηθευτώ (χωρίς να έχω σκοπό να διαφημιστεί κάποια εταιρεία-απλά είμαι άσχετος ως προς το τι αγορά έχουμε στην Ελλάδα).

Ευχαριστώ

Υ.Γ. Ένα cree xp είναι αρκετό?

Φίλε Κωσταντίνε (?) καλώς ήρθες στην παρέα μας.

Χμμμμ,εξειδικευμένη η κατασκευή που ζητάς.Νομίζω ότι το xp είναι αρκετό και σε φως αλλά και σε εστίαση.Περίμενε και κάποια απ' τα παιδιά που το χουν με τις κατασκευές να σε βοηθήσουν.-bye-

!!! καταλαβαινω το κόστος ορισμένων επαγγελματικών εργαλείων που μπορει να ειναι ορισμένες φορές αδικαιολόγητα ακριβό. Πολλες φορες τα "καλα" εργαλεια κάνουν το μάστορα και δεν εχει αδικο αυτη η φράση.
Εδω ομως μιλάμε για κάτι πρωτοφανές, 600 !!!! τι κρύβει αυτος ο φακός δλδ μέσα του???