Απάντηση: Re: [Φήμες] Nexus 5 - 2015
πάρτα ημιμαθή Λακη... τωρα το λέει και η sony που βρίζουμε συνέχεια!!!
Το θέμα ειναι οτι οσο optimize και να γινει στην οθόνη, η GPU πάντα θα οδηγεί 4x παραπάνω άχρηστα pixels με οτι αυτό συνεπάγεται στην απόδοση. Μια συσκευή με 1080p οθόνη και τον ίδιο επεξεργαστή θα ειναι πολύ πιο γρήγορη. Προτιμώ την ταχύτητα από μερικά εκατομμύρια άχρηστα pixel που δεν τα βλέπει κανείς ακόμα και με 20/20 όραση.
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
http://www.vrworld.com/2015/03/27/qhd-and-4k-smartphones-impractical/
thats the case, ακριβώς!
"Pushing up the resolution of smartphone displays is not the only way to improve the quality of the screen. There’s much to be done to improve color depth, backlight quality, and the ability for the screen to display in bright conditions.
But the resolution race is a way for vendors to compete with each other. The screen resolution of a device is an easy and digestible metric to understand. But for consumers this resolution race isn’t, in the end, a value add as it does little to increase productivity or performance. "
Συγνωμη αλλα εγω στο παραπανω κειμενο της sony την ειδα να κανει αναφορα στο οτι το z4 κραταει παραπανω οταν μιλας ή οταν ακους μουσικη. Αυτα γινονται συνηθως με την οθονη κλειστη.
Γιατι δεν μας ελεγε και ποσο παραπανω κραταει το κινητο με την εξελιγμενη οθονη, οταν σερφαρεις ή παιζεις παιχνιδια. ?
Αλλο πραγμα το optimization σε μια συσκευη, αλλο πραγμα οι οθονες που γενικα εξελισονται σε θεμα καταναλωσης.
Και φυσικα δεν ειναι μονο η καταναλωση οθονης αυτης καθε αυτης, αλλα και της gpu οπως εχει ειπωθει αρκετες φορες.
Το να τιουναρει καποιος (ακομα και με τερτιπια) μια συσκευη για να μην εχει πτωση με μια Qhd (υποχρονισμο gpu, μειωση φωτεινοτητας οθονης κλπ) ή γενικα το να καταφερει να ελαχιστοποιει οσο το δυνατον τη γενικοτερη καταναλωση της συσκευης ειναι ενα πραγμα.
Αλλο πραγμα ειναι να λεμε ομως οτι οι QHD οθονες εξελιχθηκαν ωστε δεν υπαρχει συνολικος αντικτυπος στην καταναλωση.
Οσον αφορα την αναλυση αυτη καθε αυτη στα κινητα, ο καθενας μας εχει τις παραστασεις του. Οι περισσοτεροι εχουμε δει tv διαφορων μεγεθων, βιντεοπροβολεις σε οθονες διαφορων ιντσων και αναλογα την αποσταση θεασης γνωριζουμε τον αντικτυπο της αναλυσης και υπο ποιες προυποθεσεις.
Η δικη μου (ημιμαθης) εμπειρια εχει δειξει στα δικα μου ματια οτι δεν μπορουσα να ξεχωρισω την 1080 αναλυση σε σχεση με μια QHD οσο κι αν προσπαθησα σε κινητα.
Υπεριον, αλλο πραγμα ποσο ενεργοβορα ειναι τα pixels αυτα καθε αυτα και αλλο πραγμα ποσο ενεργοβορα θα γινει η cpu/gpu οταν θα κληθει να πραξει καποια απαιτητικη εφαρμογη (παιχνιδια κλπ) οπου η συσκευη θα κληθει να δωσει το 100% των επιδοσεων της.
Αλλη καταναλωση θα επιφερει μια gpu που "κοιμαται" οταν μιλας ακους μουσικη κλπ και αλλη οταν θα απαιτηθει η σκληρη χρηση της. Οταν κληθει λοιπον να οδηγησει μια QHD οθονη εκει θα δεις και την πραγματικα ενεργοβορα καταναλωση που επιφερει μια Qhd σε σχεση με μια HD.
Ενα απλο παραδειγματακι: ψαξε και βρες ποση αυτονομια εχει το lg g2, υστερα το g3 και υστερα το g4.
Τελος, οσον αφορα τα 2 τελευταια, ψαξε να βρεις και ποση φωτεινοτητα δινει η οθονη τους σε σχεση με το g2.
(Το g4 π.χ. ενω εχει καλυτερο κοντραστ απο το g3 μετρηθηκε με μικροτερη φωτεινοτητα)
Μερικες φορες λοιπον η "ελαχιστη" διαφορα καταναλωσης μιας QHD οθονης ειναι γιατι στους ενεργειακους τομεις που την αφορουν εγιναν και καποιοι συμβιβασμοι.
Αλλο πραγμα ειναι η καθε εταιρια να προσπαθει με διαφορων τυπων τιουναρισματα να κρατησει την καταναλωση χαμηλα και αλλο πραγμα ειναι να λεμε οτι μια QHD δεν εχει ΚΑΜΙΑ διαφορα (ή αμελητεα) στην καταναλωση.
Τα πραγματα εξελισονται σιγουρα ναι, αλλα μεχρι να φτασουμε σε μια εποχη οπου θα μας προσφερουν πολυ καλυτερες μπαταριες, υπαρχουν ανθρωποι που θα προτιμουσαν μια απλη hd οθονη. Ποσο μαλιστα αφου ουτε αυτοι μπορουν να καταλαβουν την διαφορα αναλυσης σε αυτες τις κωμικες ιντσες.