Foivos Young Cannibals - She Υπαρχει Crazy

Δεν είναι μόνο οι συνθέσεις που κοπιάρονται για τις ανάγκες της εγχώριας αγοράς, αλλά γενικότερα οι ιδέες. Πχ πριν 10 και πλέον χρόνια αυτή η χρήση ενός εφέ vocoder από κάποιους εγχώριους αοιδούς, κατευθείαν κοπιαρισμένη απ' έξω.
 
Δεν είναι μόνο οι συνθέσεις που κοπιάρονται για τις ανάγκες της εγχώριας αγοράς, αλλά γενικότερα οι ιδέες. Πχ πριν 10 και πλέον χρόνια αυτή η χρήση ενός εφέ vocoder από κάποιους εγχώριους αοιδούς, κατευθείαν κοπιαρισμένη απ' έξω.

Θες να μιλήσουμε ακόμα και για γραμματοσειρές ή κάθε είδους graphics σε εξώφυλλα/εσώφυλλα δίσκων?
Στα πάντα είμαστε οι χειρότεροι κι ακαλαίσθητοι μίμοι.

Κι έχεις τα "δελτία ειδήσεων" να σου λένε ότι η Madonna π.χ. κόπιαρε το φόρεμα της Βίσση όταν πήγε στα Βλάχικα για κοψίδια...:flipout:
 
Και στο "Υποφέρω" της εν λόγω Κυρίας ,είχε αντιγράψει το back του Insomnia των Faithless..

Πέρυσι που έβγαλε το 10 χρόνια μαζί,πάλι με την εν λόγω Αοιδό,είχε αντιγράψει τραγούδι των Coldplay και όταν επεσήμανε την ομοιότητα παρουσιαστής του MAD στην εκπομπή του,απολύθηκε την επομένη.!!
Είχε γίνει μεγάλος ντόρος τότε...
 
Καλα αν του φοιβου ητανε αντιγραφη (που ητανε), θυμασε Δημητρη την ιδια εποχη που ειχε βγαλει ενα ιδιο ο Κοργιαλας???
 
Απάντηση: Re: Foivos Young Cannibals - She Υπαρχει Crazy

Καλα αν του φοιβου ητανε αντιγραφη (που ητανε), θυμασε Δημητρη την ιδια εποχη που ειχε βγαλει ενα ιδιο ο Κοργιαλας???

Οχι ΜΙχάλη μου,δεν θυμάμαι.
Αν με βοηθούσες..:guitarist:
 
Επειδή η επανάληψη είναι η μήτηρ της μαθήσεως (δυστυχώς αναφερομαι επι του παρόντος..),ακούστε το κουπλέ.

Εχει συνδυάσει το drum beat του She Drives me Crazy, με το melody line απ το Cose de la Vita του Ραμαζότι !!
Και έσπαγα την κεφάλα μου τί με θυμίζει..:grandpa:
 
Πάντως το να συγκρίνουμε τίς ευφυείς ´κλοπές´τού Χατζηδάκι ή τού Μίκη μέ τις φαιδρότητες Φοίβου δέν στέκει με τίποτα.
Η Τέχνη έχει στοιχεία επιρροών απο προγενέστερους.Δεν προκύπτει απο Παρθενογέννεση..
Χρειάζεται σπουδαίο ταλέντο γιά να ενσωματώνει στά Τραγούδια και στις Μουσικές, τίς επιδράσεις πού κάποιος Συνθέτης έχει υποστεί.
Ο Χατζιδάκις οταν έγραφε την Ρυθμολογία μέσα στο έργο υπήρχαν Ψηγματα τού Προκόφιεφ..
Αυτό δεν μειώνει την Αξία του..
Ουτε της Γής το Χρυσάφι ακυρώνεται σαν έργο επειδή σέ ένα τραγούδι ξεπηδά ο Mozart.
Και ο Σεφέρης οταν ´γνώρισε´τον T.S.Eliot επηρεάστηκε απο την Ποιήσή του.
Αυτό δεν σημαίνει πως δέν παρήγαγε Προσωπικό-Δημιουργικό Εργο.
 
Πάντως το να συγκρίνουμε τίς ευφυείς ´κλοπές´τού Χατζηδάκι ή τού Μίκη μέ τις φαιδρότητες Φοίβου δέν στέκει με τίποτα.
Η Τέχνη έχει στοιχεία επιρροών απο προγενέστερους.Δεν προκύπτει απο Παρθενογέννεση..
Χρειάζεται σπουδαίο ταλέντο γιά να ενσωματώνει στά Τραγούδια και στις Μουσικές, τίς επιδράσεις πού κάποιος Συνθέτης έχει υποστεί.
Ο Χατζιδάκις οταν έγραφε την Ρυθμολογία μέσα στο έργο υπήρχαν Ψηγματα τού Προκόφιεφ..
Αυτό δεν μειώνει την Αξία του..
Ουτε της Γής το Χρυσάφι ακυρώνεται σαν έργο επειδή σέ ένα τραγούδι ξεπηδά ο Mozart.
Και ο Σεφέρης οταν ´γνώρισε´τον T.S.Eliot επηρεάστηκε απο την Ποιήσή του.
Αυτό δεν σημαίνει πως δέν παρήγαγε Προσωπικό-Δημιουργικό Εργο.

Μα νομίζω ή εσύ ή ο Λύμπε είχατε γράψει κάπου ένα σοφό.
Νομίζω οτι "ο Καλλιτέχνης 'κλέβει',δεν αντιγράφει.." ή κάτι τέτοιο.
Πάντως εδώ το είχα διαβάσει.
 
Παιδες συγγνωμη για το γιουτιουμπι...
Εβαλα το λινκ να το ακουσει ο Δημητρης και βγηκε η φατσα του Κοργιαλα στην μοστρα..
Αν σας ενοχλει σβυστε το.

(αληθεια πως γινεται να βγαινει μονο το λινκ και οχι αυτο που βγηκε???? )
 
Re: Απάντηση: Foivos Young Cannibals - She Υπαρχει Crazy

Πάντως το να συγκρίνουμε τίς ευφυείς ´κλοπές´τού Χατζηδάκι ή τού Μίκη μέ τις φαιδρότητες Φοίβου δέν στέκει με τίποτα.
Η Τέχνη έχει στοιχεία επιρροών απο προγενέστερους.Δεν προκύπτει απο Παρθενογέννεση..
Χρειάζεται σπουδαίο ταλέντο γιά να ενσωματώνει στά Τραγούδια και στις Μουσικές, τίς επιδράσεις πού κάποιος Συνθέτης έχει υποστεί.
Ο Χατζιδάκις οταν έγραφε την Ρυθμολογία μέσα στο έργο υπήρχαν Ψηγματα τού Προκόφιεφ..
Αυτό δεν μειώνει την Αξία του..
Ουτε της Γής το Χρυσάφι ακυρώνεται σαν έργο επειδή σέ ένα τραγούδι ξεπηδά ο Mozart.
Και ο Σεφέρης οταν ´γνώρισε´τον T.S.Eliot επηρεάστηκε απο την Ποιήσή του.
Αυτό δεν σημαίνει πως δέν παρήγαγε Προσωπικό-Δημιουργικό Εργο.
Δεν μιλάμε για επιρροές αλλά για κλοπές και οι κλοπές είναι κλοπές άσχετα από την όποια ευφυία ή το ταλέντο του καλλιτέχνη που κάνει την κλοπή. Δεν διακαιολογούν και δεν αποτελούν ελαφρυντικό για κανένα όποιος και είναι.
Η μνεία του δανεισμού δεν αποκλείει το προσωπικό-δημιουργικό έργο ένός καλλιτέχνη.
Γιατί ο Santana στο Love of my Life από το άλμπουμ Supernatural αναφέρει "written by C.Santana and D.Matthews, inspired by the 3rd symphony of J.Brahms";;;
Μόνο ένα μικρό θέμα χρησιμοποίησε!!!
Γιατί κάποιοι δεν μπορούν να κάνουν μνεία της κλοπής τους;
Τότε κανείς δεν θα μιλούσε για κλοπή αλλά για δανεισμό. Λ.Σ.
 
Re: Απάντηση: Foivos Young Cannibals - She Υπαρχει Crazy

Δεν μιλάμε για επιρροές αλλά για κλοπές και οι κλοπές είναι κλοπές άσχετα από την όποια ευφυία ή το ταλέντο του καλλιτέχνη που κάνει την κλοπή.

Πού έκλεψε ο Χατζηδάκις;
Μήπως και οι διασκευές του Busoni στα Schubler Chorales είναι κλοπές; Γιατί, απο στις αυθεντικές νότες του εκκλησιαστικού οργάνου, ελάχιστες, αν όχι καμία, έχει προσθέσει. Απλά τις εχει αναδιατάξει έξυπνα ώστε να ερμηνεύονται στο πιάνο. Μήπως επίσης τα εισαγωγικά μέτρα στην Etude Revolutionaire του Chopin είναι κλοπές απο τις κλίμακες του Bach στο εκκλησιαστικό όργανο; Γιατί, ορισμένα απο αυτά, ειναι αρκετά όμοια... Και ο Chopin είχε δηλώσει πως θεωρεί τους Bach και Mozart θεούς του.

Παρθενογέννεση στην Τέχνη δεν υπάρχει, όπως ήδη ειπώθηκε. Το τι θα φτιάξει κανείς με τα "κλοπιμαία" ειναι αυτο που έχει σημασία.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Foivos Young Cannibals - She Υπαρχει Crazy

Πού έκλεψε ο Χατζηδάκις;
Μήπως και οι διασκευές του Busoni στα Schubler Chorales είναι κλοπές; Γιατί, απο στις αυθεντικές νότες του εκκλησιαστικού οργάνου, ελάχιστες, αν όχι καμία, έχει προσθέσει. Απλά τις εχει αναδιατάξει έξυπνα ώστε να ερμηνεύονται στο πιάνο. Μήπως επίσης τα εισαγωγικά μέτρα στην Etude Revolutionaire του Chopin είναι κλοπές απο τις κλίμακες του Bach στο εκκλησιαστικό όργανο; Γιατί, ορισμένα απο αυτά, ειναι αρκετά όμοια... Και ο Chopin είχε δηλώσει πως θεωρεί τους Bach και Mozart θεούς του.

Παρθενογέννεση στην Τέχνη δεν υπάρχει, όπως ήδη ειπώθηκε. Το τι θα φτιάξει κανείς με τα "κλοπιμαία" ειναι αυτο που έχει σημασία.

Και ο Σένμπεργκ έκλεψε τον Μπετόβεν και ο Σοστακόβιτς ´έκλεψε´τον Ροσσίνι σε Συμφωνία του..
Και η 1η του Μπράμς ,Μπετοβενική ειναι...
Ολη η Μεγάλη Τέχνη εμπεριέχει στοιχεία επίδρασης ή και ´προσαρμογής´στοιχείων άλλων συνθετών.
Χιλιάδες τά Παραδείγματα.
Τεράστια διαφορά απο την Αγοραία στάση υποτιθέμενων συνθετών σαν τού Φοίβου.
 
Ο Busoni παρουσιάζει το συγκεκριμένο έργο ως δικό του;;
Μάλλον θα είναι όπως η "Fantasia Contrappuntistica" after J.S.Bach που μετέγραψε για πιάνο o Busoni.
Κάτι τέτοιο δεν είναι κλοπή.
Ο Χατζιδάκις έκλεψε ατόφιο το "Χασάπικο 40" χωρίς πουθενά να αναφέρεται ότι είναι μουσική του Mozart.
O Ξαρχάκος τη συμφωνία του Μozart 36 Linz ή 38 Prague αν θυμάμαι καλά. Ατόφιο το τραγούδι με τη Μοσχολιού που λέει "¨τούχανε δέσει στο λαιμό του μια τριχιά και του πατάγαν το κεφάλι σαν οχιά".
Καποιο που τραγουδάει ο Νταλάρας που είναι κομμάτι από το Peer Gynt του Grieg.
Είναι επίσης διαφορετικό που σπουδαίοι συνθέτες σε μία ολόκληρη συμφωνία παραθέτουν ένα μικρό πολύ γνωστό μουσικό θέμα σε όλο το έργο τους.
Είναι σαν τη βιβλιογραφία που χρησιμοποεί κάποιος συγγραφέας. Αυτό δεν είναι κλοπή, αλλά τιμή για όποιον το κάνει.
Κλοπή είναι το να *γράψεις* ένα τραγούδι που είναι αντιγραφή και δεν αναφέρεις από ποιον το πήρες.
Ο Santana που προανέφερα κάνει μνεία από που εμπνεύστηκε το συγκεκριμένο τραγούδι. Λ.Σ.
 
Πολύ απλά τα 'χουμε κάνει... Λες και η σύνθεση ενος μουσικού έργου ειναι δημοσίευση εργασίας σε περιοδικό.

Μπορώ άνετα να γραψω μουσική πάνω σ' ενα valse του Chopin...Kλοπή θα είναι όμως, ακόμα κι αν αναφέρω τον Chopin στον τίτλο, γιατι αυτό που θα γράψω θα 'χει μηδενική αξία σε σχέση με την έμπνευση.
 
Kαλά μη μπερδεύουμε τα αμέσως παραπάνω με την κλοπή του Φοίβου.

Άλλο 3 νότες που ότι και να κάνεις θα σε τσιμπήσουν και άλλο πολύπλοκα έργα που κάπου θα σου ξεφύγει μία συγχορδία, δύο ακόρντα που θα θυμίσουν κάτι άλλο.

Οι απαιτήσεις του σύγχρονου λαίκοποπ είναι μηδαμινές. Αλλά ακόμα και σ' αυτό το είδος η έμπνευση ψιλολείπει. Οι δυτικοί είναι μίλια μπροστά μας σε ποπ συνταγές. Και μιλάμε για τις απλούστερες συνθέσεις ever.
 
παιδια εγω ειμαι μεγαλος φαν της ξενης μουσικης της δεκαετιας του 80(και 70),και το εχω παρατηρησει αυτο και σε αλλα Ελληνικα Λαικο-ποπ τραγουδια.

Βεβαια ειναι πολυ της μοδας και στο εξωτερικο,τα remix παλιων ξενων επιτυχιων,η και τα λεγομενα sampled(βγαζουν καποια τραγουδια τωρα χρησιμοποιοντας καποια μελωδια η βοκαλς απο παλιοτερα τραγουδια 60's,70's,80's.)Βεβαια αυτοι στα cd γραφουν τους αρχικους συνθετες(συνηθως ομως δε γραφουν κατι παραπανω)

Ενα παραδειγμα "sampled"που μου ηρθε τωρα στο μυαλο πχ,ειναι που πηραν τη μελωδια απο το love in your eyes-Gazebo και το κανανε house-dance.Αλλα δεν αφησανε ολη τη μελωδια τουλαχιστον που ηταν ωραια,μονο την κοψανε στη μεση και,κατ'εμε,την κανανε ενα αισχος.

Βεβαια αν κατσω να ανατρεξω στη συλλογη μου απο τα 70's-80's disco κυριως,μπορω να βρω δεκαδες τετοια παραδειγματα.

Ο Φοιβος γραφει τουλαχιστον μεσα στο βιβλιαρακι,κατω/διπλα απο το τραγουδι ποιοι ειναι οι πρωτοι συνθετες?