FORTHNET/NOVA, το μεγαλείο σου!

Απλα να.προσεξεις κι ολας μηπως μετα το διαστημα του ενος μηνα, πρεπει να ζητησεις ΔΙΑΚΟΠΗ του...δωρου, γιατι αν παραμεινουν, φυσικα θα χρεωνονται.

Και σε οσους εκαναν νεο συμβολαιο που τους εδιναν δωρεαν 2 μηνες δωρεαν hd και καναλια ενηλικων, υστερα επρεπε να παρουν τηλεφωνο και να αιτηθουν διακοπη, αλλιως αυτα συνεχιζαν να δινονται με χρεωση φυσικα.

Ισως ειναι ενα θεμα μαρκετινγκ.
Στα δινουν για ενα-δυο μηνες να γλυκαθεις, και υστερα ενδεχεται να μη θες πλεον να τα κοψεις.

Οπως και να εχει, λιγο πριν περάσει ο μηνας, παρε τους τηλεφωνο και ζητα τη διακοπη τους για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
 
Αυτό δεν είναι μάρκετινκ.Είναι προσπάθεια της forthnet να ''κλέψει'' τον καταναλωτή.Απο την στιγμη που είναι δώρο θα έπρεπε να κόβονται αυτόματα με το τέλος της δωρεαν περιόδου.Είναι μεγάλο φάουλ αυτό που γίνεται.Τα συστήματα είναι πολύ εξελιγμένα.´Ολα μπορεί να γίνουν απλά,αρκεί να υπάρχει πρόθεση.
 
Παιδιά ευχαριστώ πολυ μου δίνετε κουράγιο με όλα αυτά που γίνονται....χωρίς να το θέλεις να βρίσκεσαι μπλεγμένος με το δήθεν δώρο.....
 
λογικά θα είναι κάποα εταιρεία που θα προσπαθεί να πουλήσει . πιστεύω ότι αν τους στείλεις ένα μύνημα με το πρόβλημα σου στην forthnet θα ήταν καλύτερα . κάνεις δεν έχει το δικαίωμα να σε ανάγκασει να πάρεις κάτι με το ζόρι
 
Απάντηση: Re: FORTHNET/NOVA, το μεγαλείο σου!

Καλησπέρα σας,

Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ πριν μερικές μέρες.
Σας επισυνάπτω και το μαιλ που τους έστειλα.
Παρόλα αυτά δεν έχω πάρει ακόμα απάντηση.
Πριν λίγο γύρισα ξανά από ένα κατάστημα και μου είπαν ότι παίρνει μέχρι και 20 μέρες η απάντηση.
Έχω βάλει αστεράκια σε κάποια για ευνόοιτους λόγους.
Αν κάποιος θέλει τα τηλέφωνα να μου το πει.

Ευχαριστώ.

Καλησπέρα σας.
Ονομάζομαι ***** Ιωάννης.
Είχα το πρόγραμμα Christmas Offer που πήρα πέρυσι τον Δεκέμβρη. Πλήρωνα 29.90
Στα μέσα της φετινής χρονιάς είχα ζήτηση ανταλλαγή του Novasport1 που είχε το πρόγραμμα με τα 720 λεπτά προς κινητά.
Δηλαδή είχα το Christmas Offer χωρίς το Novasport1 αλλά με τα free 720 λεπτά προς κινητά, στην τιμή των 29.90 .
Προχθές τις 10/12/2013 με κάλεσε η κυρία ****** Στέλλα από το νούμερο 21110***** και μου έκανε μία νέα προσφορά. (Για το νέο πακέτο Christmas Offer).
Με ενημέρωσε ότι η κλίση καταγράφετε και μου ζήτησε τα στοιχεία μου.
Μου εξήγησε για την νέα προσφορά και τα δώρα που την συνοδεύουν.
Την ενημέρωσα να μην προχωρήσουμε σε οποιαδήποτε αλλαγή, αλλά να μου αφήσει ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, για να την καλέσω εγώ, μιας και δεν μπορούσα να μιλήσω παραπάνω στο τηλέφωνο εκείνη την στιγμή.
Μού έδωσε λοιπών το τηλέφωνο 21110*****.
Κάλεσα μετά από λίγο την κα ***** Στέλλα και την ενημέρωσα ότι δεν ενδιαφέρομαι για το νέο πρόγραμμα.
Στις 11/12/2013 μου ήρθε μήνυμα στο κινητό που έλεγε. (Η μεταβολή που ζητήθηκε για την υπηρεσία με τηλεφωνικό αριθμό 281***** έχει πραγματοποιηθεί).
Αμέσως κάλεσα ξανά την κα ***** Στέλλα στο τηλέφωνο 21110**** και την ρώτησα γιατί έγινε αυτό εφόσον εγώ δεν είχα δεχτεί την νέα προσφορά.
Μου είπε ότι με έπαιρνε τηλέφωνο (πράγμα που δεν συνέβη) για να με ενημερώσει ότι είχε λέει δώσει την διακοπή αλλά δεν μπορούσαν να την κάνουν και έπρεπε εγώ να μιλήσω με το 13831.
Τι είπα πρώτων ότι δεν είχα καμία κλίση από αυτήν και την ρώτησα γιατί έγινε η ενεργοποίηση ενώ εγώ είχα αρνηθεί την προσφορά.
Δεν πήρα απάντηση για τον λόγο που έγινε η ενεργοποίηση και το μόνο που μου είπε είναι ότι προσπάθησε να κάνει αυτή την διακοπή αλλά έπρεπε να καλέσω εγώ στο 13831 και να την κάνω.
Έκλεισα αμέσως το τηλέφωνο και πήρα το 13831.
Από εκεί με ενημέρωσαν ότι δεν μπορούν να κάνουν διακοπή αλλά πρέπει να στείλω φαξ στο 2119559399 και mail στο [email protected] και να ενημερώσω για το τι ακριβώς έχει συμβεί ώστε να δούμε πως θα λυθεί το πρόβλημα.
Παρακαλώ πολύ λοιπών να ανασύρεται την ηχογράφηση που είχα με την κα ***** Στέλλα για να πιστοποιήσετε ότι δεν δέχτηκα την νέα προσφορά και θα ήθελα να ξανά επιστρέψω στο πρόγραμμα που ήμουν χωρίς καμία αλλαγή.
Ευχαριστώ.
 
υπ`οψιν οτι εαν εχετε ηδη 3play και κανετε προσθηκη π.χ το Novacinemapack,δεν θα παρετε δωρο τα hd,γιατι θεωρουνται ενεργοποιημενα απο την πρωτη φορα που ξεκινησε το 3play σας.
εαν δεν εχετε κλεισει το 2μηνο του δωρεαν,θα συνεχιστει το υπολοιπο.δεν θα προστεθουν 2 μηνες επιπλεον,παρολο που αναβαθμισατε το πακετο σας.
εαν κανετε προσθηκη τα novasports που εχουν δωρο 12 μηνες hd και ειστε συνδρομητης ηδη 3 μηνες,θα παρετε δωρο 12-3=9 μηνες υπολοιπο.οχι 3+12,αλλα ουτε 12 απο την αρχη.δεν μηδενιζει το κοντερ δηλαδη..!
αυτην ηταν η εξηγηση που μου εδωσαν στο τηλεφωνο,οταν τους ρωτησα γιατι δεν εχουν ενεργοποιηθει ακομα οι 3 μηνες δωρεαν των adult.
"τα δωρα hd&adult ξεκινανε με την πρωτη φορα ενεργοποιησης του 3play.εαν γινει μετατροπη του πακετου,δεν γινεται ανανεωση..." μου ειπαν..

Επειδή το έψαξα όσο μπορούσα αυτό που γράφεις, πρώτα απ' όλα το Adult pack σε απλό 3play είναι ένας μήνας δωρεάν. Δεύτερον δύο υπάλληλοι στο τηλέφωνο το αρνήθηκαν όσο και ένας σε κατάστημα, το ότι η προσφορά των HD ή adult δεν ξεκινάει αμέσως ξανά.
Όπως και να έχει το θέμα θα φανεί στον λογαριασμό...