Παιδιά εγώ είχα βλάβη στη forthnet που προσπαθούσαμε να την φτιάξουμε 5 μήνες τουλάχιστον, τους 4 τελευταίους δόθηκε στον οτε...!Τους έλεγα θα φύγω εν μέσω συμβολαίου κ δν δίνω φράγκο γιατί δεν μου παρέχετε αυτά που πληρώνω, αλλά ήταν κατηγορηματικοί ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται, κάτι που έγραφε όντως το συμβόλαιο..!(γράφει πως για βλάβη που οφείλεται στον οτε δεν υπάρχει υπαιτιότητα της forthnet..)Τελικά μετά κόπων και βασάνων φτιάχτηκε το internet και μου πιστώσανε την περίοδο της βλάβης..!Να τονίσω πως με ενημέρωσαν πως υπάρχει περίπτωση να μην φτιαχτεί ποτέ από τον οτε...αλλά τότε θα μπορούσα φυσικά να διακόψω δωρεάν..Τώρα αν εμπιστεύεστε εσείς τέτοια εταιρία τι να πω...!Και μην μου πείτε ότι φταίει ο οτε που έχει γραμμένους τους εναλλακτικούς!Σου δίνω 60 ευρώ το μήνα και κόψε το λαιμό σου να βρεις τρόπο να μου παρέχεις αυτό που πληρώνω..
Μήπως υπάρχει κάποια διαφορά και στις υπηρεσίες μια ακριβότερης εταιρίας από μια οικονομικότερη;Εκτος από τα 5 ευρώ διαφορά υπάρχουν και άλλες διαφορές. Το παν σε μια εταιρία αμέσως ματά το προιόν αυτό καθαυτό που πουλάνε είναι η εξυπηρέτηση. Το να καλέσεις και να μην περιμένεις 2 ώρες, το να σου δώσουν λύση στο πρόβλημα σου και όχι το κλασσικό φταίο ο ΟΤΕ ή η καφτιέρα (που α) δεν σε ενδιαφέρει, β) κάθε καταχρηστικό ''φταίει ο οτέ'' το πληρώνουν 50 ευρώ τώρα οπότε κόπηκαν τα πολλά πολλά) κ.α.
Ο ανταγωνισμός είναι κάτι το εξαιρετικό σαν ιδέα,πεύτουν οι τιμές,έχεις καλύτερες υπηρεσίες και άλλα. Εδώ έχουμε πρόβλημα,πευτουν οι τιμές,πεύτουν και οι υπηρεσίες όμως σε ένα κυνήγι πελατών από όλες τις πλευρές με πελάτες να εκμεταλεύονται το σύστημα αυτό και με το παραπάνω,τις προάλλες -ακόμη δεν μπορώ να το πιστέψω- καποιος κατέκρινε τις υπηρεσίες της forthnet και έγραψε ότι θα γυρίσει στον ΟΤΕ ακόμη και εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή 2 ευρώ! Συνεπώς πιστεύω ότι με φορητότητες για 2 και 5 ευρώ διαφορά κάποιος δεν ενδιαφέρεται για εξυπηρέτηση συνεπώς γιατί να ενδιαφερθεί και η εταιρία;Το εκμεταλεύονται στο έπακρο.
Για να μιλάμε για υπηρεσίες πρέπει να έχουμε απαιτήσεις,για να έχουμε απαιτήσεις πρέπει να μην κυνηγάμε το 2-ευρο και το 5 ευρο ειδικά εάν είναι και κάτω του κόστους. Όταν αποδέχεσαι ένα πακέτο με 20 ευρώ τα πάντα μέσα ξέρεις ότι αυτό που θα λάβεις δεν θα είναι εξαιρετικό,ούτε καν καλό τις περισσότερες φορές. Και το αποτέλεσμα είναι ότι αυτός ο ανταγωνισμός απλά δεν είναι βιώσιμος. Αν και δεν μας απασχολεί, θα μείνουν 2-3 πάροχοι στο τέλος που θα είναι και αυτοί με κινητή,όλα αυτά αποτέλεσμα των τακτικών παραπάνω.
Συνεπώς όλα είναι αποτέλεσμα νοοτροπίας κατ εμε. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτός που πληρώνει 42 ευρώ έχει πρόβλημα με τα 44. Πρέπει εμείς σαν πελάτες να προσδιορίσουμε το τι θεωρούμε αποδεκτό. 5 ευρώ χαμηλότερη τιμή ή να παίρνεις την forthnet και να το σηκώνει σε 2 λεπτά;
Στην ερώτηση μου δεν απαντάς malakudi. Από τη στιγμή που υπάρχουν δημοφιλής εφαρμογές, νομιμότατες με τεχνολογία P2P, επιβάλεις throttling; Όταν πονάει το χέρι το κόβεις ή κοιτάς να το γιατρέψουν; Με λίγα λόγια επενδύεις ή απλά τα κόβεις όλα; Και ποιος ρυθμίζει τη συμφόρηση; Το πότε κάποιος θα κάνει χρήση P2P δεν ορίζεται χρονικά κάπου.
Στο δεύτερο, πάλι δεν απάντησες στο βασικό. Η Forthnet δεν αποδέχτηκε το πρόβλημα, η ΕΕΤΤ έγλυφε τους εναλλακτικούς, όσοι είχαν πρόβλημα και κατέβαζαν για για μήνες virus definitions με 1KB/s δεν μπορούσαν να φύγουν εκτός και αν πλήρωναν αποζημίωση μέσω της ρήτρας. Εσύ δεν ζητάς αποζημίωση, η Forthnet όμως ζήταγε και σου έστελνε εξώδικα. Τα δικαιώματα μας ως καταναλωτές κουκουρούκου μανταλάκια. Δεν είναι λογικό να ζητάμε αποζημίωση για σκάρτη υπηρεσία αλλά είναι λογικό να μας σκίζουν οι εταιρείας και να μας πιάνουν κότσο. Πολύ ωραία.
Νομίζω ότι αυτή η νοοτροπία που εκφράζεις είναι καταστροφική όχι μόνο για τους καταναλωτές αλλά για τους πολίτες γενικότερα. Αντί να απαιτείς τις καλύτερες υπηρεσίες με το μικρότερο δυνατό κόστος, συναινείς να ακριβοπληρώνεις το αυτονοητο, δηλαδή τις καλές υπηρεσίες και αποδέχεσαι τις κακές υπηρεσίες αν το κόστος είναι οικονομικό. Προσχωρείς δηλαδή στην λογική του κέρδους και του συμφέροντος των εταιριών - παρόχων οι οποίες και στην πρώτη και στην δεύτερη περίπτωση κερδίζουν δυσανάλογα με το τι προσφέρουν. Αν οι πάροχοι κρατούν χαμηλά, όπως υποστηρίζεις, τις τιμές υποβαθμίζοντας σκόπιμα το προϊόν που παρέχουν θα έπρεπε να το αναγράφουν αυτό ρητά στους γενικούς όρους του συμβολαίου που υπογράφουν με τους πελάτες τους διαφορετικά τους εξαπατούν και ως εκ τουτου λειτουργούν παράνομα.Μήπως υπάρχει κάποια διαφορά και στις υπηρεσίες μια ακριβότερης εταιρίας από μια οικονομικότερη;Εκτος από τα 5 ευρώ διαφορά υπάρχουν και άλλες διαφορές. Το παν σε μια εταιρία αμέσως ματά το προιόν αυτό καθαυτό που πουλάνε είναι η εξυπηρέτηση. Το να καλέσεις και να μην περιμένεις 2 ώρες, το να σου δώσουν λύση στο πρόβλημα σου και όχι το κλασσικό φταίο ο ΟΤΕ ή η καφτιέρα (που α) δεν σε ενδιαφέρει, β) κάθε καταχρηστικό ''φταίει ο οτέ'' το πληρώνουν 50 ευρώ τώρα οπότε κόπηκαν τα πολλά πολλά) κ.α.
Ο ανταγωνισμός είναι κάτι το εξαιρετικό σαν ιδέα,πεύτουν οι τιμές,έχεις καλύτερες υπηρεσίες και άλλα. Εδώ έχουμε πρόβλημα,πευτουν οι τιμές,πεύτουν και οι υπηρεσίες όμως σε ένα κυνήγι πελατών από όλες τις πλευρές με πελάτες να εκμεταλεύονται το σύστημα αυτό και με το παραπάνω,τις προάλλες -ακόμη δεν μπορώ να το πιστέψω- καποιος κατέκρινε τις υπηρεσίες της forthnet και έγραψε ότι θα γυρίσει στον ΟΤΕ ακόμη και εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή 2 ευρώ! Συνεπώς πιστεύω ότι με φορητότητες για 2 και 5 ευρώ διαφορά κάποιος δεν ενδιαφέρεται για εξυπηρέτηση συνεπώς γιατί να ενδιαφερθεί και η εταιρία;Το εκμεταλεύονται στο έπακρο.
Για να μιλάμε για υπηρεσίες πρέπει να έχουμε απαιτήσεις,για να έχουμε απαιτήσεις πρέπει να μην κυνηγάμε το 2-ευρο και το 5 ευρο ειδικά εάν είναι και κάτω του κόστους. Όταν αποδέχεσαι ένα πακέτο με 20 ευρώ τα πάντα μέσα ξέρεις ότι αυτό που θα λάβεις δεν θα είναι εξαιρετικό,ούτε καν καλό τις περισσότερες φορές. Και το αποτέλεσμα είναι ότι αυτός ο ανταγωνισμός απλά δεν είναι βιώσιμος. Αν και δεν μας απασχολεί, θα μείνουν 2-3 πάροχοι στο τέλος που θα είναι και αυτοί με κινητή,όλα αυτά αποτέλεσμα των τακτικών παραπάνω.
Συνεπώς όλα είναι αποτέλεσμα νοοτροπίας κατ εμε. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτός που πληρώνει 42 ευρώ έχει πρόβλημα με τα 44. Πρέπει εμείς σαν πελάτες να προσδιορίσουμε το τι θεωρούμε αποδεκτό. 5 ευρώ χαμηλότερη τιμή ή να παίρνεις την forthnet και να το σηκώνει σε 2 λεπτά;
Γιατί να μην σου πούμε ότι φταίει ο ΟΤΕ, που έχει γραμμένους τους πελάτες των εναλλακτικών; Σου αρέσει να αποφεύγεις να ακούσεις την αλήθεια; :smile:
Γιατί να μην σου πούμε ότι φταίει ο ΟΤΕ, που έχει γραμμένους τους πελάτες των εναλλακτικών; Σου αρέσει να αποφεύγεις να ακούσεις την αλήθεια; :smile:
Νομίζω ότι αυτή η νοοτροπία που εκφράζεις είναι καταστροφική όχι μόνο για τους καταναλωτές αλλά για τους πολίτες γενικότερα. Αντί να απαιτείς τις καλύτερες υπηρεσίες με το μικρότερο δυνατό κόστος, συναινείς να ακριβοπληρώνεις το αυτονοητο, δηλαδή τις καλές υπηρεσίες και αποδέχεσαι τις κακές υπηρεσίες αν το κόστος είναι οικονομικό. Προσχωρείς δηλαδή στην λογική του κέρδους και του συμφέροντος των εταιριών - παρόχων οι οποίες και στην πρώτη και στην δεύτερη περίπτωση κερδίζουν δυσανάλογα με το τι προσφέρουν. Αν οι πάροχοι κρατούν χαμηλά, όπως υποστηρίζεις, τις τιμές υποβαθμίζοντας σκόπιμα το προϊόν που παρέχουν θα έπρεπε να το αναγράφουν αυτό ρητά στους γενικούς όρους του συμβολαίου που υπογράφουν με τους πελάτες τους διαφορετικά τους εξαπατούν και ως εκ τουτου λειτουργούν παράνομα.
Οταν εισαι πελετης καπου δεν σε ενδιαφερει αν για τη βλαβη φταει ο ΟΤΕ ή οποιοσδηποτε αλλος.Εκει πληρωνεις,απο αυτους εχεις απατηση να σε εξυπηρετησουν.Ειναι προβλημα του οποιοδηποτε παροχου εισαι συνδρομητης να δωσει λυση στη βλαβη.Ασε που πολλες φορες πιστευω οτι αυτο "φταει ο ΟΤΕ" το λενε ειναι η ευκολη δικαιολογια ειναι δεν ειναι αληθεια
Αν δηλαδη πχ σου χαλαει κατι στο αμαξι σου θα σε καλυπτει η απαντηση της αντιπροσωπειας οτι το ανταλλακτικο που περιμενουν πχ απο τη Γερμανια εχει καθυστερησει λογω του εργοστασιου ή της μεταφορικης;Φανταζομαι οτι θα τα βαλεις με την αντιπροσωπεια και δεν θα ψαξεις να βρεις την μεταφορικη για να δεις που βρισκεται το ανταλλακτικο.
Η ΕΕΤΤ κανει πλάτες στον ΟΤΕ; Αυτό είναι καινουριο.
Η αλήθεια είναι ότι ο paronio και ο κάθε paronio έχει συμβληθεί με την forthnet και όχι με τον ΟΤΕ, και έχει υπογράψει ένα συμβόλαιο στο οποίο η forthnet έχει αναλάβει κάποιες υποχρεώσεις, έναντι συγκεκριμένου αντιτίμου, και υπόσχεται κάποιες υπηρεσίες χωρίς να εξαρτώνται αυτές από οποιαδήποτε αίρεση σχετιζόμενη πχ. με την διάθεση του ΟΤΕ απέναντι στους πελάτες των εναλλακτικών παρόχων γενικώς η απέναντι στον συγκεκριμένο πελάτη ειδικώς. Το να τα ρίχνει λοιπόν η forthnet στον ΟΤΕ για τις δυσλειτουργίες της και για τις τεχνικές της αδυναμίες είναι πολύ βολικό γι´αυτήν αλλά δεν αφορά ούτε επηρεάζει την σχέση της με τον πελάτη - αντισυμβαλλόμενό της ούτε μειώνει την ευθύνη της, ηθική και νομική απέναντι του.
Έχει πάντως και ο εναλλακτικός την ευθύνη του. Όταν αφήνει τους πωλητές του να λένε τέτοιες μπαρούφες περί οπτικών ινών και δικού τους δίκτυου, όταν έρχεται η ώρα του προβλήματος πως να πείσουν τον ανυποψίαστο πελάτη που πίστεψε ότι δεν έχει πια σχέση με τον ΟΤΕ;Εδώ είναι οι ευθύνες του κράτους, να θέσει το πλαίσιο και να φροντίσει να τηρείται...
Μα το τέλος αποσύνδεσης είναι η ρήτρα για το σπάσιμο, το ίδιο λέμε. Και δεν αναφέρομαι σε throttling για περιορισμό πειρατείας, αλλά σε throttling των p2p όταν υπάρχει γενικότερο congestion. Πάντα μπορεί να υπάρξει αυτό, να πέσει ένα κύκλωμα προς το εξωτερικό πχ για κάποιες ώρες ή μέρες. Τι πρέπει δηλαδή να γίνει τότε; Ο p2p να τερματίζει (επειδή μπορεί να ανοίγει δεκάδες connections) και όλοι οι άλλοι να σέρνονται; Δε το νομίζω. Πάντως p2p throttling επιβεβαιωμένα νομίζω έχει χρησιμοποιήσει μόνο η Hellas Online.
Τα κόβεις όλα. Ίσες δυνατότητες σε όλους, που πληρώνουν το ίδιο. Αν θες p2p, πληρώνεις περισσότερο και το έχεις.
Το αν είναι νόμιμο ή παράνομο, δεν αφορά τον provider.
Η ΕΕΤΤ δεν έγλυφε τους εναλλακτικούς, περισσότερο πλάτες στον ΟΤΕ κάνει. Πρέπει να το δει πιο σοβαρά το θέμα...
Ο καθένας έχει τις εμπειρίες του αναλόγως με το τι και αν του έχει τύχει..!Το μόνο αντικειμενικό είναι ότι όσο εξαρτώνται όλοι οι άλλοι από τον οτε λειτουργούν με σοβαρό μειονέκτημα..Κανένας δεν βλέπει αντικειμενικά 100% τα πράγματα , όλοι έχουν τις συμπάθειες και τις αντιπάθειες τους. Σίγουρα και ο ΟΤΕ δεν είναι "Άγια" εταιρεία , απλά στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος όσο αφορά τηλεφωνία και internet. Δεν χρειάζεται να ερχόμαστε σε αντιπαραθέσεις επί προσωπικού.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.