Φωτογραφία μακράς έκθεσης (long exposure)

"floating symmetry"

Στη λίμνη Βεγορίτιδα, το μέρος όπου πιθανότατα θα βρούμε τα περισσότερα βυθισμένα δέντρα στην Ελλάδα.



floating symmerty by Teo Kefalopoulos, on Flickr

Αυτή η φωτογραφία είναι μαγεία.. Αυτό σημαίνει πως δημιουργήθηκε από μάγο, δέξου τα πιο ειλικρινή μου συγχαρητήρια..
 
e14e03ed428b04f74070b6502257b1f6.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους.

Όχι με d7000 την είχα τραβήξει αυτή απλά την ανέβασα από το κινητό χαχα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Αυτή η φωτογραφία είναι μαγεία.. Αυτό σημαίνει πως δημιουργήθηκε από μάγο, δέξου τα πιο ειλικρινή μου συγχαρητήρια..
Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Νομίζω δεν υπάρχει μαγεία στη φωτογραφία, υπάρχει όραμα, λήψη και υλοποίηση αυτού που έχουμε στο μυαλό μας. Θεωρώ τη φωτογραφία μια από τις πιο δυνατές εκδοχές της ανθρώπινης δημιουργίας. Το να δημιουργούμε ως άνθρωποι δεν συμβαίνει συχνά και σίγουρα δεν συμβαίνει εύκολα.

Θα κλείσω τις αναρτήσεις μου για το 2019 με ένα βίντεο που έφτιαξα με 12 επιλεγμένες φωτογραφίες μου που φτιάχρηκαν μέσα στο 2019. Αποτελούν μια αναφορά στο πριν και το μετά μίας φωτογραφίας μακράς έκθεσης και θεωρώ ότι είναι ενδεικτικό του τρίπτυχου "όραμα, λήψη, υλοποίηση".

Εύχομαι καλή χρονιά σε όλους σας, να έχουμε πρώτα υγεία και τα υπόλοιπα έπονται!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Απάντηση: Re: Φωτογραφία μακράς έκθεσης (long exposure)

Τεο σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας την φωτογραφική σου γνώση ως <μασημένη τροφή> και εύχομαι το νέο έτος να απογειώσεις ακόμη περισσότερο το δημιουργικό σου τρίπτυχο. Ήδη πέρασα το βιντεάκι στο πρώτο post του νήματος που υπάρχει και ο οδηγός (pdf) που μας είχες μοιράσει.
 
Teo καλημέρα.

Ευχαριστούμε για το βίντεο. Είσαι ένας από τους ανθρώπους που με επιρρέασε πολύ φωτογραφικά αυτή τη χρονιά. Μελέτησα τις δουλειές σου αρκετά και μαζί με τις δικές σου και άλλων φωτογράφων που κινούνται στην ίδια λογική καλλιτεχνικά. Του μονόχρωμου και του μινιμαλισμού. Ο οδηγός σου όπως και κάποιες συμβουλές που έχεις μοιραστεί μαζί μας με βοήθησαν αρκετά, σε τεχνικό επίπεδο, να προχωρήσω και σε ευχαριστώ. Θέλω κάποια στιγμή να εμβαθύνω σε τεχνικές επεξεργασίας που αφορούν layers, luminocity masks και όχι μόνο, μιας και ακόμα βρίσκομαι σε αρχικό στάδιο. Με αρκετό υλικό σε YouTube tutorials και όχι μόνο, εύχομαι να τα καταφέρω σύντομα.

Εύχομαι καλή χρονιά σε όλους με υγεία πρώτα και πολλές όμορφες φωτογραφικές δημιουργίες!
 
Μπορει να μη σχολιάζω τακτικά αλλα παρακολουθω και θαυμαζω σιωπηρα αυτο εδω το νήμα.
Ενα μεγαλο μπραβο σε όλους για την δουλεια που ανεβάζετε εδώ. Είσαστε πηγή εμπνευσης!
 
Θοδωρή για άλλη μια φορά Εύγε!!! Η αγάπη σου σε αυτό που υπηρετείς, και η διάθεση σου να μεταδόσεις και να μεταλαμπαδεύσεις τις γνώσεις και την εμπειρία σου είναι μοναδικές.
Θέλω να σε ευχαριστώ και προσωπικά γιαυτή την ανιδιοτελή σου προσπάθεια και να σου ευχηθώ - όπως και όλους σε αυτό το νήμα - Καλή Χρονιά με υγεία, χαμόγελα, ευημερία και αστείρευτη δημιουργικότητα.
 
Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια. Εύχομαι να έχετε όλοι σας ένα παραγωγικό 2020, να σας έρθουν όλα βολικά.
 
Εύχομαι καλή χρονιά σε όλα τα μέλη, με υγεία πάνω απ' όλα!

Η πρώτη μου ανάρτηση για το 2020 με ένα "κρύο" θέμα από τη λίμνη Βεγορίτιδα. Συμπεριλαμβάνεται στο βίντεο που ανέβηκε πιο πριν.

"long stemmed"



long stemmed by Teo Kefalopoulos, on Flickr
 
Εξαιρετική κι αυτή, φίλε Τεο!
Πέρα από τις ευχές μου για καλή χρονιά, να εκφράσω κι εγώ τις ιδιαίτερες ευχαριστίες μου για την υπερπολύτιμη βοήθεια που προσφέρεις σε όλους όσους ενδιαφέρει η συγκεκριμένη τεχνική!
Το βίντεο είναι κατατοπιστικότατο για τη διαδικασία λήψης! Ευχαριστούμε!
 
Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Η αλήθεια είναι ότι μεταξύ της φωτογραφίας πριν και του αποτελέσματος μετά, υπάρχει μια τεχνική διαδικασία με την οποία αργά ή γρήγορα πρέπει να ασχοληθούμε αν θέλουμε να έχουμε ένα καλό τελικό αποτέλεσμα. Αυτό που είναι δύσκολο να γίνει είναι η αρχική διαδικασία, το να βρούμε πιο θέμα χρήζει πραγματικά λήψης με ΜΕ, τι ατμόσφαιρα μπορούμε να πάρουμε και πως θα είναι η γωνία λήψης. Αυτά τα τελευταία δύσκολα μαθαίνονται και είναι τα πιο δύσκολα στην υλοποίηση καθώς θεωρώ ότι τα τεχνικά περί επεξεργασίας κάποια στιγμή θα γίνουν κατανοητά και εύκολη διαδικασία.
 
Ωραίο θέμα! Εγώ προσωπικά σε αυτό το κάδρο ή θα έβαζα το τείχος να ξεκινά από την κορυφή του κάδρου ή περίπου από το κέντρο του. Στο σημείο που τελειώνει, μου δίνει την αίσθηση ότι με οδηγεί πολύ ψηλά στο κάδρο χωρίς να βλέπω κάτι νέο στο βάθος. Οπότε αισθητικά ή θα χρησιμοποιήσω το τείχος σαν διαχωριστικό (από πάνω ως κάτω) ή θα το χρησιμοποιήσω σαν να "καρφώνω" τον αρνητικό χώρο (άρα θα το τελείωνα στο κέντρο). Επίσης επειδή το κοντινό μέρος του κάδρου δεν είναι νεταρισμένο, αν δεν υπήρχε άλλη λύση για κάτι τέτοιο με μονή λήψη, θα έκανα focus stacking σε 2-3 σημεία του τείχους. Γενικά μου αρέσει.
 
Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές, φίλε! Για αυτό σε εκτιμώ ιδιαίτερα!
Μια ερώτηση για το focus stacking. Όλες οι λήψεις πρέπει να είναι μακράς έκθεσης?