Φωτογραφία μακράς έκθεσης (long exposure)

Ευχαριστώ πολύ παιδιά.
Τέο, εκπληκτική κι αυτή. Μου αρέσει πολύ η προσέγγιση σου στην αρχιτεκτονική φωτογραφία, κι όχι μόνο!
Τα συγχαρητήρια μου και πάλι.
 
Τέο έχεις δημιουργήσει "σχολή"στίς ασπρόμαυρες μέ τήν ιδιαίτερη οπτική σου...καλή συνέχεια.Εχεις καί πολύ καλές μέ χρώμα στήν ιστοσελίδα σου.Ποιό τρίποδο χρησιμοποιείς γιά travel?
 
:SFGSFGSF: :SFGSFGSF: :SFGSFGSF:

Καταπληκτική!
σ' ευχαριστώ πολύ!

Τέο έχεις δημιουργήσει "σχολή"στίς ασπρόμαυρες μέ τήν ιδιαίτερη οπτική σου...καλή συνέχεια.Εχεις καί πολύ καλές μέ χρώμα στήν ιστοσελίδα σου.Ποιό τρίποδο χρησιμοποιείς γιά travel?
Σ' ευχαριστώ για τα σχόλια. Δεν χρησιμοποιώ ξεχωριστό τρίποδο για ταξίδια. Δουλεύω με το Benro TMA 37 AL Mach3. Το επέλεξα γιατί είναι τρίποδο αλουμινίου (άρα το επιπλέον βάρος του σε σχέση με το carbon βοηθά ενάντια στις αναταράξεις από αέρα και μέσα στο νερό), είναι πολύ στιβαρά, με πόδια μεγάλου διαμετρήματος και μόνο 3 στελέχη στα πόδια, κάτι που μειώνει τις επιμήκεις παραμορφώσεις από το βάρος μηχανής-φακού. Δυστυχώς ή ευτυχώς όλα έχουν ένα τίμημα και στη φωτογραφία μακράς έκθεσης δεν μπορείς να βασίζεσαι σε ελαφρύ τρίποδο ή σε κεφαλή που δεν είναι απόλυτα σταθερή. Η ανάγκη για σταθερή στήριξη είναι ακόμη πιο επιτακτική όταν η μηχανή είναι υψηλής ανάλυσης (δουλεύω με τη Sony A7Rii) ή όταν τραβάς φωτος σε μεγάλο εστιακό μήκος. Η συγκεκριμένη φωτο τραβήχτηκε με ιδιαίτερα δυνατό αέρα, μόνο 50" έδωσαν αυτό το αποτέλεσμα στα σύννεφα αλλά καθόλου απώλεια στην ανάλυση.
 
"rage"

Μία από τις πιο minimal φωτογραφίες μου μακράς έκθεσης. Άνεμος άγριος πάνω στη φουρτουνιασμένη θάλασα. Αν και οι συνθήκες επέτρεπαν ένα κάδρο "ως έχει", αποφάσισα να δώσω μία εναλλακτική οπτική, πολύ λιτή, χωρίς σχεδόν στοιχεία, όπου ο δυνατός άνεμος έγινε κρεμώδη σύννεφα και η άγρια θάλασσα έγινε ένα σκούρο-σατινέ στρώμα. Από το θυμό στην ηρεμία...



rage by Teo Kefalopoulos, on Flickr
 
Το απέραντο... γκρι! Καλή, ίσως να ήταν ενδιαφέρουσα και η έγχρωμη εκδοχή, αν και καταλαβαίνω την προσέγγιση του κενού...
 
Σ' ευχαριστώ. Βασικά ο σκοπός είναι να καταγράψω την αντίθεση. Το πως μέσα από την αγριότητα των στοιχείων (μιλάμε για πολύ δυνατό αέρα, η λήψη κράτησε μόλις 30"), προκύπτει η γαλήνη μέσα από ένα φίλτρο και μόνο.
 
Τεο οι φωτογραφίες σου πραγματικά είναι εκπληκτικές!
σ' ευχαριστώ πολύ! Σχετικά με τη φωτο σου, σαν θέμα είναι πολύ ωραία και όπως βλέπω τα πας πολύ καλά με φωτογραφίες από κινητό :2thumb22sup:
 
σ' ευχαριστώ πολύ! Σχετικά με τη φωτο σου, σαν θέμα είναι πολύ ωραία και όπως βλέπω τα πας πολύ καλά με φωτογραφίες από κινητό :2thumb22sup:
Σ ευχαριστώ πολύ! Μαθαίνω, παίρνω ιδέες και το παλεύω.