Φωτογραφιες Κεφαλων Πικαπ

Αυτη , και μονο που τη βλεπει καποιος , δικαιολογει την ονομασια που της εδωσα ......... "Frankenstein" ....... :LOL:
Αποτελειται απο γεννητρια excel , πλαστικο κελυφος απο χαλασμενη A&R 77 , headshell DENON PCL-5 απο μαγνησιο σε κακη κατασταση που πηρα απο το e-bay ,
βελονα jico sas boron και καλωδια headshell αυτοσχεδια απο 7Ν χαλκο.
Πως ακουγεται ; Εξαιρετικα ....... θα ελεγα Reference class MM !!!!!


Frankenstein SAS Boron.jpg
 
Πλέον έχει φτάσει στο Θεό όπως όλες άλλωστε
Γύρω στα 450 ευρώ

Εγω ειχα μια ακεφαλη και πήρα μονο τη βελονα οποτε μου βγήκε στα 270,00 ευρώ (και πάλι πολλα ειναι αλλα ηταν κρίμα να κάθεται ετσι στο συρτάρι)

Όμως παίζει πολυ καλα
 
Πλέον έχει φτάσει στο Θεό όπως όλες άλλωστε
Γύρω στα 450 ευρώ

Εγω ειχα μια ακεφαλη και πήρα μονο τη βελονα οποτε μου βγήκε στα 270,00 ευρώ (και πάλι πολλα ειναι αλλα ηταν κρίμα να κάθεται ετσι στο συρτάρι)

Όμως παίζει πολυ καλα
Παίζει και φθηνότερα πάντως. Έχεις δοκιμάσει μήπως και την 1042;
 
  • Like
Reactions: dimmanoukas
Όχι τη 1042 δεν τη δοκίμασα καθώς ειχα διαβασει αρκετα σχόλια οτι ειναι καλύτερη μεν απο τη 1022 αλλα όχι η μέρα με την νύχτα για να δικαιολογήσει το extra κοστος κτήσης.

Επίσης είχα διαβάσει απο χρήστες οτι η 1042 ειναι πιο αναλυτική και αυστηρή σε στήσιμο και ανάγνωση και δεδομενου ότι ειχα και άλλες τέτοιες στην κατοχη είπα να πάω πιο safe στην 1022, η οποία ξαναλέω οτι ειναι πολυ πολυ καλή.

Προσωπικά μου αρέσει λιγο περισσότερο απο τη shure v15 type iii που εχω με jico sas boron (σε thorens td 160 με sme 3009 και οι δυο τοποθετημενες και με ολοκαίνουργιες κεφαλές και οι 2)
 
  • Like
Reactions: Busoni
Προσωπικά μου αρέσει λιγο περισσότερο απο τη shure v15 type iii που εχω με jico sas boron (σε thorens td 160 με sme 3009 και οι δυο τοποθετημενες και με ολοκαίνουργιες κεφαλές και οι 2)
Ναι , η V15 III / SAS B ειναι λιγο ......... "ξινή" :D
Και γω οταν την ειχα , προτιμησα τη JICO MM-1 SAS B αλλα και την ELAC ESG796 SAS B.
Τοτε ειχα και την original SHURE VN35MR βελονα που κατα τη γνωμη μου ηταν η καλυτερη βελονα για την V15 III.
Η JICO SAS B για την V15III ειναι κοντα , αλλα οχι ακριβως οπως την original VN35MR που πληροφοριακα ειχε στελεχος Beryllium tube και φυσικα ακιδα micro ridge !!!!!