Ειπα να ασχοληθω και λιγο με ενα μεγαλο μπαταριας, δεν ειχε καποιο τεχνικο προβλημα απλα ειχε βρωμο αρκετο.
Εδω φαινεται η σκονη που εχει περασει μεσα.
12 ! βιδες χρειαστηκε να ξεβιδωσω, ιαπωνικου τυπου philips, για να ανοιξει.
Εδω φαινεται ολη η ηλεκτρικη εγκατασταση του εργαλειο.
Προσεξτε πως ειν αι κατασκευασμενος ο κινητηρας καθως και το μικρο μεγεθος του. Ανοιχτου τυπου οπως τα ηλεκτρικα αλλα πολυ μικρος. Φαινεται και ενα λευκο κομματι "χαρτινο" που ηταν κολλημενο ετσι ωστε να ενωνει τα δυο πλαστικα τεμαχια του κελυφους. Αυτο λειτουργησε ως ¨ασφαλεια¨ οτο το εργαλειο ανοιχτηκε απο μη εξουσιοδοτημενα χερια...
Εδω ειναι το αλλο κυριο και βαρυ μερος, ο κορμος με τα γραναζια και επιλογεις ταχυτητας και τροπου λειτουργιας.
Ειπα να μην το πειραξω αλλα απο την αλλη με εφαγε η περιεργεια. Τελικα αποδειχτηκε αρκετα δυσκολη η επαναφορα του και κυριως στο ποσο σφιχτα επρεπε να ειναι οι βιδες που το συγκρατουν ωστε να λειτουργουν οι διακοπτες!
Πιστευω η αρχικη συσφιξη εγινε με δυναμοκλειδο γιατι οταν τις εσφιγα με το χερι αρκετα ο μοχλος επιλογης τροπου λειτουργιας δεν δουλευε ευκολα.
Εδω βλεπουμε τα απαρτια, που αποτελουν το μηχανισμο "σασμαν" επιλογης ταχυτητων. Ηθελε λιγο καθαρισμα αυτο.
Το "σασμαν" συναρμολογημενο εξω απο το κελυφος.
Εδω απο την αλλη πλευρα του μαυρου κελυφους ειναι ο μηχανισμος επιλογης τροπου λειτουργιας οπου σε συνδιασμο με τη ρυγχος γινετε η επιλογη κρουσης, τρυπηματος ή βιδωματος
Εδω το ρυγχος που εχει μεσα το μηχανισμο του συμπλεκτη. Αυτο δεν το πειραξα. Φαινονται οι πειροι που βγαινουν προς τα εξω και εμπλοκονται στη κεφαλη "απεναντι" του μηχανισμου επιλογης.
Τελικα εφτασε η ωρα να κλεισει, καθαρο και σχεδον οπως ηταν καινουργιο.
Να πω οτι τις βιδες δεν τις εσφιξα εντελος για να κινουνται οι επιλογεις, αλλα εβαλα κολλα σπειρωματων ωστε να μην ξεβιδωσουν με τη χρηση.
