Φθινόπωρο...

Δεν ξέρω αν ταίριαζε καλύτερα στο landscape αλλα ας ειναι... (Μετέωρα)
 

Attachments

  • omixli2.jpg
    omixli2.jpg
    139.1 KB · Views: 67
  • omixli3.jpg
    omixli3.jpg
    133.5 KB · Views: 40
Σε εσένα, γιατί?

Τώρα εάν θέλουμε να κάνουμε κριτική, θα ήθελε μηχανή με μεγαλύτερο δυναμικό εύρος και υπερέκθεση, ώστε να γράψει το κοντινό πλάνο που είναι πολύ σκοτεινό, αλλά να διασωθεί και πληροφορία στον ουρανό την οποία θα ανακτούσε ο μετατροπέας raw.
 
Λίμνη Δύστου ,κοντά στο Αλιβέρι

distos1.jpg
 
Σε εσένα, γιατί?

Τώρα εάν θέλουμε να κάνουμε κριτική, θα ήθελε μηχανή με μεγαλύτερο δυναμικό εύρος και υπερέκθεση, ώστε να γράψει το κοντινό πλάνο που είναι πολύ σκοτεινό, αλλά να διασωθεί και πληροφορία στον ουρανό την οποία θα ανακτούσε ο μετατροπέας raw.

Ή αλλιώς λίγη (απαραίτητη πάντα) ''εμφάνιση'' στο Photoshop. ;)
 
Ακριβώς έτσι. Αλλά υποψιάζομαι ότι εάν το δοκιμάζαμε αυτό σε κάποια σοβαρή μεγέθυνση, το αποτέλεσμα θα υπολειπόταν κατά πολύ των προσδοκιών μας. Κακά τα ψέμματα, το δυναμικό εύρος είναι από τα στοιχεία εκείνα για τα οποία δεν μπορούμε εύκολα να εξαπατήσουμε.
 
το δυναμικό εύρος είναι από τα στοιχεία εκείνα για τα οποία δεν μπορούμε εύκολα να εξαπατήσουμε.

Δυναμικό εύρος είναι η μεγάλη διαβαθμιση στα χρώματα?
 
Απάντηση: Re: Φθινόπωρο...

Δυναμικό εύρος είναι η μεγάλη διαβαθμιση στα χρώματα?

Χονδρικά είναι η ικανότητα του αισθητήρα να γράφει καλά τις λεπτομέρειες τόσο στα φωτεινά όσο και στα σκοτεινά σημεία του ίδιου πλάνου.
Άλλες μηχανές τό "έχουν" άλλες όχι και τόσο.
 
Δηλαδή να μπορεί να απεικονίσει σωστά ακραίες εκφωτιστικές καταστάσεις...ταυτόχρονα.
(Όπως κάνει το μάτι μας...και καμμία φωτογραφική μηχανή)
 
Και ειναι μεγεθος μετρησιμο η μονο εμπειρικα το αντιλαμβανομαστε? Ποιοι παραγοντες το βελτιωνουν? (μεγεθος αισθητηρα, ηλεκτρονικα, φακος, ολα μαζι?).
 
Πώς δεν είναι μετρήσιμο, είναι και παραείναι. Μετριέται σε στοπ διαφοράς από το πιο σκοτεινό μέχρι το πιο φωτεινό που μπορεί να καταγράψει η μηχανή λεπτομέρεια (μετά από τα οποία, βγάζει ενιαίο μαύρο ή "καίει" τα λευκά). Σημαντικός παράγων είναι το μέγεθος του αισθητήρα αλλά και η τεχνολογία κατασκευής του. Οι Canon 40D και η Nikon D300 αγγίζουν και ίσως ξεπερνούν τα 9 στοπ, η Fuji S5pro με το SuperCCD των 6mp,ξεπερνάει τα 11,5!

Όσο ανεβαίνει η ευαισθησία, μειώνεται και το δυναμικό εύρος, κυρίως λόγω του θορύβου στα σκιερά.

Οι κόμπακτ πρέπει να έχουν κάτω από 7 στοπ (ίσως είμαι και αισιόδοξος μάλιστα).

Με φωτογράφιση σε raw μπορείς κατά τη μετατροπή (με τσίμπημα του recovery) να πάρεις κατά κανόνα ακόμη και 1 στοπ επιπλέον εύρος.
 
Πώς δεν είναι μετρήσιμο, είναι και παραείναι.

Αναφέρεται στα διαφορα τεστ? Κοιταξα λίγο στο dpreview και δεν ειδα κατι... Dynamic Range να υποθεσω ειναι ο Αγγλικος όρος?

Αν και απο οτι καταλαβαινω ειναι κατι "χοντρικο" και οχι πολυ λεπτομερες ως μετρηση... δηλαδη οι entry level dslr καπου τόσο, οι mid τοσο και οι κομπακτ τοσο....
 
off topic

δεν κρατιέμαι, θα το πώ, όταν βλέπω τους Ηλίες να συμμετέχουν στην ίδια συζήτηση και μάλιστα ο ένας κάτω από τον άλλο χάνω την μπάλα. Πού και να ήταν εδώ και ο τρίτος Ηλίας (των Εξαρχείων). Θα γυρίσει σε μια εβδομάδα από την Κύπρο.