Φτιαξτε μονοι σας hi fidelity diy interconnects

Εννοείτε πως οχι. Ολες οι ιδεες και προτασεις ειναι καλοδεχουμενες.
 
Σωστά τα λέει ο Modright και μιας λέγατε για ομοαξονικά καλώδια (εγώ να τα πώ μονόκλωνα ???) υπάρχουν κατασκευαστές (όπως audioquest, dnm) δεν ξέρω μάλλον θα είναι κι άλλοι που τα έχουν περί πολλού...

Η van den hul εχει μια σαφη προτιμηση στα αναλογικα ομοαξονικα interconnect
 
Η VDH αν δεν κάνω λάθος έχει στριφτό ζεύγος αγωγών με θωράκιση υβριδική (π.χ. The Second). Δεν είναι ομοαξονική σχεδίαση αυτή.
 
Pause for thought.......οι γραμμες στις πλακετες ενος μηχανηματος τι ειναι; "Ομοαξονικες", "balanced" ,"συμμετρικες";
Τι "γεωμετρια" εχουν; Τι γεωμετρια πρεπει να εχουν τα καλωδια ωστε να μεταφερουν το σημα απο αυτο το μηχανημα στο επομενο ως σαν να μην υπαρχουν;
κλπ.......:smile:
 
ΠΑρακολουθω το νημα και διακρινω ενα πραγμα το οποιο ισως δεν εχει γινει απολυτα κατανοητο ( και επισης αιτια αναστατωσης )

Το ερωτημα δεν ηταν ποτε εαν ομοαξωνικα η οχι ... Το ερωτημα η το θεμα ειναι αν ομοαξωνικα να ειναι καταληλα για ηχο και οχι αλογιστη χρηση καλωδιων τηλεορασης η βιντεο σε σηματα ηχου απο την στιγμη που ο τερματισμος δεν ειναι αναλογος ( Υποθετω οτι και η ενσταση του Κ Πετροπουλου ηταν πανω σε αυτο το θεμα )

Στην σκεψη του audiolytic η αποψη μου εχει ως παρακατω

Συνηθως στα κυκλωματα audio το σημα καθοριζεται σε δυο περιοχες την εισοδο και την εξοδο και η καθε μια απο αυτες δινει αναλογη αναφορα σε αναλογη γειωση ...Οπου για παραδειγμα στα σηματα εισοδου ενος ενισχυτη το σημα και τερματισμος αναφερονται σε μια γειωση η οποια ονομαζεται καθαρη και ειναι μεσω αντιστασης και καμμια φορα μεσω πυκνωτη και ειναι μια κατασταση η οποια ειναι μαλλον φυλαγμενη σε σχεση με την γειωση του μηχανηματος η οποια ειναι το γνωστο star ground με ground lift η οχι ( τουλαχιστον σε οτι αφορα την ηλεκτρικη γειωση της συσκευης) .

Αντιστοιχα το σημα εξοδου σε εναν ενισχυτη ειναι σημα το οποιο αναφερεται στην κυρια γειωση του μηχανηματος
Αντιστοιχα και το σημα εξοδου ενος προενισχυτη η μιας πηγης εχει τα αντιστοιχα φιλτρα και τερματισμους συμφωνα με τις οδηγιες του κατασκευαστη και αναφορα στην αντιστοιχη γειωση ...

Συχνα πλεον στις μερες μας θα δουμε εξελιγμενες συσκευες οπου υπαρχουν διπλα τροφοδοτικα με αντιστοιχες floating γειωσεις η μια για τα αναλογικα κυκλωματα και η αλλη για τα ψηφιακα .


Πιο συγκεκριμενα και στο ερωτημα του Audiolytic ο καθε σχεδιαστης επιλεγει με τον δικο του τροπο πως θα φυλαξει το σημα της εισοδου η της εξοδου της συσκευης του ( σε επιπεδο πλακετας ) και αποτυχια η ελαφροτητα σε αυτο το θεμα σημαινει οτι το μηχανημα θα εχει περισσοτερους θορυβους και παραμορφωσεις οπως και κακο λογο απορριψης θορυβων τροφοδοσιας σε σχεση με καποιο αλλο πιο σωστα σχεδιασμενο .

Επισης υπαρχει ενα μπουσουλας στην σχεδιαση τυπωμενων σε οτι αφορα το audio μια λιστα πραγματων που πρεπει να κανεις και μια αλλη με πραγματα τα οποια δεν πρεπει να κανεις οπου φυσικα η καθε σχεδιαση κλεβει απο την μια η την αλλη λιστα με σκοπο να κατεβασει το κοστος της πλακετας .Γενικα τα μηχανηματα τα οποια εχουν λαβει υποψιν τους τα θεματα δομησης πλακετας παιζουν καλυτερα πλην ομως ειναι ογκοδεστερα και ακριβοτερα .

Ενα ερωτημα σχετικο με το σκεπτικο του audiolytic αλλα και σχετικο με την αρχικη τοποθετηση του κ. Πετροπουλου σε οτι αφορα τα "λαθος" καλωδια εχει καπως ετσι:

Εαν καποιος δει το κυκλωμα οποιουδηποτε ενισχυτη προενισχυτη η πηγης θα δει οτι το σταδιο εξοδου ακολουθουν παντα ορισμενα εξαρτηματα τα οποια φροντιζουν για τον σωστο τερματισμο της εξοδου η εισοδου και να αποφευχθουν προβληματα σε οτι αφορα την επιλογη πολυ μακρυνων η πολυ λαθος καλωδιων.Αυτο απο μονο του συμβαλει σε εξαιρετικα μεγαλη ανοχη της συσκευης οταν ο χρηστης βαλει λαθος καλωδιο η τεραστιο μηκος και ειναι παγεια πρακτικη αποφυγης προβληματων απο τους κατασκευαστες πολλες φορες και σε βαρος της ποιοτητας του ηχου

Ολα τα παραπανω συμβαινουν σε επιπεδο πλακετας μεσα στο μηχανημα απο εκει μπορει να καταλαβει καποιος ποσο σημαντικο ειναι για το μηχανημα η χρηση ενος καλωδιου το οποιο δεν θα προσθετει στο ηχητικο σημα καμμια επεγωγη η χωρητικοτητα η κανεναν επιρεασμο απο ΕΜΙ η προβληματα τα οποια μπορουν να προκυψουν απο λαθος τερματισμο του καλωδιου .Ατρανταχτο παραδειγμα τα καλωδια των ΜΚΙΙ ομοια τους δεν υπαρχουν σε καμμια αλλη συσκευη του κατασκευαστη


Επισης ο χρυσος κανονας λεει οτι τα συστρεμενα καλωδια η τα μονοκλωνα ( γενικα τα μη ομοαξωνικα ) ειναι συχνα απαλλαγμενα απο χωρητικοτητες και ονομαστικες αντιστασεις τερματισμου ενω λειτουργουν σωστα μονο σε καθαρο περιβαλον ( απο ΕΜΙ ) τα ομοαξονικα αντιστοιχα ενω μπορουν να δουλεψουν σε οποιοδηποτε περιβαλον εφοσον ειναι Θωρακισμενα εισαγουν στην γραμμη μεταφορας επαγωγες και χωρητικοτητες και συχνα με την λαθος χρηση καλωδιων θεματα αντιστασης τερματισμου οπου πλεον ειναι δεδομενο οτι κατω απο τις συνθηκες αυτες να συμβαλουν στο τελικο αποτελεσμα με καποιον τροπο .
 
Αυτή η ριμάδα η κάλτσα είναι ωραία άλλα κάπου μου χαλάει την συνταγή.
εχει επίδραση στον ήχο η οποία πρέπει να αξιολογηθεί ανάλογα.

Συμφωνώ και άμα μυριζει και ασχημα
αστα δεν ακουγεται καν :flipout: :flipout:
 

Attachments

  • stock-photo-a-housewife-holding-a-male-sock-and-her-nose-next-to-a-washing-machine-isolated-on-w.jpg
    stock-photo-a-housewife-holding-a-male-sock-and-her-nose-next-to-a-washing-machine-isolated-on-w.jpg
    27.4 KB · Views: 235