Γενικα δεν συμφωνω. ΚΑΠΟΙΑ παιζουν μια χαρα με ολα τα ειδη, λεω εγω.
Αλλα, για ποια σταθμη ας πουμε γινεται η συγκριση, και με τι ηχειο?
Και σε ποιο χωρο?
Πχ ενα 206 με ενα αναλογο "συμβατικο" ,πχ ενα διδρομο με 8αρι?
Ενα 206 με μια foul size κορνα?
Θα συμφωνήσω. - Σωστη η παρατηρηση.
Να πω ομως τα εξης - επειδη τα εχω κανει ακροασεις με σε διαφορετικους χώρους και με διαφορετικα ενισχυτικά :
Λοιπον (στον παλιο μου χωρο ακρόασης 4Χ3 μετρα ) με ενισχυτες 2 Χ mono 807 SE (περιπου 15 με 18 βατακια) :
Τα χαμηλά εδιναν μια εσθηση μπουκόματος χωρις να είναι καθαρα και μια επίσης αίσθηση ασυνέχειας με τις μεσουψηλές.
τα ιδια και με τα PP6550.
Στον νεο χωρο ακρόασης ( 6,4 Χ 3,4 περίπου μετρα ) ειναι σαν ακούω αλλα ηχεία !!!
Τα χαμηλα εστρωσαν -δεν υπάρχει ιχνος πλαδαρότητας - ειναι στιβαρά γεμάτα και δεν κουραζουν καθόλου. Για τις μεσουψηλές δεν το συζηταω εκει ειναι το δυνατό τους σημείο.
Τωρα, τα εχω ακουσει με τα 807 SE, με 811-3 set (θεωρώ οτι μ'αυτά εχουν βρει το ταιρι τους ) με 6550 PP καθώς και με ενα 6L6 SE (1 x 6L6 στο καναλι ) καθώς και με ενα PP 4 X 6L6 / καναλι ( ολα τα μηχανήματα DIY - τα δυο τελευταια ειναι φιλων απο την παρεα ).
Με τoν SE 6L6 απογοητευση. Μονο μεσαιες και υψηλες είχα - απο το παρα τεταρτο και πανω τα χαμηλα τα εχανα....
Με τον 4Χ 6L6 PP εμαθα μεχρι που μπορουν να φτασουν .... οι γείτονες ! Απίστευτες δυναμικές απίστευτη καθαρότητα και μπάσα εξαίσια (είναι και το νταμπιγκ βλεπετε ....) Αν δεν ήμουν κολημένος SETακιας μπορώ να πω οτι ενα καλό PP ειναι το ιδανικό.
Με τον 811-3 SET ( χωρις αναδραση ) εδω ειμαστε ( για τα δικά μου γουστα και με αυτα που ακούω )
Και φωνες και χαμηλα (μεχρι ενα οριο βεβαια - εκει υπερτερει το PP ) και απο εκει και πάνω ( mid + high ) σουπερ.
Λοιπόν αν θελετε ροκιες και μεγαλα εργα και πολύ υψηλές σταθμες βαζετε κατι σε καλό PP για να μην χανεις σε clarity και κανεις και παρτυ με την ... αστυνομία.
Αν θελετε τζαζιες φωνες μπαλάντες ροκιες σε οχι υψηλές σταθμες ή Ελληνική μουσικη στυλ Θανάση Παπακωσταντίνου , Φαμελο , Αλκίνοο Μαλαμα Θηβαίο κλπ (ετσι για να δώσω το στίγμα στο περίπου ...) με ενα καλό set ειστε αρχοντες. Αβίαστη αναπαραγωγή γλυκά και ευχαριστα χαμηλά που δεν βαρανε στο στομάχι οπως με τα pp και εξαιρετικές μεσαίες και υψηλές.
Τροπος στησιματος ( τουλαχιστον ετσι μου αρεσει σε μενα ) λιγη απόσταση απο τους πίσω τοιχους (περιπου 50εκατοστα) αρκετο ανοιγμα μεταξύ τους περίπου 2 μετρα. Εγω προσωπικά τα εχω τοποθετήσει και πανω σε μαρμαρινες βάσεις 2,5 εκ πάχος για να τα μετακινώ πιο ευκολα.
Πάντως γενικά νομίζω οτι η αρχή μεγάλο ηχείο = μεγάλος ηχος ισχύει. Οπως επίσης οτι οι BLH μονοδρομες υλοποιήσεις δεν εχουν καμια σχεση με τις διδρομες - τριδρομες κορνες στην ποιοτητα της αναπαραγωγής.(νομίζω οτι οι τελευταίες εχουν να προσφέρουν το κατι παραπάνω) Και εκει βέβαια το μεγεθος μετράει αλλα εκει μπαινουμε σε αλλα χωραφια.
Επίσης να αναφέρω οτι σε ολες μου τις ακροάσεις με ολα τα μηχανήματα χρησιμοποιησα -χρησιμοποιώ τα εξης συνοδά (εκτος απο τον 4 X 6L6 pp που είναι ολοκληρωμένος )
Pre-amp :
Conrad Johnson PV10-A
Turntable :
Rega Planar 3
Rega RB300 tonearm / GRADO F2+
CD player :
TEAC VRDS-9
Speaker Cables :
ΟΤΕ (απο την μάντρα ! )πολύκλωνα τερματισμένα με Nordost
Nordost Flatline Gold MKII
interconnect :
ολα silver teflon υψυσιχνα τερματισμένα με rca του εμπορίου
Reel to Reel (το αγαπημένο μου )
TEAC A3300SX