Γατούλης ο Αριστοτέλης?

Πολύ πιθανό κι αυτό. Εξάλλου, περίεργο κάνει το ότι αναφέρεται στα έξοδα συντήρησης, 100.000 δολαρίων, που πρέπει να καλύπτουν "εξ ιδίων" όταν γνωρίζουμε πως και η σύζυγος (Λιβανού) αλλά προφανώς αργότερα και η θυγατέρα του είχαν τεράστια περιουσία που έκανε το παραπάνω ποσό αστείο. Θέλει εξέταση ολόκληρη η διαθήκη πάντως, από το συγκεκριμένο άρθρο της δεν βγάζουμε συμπέρασμα. Πρέπει να δούμε τον τρόπο διανομής του κύριου όγκου της περιουσίας, για να βγάλουμε συμπέρασμα ως προς το τι είναι τελικά ο Σκορπιός.
 
Μακαρι να γίνει το θελημα του Ωνάση και να μην παρει τα φραγκα το κακομαθημένο...
Και να γινει εξοχικό του Σαμαρα;

''Ο κ. Μιχελάκης επισημαίνει επίσης ότι ο Αριστοτέλης Ωνάσης έχει περιγράψει στη διαθήκη τον ακριβή τρόπο χρήσης του νησιού στην περίπτωση που το νησί θα έφευγε από τον έλεγχο της οικογένειας (παιδικές κατασκηνώσεις για την περίπτωση της Ολυμπιακής ή θέρετρο του εκάστοτε αρχηγού του ελληνικού κράτους για την περίπτωση του ελληνικού δημοσίου)

:p
 
Πάντως κρατάει την ταμπέλα. Άντε στο μέλλον να πηγαίνει και στον Σκορπιό. Πώς παλιά ήταν στο κότερο με τον Ανδρέα...
 
Άσε, καλύτερα ο Ρώσος (στο κάτω κάτω τι θα κάνει, θα πάρει μαζί του το νησί; ).
 
Πολύ πιθανό κι αυτό. Εξάλλου, περίεργο κάνει το ότι αναφέρεται στα έξοδα συντήρησης, 100.000 δολαρίων, που πρέπει να καλύπτουν "εξ ιδίων" όταν γνωρίζουμε πως και η σύζυγος (Λιβανού) αλλά προφανώς αργότερα και η θυγατέρα του είχαν τεράστια περιουσία που έκανε το παραπάνω ποσό αστείο. Θέλει εξέταση ολόκληρη η διαθήκη πάντως, από το συγκεκριμένο άρθρο της δεν βγάζουμε συμπέρασμα. Πρέπει να δούμε τον τρόπο διανομής του κύριου όγκου της περιουσίας, για να βγάλουμε συμπέρασμα ως προς το τι είναι τελικά ο Σκορπιός.


100.000 δολαρια εκεινη την εποχη,ηταν πολλα λεφτα.
Σε αντιστοιχια με σημερα και εντελως αυθαιρετα,δικια μου εκτιμηση ειναι,οτι σημερινα λεφτα μπορει και να ειναι κοντα στο εκατομμυριο.
 
Εάν πούμε πως η διαθήκη είναι περίπου του 1973 (χρονιά που πέθανε ο γιος του), τα 100.000 δολάρια της εποχής αντιστοιχούν σε περίπου 500.000 σημερινά. Τρίχες για τα δεδομένα της οικογένειας.
 
Re: Απάντηση: Γατούλης ο Αριστοτέλης?

Όχι. Για σκέψου το, θα ήταν παραθυράκι να παρακάμπτονται δημοσίου δικαίου διατάξεις του κληρονομικού δικαίου, όπως πχ η νόμιμη μοίρα.

ναι αλλα ολες οι διαταξεις δημοσιου δικαιου ειναι και δημοσιας ταξης ? για παραδειγμα η συνδιαθηκη ( λεω εγω τωρα ) δεν αντικειται κατα μια αποψη στη δημοσια ταξη παροτι δεν αναγνωριζεται απο το ελληνικο δικαιο . (τα δικαστηρια φυσικα δεν το δεχονται) .

Καθε θεσμος αλλοδαπου δικαιου μη γνωστος στο ελληνικο θα ειναι και αντιθετος στη δημοσια ταξη ? περι ΑΚ 33 δηλαδη . Πραγματι ομως λογω της φυσης του κληρονομικου δικαιου δε θα ειναι προθυμο καποιο δικαστηριο να κανει κατι τετοιο .
 
Το μονο που θυμαμαι απο Νυδρι ... ηταν το καραβακι που μας πηγε στην χειροτερη παραλια του Σκορπιου.
Κατι καλαμιες και απονερα .... ωτιτιδα θα παθαινες αν εκανες βουτια .... μου αφησε την χειροτερη εντυπωση.
(προφανως .... ειχαν γνωση οι φυλακες ... :p )

Mηπως ειναι υπερπροβεβλημενη και υπερεκτιμημενη η φυσικη ομορφια του Σκορπιου ?
Λογικα ΟΧΙ ... γιατι ο Αριστοτελης δεν ηταν κανας φτηνιαρης και αταξιδευτος.
Αλλα σε βαζει σε σκεψεις ... η τοποθεσια του νησιου ... τοσο κοντα σε τουριστικη ζωνη (Νυδρι - Λευκαδα).

Συγνωμη για το offtopic !!! Carry on ...
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Γατούλης ο Αριστοτέλης?

ναι αλλα ολες οι διαταξεις δημοσιου δικαιου ειναι και δημοσιας ταξης ? για παραδειγμα η συνδιαθηκη ( λεω εγω τωρα ) δεν αντικειται κατα μια αποψη στη δημοσια ταξη παροτι δεν αναγνωριζεται απο το ελληνικο δικαιο . (τα δικαστηρια φυσικα δεν το δεχονται) .

Καθε θεσμος αλλοδαπου δικαιου μη γνωστος στο ελληνικο θα ειναι και αντιθετος στη δημοσια ταξη ? περι ΑΚ 33 δηλαδη . Πραγματι ομως λογω της φυσης του κληρονομικου δικαιου δε θα ειναι προθυμο καποιο δικαστηριο να κανει κατι τετοιο .

Έτερον εκάτερον φίλε μου. Πρώτον το άρθρο του ΑΚ που ορίζει το δίκαιο της ιθαγένειας του κληρονομούμενου ως εφαρμοστέο στις κληρονομικές σχέσεις είναι κανόνας δημόσιας τάξης (παραδρομή μου το δημοσίου δικαίου, σόρρυ), αλλά και περαιτέρω μια σειρά διατάξεων του κληρονομικού μας δικαίου είναι κανόνες δημόσιας τάξης, οπότε φαίνεται πολύ λογικό να είναι και ο πρώτος κανόνας τέτοιος. Από τη στιγμή που επιλύουμε το ζήτημα του εφαρμοστέου δικαίου, δεν έχει έδαφος η συζήτηση εάν ξένοι θεσμοί έρχονται ή δεν έρχονται σε αντίθεση με κανόνες δημόσιας τάξης του δικού μας. Φυσικά και επιτρέπονται ξένοι τύποι που δεν ρυθμίζονται ειδικότερα από το δίκαιό μας, εφόσον δεν προσκρούουν σε άλλους αντίθετους κανόνες, αυτό όμως δεν σημαίνει και πως εφαρμόζεται το αγγλικό πχ δίκαιο.

Για τη συνδιαθήκη ψάξτο λίγο καλύτερα, απαγορεύεται ρητά από τον ΑΚ. Οι κανόνες που διασφαλίζουν την ελεύθερη διατύπωση της τελευταίας βούλησης, κρίνονται ως δημόσιας τάξης. Δεν φαντάζομαι να μπερδεύουμε δημόσια τάξη (στον ΑΚ) με το δημόσιο συμφέρον?