ΓΕΙΩΣΗ ΜΕΓΑΦΩΝΩΝ.

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,261
Γιατί οι μονάδες των ηχείων δεν είναι γειωμένες;Δεν χρειάζεται,δεν πρέπει ή τι; (έχω κάποια σχετικά σχόλια απο δοκιμές,αλλά περιμένω τις δικές σας γνώμες πρώτα).
 
Ναι,συγνώμη για την ασάφεια.

Απ' 'οτι ξέρω,μόνο η Tannoy παρέχει και μπόρνες γείωσης στις οποίες καταλήγει η γείωση των σασί.
 
Γειώνοντας τα σασί στα σπειρώματα των βιδών τους,διαπίστωσα αισθητές διαφορές.Επομένως,έχει αξία να υπάρχει.

Το πρόβλημα είναι,ότι δεν είναι εύκολη απόφαση ν' ανοίξεις τα ηχεία,για μόνιμη γείωση και πέρασμα των καλωδίων εσωτερικά ούτε να τα αφήσεις να κρέμονται στην πρόχειρη σύνδεση...

Δοκιμάστε κι εσείς...
 
Γειώνοντας τα σασί στα σπειρώματα των βιδών τους,διαπίστωσα αισθητές διαφορές.Επομένως,έχει αξία να υπάρχει.

Το πρόβλημα είναι,ότι δεν είναι εύκολη απόφαση ν' ανοίξεις τα ηχεία,για μόνιμη γείωση και πέρασμα των καλωδίων εσωτερικά ούτε να τα αφήσεις να κρέμονται στην πρόχειρη σύνδεση...

Δοκιμάστε κι εσείς...
-bye- Υπάρχουν όμως πολλοί ενισχυτές που η γείωση του κυκλώματός τους δεν περνάει και στο σασί τους. Εκεί τι γίνεται?
 
Σε "περίπλοκες" καταστάσεις δεν μπορώ προσωπικά να συστήσω κάτι,που απαιτεί εξειδίκευση κι είναι επικίνδυνο για τους μή επαγγελματίες...
 
Re: Απάντηση: ΓΕΙΩΣΗ ΜΕΓΑΦΩΝΩΝ.

Γειώνοντας τα σασί στα σπειρώματα των βιδών τους,διαπίστωσα αισθητές διαφορές.Επομένως,έχει αξία να υπάρχει.

Το πρόβλημα είναι,ότι δεν είναι εύκολη απόφαση ν' ανοίξεις τα ηχεία,για μόνιμη γείωση και πέρασμα των καλωδίων εσωτερικά ούτε να τα αφήσεις να κρέμονται στην πρόχειρη σύνδεση...

Δοκιμάστε κι εσείς...

προς το καλυτερο η προς το χειροτερο;
 
Αυτά τα ηχεία είναι πάνω απο φυσικές νομοτέλειες:grinning-smiley-043(τα magnepan)
 
Last edited:
Διονύση μπορείς λίγο να το εξηγήσεις αυτό;

Η εντύπωση που αποκόμισα είναι ότι ο ηχος έγινε πιό φωτεινός και διαυγής.Δεν ξέρω πως αλλιώς να το εκφράσω.

Αλλά γιατί δεν δοκιμάζεις να δείς εσύ τι ακούς;
 
"The second tweak was to short the chassis of the driver to the minus pole of the connector. This is easily done by soldering a short piece of wire from the minus pole to the centre connection screw that holds the solder tab in place (see photo). This gave improved midrange clarity with a smoother treble and more punch in the bass – amazing for a 5-minute tweak that costs absolutely nothing!

I now hear things I had never heard in recordings before and all this from a simple cheap full-range driver! This speaker really lets you hear the acoustics of the recording studio and for example you can visualise how close to the piano and where the recording microphones are placed. I must admit it still doesn’t like large orchestra’s playing forte and lean recordings sound rather lean but otherwise I am very happy at the moment. The speaker works best with tube-amps: in combination with my KT88 monoblocks cymbals are so realistic it frightens you, with solid state they are a little too rough edged. Listening to track 11 on Diana Krall’s “Live in Paris” you can hear the concert hall air vibrate, all the small noises the audience make are very tangible contributing to the effect that you are really there! "



http://www.humblehomemadehifi.com/Solo206.html


να το δοκιμασω στα φοστεξ μου ?
 

Attachments

  • image024.jpg
    image024.jpg
    11.5 KB · Views: 44