Γιάννης Χατζηγεωργίου
AVClub Fanatic
- 19 June 2006
- 35,670
Βρε Γιαννη, μια προσκληση για μπιλιαρδο δεν μας κανεις... να σου σκισω την τσοχα ...
Θέλεις να τη σκίσεις για να αλλάξω avatar?????
Πονηρούλη.....
Βρε Γιαννη, μια προσκληση για μπιλιαρδο δεν μας κανεις... να σου σκισω την τσοχα ...
Θέλεις να τη σκίσεις για να αλλάξω avatar?????
Πονηρούλη.....
.....
Οτι και να ειναι το αποτελεσμα για τον καθενα απο εμας ξεχωριστα, ο καθε ενας εχει δικαιωμα στην αποψη του. Αντιπαρατεθειτε στις ιδεες και οχι στα προσωπα.
Συγχυστηκες???? ΞΥΔΙ !!! η και ΡΕΤΣΙΝΟΛΑΔΟ το αγαπημενο σας απο εποχης του αληστου μνημης Μανιαδακη....Μ αυτα "τραταριζε" το λαο...
Εσεις βεβαια εχετε να επιδειξετε Μεταξαδες , Μανιαδακηδες , Τσακαλωτους , Μπουρανταδες , ΜΑΥδες , Χ ιτες , Ταγματασφαλητες , Ραλληδες , Κανελοπουλους , Σουρλες, Γκοτζαμανηδες , Παπαδοπουλους , Θεοφιλογιαννακους , Ιωαννιδηδες , Μαρκεζινιδες , Πλευρηδες , κι αλλα ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΑ .........
κι ακριβώς αυτό με πείραζε, με πειράζει και θα συνεχίσει να με πειράζει.2. Όποιος δεν είναι με εμάς, είναι φασίστας, δεν υπάρχουν επαναστάτες εκτός αυτούς που παράγει το ΚΚ(Ε), αντάρτης μη ενταγμένος στο ΕΑΜ ΕΛΑΣ δεν υπήρξε (είχανε την πατέντα) ήταν δοσίλογοι οι εκτός ΕΛΑΣ και άλλα "χαριτωμένα" που ανακάτευαν με την αλήθεια (όπου αυτή ήταν μαζί τους) για να φτιάξουν την μία και μοναδική εκδοχή ιστορίας που θα πρέπει να ξέρουν και να εμπεδώσουν οι επόμενες γενεές.
Ε.Α.Μ και Κ.Κ.Ε. δεν ταυτίζονται παρ´ότι αυτό επιδιώκεται ένθεν και ένθεν.
Δυο απορίες μόνο για τον τίτλο θα εκφράσω.
α)Να μην ξεχνάμε τι?
β)Πώς δυο-τρία ολιγόλεπτα βιντεάκια αγνώστου προελεύσεως (ασχέτως περιεχομένου) μπορούν να αναγορευτούν σε ιστορική παιδεία?
Οι υπεραπλουστεύσεις δεν προσφέρουν τίποτα.
ΥΓ. Μην βιαστείς να με βαφτίσεις "κάπως" φίλε audiophile γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα πέσεις παρασάγκες έξω...Τα ερωτήματα είναι τεχνικού ύφους και όχι ιδεολογικού (προς το παρόν).
Δυο απορίες μόνο για τον τίτλο θα εκφράσω.
α)Να μην ξεχνάμε τι?
β)Πώς δυο-τρία ολιγόλεπτα βιντεάκια αγνώστου προελεύσεως (ασχέτως περιεχομένου) μπορούν να αναγορευτούν σε ιστορική παιδεία?
Οι υπεραπλουστεύσεις δεν προσφέρουν τίποτα.
ΥΓ. Μην βιαστείς να με βαφτίσεις "κάπως" φίλε audiophile γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα πέσεις παρασάγκες έξω...Τα ερωτήματα είναι τεχνικού ύφους και όχι ιδεολογικού (προς το παρόν).
Σκέψου τι μπορεί να πάθω εγώ,που έχω και το όνομα..![]()
![]()
Εξ ού και η διευκρίνιση οτι δεν είμαι απο τα Φαρσαλα.![]()
![]()
ΚΙ ΕΓΩ Σ ΑΓΑΠΑΩ.....
Σκέψου τι μπορεί να πάθω εγώ,που έχω και το όνομα..![]()
![]()
Εξ ού και η διευκρίνιση οτι δεν είμαι απο τα Φαρσαλα.![]()
![]()
Σε άλλο θέμα (υφίστατι λογοκρισία στο φόρουμ" διατύπωσα την άποψη ότι δεν είναι ο ελληνικός λαός αγνώμων, τουλάχιστον περισσότερο από ότι άλλοι λαοί. Επίσης ότι η εξορία είναι μια καλή λύση σε σχέση με την πολιτική δολοφονία ή τον εμφύλιο πόλεμο.
Να αισθάνονται λοιπόν πολύ τυχεροί οι εξορισμένοι και να μην είναι αχάριστοι. Θα μπορούσαν απλά να τους είχαν δολοφονήσει. :violent-smiley-008:
Για μένα η περίοδος του εμφυλίου είναι πιο σημαντική από τις εξορίες σημαντικών πολιτικών προσώπων, διότι μεταφέρει τη σύγκρουση από το προσωπικό στο κοινωνικό επίπεδο. Και πολλοί βρίσκουν την ευκαιρία να λύσουν όποιες και όσες διαφορές κι αν είχαν στο παρελθόν με τον/τους γείτονές τους για οποιδήποτε θέμα (π.χ. κοπέλα, γίδια, χρέη, κλπ) μέσα από την ένταξη στο ένα ή το άλλο στρατόπεδο. Έτσι ο όποιος εμφύλιος πόλεμος αποκτά τα χαρακτηριστικά της εκδήλωσης βίας όχι για πολιτικούς, αλλά για λόγους τοπικής ή προσωπικής αντιπαράθεσης ή οποία καλύπτεται από την πολιτική αντιπαράθεση. Είναι μια κατάσταση που εκδηλώνεται όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά παντού. Επίσης είναι αυτή η βία και η ανάμνηση της βίας που συντηρεί την όποια μνήμη και τη διατήρηση της εχθρότητας μετά τη λήξη αυτής της βίαιης πολιτικής σύγκρουσης (εμφύλιος πόλεμος). Θα σας πρότεινα ένα πολύ καλό βιβλίο του Στάθη Καλύβα, The Logic of Violence in Civil War (Cambridge Studies in Comparative Politics) που μελετά το φαινόμενο των εμφυλίων πολέμων ανά τον κόσμο. Μπορείτε να το δείτε ή να το παραγγείλετε από το Amazon. http://www.amazon.com/Violence-Camb...6417538?ie=UTF8&s=books&qid=1180779241&sr=1-2 . Δυστυχώς δεν μπορείτε να το βρείτε σε καμιά πανεπιστημιακή βιβλιοθήκη της χώρας. Το βιβλίο είναι προγραμμένο (κυριολεκτικά) από τους ηττημένους του εμφυλίου, καθώς παρουσιάζει και μια άλλη πραγματικότητα, πιο πεζή, από την ηρωική της υψηλής πολιτικής. Έτσι μόλις εμφανίζεται ένα ανάτυπο σε οποιαδήποτε βιβλιοθήκη, εμφανίζεται κάποιος φοιτητής, το δανείζεται και μετά το βιβλίο χάνεται. Διαβάζοντας το βιβλίο αυτό θα μάθουμε πολλά. Και το σημαντικότερο, ότι συγκριτικά το μετεμφυλιακό κράτος στην Ελλάδα δεν ήταν τόσο σκληρό, όσο θα μπορούσε να είναι, ή όσο δικαιολογούνταν να είναι.
Τα σέβη μου.
Μα τώρα είναι όνομα αυτό ρε γιατρέ για αριστερό άνθρωπο;:AFADF0:
Εγώ στη θέση σου θα το άλλαζα. Χμ...για να σκεφτώ.....Βούρλας... Γούρλας Δούρλας... Ζούρλας :idea: Αυτό είναι: "Ψυχίατρος Ζούρλας. Δέχεται με ραντεβου"
:ernaehrung004:
H εκδοχή που αναφέρει ο Βλάσσης ,εμπεριέχει μέρος αλήθειας.Επειδή προσωπικά έχω μελετήσει την ιστορία τού Εμφυλίου στην Μεσσηνία,αλλά και επειδή υπάρχουν και πολλές οικογενειακές ιστορίες και απώλειες ένθεν και ένθεν,μπορώ να διαβεβαιώσω οτι δεν διαπνέονταν όλοι απο υψηλά ιδανικά.
Ούτε ολοι οι ´δεξιοί´ήσαν οι κακοί και όλοι οι αριστεροί ´άγιοι´.
Υπήρχε και ένα σωρό κόσμος σαν και αυτόν που περιγράφει ο Ταχτσής στο ´Τρίτο Στεφάνι´,που υπέστη τίς συνέπειες τού εμφυλίου.
Ομως σε πολιτικό επίπεδο η μεταπρατική αστική τάξη ήταν εντελώς ανίκανη να διαχειριστεί την ´νίκη ´της,μεγάλο δε κομμάτι τής ηγεσίας τής αριστεράς στάθηκε πολύ κάτω απο το ύψος τών περιστάσεων.Η ανικανότητα και έλλειψη ´μεγαλοψυχίας´τών ´νικητών´στέρησε απο την Ελλάδα ένα πολυ σημαντικό κομμάτι τού ανθρώπινου δυναμικού της και συνετέλεσε στην στρεβλή ανάπτυξη τού μετεμφυλιακού κράτους.
Και κάτι για τούς πολίτες που επάνδρωσαν τίς τάξεις τής αριστεράς τότε.Μεγάλο μέρος της εξέφραζε την ´αριστερά τής θυσίας´κάτι σαν τούς πρωτοχριστιανούς.Πίστευαν σε ένα καλύτερο μέλλον(απεδείχθη ουτοπικό βέβαια)και δέχονταν να θυσιαστούν γι´αυτό.
Ουδεμίαν σχέση έχει αυτή η ´αριστερά´,με τίς σημερινές εκδοχές της.
Πάντως η εκδοχή του Βλάσση χωρίς να είναι η μοναδική σαφώς και υπήρξε στον εμφύλιο,όπως και σε κάθε εμφύλιο.
Πρίν τον εμφύλιο πάντως το ΕΑΜ υπήρξε η κύρια εστία αντίστασης εναντίον τού κατακτητή,αλλά δυστυχώς λοιδωρήθηκε μετεμφυλιακά απο τούς συνεργάτες τών Γερμανών που ήσαν μιά αισχρή πραγματικότητα και ελάχιστοι τιμωρήθηκαν.
Οσο για την Μακρόνησο αποτελεί ντροπή για τον πολιτισμό τής χώρας μας.
Ομως ντροπή αποτελεί και τμήμα τής ηγεσίας τής τότε αριστεράς που φέρθηκαν σαν κοινοί κατσαπλιάδες.
Τέλος σημαντικό μέρος ουδετέρων ανθρώπων στράφηκε πρός τον Κυβερνητικό στρατό,λόγω απαράδεκτων συμπεριφορών μερίδας τής αριστεράς.
Για να μην μιλήσουμε για την αισχρή στάση τή Ο.Π.Λ.Α ,που σαν την K.G.B.ξεκλήριζε αριστερούς σαν προδότες.
Στην Ελλάδα κανείς δεν μελέτησε ακόμα σοβαρά τον εμφύλιο .Ισως είναι νωπές οι μνήμες....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.