ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ....

Προπαγανδες υπαρχον πολλες και απο παντου. Η καθε μια εχει το δικο της ...κοινο. Ετσι οπως το βλεπω , ολες οι φιλοσοφιες/ιδεολογιες εχουν τα
+ και τα - τους.

Οτι και να ειναι το αποτελεσμα για τον καθενα απο εμας ξεχωριστα, ο καθε ενας εχει δικαιωμα στην αποψη του. Αντιπαρατεθειτε στις ιδεες και οχι στα προσωπα.
 
.....

Οτι και να ειναι το αποτελεσμα για τον καθενα απο εμας ξεχωριστα, ο καθε ενας εχει δικαιωμα στην αποψη του. Αντιπαρατεθειτε στις ιδεες και οχι στα προσωπα.

Σωστόν!
Αλλά οι ιδέες εκφέρονται από πρόσωπα και τα πρόσωπα έχουν αδυναμίες.:argue:
 
Συγχυστηκες???? ΞΥΔΙ !!! η και ΡΕΤΣΙΝΟΛΑΔΟ το αγαπημενο σας απο εποχης του αληστου μνημης Μανιαδακη....Μ αυτα "τραταριζε" το λαο...

Εσεις βεβαια εχετε να επιδειξετε Μεταξαδες , Μανιαδακηδες , Τσακαλωτους , Μπουρανταδες , ΜΑΥδες , Χ ιτες , Ταγματασφαλητες , Ραλληδες , Κανελοπουλους , Σουρλες, Γκοτζαμανηδες , Παπαδοπουλους , Θεοφιλογιαννακους , Ιωαννιδηδες , Μαρκεζινιδες , Πλευρηδες , κι αλλα ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΑ .........

Ακριβώς αυτό εννοούσα όταν έγραφα
2. Όποιος δεν είναι με εμάς, είναι φασίστας, δεν υπάρχουν επαναστάτες εκτός αυτούς που παράγει το ΚΚ(Ε), αντάρτης μη ενταγμένος στο ΕΑΜ ΕΛΑΣ δεν υπήρξε (είχανε την πατέντα) ήταν δοσίλογοι οι εκτός ΕΛΑΣ και άλλα "χαριτωμένα" που ανακάτευαν με την αλήθεια (όπου αυτή ήταν μαζί τους) για να φτιάξουν την μία και μοναδική εκδοχή ιστορίας που θα πρέπει να ξέρουν και να εμπεδώσουν οι επόμενες γενεές.
κι ακριβώς αυτό με πείραζε, με πειράζει και θα συνεχίσει να με πειράζει.
Για εσάς ο κόσμος προσδιορίζεται ως προς την θέση του έναντι σας, είσαι δικός μας ή αντίπαλος μας. Σαν τον άλλο τον Μπούς..ένα πράμα.

Το "συγχύστηκα" μπορείς να το πείς και αποτυχημένη απόπειρα εκτόνωσης...δεν το έγραψα για να αρχίσεις να μου λες τι να πιώ.-bye-

Σου επιστρέφω όλους τους χαρακτηρισμούς που υπονοείς με την παράθεση όλων αυτών των ονομάτων και σου αφιερώνω ένα στιχάκι του Ν Άσιμου επειδή ξέρω πόσο σας άρεσε.

"Παράτα το λοιπόν, παράτα το το κόμμα
Μη θες να κουβαλάς το κουρδιστό σου πτώμα.
Της κεντρικής γαϊδάρας να εισ' ερμηνευτής
Αρνήσου να'σαι χάφτης και καθοδηγητής"


ΥΓ. Τι να πει κανείς, έτσι σας μάθανε...
 
Το ποιός ξεκίνησε την αντιπαράθεση φαίνεται. Γιατί όμως την "πέσατε" στον audiophile62? Επειδή απάντησε?
Το θέμα πήγαινε μια χαρά μέχρι που ο mpokeRas, άρχισε τις επιθέσεις. Να βγω δλδ να γράψω: Εκεί στην οννεδ σας μάθανε ...... (άς μην αρχίσω)
 
Ποιός την έπεσε Δημήτρη σε ποιόν??Μονον παράκληση για χαμηλούς τόνους έγινε απο τούς υπόλοιπους.
Υ.Γ
Να μην ξεχάσουμε και τον ´χορό τών Σοβιετικών τάνκς ´στην Πλατεία τής Πράγας το 1968.
Και επειδή είμαι γνωστός Οννεδίτης ,άμα θες σού στέλνω και τον παλιό ύμνο μελοποιημένο απο τον τεράστιο Ρόμπερτ Ουίλλιαμς.:flipout: :flipout:
 
Δυο απορίες μόνο για τον τίτλο θα εκφράσω.

α)Να μην ξεχνάμε τι?
β)Πώς δυο-τρία ολιγόλεπτα βιντεάκια αγνώστου προελεύσεως (ασχέτως περιεχομένου) μπορούν να αναγορευτούν σε ιστορική παιδεία?
Οι υπεραπλουστεύσεις δεν προσφέρουν τίποτα.

ΥΓ. Μην βιαστείς να με βαφτίσεις "κάπως" φίλε audiophile γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα πέσεις παρασάγκες έξω...Τα ερωτήματα είναι τεχνικού ύφους και όχι ιδεολογικού (προς το παρόν).
 
Απάντηση: Re: ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ....

Δυο απορίες μόνο για τον τίτλο θα εκφράσω.

α)Να μην ξεχνάμε τι?
β)Πώς δυο-τρία ολιγόλεπτα βιντεάκια αγνώστου προελεύσεως (ασχέτως περιεχομένου) μπορούν να αναγορευτούν σε ιστορική παιδεία?
Οι υπεραπλουστεύσεις δεν προσφέρουν τίποτα.

ΥΓ. Μην βιαστείς να με βαφτίσεις "κάπως" φίλε audiophile γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα πέσεις παρασάγκες έξω...Τα ερωτήματα είναι τεχνικού ύφους και όχι ιδεολογικού (προς το παρόν).

Σκέψου τι μπορεί να πάθω εγώ,που έχω και το όνομα..:flipout: :flipout:
Εξ ού και η διευκρίνιση οτι δεν είμαι απο τα Φαρσαλα.:flipout: :flipout:
 
Απάντηση: Re: ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ....

Δυο απορίες μόνο για τον τίτλο θα εκφράσω.

α)Να μην ξεχνάμε τι?
β)Πώς δυο-τρία ολιγόλεπτα βιντεάκια αγνώστου προελεύσεως (ασχέτως περιεχομένου) μπορούν να αναγορευτούν σε ιστορική παιδεία?
Οι υπεραπλουστεύσεις δεν προσφέρουν τίποτα.

ΥΓ. Μην βιαστείς να με βαφτίσεις "κάπως" φίλε audiophile γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα πέσεις παρασάγκες έξω...Τα ερωτήματα είναι τεχνικού ύφους και όχι ιδεολογικού (προς το παρόν).

ΚΙ ΕΓΩ Σ ΑΓΑΠΑΩ.....
 
Re: Απάντηση: Re: ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ....

Σκέψου τι μπορεί να πάθω εγώ,που έχω και το όνομα..:flipout: :flipout:
Εξ ού και η διευκρίνιση οτι δεν είμαι απο τα Φαρσαλα.:flipout: :flipout:

Πρόσεξε καλά γιατί εγώ είμαι κατά το ήμισυ...
 
Re: Απάντηση: Re: ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ....

ΚΙ ΕΓΩ Σ ΑΓΑΠΑΩ.....

Μ' αγαπάς...αλλά δεν μου δίνεις σημασία...:flipout:
Δώσε μου και δυο απαντησούλες να δείξεις την αγάπη σου ντε...
 
Σε άλλο θέμα (υφίστατι λογοκρισία στο φόρουμ" διατύπωσα την άποψη ότι δεν είναι ο ελληνικός λαός αγνώμων, τουλάχιστον περισσότερο από ότι άλλοι λαοί. Επίσης ότι η εξορία είναι μια καλή λύση σε σχέση με την πολιτική δολοφονία ή τον εμφύλιο πόλεμο.

Για μένα η περίοδος του εμφυλίου είναι πιο σημαντική από τις εξορίες σημαντικών πολιτικών προσώπων, διότι μεταφέρει τη σύγκρουση από το προσωπικό στο κοινωνικό επίπεδο. Και πολλοί βρίσκουν την ευκαιρία να λύσουν όποιες και όσες διαφορές κι αν είχαν στο παρελθόν με τον/τους γείτονές τους για οποιδήποτε θέμα (π.χ. κοπέλα, γίδια, χρέη, κλπ) μέσα από την ένταξη στο ένα ή το άλλο στρατόπεδο. Έτσι ο όποιος εμφύλιος πόλεμος αποκτά τα χαρακτηριστικά της εκδήλωσης βίας όχι για πολιτικούς, αλλά για λόγους τοπικής ή προσωπικής αντιπαράθεσης ή οποία καλύπτεται από την πολιτική αντιπαράθεση. Είναι μια κατάσταση που εκδηλώνεται όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά παντού. Επίσης είναι αυτή η βία και η ανάμνηση της βίας που συντηρεί την όποια μνήμη και τη διατήρηση της εχθρότητας μετά τη λήξη αυτής της βίαιης πολιτικής σύγκρουσης (εμφύλιος πόλεμος). Θα σας πρότεινα ένα πολύ καλό βιβλίο του Στάθη Καλύβα, The Logic of Violence in Civil War (Cambridge Studies in Comparative Politics) που μελετά το φαινόμενο των εμφυλίων πολέμων ανά τον κόσμο. Μπορείτε να το δείτε ή να το παραγγείλετε από το Amazon. http://www.amazon.com/Violence-Camb...6417538?ie=UTF8&s=books&qid=1180779241&sr=1-2 . Δυστυχώς δεν μπορείτε να το βρείτε σε καμιά πανεπιστημιακή βιβλιοθήκη της χώρας. Το βιβλίο είναι προγραμμένο (κυριολεκτικά) από τους ηττημένους του εμφυλίου, καθώς παρουσιάζει και μια άλλη πραγματικότητα, πιο πεζή, από την ηρωική της υψηλής πολιτικής. Έτσι μόλις εμφανίζεται ένα ανάτυπο σε οποιαδήποτε βιβλιοθήκη, εμφανίζεται κάποιος φοιτητής, το δανείζεται και μετά το βιβλίο χάνεται. Διαβάζοντας το βιβλίο αυτό θα μάθουμε πολλά. Και το σημαντικότερο, ότι συγκριτικά το μετεμφυλιακό κράτος στην Ελλάδα δεν ήταν τόσο σκληρό, όσο θα μπορούσε να είναι, ή όσο δικαιολογούνταν να είναι.

Τα σέβη μου.
 
Απάντηση: Re: ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ....

Σκέψου τι μπορεί να πάθω εγώ,που έχω και το όνομα..:flipout: :flipout:
Εξ ού και η διευκρίνιση οτι δεν είμαι απο τα Φαρσαλα.:flipout: :flipout:

Μα τώρα είναι όνομα αυτό ρε γιατρέ για αριστερό άνθρωπο;:AFADF0:

Εγώ στη θέση σου θα το άλλαζα. Χμ...για να σκεφτώ.....Βούρλας... Γούρλας Δούρλας... Ζούρλας :idea: Αυτό είναι: "Ψυχίατρος Ζούρλας. Δέχεται με ραντεβου":flipout:
:ernaehrung004:
 
Απάντηση: Re: ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ....

Σε άλλο θέμα (υφίστατι λογοκρισία στο φόρουμ" διατύπωσα την άποψη ότι δεν είναι ο ελληνικός λαός αγνώμων, τουλάχιστον περισσότερο από ότι άλλοι λαοί. Επίσης ότι η εξορία είναι μια καλή λύση σε σχέση με την πολιτική δολοφονία ή τον εμφύλιο πόλεμο.

Να αισθάνονται λοιπόν πολύ τυχεροί οι εξορισμένοι και να μην είναι αχάριστοι. Θα μπορούσαν απλά να τους είχαν δολοφονήσει. :violent-smiley-008:

Για μένα η περίοδος του εμφυλίου είναι πιο σημαντική από τις εξορίες σημαντικών πολιτικών προσώπων, διότι μεταφέρει τη σύγκρουση από το προσωπικό στο κοινωνικό επίπεδο. Και πολλοί βρίσκουν την ευκαιρία να λύσουν όποιες και όσες διαφορές κι αν είχαν στο παρελθόν με τον/τους γείτονές τους για οποιδήποτε θέμα (π.χ. κοπέλα, γίδια, χρέη, κλπ) μέσα από την ένταξη στο ένα ή το άλλο στρατόπεδο. Έτσι ο όποιος εμφύλιος πόλεμος αποκτά τα χαρακτηριστικά της εκδήλωσης βίας όχι για πολιτικούς, αλλά για λόγους τοπικής ή προσωπικής αντιπαράθεσης ή οποία καλύπτεται από την πολιτική αντιπαράθεση. Είναι μια κατάσταση που εκδηλώνεται όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά παντού. Επίσης είναι αυτή η βία και η ανάμνηση της βίας που συντηρεί την όποια μνήμη και τη διατήρηση της εχθρότητας μετά τη λήξη αυτής της βίαιης πολιτικής σύγκρουσης (εμφύλιος πόλεμος). Θα σας πρότεινα ένα πολύ καλό βιβλίο του Στάθη Καλύβα, The Logic of Violence in Civil War (Cambridge Studies in Comparative Politics) που μελετά το φαινόμενο των εμφυλίων πολέμων ανά τον κόσμο. Μπορείτε να το δείτε ή να το παραγγείλετε από το Amazon. http://www.amazon.com/Violence-Camb...6417538?ie=UTF8&s=books&qid=1180779241&sr=1-2 . Δυστυχώς δεν μπορείτε να το βρείτε σε καμιά πανεπιστημιακή βιβλιοθήκη της χώρας. Το βιβλίο είναι προγραμμένο (κυριολεκτικά) από τους ηττημένους του εμφυλίου, καθώς παρουσιάζει και μια άλλη πραγματικότητα, πιο πεζή, από την ηρωική της υψηλής πολιτικής. Έτσι μόλις εμφανίζεται ένα ανάτυπο σε οποιαδήποτε βιβλιοθήκη, εμφανίζεται κάποιος φοιτητής, το δανείζεται και μετά το βιβλίο χάνεται. Διαβάζοντας το βιβλίο αυτό θα μάθουμε πολλά. Και το σημαντικότερο, ότι συγκριτικά το μετεμφυλιακό κράτος στην Ελλάδα δεν ήταν τόσο σκληρό, όσο θα μπορούσε να είναι, ή όσο δικαιολογούνταν να είναι.

Τα σέβη μου.

Εγώ πιστεύω ότι το μετεμφυλιακό κράτος ήταν όσο πιο σκληρό μπορούσε να είναι, δεδομένου ότι η ελληνική κοινωνία είχε την δυναμική, δέκα χρόνια μετά την ήττα να βγάζει την ΕΔΑ αντιπολίτευση με 25%. Και χρειάστηκαν άλλα δέκα χρόνια και την μεσολάβηση των Ιουλιανών για να μπορέσουν να κινητοποιήσουν τους συνταγματάρχες.

Σιγά μη μας λυπήθηκαν κιόλας!:cool:
 
H εκδοχή που αναφέρει ο Βλάσσης ,εμπεριέχει μέρος αλήθειας.Επειδή προσωπικά έχω μελετήσει την ιστορία τού Εμφυλίου στην Μεσσηνία,αλλά και επειδή υπάρχουν και πολλές οικογενειακές ιστορίες και απώλειες ένθεν και ένθεν,μπορώ να διαβεβαιώσω οτι δεν διαπνέονταν όλοι απο υψηλά ιδανικά.
Ούτε ολοι οι ´δεξιοί´ήσαν οι κακοί και όλοι οι αριστεροί ´άγιοι´.
Υπήρχε και ένα σωρό κόσμος σαν και αυτόν που περιγράφει ο Ταχτσής στο ´Τρίτο Στεφάνι´,που υπέστη τίς συνέπειες τού εμφυλίου.
Ομως σε πολιτικό επίπεδο η μεταπρατική αστική τάξη ήταν εντελώς ανίκανη να διαχειριστεί την ´νίκη ´της,μεγάλο δε κομμάτι τής ηγεσίας τής αριστεράς στάθηκε πολύ κάτω απο το ύψος τών περιστάσεων.Η ανικανότητα και έλλειψη ´μεγαλοψυχίας´τών ´νικητών´στέρησε απο την Ελλάδα ένα πολυ σημαντικό κομμάτι τού ανθρώπινου δυναμικού της και συνετέλεσε στην στρεβλή ανάπτυξη τού μετεμφυλιακού κράτους.
Και κάτι για τούς πολίτες που επάνδρωσαν τίς τάξεις τής αριστεράς τότε.Μεγάλο μέρος της εξέφραζε την ´αριστερά τής θυσίας´κάτι σαν τούς πρωτοχριστιανούς.Πίστευαν σε ένα καλύτερο μέλλον(απεδείχθη ουτοπικό βέβαια)και δέχονταν να θυσιαστούν γι´αυτό.
Ουδεμίαν σχέση έχει αυτή η ´αριστερά´,με τίς σημερινές εκδοχές της.
Πάντως η εκδοχή του Βλάσση χωρίς να είναι η μοναδική σαφώς και υπήρξε στον εμφύλιο,όπως και σε κάθε εμφύλιο.
Πρίν τον εμφύλιο πάντως το ΕΑΜ υπήρξε η κύρια εστία αντίστασης εναντίον τού κατακτητή,αλλά δυστυχώς λοιδωρήθηκε μετεμφυλιακά απο τούς συνεργάτες τών Γερμανών που ήσαν μιά αισχρή πραγματικότητα και ελάχιστοι τιμωρήθηκαν.
Οσο για την Μακρόνησο αποτελεί ντροπή για τον πολιτισμό τής χώρας μας.
Ομως ντροπή αποτελεί και τμήμα τής ηγεσίας τής τότε αριστεράς που φέρθηκαν σαν κοινοί κατσαπλιάδες.
Τέλος σημαντικό μέρος ουδετέρων ανθρώπων στράφηκε πρός τον Κυβερνητικό στρατό,λόγω απαράδεκτων συμπεριφορών μερίδας τής αριστεράς.
Για να μην μιλήσουμε για την αισχρή στάση τή Ο.Π.Λ.Α ,που σαν την K.G.B.ξεκλήριζε αριστερούς σαν προδότες.
Στην Ελλάδα κανείς δεν μελέτησε ακόμα σοβαρά τον εμφύλιο .Ισως είναι νωπές οι μνήμες....
 
Απάντηση: Re: ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ....

Μα τώρα είναι όνομα αυτό ρε γιατρέ για αριστερό άνθρωπο;:AFADF0:

Εγώ στη θέση σου θα το άλλαζα. Χμ...για να σκεφτώ.....Βούρλας... Γούρλας Δούρλας... Ζούρλας :idea: Αυτό είναι: "Ψυχίατρος Ζούρλας. Δέχεται με ραντεβου":flipout:
:ernaehrung004:

Οχι ρε σύ.Θα το κάνω Γιώργος Σούρλας.:flipout: :flipout: :flipout:
 
Re: Απάντηση: ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ....

H εκδοχή που αναφέρει ο Βλάσσης ,εμπεριέχει μέρος αλήθειας.Επειδή προσωπικά έχω μελετήσει την ιστορία τού Εμφυλίου στην Μεσσηνία,αλλά και επειδή υπάρχουν και πολλές οικογενειακές ιστορίες και απώλειες ένθεν και ένθεν,μπορώ να διαβεβαιώσω οτι δεν διαπνέονταν όλοι απο υψηλά ιδανικά.
Ούτε ολοι οι ´δεξιοί´ήσαν οι κακοί και όλοι οι αριστεροί ´άγιοι´.
Υπήρχε και ένα σωρό κόσμος σαν και αυτόν που περιγράφει ο Ταχτσής στο ´Τρίτο Στεφάνι´,που υπέστη τίς συνέπειες τού εμφυλίου.
Ομως σε πολιτικό επίπεδο η μεταπρατική αστική τάξη ήταν εντελώς ανίκανη να διαχειριστεί την ´νίκη ´της,μεγάλο δε κομμάτι τής ηγεσίας τής αριστεράς στάθηκε πολύ κάτω απο το ύψος τών περιστάσεων.Η ανικανότητα και έλλειψη ´μεγαλοψυχίας´τών ´νικητών´στέρησε απο την Ελλάδα ένα πολυ σημαντικό κομμάτι τού ανθρώπινου δυναμικού της και συνετέλεσε στην στρεβλή ανάπτυξη τού μετεμφυλιακού κράτους.
Και κάτι για τούς πολίτες που επάνδρωσαν τίς τάξεις τής αριστεράς τότε.Μεγάλο μέρος της εξέφραζε την ´αριστερά τής θυσίας´κάτι σαν τούς πρωτοχριστιανούς.Πίστευαν σε ένα καλύτερο μέλλον(απεδείχθη ουτοπικό βέβαια)και δέχονταν να θυσιαστούν γι´αυτό.
Ουδεμίαν σχέση έχει αυτή η ´αριστερά´,με τίς σημερινές εκδοχές της.
Πάντως η εκδοχή του Βλάσση χωρίς να είναι η μοναδική σαφώς και υπήρξε στον εμφύλιο,όπως και σε κάθε εμφύλιο.
Πρίν τον εμφύλιο πάντως το ΕΑΜ υπήρξε η κύρια εστία αντίστασης εναντίον τού κατακτητή,αλλά δυστυχώς λοιδωρήθηκε μετεμφυλιακά απο τούς συνεργάτες τών Γερμανών που ήσαν μιά αισχρή πραγματικότητα και ελάχιστοι τιμωρήθηκαν.
Οσο για την Μακρόνησο αποτελεί ντροπή για τον πολιτισμό τής χώρας μας.
Ομως ντροπή αποτελεί και τμήμα τής ηγεσίας τής τότε αριστεράς που φέρθηκαν σαν κοινοί κατσαπλιάδες.
Τέλος σημαντικό μέρος ουδετέρων ανθρώπων στράφηκε πρός τον Κυβερνητικό στρατό,λόγω απαράδεκτων συμπεριφορών μερίδας τής αριστεράς.
Για να μην μιλήσουμε για την αισχρή στάση τή Ο.Π.Λ.Α ,που σαν την K.G.B.ξεκλήριζε αριστερούς σαν προδότες.
Στην Ελλάδα κανείς δεν μελέτησε ακόμα σοβαρά τον εμφύλιο .Ισως είναι νωπές οι μνήμες....

Υπάρχει το δίκτυο μελέτης των εμφυλίων πολέμων. Κάθε χρόνο κάνει συνέδριο Ιούνιο. Στα συνέδρια γίνεται συνήθως κόλαση. Φέτος θα γίνει στην Αίγινα 21-24/6. θα πάρω μέρος. Όποιος θέλει να το παρακολουθήσει, ας μου στείλει ένα ΠΜ να τους στείλω το πρόγραμμα. Το θέμα φέτος είναι : "Κατοχή, Αντίσταση και Εμφύλιος Πόλεμος στην Αθήνα και τις μεγάλες πόλεις"