- 3 July 2006
- 343
Σε λιγες μερες επειδη ακομα δεν εχει ολοκληρωθει η διαδικασια θα σας δημοσιοποιησω μια απιστευτη ιστορια μιας ΠΟΛΥ ΕΠΩΝΥΜΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και την οδυσσεια που περασα (φτανει στο τελος της ελπιζω) για να μαθουν ολα τα μελη του φορουμ πως φερονται στους ελληνες καταναλωτες οι μεγαλες εταιρειες που πουλανε τα προιοντα τους και ΚΥΡΙΩΣ το after sale support. Πραγματικα επειδη εχω τα στοιχεια στα χερια μου και καποια εκλεκτα μελη του φορουμ την ξερουν την περιπτωση το κανω για να δειτε τι σημαινει εξιδεικευμενο service και την αντιμετωπιση που ειχα. Κατανοηστε οτι δεν μπορω να το αναφερω αμεσως τωρα γιατι ειναι ακομα σε εξελιξη αλλα σε λιγες μερες σας υποσχομαι οτι θα το κανω και πραγματικα θα εκπλαγειτε απο την ολη διαδικασια. Η συνεχεια σε λιγες μερες που ελπιζω να τελειωσουν ολα.