Γιαούρτια,καφέδες,νεράντζια και καρέκλες στον Νταλάρα...

Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Όχι ρε, γιατί να το κρατούν κλειστό. Αντίθετα πιστεύω ότι πρέπει να πάρουν καθαρή θέση (αν πιστεύουν ότι είναι καλλιτέχνες) απέναντι στα πράγματα. Ήρθε η ώρα να ξεχωρίσει η ήρα από το σιτάρι.


:grinning-smiley-043

Για οικονομια στα γιαουρτια το ειπα :smile:
 
Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Για οικονομια στα γιαουρτια το ειπα :smile:

:ernaehrung004:

Α εγώ το είπα από την αρχή, το γιαούρτι είναι ακριβό. Φέτος έχουμε καλύτερα πολεμοφόδια, κατευθείαν από τον παραγωγό.
 
Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Ματθαίος Γιαννούλης: «Πόσα χρόνια κορόιδευες τον κόσμο Νταλάρα; Πόσες συναυλίες έχεις πάρει από το υπουργείου πολιτισμού λόγω της γυναίκας σου;»


O Mατθαίος Γιαννούλης έχει αποδείξει επανειλημμένα ότι δεν φοβάται να πει έξω από τα δόντια την άποψη του, ακόμα και αν αυτή ενοχλήσει κάποιους! Ακόμα και αν έχει να φερθεί κατά κάποιου δημόσιου προσώπου!...

Δια του λόγου του αληθές το συμβάν με το Γιώργο Νταλάρα στην συναυλία του Ίλιον όπου δέχτηκε επίθεση με γιαούρτια, καρέκλες κτλ, δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο από τον δημοφιλή τραγουδιστή όπου έγραψε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook.
Ματθαίος Γιαννούλης για Γιώργο Νταλάρα: «Γιαούρτια έφαγε ο Γιώργος Νταλάρας στο Ίλιον! Μάγκα δεν το’ ξερες ότι κάποια στιγμή θα την πατήσεις; Πόσα χρόνια κορόιδευες τον κόσμο ότι τραγουδάς για την Κύπρο τσάμπα; Θυμάσαι; Τώρα που χεις και γυναίκα υπουργό; Πόσες συναυλίες έχεις πάρει από το υπουργείο πολιτισμού με 60.000 ευρώ η κάθε μια; Τώρα; Φιλια!»

http://www.zougla.gr/blog/article/489239
 
Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Μιλάει και ο Γιαννούλης που ΞΕΣΚΙΣΕ το νησιώτικο τραγούδι... γαβ-γαβ νησιώτικα...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

... άλλη μεγάλη προσωπικότητα. Τώρα, ο κάθε μετριότατος καλλιτεχνίσκος θα βρήσκει ευκαιρία να το παίζει συμπαράσταση στο Νταλάρα (και να κερδίζει κι ένα κομματάκι δημοσιότητας).

Ή αντιστοίχως να κάνει το αντίθετο, και να κερδίσει πάλι το τέταρτο δημοσιότητάς του. Μετριότατος πάντα ο ίδιος.
 
Απάντηση: Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Μιλάει και ο Γιαννούλης που ΞΕΣΚΙΣΕ το νησιώτικο τραγούδι... γαβ-γαβ νησιώτικα...

Μα δεν έκανε κριτική για το άν τραγουδάει καλά ή όχι ο Νταλάρας.
Για τις δήθεν αμισθί συναυλίες του λέει.
 
Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

DALAR+proveia.jpg
 
Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Πάντως το να κάνεις συναυλίες συμπαράστασης στο λαό και να σε προστατεύουν τσ ΜΑΤ από τις εκδηλώσεις του λαού είναι πολύ προχωρημένη κατάσταση. Μου μοιάζει με τις πορείες προς το λαό του Τσεχοσλοβακικού Κομμουνιστικού Κόμματος το 1988 λίγο πριν καταρρεύσει το σύστημα.

Επί της ουσίας τώρα....

κατά πόσο νομιμοποιείται ο κόσμος να ασχημονεί εναντίον των καλλιτεχνών, πολιτικών, καθηγητών, κλπ. έχω να πω τα εξής:

το πολίτευμα που έχουμε ονομάζεται κοινοβουλευτική, δηλ. αντιπροσωπευτική δημοκρατία. Δηλ. ο λαός στέλνει άτομα στο Κοινοβούλιο που τον εκπροσωπούν και κυβερνούν στο όνομά του. Η εκπροσώπηση όμως δεν ισχύει μόνο για τις βουλευτικές εκλογές, αλλά επεκτάθηκε σε όλες τις όψεις της δημόσιας ζωής ή των κοινωνικών δραστηριοτήτων. Ο Νταλάρας δεν είπε ότι θα κάνω συναυλίες έτσι ξεκάρφωτα, αλλά για να στηρίξω το λαό.

Σε ομαλές συνθήκες, δηλ. όταν οι εκπρόσωποι του λαού φέρονται ως εκπρόσωποι του λαού, τότε οταν θέλει ο λαός απλώς τους αντικαθιστά. Όταν όμως οι συνθήκες παύουν να είναι ομαλές, όταν δηλ. οι εκπρόσωποι του λαού στρέφονται εναντίον του λαού και μάλιστα στο όνομά του, τότε έχουμε εκτροπή. Η εκτροπή πηγάζει κυρίως από τους εκλεγμένους εκπροσώπους κι όχι από το λαό, αφού αυτός σύμφωνα με το Σύνταγμα έχει εκχωρήσει την εκπροσώπησή του σε άλλους. Στις συνθήκες αυτές το να περιμένεις ή να επιδιώκεις ο λαός να συμπεριφερθεί όπως στις ομαλές συνθήκες, δηλ. η τιμωρία του πολιτικού είναι απλώς να πάει σπίτι του, δεν είναι φυσιολογική. Όταν έχουμε έκτακτες συνθήκες, τότε το έκτακτο ισχύει για όλους. Οπως οι πολιτικοί θεωρούν ότι είναι έκτακτη η συμπεριφορά τους έτσι θα πρέπει να αποδεχθούν και την αντίδραση του λαού εκτός των συμπεφωνημένων.

Αν φύγουμε από το χώρο της πολιτικής και πάμε στο χώρο της τέχνης, όταν έχουμε ένα καλλιτέχνη, ο οποίος προσδιορίζεται ή προβάλλεται ως λαικός, τότε αυτός αναλαμβάνει ουσιαστικά την εκπροσώπηση του λαού. Σε άλλο επίπεδο από τους πολιτικούς, αλλά και πάλι αυτό κάνει. και δεν αναφέρομαι μόνο στους τραγουδιστές, αλλά σε όλους τους καλλιτέχνες. Ο Πικάσο όταν έκανε τη Γκερνίκα την έκανε στο όνομα του δημοκρατικού λαού της Ισπανίας αδιαφορώντας για την εξουσία και την καταστολή. Ο Τάσος όταν έκανε τα χαρακτικά του επίσης αδιαφορούσε για το ακαδημαικό κατεστημένο της τέχνης. Ο Παπαδιαμάντης το ίδιο. Ο Τσιτσάνης το ίδιο.

Σε ομαλές συνθήκες κάποιοι καλλιτέχνες κάνουν την υπέρβαση και πλέον αντί να εκφράζουν το λαό, γίνονται μέρος του συστήματος, γίνονται κατεστημένο. Επειδή υπάρχει όμως σύμπνοια μεταξύ κατεστημένου και λαού, μπορούν να λειτουργούν ταυτόχρονα. Όταν όμως αλλάζει η κατάσταση και το σύστημα στρέφεται εναντίον του λαού, ο καλλιτέχνης πρέπει να επιλέξει αν θα εκπροσωπήσει το λαό ή το κατεστημένο. Δεν είναι δυνατόν να εκφράζεις το λαό και να σε στηρίζει το κατεστημένο απέναντι στο λαό που σε αποδοκιμάζει. Και να σε στηρίζει με τα ΜΑΤ. Ούτε είναι δυνατόν να λέμε ότι το καλύτερο θα ήταν ο λαός να απέχει από τις συναυλίες του Νταλάρα. Διότι λόγω του ονόματος του Νταλάρα και της παρουσίας στις συναυλίες τους κάποιων οπαδών του καλλιτέχνη ή κάποιων απλών τσαμπατζήδων, οι συναυλίρς θα θεωρούνταν επιτυχημένες παρά την αποχή του λαού. Βλέπετε τα μέσα ενημέρωσης δεν λειτουργούν ουδέτερα, αλλά είναι στην υπηρεσία του συστήματος. Κι επειδή είναι αυτά που ορίζουν την επικαιρότητα και μάλιστα με τον τρόπο που θέλουν (είναι η διαδικασία του agenda setting) θα μπορούσαν πολύ απλά να προβάλλουν και μάλιστα σε σημαντική θέση και με αγιογραφική διάθεση την "πρωτοβουλία" του Νταλάρα ερήμην του λαού . Κάτι σαν την προβολή της Μαριάννας Βαρδινογιάννη από το Μέγκα, που δεν έχει καμιά επαφή με την πραγματικότητα, αλλά η οποία λειτουργεί σε ένα ιδεατό κόσμο, ο οποίος όμως γίνεται πραγματικός στη συνείδηση του κόσμου μέσω της προβολής και της διαμεσολάβησης (making imagined phaenomena). Είναι η πρακτική των ψευτογεγονότων, που αρέσκονται να προβάλλουν τα μέσα ενημέρωσης και τα οποία εύκολα μπορεί να αποδεχθεί ο λαός όταν δεν έχει άμεση αντίληψη.

Τέλος η εμφάνιση όλων των αυτόκλητων υπερασπιστών του Νταλάρα από πολιτικούς, δημοσιογράφους, καλλιτέχνες κλπ. οι οποίοι αρνούνται στο λαό το δικαίωμα έκφρασης των συναισθημάτων τους δείχνει ότι αυτοί που έχουν αναλάβει εργολαβικά τη διαμεσολάβηση του λαού, αυτοί δηλ. που υποτίθεται εκφράζουν το λαό, στην πραγματικότητα έχουν ξεχάσει το λαό κι εκφράζουν απλώς τη δική τους κατεστημένη άποψη ερήμην του λαού. Ότι αρνούνται στο λαό το δικαίωμα της αυθόρμητης έκφρασης, κι επιδιώκουν να ελέγχουν μέσω της δικής τους φωνής, την έκφραση του λαού, κατά πώς νομίζουν. Αρνούνται να δουν ότι ο λαός δεν επιθυμεί να εκφραστεί ερήμην τους. Είναι οι λεγόμενοι πυλωροί του συστήματος (gate keepers) , οι οποίοι έχουν άποψη επί ενός θέματος ή επί κάθε επιστητού, πολλές φορές χωρίς να έχουν οι ίδιοι άμεση εικόνα. Δηλ. αυτοί που προβάλλουν τη δική τους αυθεντία σε αντιπαράθεση με την πραγματικότητα.

Επομένως ο λαός θα πρέπει να δείξει την απαρέσκεια απέναντι σε αυτούς, ή τη δυσαρέσκεια με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνει κατανοητός και από τους ίδιους και από τον ίδιο το λαό.

Ας σταματήσω εδώ, μπορώ όμως να επανέλθω.
 
Last edited:
Απάντηση: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Εξαιρετικότατο κείμενο , τι να επανέλθεις , τα είπες όλα :grinning-smiley-043
 
Απάντηση: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Βλάση τα είπες όλα...ζούσε σε εκρηκτικούς καιρούς...
 
Απάντηση: Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Πάντως το να κάνεις συναυλίες συμπαράστασης στο λαό και να σε προστατεύουν τσ ΜΑΤ από τις εκδηλώσεις του λαού είναι πολύ προχωρημένη κατάσταση. Μου μοιάζει με τις πορείες προς το λαό του Τσεχοσλοβακικού Κομμουνιστικού Κόμματος το 1988 λίγο πριν καταρρεύσει το σύστημα.

H εικόνα αυτή του καλλιτέχνη με τα ΜΑΤ είναι ένα θέμα. Το πώς στην ευχή ανέχεται ο ίδιος ο καλλιτέχνης να εμφανίζεται μπροστά στον λαό υπό την αιγίδα των αστυνομικών δυνάμεων, είναι ένα άλλο, και φανερώνει πολλά για το ήθος του ανδρός ή, αλλιώς, την πλήρη απώλεια επαφής με την πραγματικότητα. Γιατί, ποιος ξέρει, ο ίδιος μπορεί και να νιώθει σαν τους Μπητλς στο Shea...

shearun.jpg
 
Re: Απάντηση: Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

H εικόνα αυτή του καλλιτέχνη με τα ΜΑΤ είναι ένα θέμα. Το πώς στην ευχή ανέχεται ο ίδιος ο καλλιτέχνης να εμφανίζεται μπροστά στον λαό υπό την αιγίδα των αστυνομικών δυνάμεων, είναι ένα άλλο, και φανερώνει πολλά για το ήθος του ανδρός ή, αλλιώς, την πλήρη απώλεια επαφής με την πραγματικότητα.

Σε εποχές ιδιαίτερης πόλωσης όπως αυτή που ζούμε ο καθένας αναγκαστικά διαλέγει στρατόπεδο.
Ειδικά τα "δημόσια πρόσωπα" και οι άνθρωποι των media. O Νταλάρας λοιπόν προτίμησε να υποστεί τον εξευτελισμό να εμφανίζεται υπο την προστασία της αστυνομίας, προκειμένου να διασφαλίσει αυτά που τόσα χρόνια του καταμαρτυρούσαν ορισμένοι, αλλά το κοινό του δεν ήλεθε να πιστέψει. Τα κέρδη του. Και απ ότι φαίνεται, ορισμένοι ξύπνησαν απότομα. Φυσιολογικό, γιατί δεν γίνεται να τους περιπαίζεις όλους για πάντα.
Το ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ σταμάτησε πλέον να πουλάει....
 
Απάντηση: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Άννα:
"Γιώργο δεν πρόλαβα να μαγειρέψω".
Γιώργος:
"Δεν πειράζει αγάπη μου, θα φάω στη δουλειά.."
 
Απάντηση: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

-Θελω 1 κιλό ντομάτες...
-Για Νταλάρα η για γεμιστά????
 
Απάντηση: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Το γιαούρτι (του Συνταξιούχου)…

Δημοσιευμένο στις 13 Μαρ 2012 | UPΟΨΕΙΣ | Συντάκτης: ΣΤΑΘΗΣ

Αγαπητέ Γιώργο

σπανίως απευθύνομαι γράφοντας σε δεύτερο πρόσωπο υπό μορφήν ανοικτής επιστολής προς κάποιον, αλλά σήμερα, ας κάνουμε μιάν εξαίρεση χάριν μιας παλιάς (εκ των πραγμάτων) σχέσης αφ’ ενός μεταξύ ενός καλλιτέχνη κι ενός σχολιαστή, αφ’ ετέρου μεταξύ δύο φίλων, έστω πρώην φίλων. Αν είμαστε πρώην φίλοι, διότι, όσο κι αν χώρισαν οι δρόμοι μας (όταν οι φίλοι δεν τροφοδοτούν τη φιλία τους, η σχέση τους χλωμιάζει) ορισμένες πέτρες, απ’ αυτές που θεμελιώνουν οι άνθρωποι τα σπίτια τους, παραμένουν στη θέση τους – και, με τα χρόνια, γίνονται ιερές.

Εξακολουθώ λοιπόν να πιστεύω, αγαπητέ μου Γιώργο, όπως κι εκατομμύρια άλλοι Ελληνες, ότι «έχεις πια εγγραφεί στην πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας, ότι έχεις κοσμήσει τα ελληνικά γράμματα», όπως είχε η ταπεινότης μου την τιμή να δηλώσει για σένα, όταν ρωτήθηκε από καλούς ανθρώπους, θεράποντες της ιστορίας μας – πες τους καταγραφείς, συναξαριστές, «Αλεξανδρινούς», έρχεται απ’ τα πολύ παλιά η σκούφια του γένους μας – πες τον λαό, πολίτες, συμπατριώτες σου.

Στενοχωρήθηκα με όσα έπαθες στο Ιλιον.

Στενοχωρήθηκα όμως ακόμα περισσότερο με όσα άρχισες μετά να δηλώνεις. «Δυστυχώς υπάρχει και φασισμός στη χώρα μας» είπες! Κι έχεις δίκιο! Είναι φασισμός να πάει το μεροκάματο στα 427 διά 25 ίσον 17 Ευρώ την ημέρα.

Είναι βία ή μάλλον βιασμός να είναι ο ένας στους δύο νέους άνεργος.

Το κόψιμο της σύνταξης του παππού και της γιαγιάς, το βαρύ χαράτσι που πρέπει να πληρώνουν ο πατέρας και η μάνα, τα νηστικά παιδιά στα χωρίς βιβλία σχολεία, όλα αυτά κι άλλα πολλά που έχουν βυθίσει τα περισσότερα ρωμέικα σπίτια σε βαθειά κατάθλιψη, ίσως να μην έχουν να κάνουν με τον φασισμό των μελανοχιτώνων, αλλά έχουν οπωσδήποτε να κάνουν με τον φασισμό των καπιταλιστών (όχι μόνον των τοκογύφων, αλλά όλων).

Και βεβαίως, με τον φασισμό του πολιτικού προσωπικού που τους υπηρετεί, βάζοντας τα επιτόκια πάνω απ’ τους ανθρώπους – ανάμεσά τους, νομίζω, και η Αννα. Ή μήπως δεν ψήφισε κι αυτή το Μνημόνιο.

Θα μου πεις ότι εσύ δεν ψήφισες το Μνημόνιο, όπως ότι ούτε έχεις ψηφίσει ποτέ σου ΠΑΣΟΚ. Και πάλι δίκιο έχεις! Ούτε κι εγώ, εμένα όμως δεν με έχουν γιαουρτώσει -τουλάχιστον όχι ακόμα- γιατί;

(Βεβαίως, μηδένα προ του τέλους μακάριζε – αν κάποια στιγμή υποστώ κι εγώ, στο μέτρο του γραφία, την αποδοκιμασία των συμπολιτών μου, θα προσπαθήσω να καταλάβω το γιατί) – Ομως τι σ’ τα λέω όλα αυτά, τα ξέρεις.

Στο σημείο αυτό να ξεκαθαρίσω ότι προσωπικώς είμαι κατά των γιαουρτιών και της μούντζας, όπως είμαι κι εναντίον της (χρήσιμης στην εξουσία) βίας των μπαχαλάκηδων, αυτών που καίνε το βιβλιοπωλείο του κ. Γεωργιάδη (και τον «βγάζουν» έτσι βουλευτή) ή αυτών (των ίδιων) που διαλύουν τις διαδηλώσεις στέλνοντας ξανά και ξανά τον κόσμο σπίτι του τριάντα χρόνια τώρα.

Ομως, αγαπητέ μου Γιώργο, δεν είμαι κατά της βίας γενικώς, πιστεύω, όπως κι εσύ άλλωστε, ότι ενίοτε «η βία είναι η μαμή της Ιστορίας» και πάντως είμαι οπωσδήποτε υπέρ της δημόσιας αποδοκιμασίας – τη βρίσκω πολύ δημοκρατική: Ιδιαιτέρως όταν διατυπώνεται με παρρησία και σθένος – αρχαίο κουσούρι κι αυτό, από όταν οι Αθηναίοι, ας πούμε, πέταγαν ζαρζαβατικά στους τραγωδούς ή τους κωμωδιογράφους αν έγραφαν «πατάτες» ή γιούχαραν (επίσης μετά ζαρζαβατικών, πριν να τους εξορίσουν) όσους πολιτικούς διαπίστωναν οι πολίτες ότι προσπαθούσαν αν τους εξαπατήσουν.

Μερικές φορές οι πολίτες έκαναν λάθος – αλλά έτσι είναι η δημοκρατία, ένα τσαχπίνικο πολίτευμα που κάνει μεν λάθη, προσπαθεί όμως μερικές φορές τουλάχιστον να τα διορθώσει.

Εχεις λοιπόν για μιαν ακόμα φορά δίκιο, όταν επικαλείσαι τη Δημοκρατία, παρ’ ότι δεν αντιστέκεσαι σε όσους τώρα την καταλύουν κουρελιάζοντας το Σύνταγμά της, υπαγάγοντας τη χώρα σε Καθεστώς Κατοχής, και καθιστώντας την Ελλάδα εκ νέου Φόρου Υποτελή.

Ομως, κι αυτά τα ξέρεις, δεν χρειάζεται να σου τα υπενθυμίσω εγώ, ούτε μεταξύ μας χωράνε δοκησισοφίες περί Χούντας, αυτές άφησέ τες για τις μαζορέτες και τα ντόμπερμαν του συστήματος που παθαίνουν ιερή φρίκη με τους «αγανακτισμένους» είτε πολίτες στο Σύνταγμα είτε θεατές στην Επίδαυρο, αλλά δεν λένε λέξη για τα βάσανα του κόσμου (αυτά που τον έκαναν και τον κάνουν «αγανακτισμένο»). Τα ίδια παπαγαλάκια έχουν βγάλει τον σκασμό για τους Δυνατούς – πες τους νταβατζήδες, λαμόγια, φοροφυγάδες, αεριτζήδες.

Αυτοί τη δουλειά τους κάνουν, υπέρ των αφεντικών τους και ουδέν ακούουν, εσύ όμως, ένας καλλιτέχνης, πρόμαχος συχνά του λαού, σίγουρα ακούς τη βοή των επερχομένων.

Οταν όμως, παλιέ μου φίλε, ενώ ακούς τη βοή των επερχομένων εσύ σιωπάς, κραυγές, αιτιάσεις και μεγάλες φωνές των απελπισμένων θα λάβεις ως απάντηση.

Δεν θα σου έλεγα, «Γιώργαρε» των καλύτερων μας χρόνων, να σκύψεις το κεφάλι με σεβασμό μπροστά σε αυτούς που σε γιαούρτωσαν επειδή εσύ τους όπλισες το χέρι (δεν είμαστε δε και Χριστιανοί να πάμε να τους πλύνουμε τα πόδια), ούτε να στρέψεις και το άλλο μάγουλο, θα σου έλεγα όμως -αν μου το επιτρέπεις- να κλείσεις το στόμα σου και να ανοίξεις τα αυτιά σου. Για λίγο.

Ετσι σαν σε προσευχή στους ποιητές που έχεις τραγουδήσει κι αποδίδοντας, με ενός (μεγάλου) λεπτού σιγή, τιμές στους πληβείους για τους οποίους έχεις τραγουδήσει.

Ωστε, όταν ανοίξεις ξανά το στόμα σου να ανοίξουν ξανά και οι άνθρωποι τα αυτιά τους να σε ακούσουν κι όχι το στόμα τους για να σε αποπάρουν.

Μάλιστα με λέξεις βαρειές.

Ξέρω, και τελειώνω με αυτό, ότι ξέρεις κι εσύ πως δεν πρόκειται για «οργανωμένες μειοψηφίες» κι άλλα καταγέλαστα∙ τα ίδια μας τα έργα βλέπουμε κάθε μέρα που μας κάνουν τη χάρη οι θεοί να ξυπνάμε το πρωί, τα ίδια, που, αν κλείσουμε μπροστά τους τα μάτια, θα αρχίσουν να μας κρατάνε ξάγρυπνους τη νύχτα – με τις «καλές κυράδες», όπως αποκαλούσαν τις Ερινύες οι αρχαίοι, να λεηλατούν την ψυχή μας…

Με την αγάπη μου, ΣΤΑΘΗΣ

http://www.enikos.gr
 
Απάντηση: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

“Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί
στη σκηνή σαν ροκ συγκρότημα
κι αν μας αντέξει το σκοινί
θα φανεί στο χειροκρότημα”.



Μάλλον ψόφησε....
 
Re: Απάντηση: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Το γιαούρτι (του Συνταξιούχου)…

Δημοσιευμένο στις 13 Μαρ 2012 | UPΟΨΕΙΣ | Συντάκτης: ΣΤΑΘΗΣ

«έχεις πια εγγραφεί στην πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας, ότι έχεις κοσμήσει τα ελληνικά γράμματα», όπως είχε η ταπεινότης μου την τιμή να δηλώσει για σένα, όταν ρωτήθηκε από καλούς ανθρώπους, θεράποντες της ιστορίας μας – πες τους καταγραφείς, συναξαριστές, «Αλεξανδρινούς»

Αν και διαφωνώ σφόδρα με τα περί πολιτιστικής κληρονομιάς κλπ που λέει ο Στάθης αναφερόμενος στον τυχάρπαστο ψευτοκαλλιτέχνη, εχει απόλυτο δίκιο για τα μεροκάματα τις συντάξεις την ανεργία κλπ. Και φυσικά απευθύνεται στον νταλάρα, αλλά οι ουσιαστικοί αποδέκτες είναι μαλλον οι συστημικοί παπαγάλοι και οι όψιμοι υποστηρικτές του/καθεστωτικοί γλύφτες.

Η γλώσσα του επίσης είναι μαλλον ήπια για έναν απατεώνα που επί δεκαετίες πουλούσε σκάρτο προιόν στους καταναλωτές του ...
 
Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Πως λένε τον Νταλάρα στα γιαπωνέζικα ?

Κεσεδα-κι

:D