Γιατί χρησιμοποιούμε διπλοκαλωδίωση;

Re: Μπαμπά γιατί χρησιμοποιούμε διπλοκαλωδίωση;

Ναι.. ότι marketing rulez.

Έχει καθιερωθεί πια στη συνείδηση των "audiophiles" ότι διπλό binding post = ποιότητα. Οπότε, είναι πια κυρίως θέμα "μούρης" (για τα υποδεέστερα ηχεία).
 
Re: Μπαμπά γιατί χρησιμοποιούμε διπλοκαλωδίωση;

Εγώ θα προσέθετα ότι κάνοντας διπλοκαλωδίωση είναι σαν να αλλάζουμε ελάχιστα τα χαρακτηριστικά του crossover, και συγκεκριμένα στην περιοχή cross των κλάδων. Το αν θα μας αρέσει το αποτέλεσμα που θα πάρουμε είναι υποκειμενικό, και τέλος δεν ξέρουμε αν ο κατασκευαστής είχε σχεδιάσει το crossover κάνοντας διπλοκαλωδίωση ή όχι, οπότε δεν ξέρουμε πότε το ηχείο μας παίζει "σωστά".

Σωστά! Τώρα το είδα γιατί έγραφα τα δικά μου.

Οι εισαγόμενες λόγω της διπλοκαλωδίωσης διαφορές φάσης μπορεί να έχουν επιπτώσεις στη στερεοφωνική εικόνα. Μπορεί μετά από τυχαίες δοκιμές να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι αυτή διευρύνεται, ότι γίνεται ακριβέστερη, ενώ στην πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει είναι τεχνητό και δεν αποτελεί φυσικό χαρακτηριστικό του original αναπαραγόμενου ηχογραφημένου υλικού.


Κοίτα να δεις τι μαθαίνει κάποιος....
Υπάρχουν άραγε άλλα ενδιαφέροντα links διπλοκαλωδίωσης?
 
Last edited:
Απάντηση: Μπαμπά γιατί χρησιμοποιούμε διπλοκαλωδίωση;

Είναι γνωστό ότι τα ηχεία,είναι ο κρίκος με τις μεγαλύτερες παραμορφώσεις.Τεράστιες συγκριτικά π.χ μ' έναν καλό ενισχυτή.

Ούτως ή άλλως,θέμα γούστου είναι η επιλογή τους.-bye-

Οσα γράφονται περί...απόλυτης αυστηρότητας κι ακρίβειας,μόνιτορ χαρακτήρα κλπ των ηχείων μόνο σαν υπερβολικά θα μπορούσαν ευγενικά να χαρακτηριστούν.
 
Re: Μπαμπά γιατί χρησιμοποιούμε διπλοκαλωδίωση;

θα προτεινα στους συντονιστες να αναρτησουν ενα 2 gallop.
1.για το ποιος χρησιμοποιει διπλοκαλωδιωση και ποιος οχι.
2.Οποιος χρησιμοποιει η χρησιμοποιησε να πει αν ειδε βελτιωση, αν χειροτερεψε ο ηχος η τιποτε.
Το δευτερο νομιζω θα μας δειξει και το αν πρεπει να κανουμε διπλοκαλωδιωση η οχι, τουλαχιστον στις περοσσοτερες περιπτωσεις,
 
Re: Μπαμπά γιατί χρησιμοποιούμε διπλοκαλωδίωση;

θα προτεινα στους συντονιστες να αναρτησουν ενα 2 gallop.
1.για το ποιος χρησιμοποιει διπλοκαλωδιωση και ποιος οχι.
2.Οποιος χρησιμοποιει η χρησιμοποιησε να πει αν ειδε βελτιωση, αν χειροτερεψε ο ηχος η τιποτε.
Το δευτερο νομιζω θα μας δειξει και το αν πρεπει να κανουμε διπλοκαλωδιωση η οχι, τουλαχιστον στις περοσσοτερες περιπτωσεις,

Σωστός και συμφωνώ μαζί σου.
Ομως όχι μόνο με ενα απλό ναι ή όχι, αλλά να γραφτούν οι διαφορές αν φυσικά υπάρχουν μεταξύ της μονής και της διπλής καλωδίωσης, καθώς και σε τι ηχεία και ενισχυτικά ακούστηκαν αυτές.
 
Re: Μπαμπά γιατί χρησιμοποιούμε διπλοκαλωδίωση;

Σωστός και συμφωνώ μαζί σου.
Ομως όχι μόνο με ενα απλό ναι ή όχι, αλλά να γραφτούν οι διαφορές αν φυσικά υπάρχουν μεταξύ της μονής και της διπλής καλωδίωσης, καθώς και σε τι ηχεία και ενισχυτικά ακούστηκαν αυτές.

η ουσια των forum ;-)
-bye-
 
Last edited:
Re: Μπαμπά γιατί χρησιμοποιούμε διπλοκαλωδίωση;

Για να κανουμε το κεφι των κατασκευαστων παιδι μου.
 
Re: Μπαμπά γιατί χρησιμοποιούμε διπλοκαλωδίωση;

Αμεση απάντηση, και πολύ εύστοχη, γεμάτη τεχνικές αποδείξεις...
 
Re: Απάντηση: Μπαμπά γιατί χρησιμοποιούμε διπλοκαλωδίωση;

Για να σουμάρουμε λίγο σε κατανοητή γλώσσα:

1.Η διπλοκαλωδίωση υπό συνθήκες,μπορεί να αποδώσει διαφορές.Γι' αυτό οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να πειραματιστούν-αυτό λέω απο την αρχή(άν και στην τύχη,τις περισσότερες φορές δεν είναι εύκολο να σου βγεί).Τώρα το άν αξίζει η διαφορά που θα προκύψει σε σχέση με το κόστος ή άλλα εναλλακτικά "κόλπα",είναι ένα θέμα επίσης στην κρίση του πειραματιζόμενου.

Πολύ σωστά. Η διπλοκαλωδίωση μπορεί να έχει από μία πολύ μικρή (η καθόλου) έως μεγάλη διαφορά στον ήχο. Οι παράγοντες είναι πολλοί και αρκετοί από αυτούς έχουν ήδη αναφερθεί στο νήμα. Γι αυτό δεν είναι σωστό γράφουμε απόλυτες απόψεις. Μπορεί τα ηχεία Α σε συνδυασμό με τον ενισχυτή Α να έχουν μεγάλες διαφορες στον ήχο στην περίπτωση που κάνουμε διπλοκαλωδίωση. Τα ίδια ηχεία με τον ενισχυτή μπορεί Β να μην έχουν σχεδον καμμιά διαφορά στον ήχο με διπλοκαλωδίωση (σε σχέση με μονά καλώδια πάντα).

Το αν είναι καλύτερο το αποτέλεσμα έγκειται στην αποψη του ακροατή. Συνήθως η διπλοκαλωδίωση τονώνει μπάσα και πρίμα αλλά αυτό δεν ισχύει πάντα και δεν αρέσει σε όλους.

Ακούστηκε η άποψη ότι τα καλώδια για τα πρίμα πρεπει να είναι ίδια με τα καλώδια για τα μπάσα, πράγμα που είναι καλό για αρχή άτσι ώστε να έχουμε μια αναφορά. Λαμβάνοντας υπ' όψιν ότι με την αλλαγή ενός καλωδίου αλλάζει ο ήχος, τότε μπορούμε να "πλάσουμε" τον ήχο του συστήματος αλλάζοντας καλώδια.

Όσον αφορά τις διπλές εξόδους του τελικού, αυτές δεν είναι απαραίτητες. Μπορούμε απλά να βάλουμε δύο καλώδια στην ίδια έξοδο. :2thumb22sup:
 
Re: Μπαμπά γιατί χρησιμοποιούμε διπλοκαλωδίωση;

Για να ψήσουμε την γυναίκα που γκρινιάζει για τα πολλά καλώδια.
-Αγάπη μου,πολλά καλώδια,το ξέρω αλλά για να τα καταργήσουμε πρέπει να αγοράσουμε τα τάδε που κάνουν 10 φορές επάνω.Αλλά σου χαλάω εγώ χατήρι ρε χαζό;