Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Ευγε φιλε μου.
Μπορει να εκανες το "αυτονοητο" , αλλα ηθελε γερο στομαχι.Πιστευω οι απαιτησεις σου ειναι οι ελαχιστες δυνατες.Ακομα και εκει εισαι αξιοπρεπης.
Αν η σταση της systemgraph ειναι το ιδιο ειλικρινης με την ανακοινωση που εβγαλε, πιστευω οτι θα ληξει ομαλα το θεμα με αυτα που ζητας.
 
Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

....Θεωρώ ότι για εμένα αυτή και μόνο θα είναι η ουσία της επίλυσης της διαφοράς μας, η οποία σχετίζεται με μια πραγματική, μετρήσιμη και συγκεκριμένη κατάσταση: έναν ελαττωματικό υπολογιστή και την νομική υπεράσπιση της αξιοπρέπειάς μου....

Εσύ και μόνο εσύ μπορείς να γνωρίζεις το μέτρο της πίεσης. Χαίρομαι που αισθάνεσαι μια (κάποια) ικανοποίηση από την προβλεπόμενη έκβαση της υπόθεσης. Ελπίζω να είναι το τελευταίο σου πρόβλημα με υπολογιστές.

Να ελπίζουμε σε κάποια ενημέρωση μετά την συνάντηση; Θα βγει κάποιο "Δελτίο Τύπου" απ' τον συνήγορο του πολίτη που θα εκφράζει και τις δυο πλευρές;

Καλό βράδυ.
 
Βρισκω την απαντηση του γιατρου πιο μετρημενη και σωστη.Νομιζω οτι δεν μπορει να ληξει το θεμα εαν δεν γινει η αντικατασταση και δεν καλυφθουν τα νομικα εξοδα.Παλι νομιζω οτι λιγα ζηταει ο γιατρος για αυτο που του εκαναν.Οπως το ειπε

Η περίοδος υπό την απειλή αυτής της αγωγής ήταν μια περίοδος ψυχικής φθοράς και ιδιαίτερης συναισθηματικής φόρτισης για εμένα, την οικογένειά μου και το περιβάλλον μου. Αυτή η φθορά δεν αποκαθίσταται και δύσκολα περιγράφεται στον γραπτό λόγο.

Εδω πρεπει να σταθει κατα την γνωμη μου...και απολυτος δικαια.
 
Eγω παλι δεν βρισκω ικανοποιητικη την ανακοινωση αποσυρσης της εταιρειας.

Γιατι στην πρωτη της παραγραφο προσπαθησε εκ νεου να αιτιολογησει την απαραδεκτη ενεργεια της.
Το κουνημα του δακτυλου στους πελατες της δεν ειναι αποδεκτο εστω και αν εκ των υστερων τα μπαλωσε.
Αντιλαμβανομαι οτι κανεις μας δεν θα ηθελε να παει σε μια δικαστικη διαμαχη εστω και ειχε 99% πιθανοτητες να κερδισει. Ομως ισως μονο ενα χαστουκι δικαστικης αποφασης να εβαζε στην θεση του τον απαραδεκτο τυπο (ή ομαδα) που σκεφθηκε τετοια πραξη εναντι ενος καταναλωτη.
 
Εγώ πάλι πιστεύω ότι είναι πολιτικό το θέμα. Πρέπει να αλλάξει η νομοθεσία άμεσα, και να υποχρεώνει 2 χρόνια εγγύηση και άμεση αντικατάσταση σε βλάβη εντός 6μήνου. Το σπάσιμο στα 2 της νομοθεσίας (ένας νόμος στο αστικό δίκαιο για δικαιώματα του αγοραστή από τον πωλητή, και ένας περί "εγγυήσεων" του εισαγωγέα-κατασκευαστή) αφήνει τις εταιρίες να αυθαιρετούν κάνοντας μπαλάκι τον αγοραστή μεταξύ πωλητή αντιπροσώπου, και βασιζόμενοι στο ότι ο καταναλωτής δύσκολα πάει στο δικαστήριο (που κερδίζει 100%) αρνούνται τις ευθύνες τους στην πράξη...

Σήμερα, είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις που εγώ είχα βλάβη σε συσκευή, και δεν αντιμετώπισα πρόβλημα...
Αυτή την στιγμή έχω τρεχάματα με 2 εταιρίες... Μια με ένα λάπτοπ των 1700 ευρώ που με βλάβη σε 15 μέρες θέλουν να το επισκευάσουν στο Βέλγιο, και την γνωστή υπόθεση με κάτι τηλεοράσεις με "αυτοκόλλητα" βελτιωτικά.
Δηλαδή πρέπει να απασχολούνται συνεχώς τα δικαστήρια και οι υπηρεσίες του κράτους για τα αυτονόητα; Και στην πρώτη βλάβη ο καταναλωτής να τρέχει; Άλλη δουλειά να κάνει δεν έχει;
 
Last edited:
1) να κερδηθει ο δικαστικός αγώνας ώστε να αποφευχθούν στο μέλλον παρόμοιες περιπτώσεις εις βάρος των καταναλωτών.
Πράγμα που σημαίνει άμεση αντικατάσταση του ελλατωματικου προϊόντος με καινούργιο μετά από αποτυχημένη επιδιόρθωση από το αρμόδιο εξουσιοδοτημένο service.

Δυστυχώς αυτό δεν γίνεται...
Το 2006 έκανα αγωγή σε κατάστημα για άρνηση αποκατάστασης βλάβης μετά τον 1ο χρόνο, επειδή είχε "1 χρόνο εγγύηση". Το κατάστημα έφερε και τον αντιπρόσωπο, και καταδικάστηκαν και οι 2 το 2008. Σε λίγο διάστημα μετά την απόφαση διάβαζα περιστατικό στο pcmag, με τις ίδιες εμπλεκόμενες εταιρίες (κατάστημα-εισαγωγέα) σε άλλο προϊόν σε "τυχερό" πελάτη. Μυαλό κάποιοι δεν βάζουν δυστυχώς... :tdown:
 
Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Δυστυχώς αυτό δεν γίνεται...
Το 2006 έκανα αγωγή σε κατάστημα για άρνηση αποκατάστασης βλάβης μετά τον 1ο χρόνο, επειδή είχε "1 χρόνο εγγύηση". Το κατάστημα έφερε και τον αντιπρόσωπο, και καταδικάστηκαν και οι 2 το 2008. Σε λίγο διάστημα μετά την απόφαση διάβαζα περιστατικό στο pcmag, με τις ίδιες εμπλεκόμενες εταιρίες (κατάστημα-εισαγωγέα) σε άλλο προϊόν σε "τυχερό" πελάτη. Μυαλό κάποιοι δεν βάζουν δυστυχώς... :tdown:

Δεν βάζουν μυαλό γιατι δεν εχουν πολλούς σαν και εσένα που να προχωρήσεις σε μια λύση βαρβατή όπως έκανες εσύ για να τους κοπεί ο βήχασ!
 
Re: Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Δεν βάζουν μυαλό γιατι δεν εχουν πολλούς σαν και εσένα που να προχωρήσεις σε μια λύση βαρβατή όπως έκανες εσύ για να τους κοπεί ο βήχασ!
Πολυ σωστος.
 
Αυτή την στιγμή έχω τρεχάματα με 2 εταιρίες... Μια με ένα λάπτοπ των 1700 ευρώ που με βλάβη σε 15 μέρες θέλουν να το επισκευάσουν στο Βέλγιο, και την γνωστή υπόθεση με κάτι τηλεοράσεις με "αυτοκόλλητα" βελτιωτικά.
Δηλαδή πρέπει να απασχολούνται συνεχώς τα δικαστήρια και οι υπηρεσίες του κράτους για τα αυτονόητα; Και στην πρώτη βλάβη ο καταναλωτής να τρέχει; Άλλη δουλειά να κάνει δεν έχει;

Γιωργο αν λες για Sony Vaio εχεις και εσυ λαθος γιατι με ενδιεφερε και εμενα ενα αλλα μολις εμαθα οτι πανε για service στο Βελγιο πηρα ενα HP.

Aυτα τα ρωταμε απο πριν.:ernaehrung004:

Βεβαια ειναι οντως απαραδεκτο στις 15 ημερες να μην στο αντικαθιστουν.
 
Γιωργο αν λες για Sony Vaio εχεις και εσυ λαθος γιατι με ενδιεφερε και εμενα ενα αλλα μολις εμαθα οτι πανε για service στο Βελγιο πηρα ενα HP.

Aυτα τα ρωταμε απο πριν.:ernaehrung004:

Βεβαια ειναι οντως απαραδεκτο στις 15 ημερες να μην στο αντικαθιστουν.

Εμένα δεν με νοιάζει η "νομοθεσία" που θέλει να επιβάλει η κάθε εταιρία, αλλά η κανονική νομοθεσία. Τώρα με το HP αισθάνεσαι σίγουρος;
Εγώ από τέτοιες εταιρίες δεν θέλω ούτε μανταλάκι... :flipout:

Για το λαπτοπ, ας όψεται που δεν μπορώ καν να κοιτάξω ΤΝ πάνελ...
Τι κακό είναι αυτό που υπάρχει με τις οθόνες των λάπτοπ και τον μόνιτορ; Ψάχνεις το καλό πάνελ με το κιάλι πλέον...
 
Για το λαπτοπ, ας όψεται που δεν μπορώ καν να κοιτάξω ΤΝ πάνελ...
Τι κακό είναι αυτό που υπάρχει με τις οθόνες των λάπτοπ και τον μόνιτορ; Ψάχνεις το καλό πάνελ με το κιάλι πλέον...

Ενημερωτικα, υπαρχουν και ενα λαπτοπ με pva οθονη.
hp compaq 8730w με dreamcolor οθονη.
 
Τι κακό είναι αυτό που υπάρχει με τις οθόνες των λάπτοπ και τον μόνιτορ; Ψάχνεις το καλό πάνελ με το κιάλι πλέον...
Ενεκα της κρισης και της φθηνιας ΚΑΝΕΙΣ πλεον δεν ασχολειται με PVA οθονες, οποτε και οι εταιριες, ΔΕΝ βαζουν στα προιοντα τους (λαπτοπ-νετμπουκ κλπ) για να συμπιεζουν οσο γινεται το κοστος....
Μονο καποιοι επαγγελματιες της εικονας ή οσοι ειναι πολυ απαιτητικοι ψαχνουν πλεον να βρουν ποιοτικες pva οθονες, και ειναι σε θεση να πληρωσουν τα ΤΡΙΠΛΑΣΙΑ+ χρηματα που αυτες κοστιζουν σε σχεση με τις ΤΝ ....:violent-smiley-030:

ΔΕΝ σου κρυβω οτι μολις σημερα πουλησα την 19αρα ΕΙΖΟ pva οθονη μου που την αγορασα 450 ευρω πριν 2 χρονια,στα 150 ευρω, για να παρω με λιιγα παραπανω χρηματα μια 22-24 αρα TN, επειδη πλεον χρειαζομαι ΠΟΛΥ περισσοτερο το μεγεθος , απο την ποιοτητα και αυτη την στιγμη ΔΕΝ ειμαι σε θεση να προσφερω τα 700-800 ευρω που θα ειχε μια αντιστοιχης ποιοτητας και πανελ 24αρα ....
 
Last edited:
Ενεκα της κρισης και της φθηνιας ΚΑΝΕΙΣ πλεον δεν ασχολειται με PVA οθονες, οποτε και οι εταιριες, ΔΕΝ βαζουν στα προιοντα τους (λαπτοπ-νετμπουκ κλπ) για να συμπιεζουν οσο γινεται το κοστος....
Μονο καποιοι επαγγελματιες της εικονας ή οσοι ειναι πολυ απαιτητικοι ψαχνουν πλεον να βρουν ποιοτικες pva οθονες, και ειναι σε θεση να πληρωσουν τα ΤΡΙΠΛΑΣΙΑ+ χρηματα που αυτες κοστιζουν σε σχεση με τις ΤΝ ....:violent-smiley-030:

ΔΕΝ σου κρυβω οτι μολις σημερα πουλησα την 19αρα ΕΙΖΟ pva οθονη μου που την αγορασα 450 ευρω πριν 2 χρονια,στα 150 ευρω, για να παρω με λιιγα παραπανω χρηματα μια 22-24 αρα TN, επειδη πλεον χρειαζομαι ΠΟΛΥ περισσοτερο το μεγεθος , απο την ποιοτητα και αυτη την στιγμη ΔΕΝ ειμαι σε θεση να προσφερω τα 700-800 ευρω που θα ειχε μια αντιστοιχης ποιοτητας και πανελ 24αρα ....

Αυτό λέω και εγώ... Πρόλαβα και αγόρασα την 27αρα μου SPVA 600 ευρώ πριν 2 χρόνια... Και λαπτοπ βρήκα, αλλά χάλασε και η αντιπροσωπεία θα μου βγάλει το λάδι...
 
Εμένα δεν με νοιάζει η "νομοθεσία" που θέλει να επιβάλει η κάθε εταιρία, αλλά η κανονική νομοθεσία. Τώρα με το HP αισθάνεσαι σίγουρος;

Οχι δεν αισθανομαι 100% σιγουρος , αλλα μετα απο 2 laptop HP που εχει ο αδερφος μου και ενα που ειχα πριν εγω κανενα δεν μας εβγαλε προβλημα.

Oποτε υπαρχει μια στατιστικη βεβαιοτητα οτι δεν βγαζουν βλαβες.

Εσυ που δεν θες "ουτε μανταλακι" τρεχα τωρα στους δικηγορους.:2thumb22sup:
 
Εσυ που δεν θες "ουτε μανταλακι" τρεχα τωρα στους δικηγορους.:2thumb22sup:

Εγώ πάλι με αυτούς που λες έτρεχα στους δικηγόρους το 2006...
Οπότε; :nounder:
 
Τελικα ειναι να μην σου τυχει.

Σχεδον ολα τα προιοντα πλεον ειναι "Κινεζικα" , οχι σαν χωρα κατασκευης αλλα σαν ποιοτικα standard.

Ακομη και φιλος με iPhone του καηκε σε 6 μηνες. Ευτυχως του εδωσαν αλλο καινουργιο.
 
Τελικα ειναι να μην σου τυχει.

Σχεδον ολα τα προιοντα πλεον ειναι "Κινεζικα" , οχι σαν χωρα κατασκευης αλλα σαν ποιοτικα standard.

Ακομη και φιλος με iPhone του καηκε σε 6 μηνες. Ευτυχως του εδωσαν αλλο καινουργιο.

Δεν φταίει το ότι χαλάνε, φταίει το ότι σου λένε 1 χρόνο εγγύηση, και μόλις περάσει... Δεν χάλασε παιχνιδομηχανή (κάηκε το BD) και στους 13 μήνες ήθελαν 350 ευρώ "επισκευή"; Η παρανομία πάει σύννεφο...

Για αυτό λέω, είναι πολιτικό το θέμα. Ο νόμος πρέπει να προβλέψει ξεκάθαρα 2 χρόνια εγγύηση κατ' ελάχιστο, αρμοδιότητα απόφασης στην γενική γραμματεία προστασίας καταναλωτή, και αυτόματο πρόστιμο 20 φορές την αξία του προϊόντος αν η εταιρία παρεκκλίνει. Και δικαστήριο μόνο αν κάποιος έχει διαφωνίες με την απόφαση της γραμματείας...
 
O iMac και οι 7 δικηγόροι

Αγαπητοί φίλοι,

Με αυτό το κείμενο επιθυμώ να απαντήσω στις πολλές ερωτήσεις σας που καταφθάνουν από κάθε κατεύθυνση σχετικά με την έκβαση της διαμεσολαβητικής επίλυσης της διαφοράς.

Καταρχήν σας ευχαριστώ για μια ακόμη φορά για το μεγάλο ενδιαφέρον σας.

Δυστυχώς, η συνάντηση στον Συνήγορο του Καταναλωτή, που διήρκησε από τις 13:00 εώς τις 16:00, δεν κατέληξε σε κανένα αποτέλεσμα.

Η μια εκ των εμπλεκομένων εταιρειών δεν προσήλθε και οι άλλες δύο δεν έφτασαν σε συμφωνία ως προς την αρμοδιότητα της αντικατάστασης του iMac, καθώς ακούστηκαν πολύ διαφορετικές απόψεις.

Συγκεκριμένα:
- Η systemgraph ήρθε να μας ανακοινώσει ότι σήμερα, μία μέρα πριν το δικαστήριο, υπέβαλε την παραίτηση από το δικόγραφο της αγωγής σε βάρος μου για τα 200,000 ευρώ. Επίσης είπε ότι δεν έχει καμία υποχρέωση απέναντί μου και φυσικά αρνήθηκε να με αποζημιώσει για όσα έξοδα έκανα για την προετοιμασία της νομικής μου υπεράσπισης.

- Ο εκπρόσωπος του Public υποστήριξε ότι μάλλον δεν τηρήθηκε σωστά η διαδικασία κι ότι κατά τη γνώμη του το Public δεν έχει κάποια ευθύνη, ενώ όταν ρωτήθηκε από το Συνήγορο του καταναλωτή, απάντησε ότι η ευθύνη ανήκει στην Apple.

- Ο Συνήγορος Καταναλωτή και οι εκπρόσωποί του διαπίστωσαν ότι όντως ο καταναλωτής έχει γίνει μπαλάκι σε αυτήν την υπόθεση που κρατάει εδώ και πέντε μήνες κι ότι έχει ταλαιπωρηθεί. Το δε αίτημά μου για την ικανοποίηση των εξόδων μου που προέκυψαν από τη νομική άμυνά μου, όπως αυτή κατέστη εντελώς απαραίτητη εκ των γεγονότων, δεν συζητήθηκε περαιτέρω στα πλάσια της αρμοδιότητας του Συνήγορου του Καταναλωτή.

Αξίζει να σημειώσω ότι τα έξοδα αυτά υπερβαίνουν στο διπλάσιο την άξια του ελαττωματικού υπολογιστή.

Έτσι, δόθηκε 10ήμερη προθεσμία για περίσκεψη και νέα πρόταση των εμπλεκομένων επί των αιτημάτων.

Παρόλαυτά, αισθάνομαι ότι σήμερα ήταν μια υγιής ημέρα διαλόγου για τα καταναλωτικά δικαιώματα στο πλαίσιο της Ανεξάρτητης Αρχής, στην οποία έχω προσφύγει ήδη από τις 12 Οκτωβρίου, πέρισυ.

Όμως, διερωτώμαι από τη συμμετοχή μου σε αυτή τη συζήτηση, πόσο πραγματικά εκτεθειμένος βρίσκεται ο καταναλωτής Apple στην Ελλάδα. Κι αν χρειάζεται αντικατάσταση; …το μήλο της έριδος.

Με τιμή και ελαττωματικό iMac,

Δημήτρης Παπαδημητριάδης
 
Last edited:
Ο Ελληνας καταναλωτής ειναι ο μονος που χρειάζεται σιγουρα ''αντικατάσταση''....