Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Γεια σας κι από μένα παιδιά.Την παρασκευή αγόρασα κι εγώ έναν iMac 27''.Τη δεύτερη μέρα χρήσης παρατήρησα στο αριστερό μέρος τις οθόνης γκρι σκιές.Τη δευτέρα τον πήγα αμέσως στο public από που και τον αγόρασα για να τον στείλουν στην ιsquare στην Αθήνα.Τους είπα να τονίσουν ότι επιθυμώ αντικατάσταση και όχι επιδιόρθωση μιας και καλύπτεται από την εγγύηση DOA των 7 πρώτων ημερών.Ελπίζω να μη με βάλουν κι εμένα σε μπελάδες γιατί από αυτά που διάβασα έχω αρχίσει ν ανυσηχώ.

Κακός. Έπρεπε να απαιτήσεις άμεση αντικατάσταση επιτόπου ή τα λεφτά σου πίσω.
 
Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Γνωστή ιστορία Τάσο.. έχει βουίξει ο τόπος εδώ και καιρό..

Είναι στα πλαίσια του "μύθου" της καλής ποιότητας κατασκευής των Mac.

Και να πεις ότι είναι κινέζικα (100%) πάει στο διάολο.. Αλλά τα χρυσοπληρώνεις..

εντάξει , ο μύθος μορεί να βγήκε από τις παλιές εποχές, αλλά ως γνωστόν οτι πωλείται μαζικά (κακά τα ψέματα πουλάει πολύ τα τελευταία χρόνια) χαλαρώνει και η ποιότητα. Μάλλον πρέπει να αλλάξουν εργοστάσιο στην Κίνα :flipout:

Δυστυχώς η αγορά apple προϊόντος στο ελλαδιστάν είναι από τις πιό risky αγορές που μπορεί να κάνει κάποιος. Χρυσοπληρώνεις και εύχεσαι να μην σου κάτσει στραβή. Δεν πα 'ναι πεντακόσιοι distributors.... αν δεν έρθει επίσημα η "μαμά" .......
 
Αν πράγματι δεν έρθει επίσημα apple κατάστημα, όλα τα άλλα....ου μπλέξεις....

Σε ότι αφορά τον συνφορουμίτη παραπάνω, έπρεπε να απαιτήσεις από το κατάστημα αγοράς την αντικατάσταση.
 
Τελικά όλα πήγαν καλά.Μου το αντικατέστησαν σήμερα κιόλας με καίνουριο.Παρ όλα αυτά και το καινούριο έχει ένα καμμενο pixel κόκκινο αλλά μικρό το κακό σε σχέση με το προηγούμενο.
 
Καλησπερα παιδια σημερα παρελαβα τον 27αρι μου απο την σηστεμγκραφ!!!τελικα εγινε αλλαγη της οθονης με καινουργια!!.Για να λεμε ομως και τα σωστα, ευχαριστω πολυ τα παιδια στην συστεμγκραφ γιατι ηταν πολυ ευγενικοι!!!εξαιρετικοι!!! και με αψογο σερβις.
 
Last edited:
Τελικά όλα πήγαν καλά.Μου το αντικατέστησαν σήμερα κιόλας με καίνουριο.Παρ όλα αυτά και το καινούριο έχει ένα καμμενο pixel κόκκινο αλλά μικρό το κακό σε σχέση με το προηγούμενο.

Φιλε το κοκκινο pixel δεν ειναι καμμενο αλλα κολλημενο.Το καμμενο ειναι μαυρο.
 
Φιλε το κοκκινο pixel δεν ειναι καμμενο αλλα κολλημενο.Το καμμενο ειναι μαυρο.

Και πώς το ξεκολλάω?Δοκίμασα κάποια προγραμματάκια αλλά τίποτα.Καμιά ιδέα?
 
Και πώς το ξεκολλάω?Δοκίμασα κάποια προγραμματάκια αλλά τίποτα.Καμιά ιδέα?

Θα σου ελεγα να μην χρησιμοποιησεις κανενα προγραμμα.Εχω διαβασει οτι αρκετες φορες αυτα τα προγραμματακια κανουν και τα κανονικα pixels να κολλησουν. Προσωπικα σε vaio laptop ειχα ενα κολλημενο μπλε pixel και τωρα δεν υπαρχει πια. Με τη χρηση εφυγε
 
Τελικά μου αντικατέστησαν για δεύτερη φορά τον iMac λόγω των δύο καμμένων-κολλημένων pixel.Μέχρι στιγμής όλα δείχνουν να πηγαίνουν καλά με τον 3ο iMac.Θέλω να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην εταιρεία PUBLIC για την άψογη αντιμετώπιση των πελατών της.
 
Εμένα πάλι η SystemGraph και ο Μίνωας Θεοδωράκης μου έκαναν ΑΓΩΓΗ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗΣ με τον δικηγόρο τους και μου ζητούν περίπου 200000 (ΔΙΑΚΟΣΙΕΣ) χιλιάδες ευρώ αποζημίωση για τα post μου ΕΔΩ και για ένα άρθρο που αναφέρεται στο θέμα μου και αντέγραψαν blogs στο net.

Αυτό είναι το ΑΛΛΟ επίπεδο εξυπηρέτησης του πελάτη της APPLE στη χώρα αυτή. Τόλμα να διαμαρτυρηθείς για το πάθημά σου λοιπόν. Αλήθεια, τι πολίτευμα νομίζουν ότι έχουμε στη χώρα μας;

Το δικαστήριο έχει οριστεί στις 19 Ιανουαρίου. Ταυτόχρονα τρέχει ασφαλώς και η δική μου καταγγελία στις αρμόδιες αρχές.
 
Last edited:
φαντάζομαι λοιπόν ότι το άψογο σέρβις που παρέχουν ΜΕΤΑ τη δική μου περίπτωση και τη διάσταση που αυτή πήρε, θα το χρεώσουν σε εμένα ελπίζοντας να το εισπράξουν δικαστικώς.
 
Εγώ δεν λυπάμαι καθόλου γιατί πλέον γίνεται καταφανές το πνεύμα και οι διαθέσεις της εξυπηρέτησης.
Κρίμα που δεν μηνύει με αγωγές η ίδια η Apple έναν προς ένα όοοοολους αυτούς που έγραψαν και σχολίασαν πχ. την κεραία του iphone4. Αλλά εδώ "δεν υπάρχει" Apple είπαμε. Αλλά και με αυτό που υπάρχει τέλος πάντων θα βρούμε δικαιοσύνη.
 
Η Apple δεν μηνύει πελάτες της ακόμη και σε κραυγαλέες περιπτώσεις.
Στην περίπτωση σου η Apple δεν έχει καμία σχέση και αφορά την SG. Προφανώς η μήνυση έγινε για να σταματήσεις γιατί δεν νομίζω να υπάρχει αυτή η απαίτηση από σένα το να πληρώσεις δηλ για την διαμαρτυρία σου 200.000 eu.
Apple στην Ελλάδα υπάρχει όσον αφορά την υποστήριξη και μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους για το θέμα.
 
Συμφωνώ Νίκο. Η αγωγή αυτή αποτελεί ωστόσο ένα γεγονός.
Μέχρι εδώ κινήθηκα καλόπιστα μέσω του Συνήγορου του Καταναλωτή που αποτελεί ανεξάρτητη αρχή. Μετά την αγωγή αναθέτω κι εγώ με τη σειρά μου την υπόθεση σε ένα ιδιαίτερα σοβαρό δικηγορικό γραφείο, καθώς έχει πολλές και ιδιαίτερες παραμέτρους, που εν τέλει φαίνεται ότι ξεπερνούν το απλό γεγονός της στοιχειοθετημένα ατελούς εξυπηρέτησης ενός ακριβού προϊοντος πληροφορικής στο πλαίσιο της εγγύησης.
 
Εγώ διαβάζοντας όλα αυτά λυπάμαι...και σαν καταναλωτής το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να μην ξοδέψω ούτε ένα-από τα πολύτιμα- ευρώ μου πλέον στην SystemGraph...
Το ίδιο προτείνω και σε σας τους υπόλοιπους..