Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Νάσο νομίζω ότι δυστυχώς γίνεται απόπειρα να ποινικοποιηθεί η επικοινωνία μεταξύ των μη φρόνιμων μελών, που δεν λένε μόνο θετικά πράγματα, και η διαμαρτυρία. Ελπίζω να μη δεχτείς κι εσύ αγωγή.

Είχα απαντήσει στη σελίδα 2 αυτής της κουβέντας μας προς τη systemgraph που έγινε μέλος για να σχολιάσει εδώ και σχολίασε, αλλά η απάντησή μου δεν ελήφθη καθόλου υπόψη. Εγώ νίωθω ότι ταλαιπωρήθηκα και ταλαιπωρούμαι συνολικά από την προσέγγιση που έχουν υιοθετήσει στο ζήτημα "οθόνη iMac".
Η συμπεριφορά του εν λόγω service ήταν για εμένα απλώς ατυχής.. μετά την αγωγή όμως έγινε ...ανάγωγη. Δεν μηνύεις τον αγανακτισμένο καταναλωτή ρε παιδί μου που εξανίσταται καθώς δυσκολεύεται να βρει το δίκιο του και φτάνει στο Συνήγορο του Καταναλωτή με όλους τους εμπλεκόμενους. Φαντάζομαι όμως ότι αναλαμβάνεις τις υποχρεώσεις σου και παίρνεις ευθύνη.
Προσωπικά, δεν θεωρώ, ακόμη κι έτσι, ότι ο καταναλωτής έχει λόγο να μην εμπιστεύεται τη Systemgraph.

Α! Άσε και την ανώνυμη απειλή και χυδαιότατη εξύβριση που δέχτηκα, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα που δεν αφορά την κουβέντα εδώ.
 
Last edited:
ωχ καημένε μου δώσε και εσύ τα λεφτά να τελειώνεις




πραγματικά μου ακούγεται γελοίο όλο αυτό



ζήτα και εσύ ένα μυριο γιατί έτσι και όχι κοκορέτσι
 
Εγώ βλέπω ότι με αυτή της την κίνηση το μόνο που καταφέρνει η SystemGraph είναι να γίνει γνωστή σαν η εταιρεία που κάνει τη (θεόχοντρη) στραβή και μετά ζητάει και τα ρέστα (σε μετρητά μέσω δικηγόρων).

Όχι ακριβώς η καλύτερη εμπορική πολιτική.
 
Μετά από αυτό, η εν λόγω εταιρεία, μπήκε και στη δική μου μαύρη λίστα. Δεν πρόκειται ποτέ να ψωνίσω απ' αυτή...

Κουράγιο φίλε papadimi, είμαι σίγουρος οτι θα βρεις το δίκιο σου. Απλώς θα είσαι αυτός που θα ταλαιπωρηθεί, για να έχουμε οι υπόλοιποι σωστή αντιμετώπιση.
 
Φοβάμαι ότι εδώ μιλάτε για άλλη εταιρεία απ' αυτήν που εγώ ξέρω. Σταμάτησα να δω, γιατί εμφανίστηκε το φόρουμ του AV στην αναζήτηση του Google.

Παιδιά νόμιζα ότι διάβασα λάθος τη φίρμα Systemgraph. Χρησιμοποιώ Macintosh από το 1986 και θα ορκιζόμουν ότι αν δεν υπήρχε η Systemgraph θα είχα εγκαταλείψει την πλατφόρμα του Macintosh από πολλά χρόνια πριν. Συγκριτικά με το χάος που επικρατεί στα PC, γενικώς και ανεξαρτήτως πλατφόρμας, η Systemgraph μοιάζει να έρχεται από χώρα όπου οι εταιρείες σέβονται τους πελάτες από πεποίθηση και όχι περιστασιακά.

Έχω αγοράσει πολλά μηχανήματα Mac τόσο από την μέχρι πρότινος αντιπροσωπεία, όσο και από την Systemgraph, τόσο για πελάτες μου όσο και για εμένα προσωπικά και τολμώ να πω ότι, αν δεν είχα στη διάθεσή μου τις υποδομές αυτής της εταιρείας, δεν θα είχα καμιά τύχη σαν επαγγελματίας του χώρου των υπολογιστών. Και αυτό δεν συμβαίνει μόνο με έναν εκεί μέσα, που θα μπορούσε κανείς να πει ότι έπεσα στην περίπτωση, αλλά με όλους τους επιτελικούς και τεχνικούς της εταιρείας.

Είμαι απολύτως σίγουρος ότι κάτι στραβό υπάρχει στον τρόπο που έγινε η συνεννόηση. Μπορεί να είναι το ύφος, μπορεί οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν πάντως δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό βρε Papadimi. Όχι ότι δεν είναι ακριβή όσα παραθέτεις, απλά μου φαίνονται ακατανόητα. Έχω στείλει άτομα που αγόρασαν Mac από αλλού, ακόμα και μεταναστών από Γερμανία και όλοι βρήκαν επίπεδο και τεχνική εξυπηρέτηση που δεν φαντάζονταν ότι θα βρουν στην Ελλάδα.

Πιθανότατα σου ζήτησαν να αγοράσεις την επέκταση της εγγύησης, για να δικαιολογήσουν οι ίδιοι τα ανταλλακτικά στη "μαμά" Apple, για κάποια επισκευή που υπερέβαινε τους όρους της εγγύησης! Δεν ξέρω! Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι η εταιρεία πουλήθηκε σε άλλους. Είμαι 1 χρόνο τώρα στη σύνταξη και μπορεί να άλλαξαν τα πράγματα. Αλλά πάλι, πρίν από δυο μήνες αγόρασα ένα καινούργιο iMac i3/3.06/4/500 και είδα τα άτομα που γνώριζα από παλιά, είναι δυνατό οι ίδιοι άνθρωποι να άλλαξαν τόσο πολύ σ' ένα χρόνο;

Φιλικά :)
Μάνος
 
Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Συμφωνώ με τα περισσότερα που γράφεις Μάνο.

Το θέμα είναι αν μπορώ να κάνω κάτι παλικάρι μου!

Ξέρεις, πολλές φορές συμβαίνει να λέμε το ίδιο πράγμα, αλλά να διαλέγουμε διαφορετικές λέξεις για να το πούμε, μια που είμαστε διαφορετικοί χαρακτήρες, οπότε αυτό που λέω εγώ, λόγω ύφους και ηλικίας ακούγεται ανώδυνα, ενώ αν το πεις εσύ, που είσαι διαφορετικός τύπος, προκαλεί άλλες αντιδράσεις.
Βλέπεις ότι δεν αμφισβητώ ό,τι περιγράφεις, το πρόβλημα είναι πως....

Αν μπορώ να κάνω κάτι... Τουλάχιστον τα άσπρα μου μαλλιά, δεν μπορεί, κάτι θα μετράνε!

Φιλικά
Μάνος
 
Σε ευχαριστώ πολύ Μάνο.

Υπάρχει η δικαστική αγωγή της εταιρείας Systemgraph εναντίον μου και από την άλλη οι δικές μου νόμιμες ενέργειες σε εξέλιξη, με πρώτη την προσφυγή μου στο Συνήγορο του Καταναλωτή, ήδη πριν από την αγωγή της Systemgraph.
Για τους λόγους αυτούς δεν είναι σκόπιμο να προσθέσω ο,τιδήποτε από την πλευρά μου εδώ, επί του παρόντος.
 
Εύχομαι να μην φτάσετε στο ακροατήριο. Να αποδειχτεί ότι ήταν μια κακή συγκυρία. Να προλάβετε να συνεννοηθείτε πριν η αιμορραγία αποδειχτεί ανώφελη. Τα δικαστήρια αφήνουν πληγές και έχθρα. Οποιαδήποτε άλλη διέξοδος σου επιτρέπει να αισιοδοξείς ότι κάποια μέρα θα καταλάβετε ο ένας τον άλλον. Όχι το δίκιο του άλλου, αλλά την ανθρώπινη αδυναμία της στιγμής που σας έφερε αντιμέτωπους. Αν όμως φύγεις απ' το δικαστήριο με πληγωμένο εγωισμό θα βασανίζεσαι για χρόνια.

Πίστεψέ με είναι πολύ κουραστικό να ζεις με μίσος στην καρδιά. Όλες τις δυσκολίες της ζωής μετά από λίγο καιρό τείνει να τις ξεχάσει το μυαλό, εκείνες όμως που προέκυψαν λόγω μίσους ξεχνιούνται δυσκολότερα (αν όχι ποτέ) απ' όλες. Είναι κρίμα να δηλητηριάζετε την ψυχή σας. Είστε νέοι και περιμένουμε όλοι τόσα από εσάς.

Φαντάζομαι ότι δεν έχω να πω κάτι άλλο, άρα δεν θα ξαναγράψω γι αυτό το θέμα.
Να 'σαι καλά.

Φιλικά
Μάνος
 
Εγώ που θεωρώ ύποπτο το προφίλ του Cybermanos, είμαι συνομωσιολόγος και καχύποπτος; Χμ... Μάλλον έτσι είναι :)

Πάντως η άποψή μου είναι πως η εταιρεία, αφού γεύτηκε από πρώτο χέρι το Streissand Effect του διαδικτύου, θα επιδιώξει συμβιβασμό και γρήγορα μάλιστα.

Μακάρι να βγω σωστός, να μην ταλαιπωρείσαι άδικα κι εσύ, papadimi...

ΥΓ: Δεν φαντάζεστε πόσο χαίρομαι που αγόρασα smartphone με Android αντί για iPhone 4 πριν λίγους μήνες!
:BDGBGDB55:
 
Φιλε papadimi καλα ξεμπερδεματα με τους αντιεπαγγελματιες της Systemgraph!
Μιλαμε για ερασιτεχνες στο service(συνηθως θελει 2+ επισκεψεις-επιστροφες οποιο μηχανημα και να εχω παει για να καταφερει τελικως να επιδιορθωθει) και το χειροτερο ειναι αλλο:
Εχω παει 2 διαφορετικα macbook pro 15.4" (το μοντελο με τις 2 nvidia καρτες γραφικων: 9400 και 9600) που ειχαν προβλημα στην motherboard.
Ηθελε αλλαγη η motherboard.
Και τις 2 φορες που μου τα "επισκευασαν" αντικατεστησαν την motherboard με αυτην του low end μοντελου 15.4" που ειχε μονο μια καρτα γραφικων, μονο την nVidia 9400.

Στο πρωτο μηχανημα το καταλαβα μετα απο καμμια 10αρια μερες οταν επαιξα ενα 3d παιχνιδι και ηταν πολυ πιο αργο. Το επεστρεψα και το επιδιορθωσαν.
Στο δευτερο το ελεγξα αμεσα(υποψιασμενος γαρ) και ειδα οτι παλι ελειπε η καλη-ακριβη καρτα γραφικων(ειχαν βαλει παλι την motherboard του low end μοντελου) και ετσι το πηραν παλι πισω και με το επισκευασαν αυτην την φορα σωστα.

Ενας λιγοτερο ψαγμενος χρηστης που δεν επαιζε 3d παιχνιδια, μαλλον δεν θα το καταλαβαινε ποτε. Αλλωστε σχεδον το 90% των χρηστων αυτων των μοντελων εχουν ενεργοποιημενη απο default μονο την 9400.

2 φορες το ιδιο χοντρο λαθος(να μου επιστρεφεται το λαπτοπ χωρις την καλη-ακριβη καρτα γραφικων): Τυχαιο??

Aυτη ειναι η Systemgraph!
Και αν τους πεις λαμογια επειδη σε ταλαιπωρουν , αποποιουνται τις ευθυνες τους, "κλεβουν" (καταλαθως αραγε?) καρτες γραφικων απο λαπτοπ, σου τραβανε και μια μηνυση..
 
Last edited:
Να σχολιάσω εγώ και από την πλευρα μου,ώς αντικειμενικός παρατηρητής,πως εφ'όσον το ζήτημα έχει λάβει τη δικαστική οδό,μάλλον ούτε ο φίλος ούτε ο αντιπρόσωπος θα έπρεπε να συνεχίζουν τη συζήτηση μέσω διαδικτύου...

Το θεωρώ περιττό,εφ'οσον ήδη έχει αποφασιστεί να μιλήσουν τα δικαστήρια...
 
Τελείως αψυχολόγητη η ενέργεια της αγωγής. Ήταν σίγουρο οτι θα γυρίσει μπούμερανγκ.

Στο twitter τα νέα εξαπλώθηκαν σαν ιός (#systemgraph).
 
Last edited:
Οι συγκεκριμενοι επαγγελματιες οταν εκαναν την αγωγη δεν γνωριζαν το Streisand effect; Δεν ηξεραν οτι ολο το internet θα μιλαει με καθολου κολακευτικα λογια για την εταιριουλα τους; Ηδη εχω ενημερωσει αρκετους γνωστους μου για την αντι-επαγγελματικη συμπεριφορα τους. Μηπως θα κανουν αγωγη σε ολους εμας; Η σε ολους τους twitters;
Πιστευω και εγω οτι υπαρχουν προσπαθειες στο ιντερνετ να ποινικοιποιηθει οποιαδηποτε αρνητικη κουβεντα προς καταστηματα, το ποσο καλα μας εξυπηρετησαν μπορουμε να το γραψουμε, το ποσο χαλια ποτε, ειναι φυσικα δυσφιμηση.

Κανονικα θα επρεπε να κανουν αγωγη στον εαυτο τους για δυσφιμηση των υπηρεσιων τους. Δεχομαι οτι η πρωτη επισκευη δεν πηγε καλα, ανθρωποι ειναι ειναι λογικο να γινουν και λαθη αλλα τετοια κοντρα με πελατη ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.