Νάσο νομίζω ότι δυστυχώς γίνεται απόπειρα να ποινικοποιηθεί η επικοινωνία μεταξύ των μη φρόνιμων μελών, που δεν λένε μόνο θετικά πράγματα, και η διαμαρτυρία. Ελπίζω να μη δεχτείς κι εσύ αγωγή.
Είχα απαντήσει στη σελίδα 2 αυτής της κουβέντας μας προς τη systemgraph που έγινε μέλος για να σχολιάσει εδώ και σχολίασε, αλλά η απάντησή μου δεν ελήφθη καθόλου υπόψη. Εγώ νίωθω ότι ταλαιπωρήθηκα και ταλαιπωρούμαι συνολικά από την προσέγγιση που έχουν υιοθετήσει στο ζήτημα "οθόνη iMac".
Η συμπεριφορά του εν λόγω service ήταν για εμένα απλώς ατυχής.. μετά την αγωγή όμως έγινε ...ανάγωγη. Δεν μηνύεις τον αγανακτισμένο καταναλωτή ρε παιδί μου που εξανίσταται καθώς δυσκολεύεται να βρει το δίκιο του και φτάνει στο Συνήγορο του Καταναλωτή με όλους τους εμπλεκόμενους. Φαντάζομαι όμως ότι αναλαμβάνεις τις υποχρεώσεις σου και παίρνεις ευθύνη.
Προσωπικά, δεν θεωρώ, ακόμη κι έτσι, ότι ο καταναλωτής έχει λόγο να μην εμπιστεύεται τη Systemgraph.
Α! Άσε και την ανώνυμη απειλή και χυδαιότατη εξύβριση που δέχτηκα, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα που δεν αφορά την κουβέντα εδώ.
Είχα απαντήσει στη σελίδα 2 αυτής της κουβέντας μας προς τη systemgraph που έγινε μέλος για να σχολιάσει εδώ και σχολίασε, αλλά η απάντησή μου δεν ελήφθη καθόλου υπόψη. Εγώ νίωθω ότι ταλαιπωρήθηκα και ταλαιπωρούμαι συνολικά από την προσέγγιση που έχουν υιοθετήσει στο ζήτημα "οθόνη iMac".
Η συμπεριφορά του εν λόγω service ήταν για εμένα απλώς ατυχής.. μετά την αγωγή όμως έγινε ...ανάγωγη. Δεν μηνύεις τον αγανακτισμένο καταναλωτή ρε παιδί μου που εξανίσταται καθώς δυσκολεύεται να βρει το δίκιο του και φτάνει στο Συνήγορο του Καταναλωτή με όλους τους εμπλεκόμενους. Φαντάζομαι όμως ότι αναλαμβάνεις τις υποχρεώσεις σου και παίρνεις ευθύνη.
Προσωπικά, δεν θεωρώ, ακόμη κι έτσι, ότι ο καταναλωτής έχει λόγο να μην εμπιστεύεται τη Systemgraph.
Α! Άσε και την ανώνυμη απειλή και χυδαιότατη εξύβριση που δέχτηκα, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα που δεν αφορά την κουβέντα εδώ.
Last edited: