Γνώμη για αγορά Sony BRAVIA 3 50"

• Αγαπητοί φίλοι και φίλες,

Σας προσκαλούμε να γιορτάσουμε μαζί τα 20α γενέθλια του AVclub.

Το Σάββατο 10 Οκτωβρίου, από τις 18:00 θα πραγματοποιήσουμε το πάρτι των γενεθλίων του φόρουμ μας στο Peñarrubia Lounge.

Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας δούμε από κοντά.

dk31

Supreme Member
29 November 2016
3,528
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι τελείως άσχετος από τηλεοράσεις και εδώ και ~10 χρόνια την βγάζουμε (προβληματικά) με μια 32" σε ένα αρκετά μεγάλο σαλόνι.
Ψάχνω για μια καινούργια έχοντας σαν απαιτήσεις τα παρακάτω βασικά που μπορεί να φανούν αστεία σε κάποιον σχετικό:
-Να μπορώ να βλέπω τους υπότιτλους από τα 1,5-2,0 μέτρα (είμαι 50άρης)
-Να μπορώ να βλέπω πιο εύκολα ταινίες από το ιντερνετ. Σήμερα πρέπει να κουβαλήσω/συνδέσω στην TV το laptop με καλώδιο HDMI.
-Να μην έχει καθυστέρηση όταν αλλάζεις κανάλι (μια που είχα έβγαζε μαύρη οθόνη για ~2δευτερόλεπτα μέχρι να πάει στο άλλο κανάλι)
-HD εικόνα
Έχω στο μυαλό μου γύρω στα 600€ και Βασική χρήση θα είναι παρακολούθηση καναλιών και ταινίες από streaming (στη χειρότερη, πάλι συνδέοντας το λαπτοπ).
Ψάχνοντας λίγο την αγορά, βρήκα την Sony BRAVIA 3 50" -προχθές ήταν στα 650€ και από χθές την έβαλαν στα 550€ (ίδια τιμή και στο Πλαίσιο). Αρκετά παλιότερα είχα ακούσει ότι η Sony είναι από τις καλύτερες μάρκες όταν πρόκειται για εικόνα.

...και η ερώτηση: να προχωρήσω ή να προτιμήσω κάποια άλλη; είναι καλή η τιμή (550€) για την συγκεκριμένη ή να περιμένω/κοιτάξω αλλού;

--------
-Ποσό που είμαι διατεθειμένος να δώσω: -600€
-Απόσταση θέασης: 2 μέτρα στα 2 πλαϊνά (30μοίρες) και 3 μέτρα απέναντι (το σαλόνι είναι ημικύκλιο). Θα μπει σε έπιπλο με ροδάκια οπότε υπάρχει δυνατότητα όποτε χρειάζεται να μειώνεται η απόσταση κατά μισό μέτρο
-Χρήση: τηλεοπτικό
-Προτιμήσεις που αφορούν την εικόνα: όχι
-Διαβάζω (αν είναι δυνατόν) ή τουλάχιστον ρίχνω μια γρήγορη ματιά στα αντίστοιχα θέματα στην κατηγορία με τις συσκευές: Από τα μισά που διαβάζω δεν καταλαβαίνω Χριστό 😁