Γνωριζει κανεις αν με καλυπτει ο νομος?

Από την στιγμή που έχουν πάρει προκαταβολή για ένα προϊόν είναι υποχρεωμένοι από τον νόμο να ολοκληρώσουν την παραγγελία.
Αλλιώς... ή παίρνεις τα λεφτά σου στο ακέραιο και τους λες άντε και... ή σου δίνουν άλλο αντίστοιχο μοντέλο με την ίδια τιμή που συμφωνήσατε (ή τα βρίσκετε με την διαφορά)... ή παίρνεις άλλο μοντέλο της επιλογής σου και βάσει συννενόησης που κάνετε σου κάνουν καλύτερη τιμή... έλα όμως που καλύτερη τιμή του Κώτσου σημαίνει χειρότερη τιμή από άλλα καταστήματα!!! :rifle:

Μίλα αύριο με αυτούς όπως σου είπαν και δοκίμασε να κάνεις συμφέρουσα συμφωνία για σένα. Αν δεις και δεν ενδιαφέρονται, πες τους πως παίρνεις τα λεφτά σου αλλά την καταγγελία δεν την γλυτώνουν! :rifle:
 
Τωρα δεν καταλαβα...... Τηλεοραση θελεις ή να χασεις την ψυχικη σου ηρεμια? Παρε τα λεφτα σου βρε ανθρωπε, πανε αλλου, και αν θελεις μην ξαναπατας στο μαγαζι. Και ακριβοτερη TV να σου δωσουν κανα demo κοματι θα ειναι, ή καμια εργοστασιακα επισκευασμενη. Η εταιρια δεν προκειται να χασει λεφτα.

Αυτο ακριβως ειναι που με διαολιζει...οτι πονταρουν σε αυτο...αραγες ποσοι εχουν βρεθει στην θεση μου και απλα πηρα την προκαταβολη και εφυγαν.

Γι αυτο και ακριβως μας κανουν οτι θελουν οι εταιρειες στην ελλαδα (οχι μονο ο κωτσο)...για αυτο και ακριβως εγραψα οτι σαν ελληνες δεν εχουμε καταναλωτικη συνειδηση αλλα τον ωχαεδερφισμο στον οποιο και αναπαυονται ολοι εις βαρος μας.

Εστειλα email σε samsung korea (αν σας πω την περασα για να βρω στα κορεατικα το customer care τους...) σε samsung Uk καθως και στο DSGi Plc τον ομιλο που ανηκει ο κωτσοβολος.

Πιο μετα θα παρω και τον εμπορικο διευθυντη να δω τι θα μου πει και αναλογα ΙΝΚΑ/συνηγορο του καταναλωτη/υπουργειο εμποριου.

Οτι μπορω θα το κανω μονο και μονο για την κοροιδεια και το μην σεβασμο στον πελατη.

Ειναι το γαμωτο που λενε...και εφοσον εγω τους εχω συμπεριφερθει ΑΨΟΓΑ...σαν πελατης και εξηγησα οτι ΔΕΝ με πειραζει να περιμενω ΑΡΚΕΙ να την παρω γιατι να μην εχω την ιδια αντιμετωπιση.

Θα ενημερωσω για περαιτερω εξελιξη.
 
Και εγω φιλε μου θα σου ελεγα να παρεις τα λεφτα σου πισω και να πας αλλου να αγορασεις τη TV που θες.

Την 3D c7000 ειχες παραγγείλει η καποια αλλη; Οντως καταργηθηκε αυτο το μοντελο;

Αυτο ειναι το τραγικο...τους ειπα δωστε μου εγγραφως οτι καταργηθηκε το μοντελο και ΔΕΝ θα κυκλοφορησει ξανα ...αλλα κολωσαν...και οχι δεν θα τους κανω το χατηρι...την εποχη που την ειχα παραγγειλει υπηρχαν απειρες προσφορες για να διαλεξω..τωρα απλα ειμαι δεσμευμενος στον κωτσοβολο...αν αυτος δεν ειναι αθεμιτος ανταγωνισμος τι ειναι?

Υποψην οτι στο εξωτερικο υπαρχει στοκ (αν και λιγο) απο την tv και ουδεποτε εχει βγει η samsung επισημα να μας πει οτι θα καταργηθει η τηλεοραση...απλα θα διωξουν το στοκ απο τον πρωσορινο αντικαταστατη (γιατι αυτο πιστευω οτι ειναι) και μετα παλι 7000.

Εδω ειμαι και εδω ειστε για να δω αν θα γινει ετσι.
 
Ψαχνω μονος μου απο το πρωι νομοθεσια

Βρηκα αυτο...εχω την εντυπωση οτι με καλυπτει...γνωμες?

Συγκεκριμενα http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi...n-synallagon/56-polisi-agathon-eggyiseis.html

Νομος 2251/1994

Άρθρο 9ε
Παραπλανητικές παραλείψεις
1. Μια εμπορική πρακτική θεωρείται παραπλανητική όταν, στο πραγματικό της πλαίσιο, λαμβανομένων υπόψιν όλων των χαρακτηριστικών της και των περιστάσεων, καθώς και των περιορισμών του συγκεκριμένου μέσου επικοινωνίας, παραλείπει ουσιώδεις πληροφορίες που χρειάζεται ο μέσος καταναλωτής, ανάλογα με το συγκεκριμένο πλαίσιο, για να λάβει τεκμηριωμένη απόφαση συναλ¬λαγής, και ως εκ τούτου τον οδηγεί ή ενδέχεται να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία διαφορετικά δεν θα ελάμβανε.

2. Παραπλανητική παράλειψη τεκμαίρεται και όταν ο προμηθευτής αποκρύπτει ουσιώδεις πληροφορίες ή τις παρέχει κατά τρόπο ασαφή, ακατάληπτο, διφορούμενο ή εκτός χρόνου κατά τα αναφερόμενα στην παράγραφο 1, ή όταν δεν προσδιορίζει την εμπορική επιδίωξη της εμπορικής πρακτικής, εφόσον αυτή δεν είναι ήδη προφανής από το συγκεκριμένο πλαίσιο και όταν, και στις δύο αυτές περιπτώσεις, τούτο έχει ή ενδέχεται να έχει ως αποτέλεσμα να λάβει ο μέσος καταναλωτής απόφαση για συναλλαγή την οποία, διαφορετικά, δεν θα είχε λάβει.

3. Όταν το μέσο που χρησιμοποιείται για την ανακοίνωση της εμπορικής πρακτικής επιβάλλει περιορισμούς τόπου ή χρόνου, οι περιορισμοί αυτοί, καθώς και τα μέτρα που λαμβάνει ο προμηθευτής για να καταστήσει την πληροφορία προσιτή στους καταναλωτές με άλλο τρόπο, λαμβάνονται υπόψιν προκειμένου να διαπιστωθεί αν η πληροφορία έχει παραλειφθεί.

4. Στην περίπτωση της πρόσκλησης για αγορά, θεωρούνται ουσιώδεις οι ακόλουθες πληροφορίες, αν δεν είναι ήδη προφανείς από το συγκεκριμένο πλαίσιο:
α) τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, στο βαθμό που ενδείκνυνται σε σχέση με το μέσο και το προϊόν,
β) η διεύθυνση και η ταυτότητα του προμηθευτή, όπως η εμπορική επωνυμία του και όπου ενδείκνυται, η διεύθυνση και η ταυτότητα του προμηθευτή για λογα¬ριασμό του οποίου ενεργεί αντιπρόσωπός του,
γ) η τιμή, συμπεριλαμβανομένων των φόρων ή αν, λόγω της φύσεως του προϊόντος, η τιμή δεν μπορεί ευλόγως να καθοριστεί εκ των προτέρων, ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται η τιμή, και, όπου ενδείκνυται, όλες οι πρόσθετες επιβαρύνσεις αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου ή, όταν αυτές οι επιβαρύνσεις ευλόγως δεν μπορούν να υπολογιστούν εκ των προτέρων, το γεγονός ότι μπορεί να απαιτηθούν τέτοιες πρόσθετες επιβαρύνσεις,
δ) οι ρυθμίσεις για την πληρωμή, παράδοση, εκτέλεση και αντιμετώπιση παραπόνων, εφόσον αποκλίνουν από τις απαιτήσεις επαγγελματικής ευσυνειδησίας,
ε) για προϊόντα και συναλλαγές, όπου υφίσταται δικαίωμα υπαναχώρησης ή ακύρωσης, η ύπαρξη αυτού του δικαιώματος.

5. Οι απαιτήσεις παροχής πληροφοριών που θεσπίζονται από το κοινοτικό δίκαιο, σχετικά με την εμπορική επικοινωνία, συμπεριλαμβανομένης της διαφήμισης ή του μάρκετινγκ, θεωρούνται ουσιώδεις.



Άρθρο 9στ
Περιπτώσεις παραπλανητικών εμπορικών πρακτικών
Απαγορεύονται, σε κάθε περίπτωση, ως παραπλανητικές, εμπορικές πρακτικές, που συνίστανται ιδίως σε:
α) ισχυρισμό, ότι πρόκειται για συμβαλλόμενο σε κώδικα συμπεριφοράς, ενώ ο προμηθευτής δεν είναι συμβαλλόμενος,
β)χρησιμοποίηση σήματος ή αντίστοιχου διακριτικού γνωρίσματος χωρίς την αντίστοιχη άδεια,
γ) ισχυρισμό, ότι ένας κώδικας συμπεριφοράς έχει την έγκριση δημόσιου ή άλλου φορέα, ενώ δεν την έχει,
δ) ισχυρισμό, ότι ο προμηθευτής, συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών πρακτικών του, ή ένα προϊόν έχει την έγκριση, την πιστοποίηση ή την άδεια δημόσιου ή ιδιωτικού φορέα, ενώ δεν την έχει, ή παρόμοιο ισχυρισμό ο οποίος δεν ανταποκρίνεται στους όρους της έγκρισης, της πιστοποίησης ή της άδειας,
ε) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε μια καθορισμένη τιμή, χωρίς να γίνεται γνωστή η ύπαρξη των οποιωνδήποτε εύλογων λόγων που μπορεί να έχει ο προμηθευτής για τους οποίους πιστεύει ότι δεν θα μπορέσει να προμηθεύσει ή να αναθέσει σε άλλο προμηθευτή να προμηθεύσει τα προϊόντα αυτά ή ισοδύναμά τους στην τιμή αυτή μέσα σε εύλογο διάστημα και σε εύλογες ποσότητες, λαμβανομένων υπόψιν του προϊόντος, της κλίμακας διαφήμισης αυτού και της τιμής που προσφέρεται (διαφήμιση «δόλωμα»),
στ) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε καθορισμένη τιμή και στη συνέχεια: αα) άρνηση επίδειξης του διαφημιζόμενου προϊόντος στους καταναλωτές ή
ββ) άρνηση λήψης παραγγελιών για το προϊόν ή παράδοσής του σε εύλογο χρόνο ή
γγ)επίδειξη ενός ελαττωματικού δείγματός του, με πρόθεση προώθησης ενός άλλου προϊόντος («δόλωμα και μεταστροφή»),
ζ) ψευδή δήλωση, ότι το προϊόν θα είναι διαθέσιμο για πολύ περιορισμένο χρονικό διάστημα, ή ότι θα διατίθεται μόνο υπό ειδικούς όρους για πολύ περιορισμένο χρονικό διάστημα, έτσι ώστε να προκληθεί η λήψη άμεσης απόφασης και να στερηθεί από τους καταναλωτές η δυνατότητα ή ο χρόνος να προβούν σε τεκμηριωμένη επιλογή,
η) ανάληψη της υποχρέωσης παροχής υπηρεσιών υποστήριξης μετά την πώληση σε καταναλωτές με τους οποίους ο προμηθευτής είχε επικοινωνήσει πριν από τη συναλλαγή σε γλώσσα που δεν είναι επίσημη γλώσσα του κράτους μέλους στο οποίο βρίσκεται ο προμηθευτής και στη συνέχεια διάθεση αυτής της υπηρεσίας μόνο σε άλλη γλώσσα, χωρίς αυτό να έχει καταστεί γνωστό στον καταναλωτή πριν αυτός δεσμευθεί για τη συναλλαγή,
θ) δήλωση, ή με άλλο τρόπο δημιουργία της εντύπωσης ότι ένα προϊόν μπορεί να πωλείται νόμιμα, ενώ δεν μπορεί,
ι) παρουσίαση των δικαιωμάτων που παρέχει ο νόμος στον καταναλωτή ως ειδικό χαρακτηριστικό της προσφοράς του προμηθευτή,
κ) χρήση ανακοινώσεων στα μέσα, για την προώθηση ενός προϊόντος, πληρωμένων από τον προμηθευτή, χωρίς αυτό να γίνεται σαφές από το περιεχόμενο της ανακοίνωσης ή από εικόνα ή ήχο σαφώς αναγνωρίσιμα από τον καταναλωτή (κεκαλυμμένη διαφήμιση), με την επιφύλαξη των διατάξεων του π.δ. 100/2000 (ΦΕΚ 98Α’) όπως ισχύει,
κα) διατύπωση ουσιωδώς ανακριβούς ισχυρισμού όσον αφορά στη φύση ή στην έκταση του κινδύνου για την προσωπική ασφάλεια του καταναλωτή ή της οικογένειάς του, αν ο καταναλωτής δεν αγοράσει το προϊόν
κβ) προώθηση παρόμοιου προϊόντος με εκείνο που προσφέρει συγκεκριμένος κατασκευαστής, με τέτοιο τρόπο ώστε να παραπλανάται σκόπιμα ο καταναλωτής ότι έχει κατασκευασθεί από τον συγκεκριμένο κατασκευαστή, ενώ δεν συμβαίνει αυτό,
κγ) δημιουργία, λειτουργία ή προώθηση ενός πυραμιδωτού συστήματος πωλήσεων, όπου ο καταναλωτής θεωρεί ότι έχει την ευκαιρία για μεγαλύτερο όφελος με την εισαγωγή άλλων καταναλωτών στο σύστημα, παρά με την ίδια την πώληση ή την κατανάλωση των προϊόντων,
κδ)ισχυρισμό, ότι ο προμηθευτής πρόκειται να σταματήσει τη δραστηριότητά του ή να μετακομίσει, ενώ αυτό δεν ισχύει,
κε) ισχυρισμό, ότι τα προϊόντα μπορούν να διευκολύνουν το κέρδος σε τυχερά παίγνια,
κστ) αναληθή ισχυρισμό ότι προϊόν είναι σε θέση να θεραπεύει ασθένεια, δυσλειτουργίες ή δυσμορφίες,
κζ) διάδοση ουσιωδώς ανακριβών πληροφοριών σχετικά με τις συνθήκες της αγοράς ή τη δυνατότητα εύρεσης του προϊόντος, προκειμένου να παροτρυνθεί ο καταναλωτής να αποκτήσει το προϊόν με όρους λιγότερο ευνοϊκούς σε σχέση με αυτούς που ισχύουν υπό κανονικές συνθήκες της αγοράς,
κη)ισχυρισμό για μία εμπορική πρακτική διεξαγωγής διαγωνισμού ή καταβολής επάθλων χωρίς τη χορήγηση των περιγραφόμενων επάθλων ή του ισοδυνάμου τους,
κθ) περιγραφή του προϊόντος ως «δωρεάν», «χωρίς επιβάρυνση» ή με αντίστοιχη διατύπωση, αν ο καταναλωτής οφείλει να καταβάλει οποιαδήποτε άλλη πληρωμή εκτός του αναπόφευκτου κόστους για την απάντηση στην εμπορική πρακτική ή για την παραλαβή ή την παράδοση του αντικειμένου,
κι) προσθήκη στο υλικό μάρκετινγκ τιμολογίου ή αντίστοιχου εγγράφου με το οποίο ζητείται πληρωμή και το οποίο παρέχει στον καταναλωτή την εντύπωση ότι έχει ήδη παραγγείλει το προϊόν, ενώ αυτό δεν ισχύει,
λ) ψευδή ισχυρισμό ή δημιουργία της εντύπωσης, ότι ο προμηθευτής δεν ενεργεί για σκοπούς που συνδέονται με την εμπο¬ρική δραστηριότητά του, την επιχείρηση, την τέχνη ή το επιτήδευμά του, ή υποδύεται ψευδώς τον καταναλωτή,
λα) δημιουργία της ψευδούς εντύπωσης, ότι οι υπηρεσίες, μετά την πώληση του προϊόντος, διατίθενται σε κράτος μέλος άλλο από αυτό στο οποίο πωλείται το προϊόν.
 
[FONT=&quot]Η κακή νοοτροπία που έχουμε ορισμένοι καταναλωτές με το δεν βαριέσαι τώρα τι ψάχνεις, πάρε τα λεπτά σου και να είσαι και ευχαριστημένος .αυτό μας έχει οδήγηση σε αυτήν την απαράδεκτη κατάσταση .να αποδεχόμαστε αδιαμαρτύρητα ότι μας σερβίρουν ..όχι κύριε πληρώνω και απαιτώ να με σεβαστής σαν πελάτη και όχι πάρε αυτό που θέλουμε εμείς .εάν το προσφερομενο προϊόν όπως λένε είναι το ίδιο, και έχει την ίδια εμπορική αξία ας μας το αποδείξουν με επίσημα στοιχεία της κατασκευάστριας εταιρίας. [/FONT]
 
[FONT=&quot]Και κάτι σχετικό με το θέμα μας-- Υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού
http://www.mcit.gov.cy/mcit/mcit.nsf...nt_gr?OpenForm

Υπουργείο Ανάπτυξης:
(Γενική Γραμματεία Καταναλωτή)
Τηλ.: 1520
http://www.efpolis.gr/content/contact.asp

ΙΝ.ΚΑ.
(Ινστιτούτο Καταναλωτών)
http://www.newinka.gr/kataggelies.php?version=gr

ΕΚΠΟΙΖΩ
(Ένωση Καταναλωτών η Ποιότητα Ζωής)
http://www.ekpizo.gr/el/complaint/

ΕΕΤΤ
(Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων)
http://www.eett.gr/nopencms/opencms/...nics/form.html[/FONT]
 
Πάρε πίσω τα λεφτά,και από αύριο κιόλας απόκτησε νομική προστασία (5-6 ευρώ ανά μήνα θα σου βγει,όχι τίποτε πανάκριβο) Μετά θα τους "τρέχεις" εσύ όλους με ένα απλό τηλέφωνημά σου στους αρμόδιους νομικούς.Από αλλοδαπό που σου πούλησε το μαιμού dvd(!!!)τον κατασκευαστή του διαμερίσματός σου για τυχόν ελλείψεις-κακοτεχνίες, μέχρι π.χ. και το FACTORY OUTLET για ελλατωματικά-χωρίς την σχετική σήμανση-ρούχα.Σου μιλάω εκ πείρας.Πραγματικά,ξένοιασα.....
 
Απάντηση: Re: Γνωριζει κανεις αν με καλυπτει ο νομος?

Τι είναι η νομική προστασία, και πως την αποκτάς;

Δύο είναι,κυρίως,οι(αξιόπιστες-δοκιμασμένες)εταιρείες που προσφέρουν νομική προστασία.Έρχεσαι σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους,σου αναλύουν τα 2-3 πακέτα κάλυψης που προσφέρουν π.χ.οικογενειακή,επαγγελματική,προστασία ενοικίων κλπ.,επιλέγεις πακέτο-τρόπο πληρωμής και μετά από 3μηνο,συνήθως, valeur απολαμβάνεις "πραγματική",όντως,νομική προστασία στα πάντα.Εγώ(μαζί με τη σύζυγο και 2 παιδιά) με 75 ευρώ ετήσια συνδρομή έχω οικογενειακή καταναλωτική προστασία(για αγορά προιόντων αλλά και υπηρεσιών) Στείλε pm για τυχόν άλλες απορίες-διευκρινήσεις.

Υ.Γ. Σχεδόν κάθε χρόνο "βγάζω" τα χρήματα της συνδρομής...
 
Στειλε μου Pm και εμενα... αν την κανω τωρα με καλυπτει στην υποθεση μου?
 
Dear Miltiadis ******

Customer Reference: *******

Thank you for contacting Samsung Electronics UK regarding your
Television.

The PS50C7000 has not been discontinued, there have been production
delays for this particular model and as such, the stock levels have been
extremely low all across Europe. This situation is due to stabilise over
the next few months as more are produced.

HOWEVER, in the meantime Samsung are releasing a like-for-like
specification model - the PS50C6900 - where the only specification di
fference is the lack of the "Filter Bright Technology."

Filter Bright Technology allows the C7000 to have a SLIGHTLY better
contrast ratio when sunlight or ambient light sources shine directly on
to the screen.

Samsung Greece maynot have been informed of this situation as yet,
whereas the United Kingdom has been in this situation for a month or so
as there are no stocks of the C7000 here.

On the subject of being misinformed, the store are the ones giving out
incorrect information in the sense that they are stating the C7000 is
discontinued.

It has NOT been discontinued.

I hope this has been of some assistance to you. If you do have any
further queries, please do not hesitate to contact us quoting your 210-
reference number.

Kind Regards

Michael Hatch
Audio Visual Technical Support

Samsung Electronics UK
Customer Communication Centre
Tel.: 0845 726 7864 (All calls charged at Local Rate)
Homepage: www.samsung.com/uko

Απαντηση απο samsung...τωρα να δω τι θα μου πουν. Θα προσπαθησω να παρω γραπτως οτι θα καταργηθει το μοντελο....για να τους μαμησω μετα.
 
Δηλαδή ο κατασκευαστής σου λέει ότι βρίσκεται σε έλλειψη, αλλά εσύ επιμένεις ότι πρέπει να στην παραδώσει το κατάστημα λόγω προκαταβολής;

Δεν νομίζεις ότι η έλλειψη είναι ισχυρό χαρτί στα χέρια τους; Εγώ φαντάζομαι ότι σε ένα δικαστήριο είναι δύσκολο να επιμείνεις...
 
Δηλαδή ο κατασκευαστής σου λέει ότι βρίσκεται σε έλλειψη, αλλά εσύ επιμένεις ότι πρέπει να στην παραδώσει το κατάστημα λόγω προκαταβολής;

Δεν νομίζεις ότι η έλλειψη είναι ισχυρό χαρτί στα χέρια τους; Εγώ φαντάζομαι ότι σε ένα δικαστήριο είναι δύσκολο να επιμείνεις...

Δεν καταλαβες καλα, ο κωτσοβολος ειπε οτι η αντιπρωσοπεια της samsung ενημερωσε οτι το μοντελο καταργητε! Ενω οπως βλεπεις δεν καταργειται, εξου και οτι θα προσπαθησω να το παρω γραπτως...επειδη αυτοι ειναι αχρηστοι και δεν μπορουν να στειλουν ενα email να ρωτησουν (που πραγματικα πιστευω οτι ξερουν απλα το λενε για να διωξουν το στοκ στις 6900) την μαμα εταιρεια...πως αναγγελουν οτι καταργητε το μοντελο? Αν αυτο δεν ειναι παραπλανηση καταναλωτη τι ειναι?

Τωρα το θεμα ειναι πιος λεει ψεματα...ο κωτσο η η αντιπροσωπεια. Δλδ οντως του ειπαν ετσι ή αυτοι το σκαρφιστηκαν για να μην εχουν πολλα πολλα και να διωξουν το στοκ απο 6900. Αυριο θα προσπαθησω να δω τι γινεται...σημερα δεν μπορεσα να παρω τον εμπορικο διευθυντη
 
Δηλαδή ο κατασκευαστής σου λέει ότι βρίσκεται σε έλλειψη, αλλά εσύ επιμένεις ότι πρέπει να στην παραδώσει το κατάστημα λόγω προκαταβολής;

Δεν νομίζεις ότι η έλλειψη είναι ισχυρό χαρτί στα χέρια τους; Εγώ φαντάζομαι ότι σε ένα δικαστήριο είναι δύσκολο να επιμείνεις...
[FONT=&quot]Κάνεις λάθος δεν είναι καθόλου ισχυρό επιχείρημα αντίθετα ο νομός λέει ότι ο πωλητης πρέπει να έχει εξασφαλισμένη την προμήθεια του προϊόντος προτού κλίσει την συμφωνία με τον πώλητη και μάλιστα είναι και πολύ αυστηρός. ειδικότερα ο ευρωπαϊκός .γιατί εκεί θα φτάσει το θέμα [/FONT]
 
[FONT=&quot]Κάνεις λάθος δεν είναι καθόλου ισχυρό επιχείρημα αντίθετα ο νομός λέει ότι ο πωλητης πρέπει να έχει εξασφαλισμένη την προμήθεια του προϊόντος προτού κλίσει την συμφωνία με τον πώλητη και μάλιστα είναι και πολύ αυστηρός. ειδικότερα ο ευρωπαϊκός .γιατί εκεί θα φτάσει το θέμα [/FONT]

Εγώ λέω να το δεις πιο ψύχραιμα το θέμα. Να το δεις λίγο από απόσταση, π.χ. από την πλευρά του δικαστή: πας και του λες, συμφωνήσαμε μια συναλλαγή και έδωσες προκαταβολή. Το κατάστημα την παρήγγειλε στον εισαγωγέα, και του είπαν ότι δεν την φέρνει. Και σου προτείνουν είτε τα χρήματα πίσω, είτε άλλο προϊόν. Τι άλλο μπορούν να κάνουν; Να φτιάξουν την τηλεόραση δεν μπορούν. Νομίζω ότι ο δικαστής θα δει ότι έχουν προτείνει όλες τις εναλλακτικές και εσύ δεν τις δέχεσαι, το οποίο ενδέχεται να σου κοστίσει σε χρήμα αν χάσεις την δίκη...
 
Απάντηση: Re: Γνωριζει κανεις αν με καλυπτει ο νομος?

Στειλε μου Pm και εμενα... αν την κανω τωρα με καλυπτει στην υποθεση μου?

Δυστυχώς όχι.Υπάρχει 3μηνη valeur.Δηλαδή θα σε καλύψει σε οτιδήποτε "πρόβλημα" σου προκείψει 3 μήνες από την ημερομηνία έναρξης του ετήσιου συμβολαίου σου(στην αντίθετη περίπτωση,όλοι μας,θα σέρναμε στα δικαστήρια όλους, με 75 μόνο ευρώ) Καλά κουράγια,πάντως, και κυρίως καλύτερα ξεμπερδέματα.
 
Εγώ λέω να το δεις πιο ψύχραιμα το θέμα. Να το δεις λίγο από απόσταση, π.χ. από την πλευρά του δικαστή: πας και του λες, συμφωνήσαμε μια συναλλαγή και έδωσες προκαταβολή. Το κατάστημα την παρήγγειλε στον εισαγωγέα, και του είπαν ότι δεν την φέρνει. Και σου προτείνουν είτε τα χρήματα πίσω, είτε άλλο προϊόν. Τι άλλο μπορούν να κάνουν; Να φτιάξουν την τηλεόραση δεν μπορούν. Νομίζω ότι ο δικαστής θα δει ότι έχουν προτείνει όλες τις εναλλακτικές και εσύ δεν τις δέχεσαι, το οποίο ενδέχεται να σου κοστίσει σε χρήμα αν χάσεις την δίκη...
Μάλλον δεν γνωρίζεις όλη την ιστορία (δεν είσαι βέβαια υποχρεωμένος) οι τηλ/σεις αγοράσθηκαν σε περίοδο μεγάλων εκπτώσεων και καταβλήθηκε η προκαταβολή .όταν κάποιο κατάστημα δέχεται προκαταβολή επαναλαμβάνω πρέπει να έχει εξασφαλισμένο από τον προμηθευτή του το προϊόν .έτσι λέει ο νόμος. Μια λοιπόν ημέρα αγόρασα την τηλεόραση εγώ και την επόμενη μου πρότειναν το φθηνότερο μοντέλο γιατί δήλωσε ο προμηθευτής του προφανώς αδυναμία την επόμενη της αγοράς μου, άντε να πεις έτυχε-την μεθεπόμενη όμως και ενώ μου είχαν ίδει δηλώσει αδυναμία να μου την παραδώσουν πούλησαν κανονικά την 7000 στον άλλο φίλο του οποίου επίσης την άλλη ημέρα του δηλώσαν αδυναμία και του προσέφεραν και εκείνου το φθηνότερο μοντέλο .και αυτό τυχαίο ? apο to site τους βγήκε μετά μια εβδομάδα το συγκεκριμένο μοντέλο ,σε αυτό βέβαια μπορεί να φταίμε και εμείς οι δυο . όσο αφορά τα έξοδα οι καταγγελίες είναι εντελώς δωρεάν. Το θέμα δεν είναι ότι έχουμε ερωτευθεί την συγκεκριμένη τηλ/ραση. Αλλά όταν ανακαλύπτεις ότι προσπαθούν να σε πιάσουνε κοροΐδο. έχεις υποχρέωση να αντιδράσεις
 
Όντως οι καταγγελίες είναι δωρεάν,όμως από μόνες τους,δυστυχώς σπάνια δικαιώνουν(μακάρι να γίνει σε σας)Μπορούν βέβαια,να αξιοποιηθούν σε μελλοντική δίκη. Τα δικαστήρια είναι τελικά,αυτά που αποφαίνονται και δικαιώνουν ή όχι.Και είναι χρονοβόρα και δαπανηρά....