ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΣΤΟ ΣΑΚΙ ΕΙΝΑΙ Η TV ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ

Λες να μην επιτρεπεται να το πει ???
ο Ευαγγελατος ειχε αυτη τη πιπιλα ...
αυτο δεν ειναι τιποτα μπροστα σε αλλα που εχουμε παθει οι υπολοιποι αλλοι τους δινουνε αλλα μοντελα.. και δεν τα παιρνουν πισω!!!παραπλανητικη διαφημιση κ δεν συμμαζευεται στον ΙΝΚΑ και αν πας το χρονο σου χαλας θα πρεπει να κανεις προσφυγη σε αλλον οργανισμο και μετα το χασες το μπαλακι παντως αν εχεις τα κοτσια καντο!
 
Last edited:
Εγώ για το ΙΝΚΑ έχω μόνο καλά να πω πάντως για το πως αντιμετώπισε ΑΜΕΣΑ πρόβλημα με το e-shop που είχε περάσει 1ς μήνας και δεν άλλαζαν χαλασμένη φορητή τηλεόραση.

1 μέρα μετά το τηλέφωνο με πήραν τηλ από το E-shop και μου άλλαξαν την τηλεόραση με ΝΕΑ.

Υπόψιν ότι στο ΙΝΚΑ ήταν ενημερωμένοι για τα όσα έκανε το E-shop (!) και μου είπαν "πάρτε τηλ το Eshop και μιλήστε με τον ΤΑΔΕ κύριο και πείτε του ότι παίρνετε από τον ΤΑΔΕ κύριο του ΙΝΚΑ"

Τώρα τι κάνει σε κάθε περίπτωση δε μπορώ να γνωρίζω, δε χάνεις σίγουρα τίποτα όμως με το να δοκιμάσεις :)
 
Τελικά μετα και απο νεα αναβολη παραδοσεως επεμενα στην επιστροφη χρηματων .Πηγα στο καταστημα και εφαγα με την γραφειοκρατεια τους αλες 4 ωρες απο την ζωη μου.Για να μην μεινω δε χωρις τηλεοραση Χριστουγεννιατικα δεχτηκα και πηρα κατοπιν επιτοπιου εξονυχιστικου ελεγχου την μικροτερη 40 ιντσων Α656.Πικρια,ταλαιπωρια,εκνευρισμος,ντετεκτιβιλικι,χαμένες εργατωρες ειναι απολογισμος. Μόνο κερδος η απολυτη πεποι8ηση πως δεν ξανα κανω αγορα χωρις επιτοπου ελεγχο.Δεν προβαινω σε δημόσια καταγγελια αν δεν συνενεσει καποιος απο τους διαχειριστες αν και κατα την γνωμη μου δεν 8α επρεπε να χρειαζεται κα8ως την ευ8υνη των καταγγελομενων την εχει ο καταγγελων .
Επισης νομιζω πως ο λογος υπαρξεως των forum ειναι εκτος απο την ανταλαγη αποψεων και η θωρακιση ,με κα8ε ειδους τεχνικη,οικονομικη και κινδυνων γνωση, των εδω συμμετεχοντων.Οστοσο οποιος με ρωτησε σε pm του ανεφερα το καταστημα.
 
Φίλε απορώ με την υπομονή σου με αυτά που τράβηξες.

Άκου να μη δίνουν τα λεφτά πίσω, θα τους είχα κάνει ΤΡΕΛΗ ΦΑΣΑΡΙΑ και καταγγελία σε ό,τι οργανισμό και ένωση υπάρχει και δεν υπάρχει.

Τι να σου πω, εύχομαι απλά να μη σου ξανατύχει ποτέ τέτοιο σκηνικό και μακάρι να τους κάνεις την καταγγελία στο ΙΝΚΑ τώρα τουλάχιστον.
 
Φιλε GARET δεν νομιζω να τους κανω τελικα καταγγελια κα8ως εχω κανει το χρεος μου σαν πολιτης και εμπλακει αλλες φορες σε αλλα θεματα και αναλωθηκα χοντρα απο κα8ε αποψη.Αν δεν ειχα προιστορια θα μιλαγα με ΙΝΚΑ πραγμα που συστεινω σε καθε αλλον.Αυτη την φορα θα το αφησω το 8εμα μεχρι την επομενη.
 
Ας συνενεσει καποιος απο τους διαχειριστες του forum,για να μαθουμε
το ονομα της εταιριας και το συγκεκριμενο καταστημα.
Και αν νομιζουν οτι αδικουνται ας στειλουν δημοσια την απαντηση
για να τη διαβασουμε ολοι.
 
Ας συνενεσει καποιος απο τους διαχειριστες του forum,για να μαθουμε
το ονομα της εταιριας και το συγκεκριμενο καταστημα.
Και αν νομιζουν οτι αδικουνται ας στειλουν δημοσια την απαντηση
για να τη διαβασουμε ολοι.
+1 ! :grandpa:
 
Άγιε, σε παρακαλώ στείλε 1 μήνυμα σε κάποιον διαχειριστή για να πεις και δημόσια το όνομα του καταστήματος.

Πραγματικά αξίζει να το μάθουν όλοι.
 
Μου εστειλε συντονιστης ΡΜ και μου ειπε διαδικασια αλα την 8εωρω πολυ επισιμη καθως πρεπει να καταθεσω σε ΡΜ ονοματεπωνυμο και τηλεφωνο μου.
Αν ηταν ετσι 8α εκανα καταγγελια στον ΙΝΚΑ.
Ομως αγαπητοι συνκαταναλωτες αν διαβασατε απο την αρχη... το καταστημα δεν κατονομαζεται αλα φωτογραφιζεται. ;)
 
Μερικές διευκρινίσεις για να μην υπάρχουν αιωρούμενα ερωτήματα.

Ο φίλος agiosggg έγραψε την δυσάρεστη εμπειρία του από κάποιο κατάστημα και προτείνει να γίνεται έλεγχος της τηλεόρασης πριν την αγορά. Κάτι τέτοιο δεν απαιτεί την συναίνεση κανενός και μπορεί να γίνεται συζήτηση ελεύθερα. Όμως το να κατηγορήσεις δημόσια κάποιο συγκεκριμένο κατάστημα, εταιρία, άτομο ότι παρανομεί είναι κάτι διαφορετικό και υπάρχει μια βασική προυπόθεση. Η καταγγελία πρέπει να γίνεται επώνυμα, ώστε να είναι καλυμένες όλες οι πλευρές. Ο φίλος για τους δικούς του λόγους δεν θέλει να μπει σε αυτή την διαδικασία και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να το σεβαστούμε.

Να παραθέσω και εγώ την δική μου άποψη στο θέμα. Κατά την γνώμη μου σαν καταναλωτές θα πρέπει να στηρίζουμε τις εταιρίες που μας σέβονται σαν πελάτες. Είναι κάτι που μερικές φορές μας διαφεύγει στο κυνήγι της χαμηλότερης τιμής. Ξεχνάμε πως εκτός από τηλεόραση επιλέγουμε και πωλητή. Σε κανέναν δεν περισσεύουν χρήματα για να τα χαρίζει εδώ και εκεί, αλλά η τελική τιμή δεν πρέπει να είναι το μοναδικό κριτήριο.

Προσωπικά θα ήμουν διατεθειμένος να δώσω κάτι παραπάνω (σε λογικά πλαίσια εννοείται) για υπηρεσίες που θα έχω πριν και μετά την αγορά. Να μπορώ να δω και να "παίξω" με την τηλεόραση σε κατάλληλες συνθήκες και με υλικό της αρεσκείας μου, να μπορώ να συζητήσω με ενημερωμένο και εξειδικευμένο προσωπικό και να ξέρω πως θα έχω την κατάλληλη υποστήριξη μετά την αγορά αν χρειαστεί.
 
test drive tv θέλετε δηλαδή.

Μήπως γίνει ποτέ ? μπα χλωμό το κόβω. Θα πρέπει να πέσουν πολύ οι πωλήσεις για να γίνει κάτι τέτοιο.
 
Τι νοημα εχει η καταγγελια απο την στιγμη που δεν ξερουμε το ονομα του καταστηματος? Αλλωστε οι διαχειριστες ειναι κατι παραπανω απο αξιολογοι στα καθηκοντα τους και σιγουρα τηρουν το προσωπικο απόρρητο.

Εφοσον παρολα αυτα ο ενδιαφερομενος δεν θελει να μοιραστει την εμπειρία του (και τα στοιχεια του) προτεινω το νημα να κλειδωθει αφου ειναι ουσιαστικα περιττό.
 
Ο λόγος που δεν κλειδωθηκε το νήμα είναι γιατί τέθηκε το θέμα του ελέγχου πριν από αγορά και αυτό είναι κάτι για το οποίο μπορεί να συνεχιστεί η συζήτηση. Άλλωστε πανομοιότυπα περιστατικά με του φίλου είχαμε και στο παρελθόν.
 
Παιδιά, όσοι απορείτε, όπως είπε και το παλικάρι, απλά στείλτε του 1 ΠΜ να σας πει.
 
Γιώργο συγχαρητηρια για το υφος και τον συγκροτημενο λογο σου εδω αλα και στα PM. ....GARRET ;) :a0210:
 
Τι νοημα εχει η καταγγελια απο την στιγμη που δεν ξερουμε το ονομα του καταστηματος? Αλλωστε οι διαχειριστες ειναι κατι παραπανω απο αξιολογοι στα καθηκοντα τους και σιγουρα τηρουν το προσωπικο απόρρητο.

Εφοσον παρολα αυτα ο ενδιαφερομενος δεν θελει να μοιραστει την εμπειρία του (και τα στοιχεια του) προτεινω το νημα να κλειδωθει αφου ειναι ουσιαστικα περιττό.
Φιλε υπεριον εδω δε ειναι καταγγελια αλα παροτρυνση,οι διαχειριστες αξιολογοι πρεπει να ειναι,ενδιαφερομενος δεν ειμαι σε κατι,την εμπειρια μου την μοιραστηκα και το νημα συνεχιζει να περιεχει την ταπεινη μου συμβουλη και ισως για καποιους δεν ειναι περιττο.
 
Εγώ πάντως με μια Samsung LEM86 52" που μου κάηκε εντός εγγύησης ούτε που ασχολήθηκα με τον Κοτσόβ.....

Πήρα την Samsung έστειλαν τεχνικό την πήραν και στο τέλος μου την άλλαξαν με καινούριο μοντέλο της σειράς 6 δωρεάν.

Απλά τους πρότεινα αν μπορώ να πληρώσω κάτι και να πάρω τη σειρά 8 και δέχτηκαν με 400 Ευρώ.

Τι να πω πάρα πολύ ευχαριστημένος είμαι με την Samsung σαν αντιπροσωπεία και δεν ταλαιπωρήθηκα καθόλου. Ολα στο σπίτι έγιναν.