Graffiti photos

Υ.Σ. Κώστα τώρα υπέπεσε στην αντίληψή μου, "έδωσες ρέστα" :SFGSFGSF:

Thanks Δημήτρη, είναι από τις αγαπημένες μου περσινές φωτό, το graffiti είναι έκφραση δημιουργίας των καλλιτεχνών δρόμου και η ξερή φωτογραφική αποτύπωση του είναι σχετικά εύκολη γιαυτό δεν με τρελαίνει ως θεματολογία αφού ο δημιουργός είναι άλλος.

Το δύσκολο είναι να παρέμβεις, να το πλέξεις με το περιβάλλον και να το παρουσιάσεις με τη δική σου ματιά, νομίζω οτι στην συγκεκριμένη το ψιλό κατάφερα.
 
Σωστη ως σκεψη να δώσεις βάθος στο κάδρο αλλά το φως στην αρχή του κάδρου είναι κατά τη γνώμη μου σκληρό και δεν βοηθά ούτε αναδυκνυει τη θεματολογία δεξιά αριστερά, λειτουργεί κυρίως ως καταγραφη του χώρου σε πρώτο επίπεδο.

Σε Α/Μ κάδρο ο σκληρός φωτισμός θα λειτουργούσε θετικά.

Αντιθετα από τα μέσα και μετά της διάβασης ο φωτισμός στο κάδρο αλλάζει δραματικά με την εναλλαγή σκοτάδι άπλετο φως και γίνεται πολύ πιο ενδιαφέρον με αποκορύφωμα το κέντρο όπου τελικά εστιάζει το μάτι.

Την κροπαρα πρόχειρα λίγο πριν τις ράγες φωτισμού οροφής και μου άρεσε πιο πολύ. Επίσης όλη η φωτό θα μου άρεσε A/M κάδρο με έγχρωμο το τέλος στο κέντρο.

Τροφή για σκεψη δίνω μιας και η φωτό γκράφιτι είναι δύσκολο φωτογραφικό θέμα αν θέλει να ξεφύγει κάποιος από την απλή καταγραφή
 
  • Like
Reactions: toupia
Η δημιουργία θέλει τόλμη και φαντασία , ετσι και η φωτογραφία και μάλιστα σε ολα τα στάδια της από την σύλληψη έως και το τελικό αποτέλεσμα μετά την επεξεργασία.

Ξεχασα να πω και γραπτά ένα καλό λόγο, άσχετα με τις παρατηρήσεις μου η φωτο μου άρεσε
 
  • Like
Reactions: toupia
Μέσα από το εγκαταλελειμμένο Ξενία, στο Ναύπλιο:
Υπέροχο κάδρο, αλλά στα μάτια μου φαίνεται ότι κάτι πήγε λάθος στην εφαρμογή. Η θάλασσα είναι τόσο vivid, που τελικά το HDR ή exposure bracketing φαίνεται ψεύτικο.
 
Υπέροχο κάδρο, αλλά στα μάτια μου φαίνεται ότι κάτι πήγε λάθος στην εφαρμογή. Η θάλασσα είναι τόσο vivid, που τελικά το HDR ή exposure bracketing φαίνεται ψεύτικο.
Σε ευχαριστώ για το σχόλιο Toupia. Δεν έχει γίνει ούτε exposure bracketing ούτε επεξεργασία σε HDR. Ο φωτισμός του χώρου ήταν όπως τον βλέπεις στην φωτο. Ελάχιστη επεξεργασία έχει γίνει στα χρώματα. και το κοντράστ.
Γενικά η Sony A7iii, έχει πολύ μεγαλύτερο δυναμικό εύρος από την Canon που έχεις συνηθίσει, ίσως για αυτό σου φαίνεται κάπως περίεργη?
 
  • Like
Reactions: toupia
Δεν θελω να σκεφτομαι τι θα μπορουσε να γινει αν πηγαινε χρωμα μεσα στο κλιματιστικο....

Παντως σχεδιαστικα μιλωντας παντα και με διαφορους σκηνογραφους ολοι προτιμουν απο το να κρυβουν με παρομοιο τροπο κατι που δεν θελουν να το αναδεικνυουν τελικα κανοντας το μερος του ντεκορ αλλα με αλλη προσεγγιση.
 
Μια δική μου παρατηρηση/προβληματισμός για ολους μας ως προς τη θεματολογία στo συγκεκριμένο νημα ,

το τονιζω δεν εχει σχεση με την προηγούμενη φωτο , ειναι κατι που με προβληματιζει καιρο και ηθελα να το γραψω λίγο πιο αναλυτικά για να μην πεφτουμε στην παγιδα

ο πραγματικός καλιτεχνης -ολοι το ξερουμε- ειναι ο δημιουργος του graffiti, μαλιστα τις περισσοτερες φορές καπου σε καποια γωνια υπάρχει η υπογραφή του ( το δικο μας φωτογραφικό watermark κατ αναλογια) αλλά ειτε απο αβλεψια ειτε σκοπιμα γιατι δεν βολευει στο καδρο μας το παραλειπουμε στην φωτογραφική αποτυπωση.

Εκει εχω την πρωτη ενσταση αν η φωτογραφία ειναι απλά copy paste το grffiti γιατι δειχνει να το παρουσιαζουμε σαν δικη μας εικονα ειδικά αν κοτσαρουμε και ενα watermark μετα

πιστευω πως για να γινει το graffiti απο μια ξεπατικουρα φωτογραφική δημιουργία ή εστω μια δικη μας εικόνα πρεπει να συμβουν κιαλλα δηλ. να συμμετέχει στο κάδρο δυναμικά αλλά όχι να πρωταγωνιστεί μονο του σαν καλαμια στον καμπο , θελει δραση και αντιδραση με το περιβαλλον τους ανθρωπους, το φως κλπ. , με λίγα λόγια να γινει φωτογραφία και όχι ενα απλό σκαναρισμα (παραδειγμα post#17)

το εχω κανει και εγω στο παρελθον το δευτερο αν βρω κατι πολυ ενδιαφέρον στο δρόμο αλλα τοτε ειτε την κρατω για το αρχειο μου ειτε αν την δημοσιευσω προσπαθω να βαλω και τον καλλιτεχνη στο καδρο γιατι αυτος ειναι ο αρχικός δημιουργός οχι εγω (παράδειγμα post#12)
 
Last edited:
Να βάλω μια φωτό λιγο πολύ σε αυτο το πνευμα (απο το 2017),

προσπαθησα να στολίσω με τον δικό μου τρόπο το Α/Μ graffiti του πιτσιρικα με το εντονο βλέμμα με τα ανοιξιάτικα φυλλα του δενδρου που ηταν μπροστά και ταυτόχρονα συμπεριελαβα κάτω χαμηλά το ατσαλα βρεγμενο χώμα που είχε λερωσει τον ασπρο τοιχο


_B170353.JPG