Η φωτογραφία ενός άλλου καλλιτεχνικού έργου όταν αυτό καλύπτει όλο το κάδρο (και δεν είναι απλά συστατικό στοιχείο ενός ευρύτερου κάδρου) όντως δεν μπορεί να θεωρηθεί δημιουργική φωτογράφηση. Ούτως ή άλλως τα εύσημα ανήκουν στον καλλιτέχνη του αρχικού έργου και όχι στον φωτογράφο. Στόχος του φωτογράφου είναι να αναδείξει το graffiti ή το ζωγραφικό έργο ή το γλυπτό μέσα από τη δική του ματιά, είτε ενσωματώνοντας το στο γύρω περιβάλλον ή αναδυκνείοντάς το σε αλληλεπίδραση με κάποια ανθρώπινη δραστηριότητα.Γιατι δεν ειναι φωτογραφια Νασο? Θα μπορουσα να τραβηξω μια φωτογραφια ενος αδειου τοιχου, ενος κοινου κτιριου, ενος βαγονιου τραινου αλλα θα ηταν μαλλον βαρετο στις περισσοτερες περιπτωσεις, ενω οταν αυτα τα θεματα ειναι βαπτισμενα σε γκραφιτι σιγουρα αποτελουν κατι ξεχωριστο και προκαλουν μεγαλυτερο ενδιαφερον.
Το γκραφιτι σε συνδυασμο με το περιβαλλον δημιουργουν σιγουρα κατι διαφορετικο που πρεπει να καταγραφει και δεν το βλεπω σαν να φωτογραφιζω/κλεβω τη δουλεια αλλου, τι στιγμη μαλιστα που ειναι δημοσια εκτελεσμενο (και παρανομο) και διχως κανενος ειδους copyright. Φωτογραφιζοντας αγαλμα γνωστου γλυπτη τι ειναι?
Περαν ολων αυτων, και ισως σημαντικοτερο, ειναι και πως φωτογραφιζει κανεις το καθε γκραφιτι. Αλλιως θα το αποδωσω φωτογραφικα εγω και αλλιως (σαφως φωτογραφικα καλυτερα) εσυ η ο Leo πχ.
Κώστα σκέφτηκα αυτό που έγραψες και θα τραβούσα σε ριπή, αλλά ενδιαφέρθηκα αποκλειστικά για το graffiti, οπότε ''πέταξε'' το πουλάκι...Ένα κλικ μετά να περίμενες και ο ποδηλάτης θα ήταν σε πολύ ωραία θέση να τον ενσωματώσεις στο κάδρο. Μου αρέσει όμως και έτσι !
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.