Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να εκφράσετε τις ανησυχίες και τα σχόλιά σας σχετικά με την εμπειρία σας με την LG και την κάλυψη της εγγύησης για την τηλεόρασή σας OLED.
Σε απάντηση στο ερώτημά σας σχετικά με την κάλυψη της εγγύησης, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε τους επίσημους όρους εγγύησης της LG. Στην Ελλάδα, η εγγύηση του κατασκευαστή της LG καλύπτει νέα προϊόντα για διάρκεια 2 ετών από την ημερομηνία αγοράς. Η εγγύηση προορίζεται να καλύψει ελαττώματα στα υλικά ή την κατασκευή, αντί για ζημιές που προκύπτουν από εξωτερικές ή τυχαίες αιτίες. Για τη διευκόλυνσή σας, μπορείτε να διαβάσετε τους πλήρεις όρους και εξαιρέσεις της εγγύησης στο
https://www.lg.com/gr/support/warranty.
Εάν η τηλεόρασή σας χρειάζεται επισκευή για ένα πρόβλημα που δεν καλύπτεται από την εγγύηση, μπορείτε να αναζητήσετε σέρβις μέσω εξουσιοδοτημένων κέντρων σέρβις της LG. Η διαδικασία επισκευής για ζητήματα εκτός εγγύησης ή μη καλυπτόμενα περιλαμβάνει τα ακόλουθα βήματα:
- Μπορείτε να ζητήσετε μια εκτίμηση επισκευής και σέρβις απευθείας από ένα εξουσιοδοτημένο κέντρο σέρβις της LG.
- Το κέντρο σέρβις θα αξιολογήσει το πρόβλημα και θα σας παράσχει λεπτομέρειες σχετικά με το κόστος και τη διαδικασία επισκευής.
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε έτοιμες τις πληροφορίες του προϊόντος σας, όπως τον αριθμό μοντέλου και τον σειριακό αριθμό, μαζί με την απόδειξη αγοράς, εάν υπάρχει.
- Μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας και τις τοποθεσίες των εξουσιοδοτημένων κέντρων σέρβις της LG στην Ελλάδα στον ιστότοπο υποστήριξης της LG:
https://www.lg.com/gr/support/locate-repair-center
Εκτιμούμε την αφοσίωσή σας στην LG και τα σχόλιά σας και ελπίζουμε ότι αυτές οι πληροφορίες θα βοηθήσουν στην αποσαφήνιση της πολιτικής εγγύησης και των διαθέσιμων επιλογών σας για επισκευή.
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση, επικοινωνήστε με την LGE στο 801 11 200 900 ή 210 48 00 564, Δευτέρα με Κυριακή. Επίσης μπορείτε να επισκεφθείτε το site μας
www.lg.com/gr και να δείτε όλα μας τα προϊόντα.
Με εκτίμηση,
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
LG Electronics