Γραμμή σαν λεκές στο panel LG G4

Αν θυμάμαι καλά, αλλά και να μην θυμάμαι εύκολο είναι να βρεθεί, μετά τους 6 μήνες (εκτός και αν είναι μετά το έτος) την ευθύνη για να αποδείξει την ελαττωματικότητα του προϊόντος την έχει ο αγοραστής. Οπότε η LG τσαμπουνάει ότι της κατέβει (περίεργο για LG) για να γλιτώσει την αντικατάσταση εντός εγγύησης. Ωστόσο από τη στιγμή που δεν υπάρχει χτύπημα ή κάτι που έγινε από εξωτερικό παράγοντα, μην το αφήσεις με τίποτα.
χρονο κλεινω στις 24/9 εχω στειλει e-mail παραπονων να
 
απαντηση LG

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να εκφράσετε τις ανησυχίες και τα σχόλιά σας σχετικά με την εμπειρία σας με την LG και την κάλυψη της εγγύησης για την τηλεόρασή σας OLED.

Σε απάντηση στο ερώτημά σας σχετικά με την κάλυψη της εγγύησης, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε τους επίσημους όρους εγγύησης της LG. Στην Ελλάδα, η εγγύηση του κατασκευαστή της LG καλύπτει νέα προϊόντα για διάρκεια 2 ετών από την ημερομηνία αγοράς. Η εγγύηση προορίζεται να καλύψει ελαττώματα στα υλικά ή την κατασκευή, αντί για ζημιές που προκύπτουν από εξωτερικές ή τυχαίες αιτίες. Για τη διευκόλυνσή σας, μπορείτε να διαβάσετε τους πλήρεις όρους και εξαιρέσεις της εγγύησης στο https://www.lg.com/gr/support/warranty.

Εάν η τηλεόρασή σας χρειάζεται επισκευή για ένα πρόβλημα που δεν καλύπτεται από την εγγύηση, μπορείτε να αναζητήσετε σέρβις μέσω εξουσιοδοτημένων κέντρων σέρβις της LG. Η διαδικασία επισκευής για ζητήματα εκτός εγγύησης ή μη καλυπτόμενα περιλαμβάνει τα ακόλουθα βήματα:
- Μπορείτε να ζητήσετε μια εκτίμηση επισκευής και σέρβις απευθείας από ένα εξουσιοδοτημένο κέντρο σέρβις της LG.
- Το κέντρο σέρβις θα αξιολογήσει το πρόβλημα και θα σας παράσχει λεπτομέρειες σχετικά με το κόστος και τη διαδικασία επισκευής.
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε έτοιμες τις πληροφορίες του προϊόντος σας, όπως τον αριθμό μοντέλου και τον σειριακό αριθμό, μαζί με την απόδειξη αγοράς, εάν υπάρχει.
- Μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας και τις τοποθεσίες των εξουσιοδοτημένων κέντρων σέρβις της LG στην Ελλάδα στον ιστότοπο υποστήριξης της LG: https://www.lg.com/gr/support/locate-repair-center

Εκτιμούμε την αφοσίωσή σας στην LG και τα σχόλιά σας και ελπίζουμε ότι αυτές οι πληροφορίες θα βοηθήσουν στην αποσαφήνιση της πολιτικής εγγύησης και των διαθέσιμων επιλογών σας για επισκευή.

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση, επικοινωνήστε με την LGE στο 801 11 200 900 ή 210 48 00 564, Δευτέρα με Κυριακή. Επίσης μπορείτε να επισκεφθείτε το site μας www.lg.com/gr και να δείτε όλα μας τα προϊόντα.
Με εκτίμηση,
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
LG Electronics
 
απαντηση LG
μιλησα με μια ευγενικη κοπελα απο LG και καταφερα να ανοιξω ticket για τον τεχνικο οποτε περιμενω να ερθει. Επρεπε να γινει αυτο εξαρχης γιατι ο πρωτος υπαλληλος ειπε να στειλω e-mail με φωτογραφιες?
 
ηρθε ο τεχνικος ειδε την βλαβη η οποια φαινεται τελικα και με ανοικτη την τηλεοραση μου ειπε οτι ειναι αδυνατο να την εκανα εγω την βλαβη τι θεμα ειναι να πειστει και η LG
 
εαν υπαρχει ανταλλακτικο,θα γινει επισκευη.
εαν δεν υπαρχει,θα πας σε αντικατασταση με καινουργια.
αναμενεις...
Ειπαν οτι το παρηγγειλαν κανεις δεν ξερει να πει ποσο καιρο θα κανει περιμενω. παντως αν ηταν να παμε σε νεα λογικα θα εδιναν G5 δεν νομιζω να εχουν G4
 
πιστωτικο θα σου κοψουν απο το καταστημα που αγοραστηκε.
απο κει περα εσυ θα αποφασισεις τι θα παρεις και εαν επιλεξεις καποια ακριβοτερη,θα δωσεις την διαφορα.
περιμενεις και το βλεπεις.
 
πιστωτικο θα σου κοψουν απο το καταστημα που αγοραστηκε.
απο κει περα εσυ θα αποφασισεις τι θα παρεις και εαν επιλεξεις καποια ακριβοτερη,θα δωσεις την διαφορα.
περιμενεις και το βλεπεις.
Απ' ότι κατάλαβα το πάνελ έρχεται από το εξωτερικό δόθηκε η παραγγελία του τώρα αν αύριο πουν δεν υπάρχει πράγμα που δεν το πιστεύω γιατί για να δοθεί παραγγελία σημαίνει ότι υπάρχει
 
  • Like
Reactions: ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π
μια βδομαδα απο την παραγγελια του ανταλλακτικου και ακομα καμια ενημερωση
 
Φιλε αφου πηρες την έγκριση για αλλαγή ολα πια εχουν δρομολογηθεί. Μην αγχωνεσαι.

Μια φορά τα πέρασα κ εγώ αυτά με την LG παλι πριν 8 χρόνια οταν κ εβγαλε πολυχρωμα 3 πιξελ η κυρτή τοτε Oled μου.

Πηγα στον συνήγορο του καταναλωτή γιατι μ κανανε κολπα και το αποτελεσμα ήταν ή τα λεφτα μ πίσω ή να μου δώσουν ενα πιο καινουργιο μοντελο OLED κατα 1000 ευρώ ακριβοτερο από αυτό π είχα τοτε αγοράσει (στις ιδιες παντα ιντσες) που εξακολουθώ να έχω μέχρι κ σημερα...ματι μην την πιάσει!!!
 
Φιλε αφου πηρες την έγκριση για αλλαγή ολα πια εχουν δρομολογηθεί. Μην αγχωνεσαι.

Μια φορά τα πέρασα κ εγώ αυτά με την LG παλι πριν 8 χρόνια οταν κ εβγαλε πολυχρωμα 3 πιξελ η κυρτή τοτε Oled μου.

Πηγα στον συνήγορο του καταναλωτή γιατι μ κανανε κολπα και το αποτελεσμα ήταν ή τα λεφτα μ πίσω ή να μου δώσουν ενα πιο καινουργιο μοντελο OLED κατα 1000 ευρώ ακριβοτερο από αυτό π είχα τοτε αγοράσει (στις ιδιες παντα ιντσες) που εξακολουθώ να έχω μέχρι κ σημερα...ματι μην την πιάσει!!!
Ήρθε η οθόνη και έχει τρομερό vertical banding η οθόνη είναι χωρισμένη σαν να είναι κάδρο 4:3 πήρα τον τεχνικό να έρθει να την πάρει
 

Attachments

  • 20250930_174027.jpg
    20250930_174027.jpg
    1.3 MB · Views: 48
  • 20250930_174630.jpg
    20250930_174630.jpg
    594.6 KB · Views: 49
Άρχισε και η LG τα ‘τσαλίμια’; Απαράδεκτοι. Ελπίζουν ότι θα περάσει στο έτσι.
Μην τους αφήσεις ήσυχους, κυνηγά τους για αλλαγή.

Μην σου κάτσει η φάση τελικά …
 
Καλα ο τεχνικος δεν την ειδε πριν την φερει,δεν την δοκιμασε δεν μπορω να το καταλαβω.
 
Ειπαμε....
ΑΝ περασει ..περασε και ολα καλα...:mad:

Τωρα περα απο το προβλημα του φιλου που ειναι αλλο, καλη και υπεροχη η oled αλλα αυτα τα προβληματα ειναι ρισκο..πρεπει να αποδεχτεις οτι θα τηνκρατησεις 2 χρονια max
Ισως οι mini led na ειναι τελικα και "καλυτερες" (με καποιους μικρους συμβιβασμους) συνολικα για τον μεσο χρηστη
 
Εδώ ο φίλος κατάλαβε ότι η αρχική στάμπα ήταν θέμα πάνελ και οι τεχνικοί πίστευαν ότι δεν θα έβλεπε το banding? Απαράδεκτοι


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Παιδια συμβαινουν απιθανα πραγματα εχθες ολη μερα δεν μπορουσα να δω τηλεοραση απο το προβλημα και σημερα που την ανοιξα δεν υπαρχει banding εχει εξαφανιστει πως ειναι δυνατον? δεν ειμαι τρελος χθες υπηρχε δεν ξερω τι να κανω. το συμπαν παιζει με τα νευρα μου
 
Παιδια συμβαινουν απιθανα πραγματα εχθες ολη μερα δεν μπορουσα να δω τηλεοραση απο το προβλημα και σημερα που την ανοιξα δεν υπαρχει banding εχει εξαφανιστει πως ειναι δυνατον? δεν ειμαι τρελος χθες υπηρχε δεν ξερω τι να κανω. το συμπαν παιζει με τα νευρα μου
Αμα σου πω, πως ειχα ακριβως το ιδιο φαινομενο με μια SONY που πηρα για τους γονεις μου πριν απο 7-8 χρονια... Ηταν ΧΑΛΙΑ με το που την ανοιξαμε και μετα απο λιγες ωρες λειτουργιας εστρωσε

Βεβαια εκεινη ειναι απλη LED, οποτε ισως χρειαζοταν λιγη ωρα να στρωσει το πανελ με τα λαμπακια, την ανακλαστικη κλπ. Σε OLED πως εξηγειται αυτο που το καθε πιξελ ειναι αυτοφωτο?