GROUP TEST: Πικάπ

Τελικά το συμπέρασμα που βγάλαμε?Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι οτι το dual 505-4 με κεφαλη την ΟΜΒ10(τιμη γυρω στα 70 ευρω) και τον κατα τα αλλα απλο βραχιονα ULM 300 ALOY πηγε αναπάντεχα πολύ καλα κοντράροντας το Αγγλικο REGA με βραχιονα τον RB 301 και κεφαλή την Elys II της Rega(τιμή γυρω στα 140 ευρω) αφηνοντας πισω και τα PROJECT.Καλό θα ήταν βέβαια να συμμετείχε και η technics με το πολυσυζητημένο πικάπ για να δούμε και εμείς που δεν είχαμε ποτέ επαφη με mk2, στη πράξη αν ισχύουν όλα όσα έχουν είπωθει.ο Σταματακος γράφει "Η απουσία μοντέλων και εταιριών που δεν συμμετέχουν στην δοκιμή αυτή θα πρέπει να αποδοθεί είτε σε πρόσκαιρη έλλειψη είτε σε άλλου λόγους που έχουν να κάνουν με την στρατηγική μάρκετινγκ κάθε εταιρίας/αντιπροσώπου."

αρα για την Technics τι ισχύει? η κουρτινα 1 η 2 ?
 
Re: Απάντηση: Re: GROUP TEST: Πικάπ

Αν διάβασα καλά, όλα τα πικάπ της δοκιμής τα βγάζεις από το κουτί τους και είναι έτοιμα για να παιξουν, απλά στο clearaudio...το τονίζει!

Eίναι το μόνο που έρχεαι έτοιμο καιρυθμισμένο απο το εργοστάσιο, όχι πως αυτό σημαίνει και τίποτε αφου οαντιπρόσωπος της συγκεκριμένης εταιρίας όπως και της pro-ject τα παραδίδει έτσι κιαλιώς έτοιμα και ρυθμισμένα.

Αυτό που έκανε ο reviewer είναι απλά να επαναλάβει την ανακοίνωση του εργοστασίου κατα καποιον τρόπο.
 
Τελικά το συμπέρασμα που βγάλαμε?Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι οτι το dual 505-4 με κεφαλη την ΟΜΒ10(τιμη γυρω στα 70 ευρω) και τον κατα τα αλλα απλο βραχιονα ULM 300 ALOY πηγε αναπάντεχα πολύ καλα κοντράροντας το Αγγλικο REGA με βραχιονα τον RB 301 και κεφαλή την Elys II της Rega(τιμή γυρω στα 140 ευρω) αφηνοντας πισω και τα PROJECT.Καλό θα ήταν βέβαια να συμμετείχε και η technics με το πολυσυζητημένο πικάπ για να δούμε και εμείς που δεν είχαμε ποτέ επαφη με mk2, στη πράξη αν ισχύουν όλα όσα έχουν είπωθει.ο Σταματακος γράφει "Η απουσία μοντέλων και εταιριών που δεν συμμετέχουν στην δοκιμή αυτή θα πρέπει να αποδοθεί είτε σε πρόσκαιρη έλλειψη είτε σε άλλου λόγους που έχουν να κάνουν με την στρατηγική μάρκετινγκ κάθε εταιρίας/αντιπροσώπου."

αρα για την Technics τι ισχύει? η κουρτινα 1 η 2 ?

Μήν βιάζεσαι να καταλήξεις σε συμπεράσματα απο ένα review, η πραγματικότητα μπορεί να σου δημιουργήσει εντελώς διαφορετική γνώμη ;) -bye-
 
Μήν βιάζεσαι να καταλήξεις σε συμπεράσματα απο ένα review, η πραγματικότητα μπορεί να σου δημιουργήσει εντελώς διαφορετική γνώμη ;) -bye-

Aυτό όσον αφορά τα συμπεράσματα σου για τα την ποιότητα.-bye-
 
Μήν βιάζεσαι να καταλήξεις σε συμπεράσματα απο ένα review, η πραγματικότητα μπορεί να σου δημιουργήσει εντελώς διαφορετική γνώμη ;) -bye-

Δηλαδή ποιά είναι η πραγματικότητα?Αν δεν εμπιστευτείς ένα review από το Σταματάκο που είναι γνώστης, τότε? και μη μου πεις για τα αυτιά μου γιατί όταν μια συσκευή κοστίζει λίγα δεν σου τη δίνουν για ακρόαση και μάλιστα δεν σου δίνουν και πολλή σημασία αν είναι να βγάλουν λίγα.Όσο για γνώμες των ''γκουρου''και περιοδικά του χώρου?Ασε καλύτερα γιατί όλοι ξέρουμε τι γίνεται.
 
Φίλε μου δεν είναι η δουλειά μου να σε πείσω για το ένα ή για το άλλο.

Απλά σου έδωσα είναι ένα στοιχείο κλειδί βγαλμένο απο την δική μου πείρα για να μπορείς να κατευθυνθείς σε λιγότερο θολά νερά, το ταξίδι είναι δικό σου και φυσικά ακολούθησε το όπως επιθυμείς και νομίζεις καλύτερα.

Εξάλου η πραγματικότητα πάντα σχετική είναι και έχει να κάνει και με τον υποκειμενικό παράγοντα, εάν σου αρκεί το review και μόνο για να επιλέξεις τότε όπως αγαπάς.
 
Και εννοείται, πως όταν αγοράζεις pickup, αν δεν τσεκάρεις και το ΜΚ 5, (πλέον),
δεν μπορείς να αγοράσεις τίποτα!

Α, και το θέμα ρυθμίσεων και απόλυτης ακρίβειας περιστροφής, το έχει λύσει η TECHNICS από το...1970, με το SL-1100 & SL-1200 ORIGINAL, χωρίς κανένα έξτρα κουτάκι, και με επιδόσεις σε RUMBLE και WOW & FLUTTER που τώρα, 40 χρόνια μετά, οι άλλοι ακόμα προσπαθούν! (Άσε που δεν δίνουν και προδιαγραφές απ' ότι βλέπω. Αν δεν ήταν ο Σταματάκος...).


:smile:
 
Ευτυχώς η δυστυχώς σήμερα το βινυλιο δεν είναι στο φόρτε του, το κοστος υλικών και κατασκευής πικάπ είναι υψηλό και δεν υπάρχει κόσμος να τα αγοράσει, ούτε θέλει να μπει στο τριπακι του βινυλίου.
Γι' αυτό και οι κατασκευαστές πικαπ δεν είναι πολλοί και τα μοντέλα που βγάζουν λίγα.
Δε θα κάνω κριτική στα πικαπ που δοκίμασε ο Σταματάκος αλλά μπράβο του γιατί δίνει κατεύθυνση στον υποψήφιο νεοεισερχόμενο στο βινύλιο αγοραστή.

Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να παει να ακούσει τα πικαπ αυτά και να βγάλει τα συμπεράσματά του.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: GROUP TEST: Πικάπ

Eίναι το μόνο που έρχεαι έτοιμο καιρυθμισμένο απο το εργοστάσιο, όχι πως αυτό σημαίνει και τίποτε αφου οαντιπρόσωπος της συγκεκριμένης εταιρίας όπως και της pro-ject τα παραδίδει έτσι κιαλιώς έτοιμα και ρυθμισμένα.

Αυτό που έκανε ο reviewer είναι απλά να επαναλάβει την ανακοίνωση του εργοστασίου κατα καποιον τρόπο.

Τέλος πάντων, εγώ το θεωρώ ένα διαφημιστικό τρυκάκι της clearaudio και τίποτα παραπάνω.
Το να βάλεις το πλατώ στη θέση του, να "ρυθμίσεις" βάρος ανάγνωσης και αντιολίσθισης(το concept δεν έχει αντιολίσθιση,αλήθεια πως εξισοροπεί την κεντρομόλο?), δεν είναι ρυθμίσεις....
Άσε που είναι επικίνδυνο για το πικάπ και τον βραχίονα, να μεταφέρεται με το πλατώ στο πηγάδι και το βάρος ανάγνωσης στον βραχίονα, εκτός αν η clearaudio έχει βρει κάποια πατέντα για την μεταφορά, οπότε πάω πάσο!
Κατά τα άλλα το είδα λίγο μπερδεμένο το τεστ, και σε ορισμένα πικάπ, αλλά λένε οι μετρήσεις και άλλα τα αυτιά, αυτό καλό είναι να το λαμβάνουμε σοβαρά υπόψην μας σε κάθε μας αγορά...-bye-
 
Και εννοείται, πως όταν αγοράζεις pickup, αν δεν τσεκάρεις και το ΜΚ 5, (πλέον),
δεν μπορείς να αγοράσεις τίποτα!

Α, και το θέμα ρυθμίσεων και απόλυτης ακρίβειας περιστροφής, το έχει λύσει η TECHNICS από το...1970, με το SL-1100 & SL-1200 ORIGINAL, χωρίς κανένα έξτρα κουτάκι, και με επιδόσεις σε RUMBLE και WOW & FLUTTER που τώρα, 40 χρόνια μετά, οι άλλοι ακόμα προσπαθούν! (Άσε που δεν δίνουν και προδιαγραφές απ' ότι βλέπω. Αν δεν ήταν ο Σταματάκος...).


:smile:

Το θέμα ρυθμίσεων, πως ακριβώς το έχει λύσει η Technicks?
Εκτός από το VTA, που όντως έχει μια πολύ καλή πατέντα, η υπερκρέμαση, η γωνία ανάγνωσης στον οριζόντιο άξονα και το αζιμούθιο....ρυθμίζοντε μόνα τους?
 
Κατέβασα και άκουσα κάποια από τα ζιπάκια που επισυνάπτει ο Δ.Σ. στις παρουσιάσεις των πικάπ. Κατ' αρχήν, το βρίσκω πάρα πολύ ωραία ιδέα...

Μήπως όμως γυρνάει μπούμερανγκ; Μπορούν να ακουστούν διαφορές μεταξύ των διαφορετικών μηχανημάτων, όταν μιλάμε για συμπιεσμένα αρχεία του μισού λεπτού, και ειδικά αν ακουστούν στον υπολογιστή;

Θα δοκιμάσω να τα ξανακούσω μέσω του media player και του DAC όταν φτάσω σπίτι, αλλά και πάλι...

Μήπως τελικά δεν έχουν νόημα;

Τα αρχεία ΔΕΝ είναι συμπιεσμένα. Είναι γραμμένα με master recorder και το μέγεθός τους επαρκεί για την δουλειά για την οποία προορίζονται, δηλαδή για να τρέξουν τεστ A/B/X όπως περιγράφεται στις οδηγίες στις οποίες παραπέμπουν τα σχετικά links. Τα συγκεκριμένα WAV είναι 16/44.1 επίτηδες επειδή είναι πολλά.
Σε μεμονωμένες δοκιμές η ανάλυση είναι 24/96 και στην περίπτωση των DACs τα αρχεία ήταν DSD. Eννοείται, ότι χρειάζεται ένα τυπικά σωστό σύστημα στο pc. Ο Δ.Σ.τα τσεκάρει με ένα Trends UD-10.1 και ένα ζευγάρι Roister IQ (ενεργά) και είναι μια χαρά.
Το αναφέρει άλλωστε...
 
Έχεις δίκιο Μαγγελάνε για την ανάλυση, το είδα κι εγώ εκ των υστέρων. Το ΑΒΧ δεν το έκανα, θα το κάνω όμως γιατί ακούγεται ενδιαφέρον.

Πάντως για να επανέλθω: τα tracks τα άκουσα στο κανονικό μου setup (WDTV --> Beresford TC-7510 --> Densen B-110 --> PSB Image T45) και με τα φτωχά μου τα αυτιά, μπόρεσα να εντοπίσω τις εξής διαφορές ανάμεσα στα Essential, P3-24, Cοncept και Perspex: όντως άκουσα το λίγο τονισμένο χαμηλό στο Concept (όπως και λίγο καλύτερα σώματα), αναγνώρισα το κάπως "επίπεδο" μπάσο του Rega και το Perspex μου ακούστηκε λιγότερο "υγρό" από το Concept, αλλά πιο ισορροπημένο.

Πάντως, όλες αυτές οι διαφορές ήταν ανεπαίσθητες, και πιο πολύ στο πλαίσιο αναγνώρισης των ευρημάτων των δοκιμών. Τα δείγματα ΔΕΝ αναδεικνύουν επ ουδενί τις διαφορές που ακούει κανείς όταν έχει τα μηχανήματα μπροστά του και ΔΕΝ δικαιολογούν, π.χ., τα 1550 ευρώ που χωρίζουν το Essential από το Perspex. Κάτι τέτοιο βέβαια δεν είναι στις προθέσεις του Δ.Σ., απλά θα ήθελα να το επισημάνω προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

Για να το θέσω κάπως χονδροειδώς: αν ακούσει κανείς μόνο τα ζιπάκια νομίζοντας ότι αντανακλούν τις διαφορές μεταξύ των πικάπ που θα ακούει και στο σπίτι του, θα πάρει το Essential και με τα ρέστα ενισχυτή και ηχεία!
 
Εμένα με άφησε εντελώς ασυγκίνητο το mkii. Πρoτίμησα το κλασικό dual -505-4 και δε μετάνοιωσα για την επιλογή μου.
 
ας αφησουμε τα οφφτοπικ.
το μκιι τελος.
για πειτε λοιπον, αφου thorens και clearaudio concept ειναι στην κορυφη, η αντιστοιχης αξιας κεφαλη στο thorens δεν θα το εκτιναξει?
 
ας αφησουμε τα οφφτοπικ.
το μκιι τελος.
για πειτε λοιπον, αφου thorens και clearaudio concept ειναι στην κορυφη, η αντιστοιχης αξιας κεφαλη στο thorens δεν θα το εκτιναξει?

Προφανώς, απλά εδώ ο Δημ Στ. εξέτασε ολοκληρωμένες προτάσεις.

Πιο σωστό θα ήταν σύστημα πλατώ-βραχίονα με την ίδια κεφαλή, αλλά ξεφεύγουμε...


Εμένα προσωπικά πιο πολύ με τράβηξε το Project Perspex.
 
Αυτό που μου έκανε φοβερή εντύπωση ήταν η κεφαλή που φόραγε το thorens.Την έχω ακούσει και δεν μου άρεσε.Τυπική mm,εισαγωγική όσο δεν πάει,κόστος 39 ευρώ.Σε ένα πλατό των 1500?Θα μπορούσαν να βάλουν κάτι καλύτερο..
 
Προφανώς, απλά εδώ ο Δημ Στ. εξέτασε ολοκληρωμένες προτάσεις.

Πιο σωστό θα ήταν σύστημα πλατώ-βραχίονα με την ίδια κεφαλή, αλλά ξεφεύγουμε...


Εμένα προσωπικά πιο πολύ με τράβηξε το Project Perspex.

πολυ ενδιαφερον τεχνικα, αραγε αντικατοπτριζει η ηχητικη του ταυτοτητα την προηγμενη αναρτηση?
 
Αυτό που μου έκανε φοβερή εντύπωση ήταν η κεφαλή που φόραγε το thorens.Την έχω ακούσει και δεν μου άρεσε.Τυπική mm,εισαγωγική όσο δεν πάει,κόστος 39 ευρώ.Σε ένα πλατό των 1500?Θα μπορούσαν να βάλουν κάτι καλύτερο..

υπηρχε οριο 1500ε
 
υπηρχε οριο 1500ε
Σωστός!Δεν το σκέφτηκα.Αν και το ξανακοίταξα τώρα που το είπες και βλέπω ότι το perspex λέει στο κάτω μέρος τιμη:1779 ευρω.Δεν ξέρω αν ισχύει η έχει γίνει κάποιο λάθος