GT5 RACES in AVclub!

Και εγω δεν προλαβα καθολου να δοκιμασω, εκτος απο το Σαββατοκυριακο για λιγο. Ας ελπισουμε τουλαχιστον να μη διασυρθουμε.

Απο οτι θυμαμαι, κραταει καλα το αυτοκινητο ,ολοι θα κανουν 1 πιτστοπ, οποτε δεν προβλεπω να εχουμε εκπληξεις στον αγωνα. Σε τελειως στεγνο νομιζω πως εκανα 2:28.xxx. Mε βρεγμενο οδοστρωμα οι χρονοι δεν ηταν σταθεροι.Για τα καυσιμα δεν εχω ιδεα ποσα θα χρειαστει να βαλω. Αν προλαβω θα δοκιμασω σημερα το βραδυ μετα το ch. league.

Over and out....
 
Γμτ πρέπει να τελειώσω έναν endurance για να τρέξω.. Δεν έχω πολύ ακόμα, ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα :p
 
Re: Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

Το ένα σκέλος το πετύχαμε. Χρησιμοποιήσαμε αυτοκίνητα με λιγότερα άλογα. Το γεγονός όμως ότι τρέξαμε σε βροχή ακύρωσε την επιλογή γιατί αμέσως-αμέσως τα 240 άλογα του S2000 γίνανε 300+. Για να μην παρεξηγηθώ και εγώ είχα προτείνει αλλαγή καιρού και τηρουμένων των αναλογιών ο αγώνας μου με εξαίρεση το λάθος στα καύσιμα δεν ήταν κακός, αν είχα προπονηθεί θα ήξερα τι καίω και δεν θα μάντευα.
Στο πρώτο πιτ μου πρότεινε ότι δεν χρειαζόμουν καύσιμα και παρόλα αυτά εγώ έβαλα 25 δηλ. πήγα περίπου στο 65-70% του ντεπόζιτου. Στον 15ο γύρο είδα ότι θα έμενα και ξαναμπήκα και έβαλα 10 ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΕΚΑΨΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΓΥΡΟ!!!??? Any fucking way, στο δια ταύτα.

Το 2ο πράγμα που πιστεύω ότι χρήζει διόρθωσης είναι η διάρκεια. Δεν ξέρω για εσάς αλλά μετά από 12 ώρες απουσίας από το σπίτι τα 45' αγώνα συν ο χρόνος που κάνουμε στις δοκιμές μου πέφτουν κάπως βαριά.

Επόμενος αγώνας πάμε για αγωνιστικά? GT300 ή 500?

Και εννοείται βέβαια όχι στο Chamonix...
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

.
Στο πρώτο πιτ μου πρότεινε ότι δεν χρειαζόμουν καύσιμα και παρόλα αυτά εγώ έβαλα 25 δηλ. πήγα περίπου στο 65-70% του ντεπόζιτου. Στον 15ο γύρο είδα ότι θα έμενα και ξαναμπήκα και έβαλα 10 ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΕΚΑΨΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΓΥΡΟ!!!???


Το 2ο πράγμα που πιστεύω ότι χρήζει διόρθωσης είναι η διάρκεια. Δεν ξέρω για εσάς αλλά μετά από 12 ώρες απουσίας από το σπίτι τα 45' αγώνα συν ο χρόνος που κάνουμε στις δοκιμές μου πέφτουν κάπως βαριά.

Επόμενος αγώνας πάμε για αγωνιστικά? GT300 ή 500?

Και εννοείται βέβαια όχι στο Chamonix...

Wellcome to the club!!! To περιεργο ειναι πως ακομα και εγω που καιω πολυ παραπανω απο τους υπολοιπους, χρειστηκα συνολικα 30 λιτρα για να τερματισω με κοκκινο στο ντεποζιτο. Πως τα καταφερες εσυ να καψεις 35 λ., ειναι πολυ περιεργο. Κατι εχει παει στραβα σιγουρα.



Τωρα μολις ειδα την επομενη πιστα! Συμφωνω για την αλλαγη της πιστας στον επομενο αγωνα. Η αληθεια ειναι πως δεν τρελαινομαι να τρεξω σε χιονι .Προτιμω τις ασφαλτινες πιστες. Οχι πως θα λειπω αν δεν αλλαξει....

Με την διαρκεια δεν εχω προβλημα εγω.

Εντυπωσεις απο τον αγωνα θα γραψω αυριο, αν προλαβω...

@rebirthsp: Κριμα ρε Σταθη !!! Παρολο που ξεκινησες ασχημα, μολις αρχισες να τους πλησιαζεις σε πεταξε εξω. Και κριμα που δεν καταφερα να το κρατησω το ατιμο, να σε δυσκολεψω λιγο στην αναμενομενη προσπεραση..
 
ειχα κανη λιγο προπονηση το πρωι του σαββατου και πηγαινε μια χαρα το honda με βροχη 60-70%.ελα ομως που σε ολο τον αγωνα ηταν στο 100% και δεν εκανα ουτε γυρο χωρις να βγω απο την πιστα.
δεν μπορω να καταλαβω πως τα καταφερνεται καθε φορα και κανετε πολυ δυσκολο των αγωνα.πολυ μεγαλος και ο χρονος αφου καναμε 2 ωρες μαζι με τις δοκιμες.
οσο για το chamonix δεν εχω παιξη ποτε σε χιονι αλλα δεν νομιζω οτι θα καταφερω να παρω ουτε μια στροφη οχι ολοκληρο γυρο χωρις να βγω εξω.
 
Λοιπόν, διακρίνω κάποια δυσαρέσκεια, αλλά απόλυτα δικαιολογημένη!

Συμφωνώ ότι όσο ποιο δύσκολος ο αγώνας τόσο ποιο βαρετός γίνεται (για όσους δεν επιζητούν και τόσο το ρεαλιστικό κομμάτι της υπόθεσης)...

Δυστυχώς το κακό είναι ότι όσο λιγότερο ρεαλιστικό θα το κάνουμε τόσο λιγότερο δίκαια και περισσότερο τυχαία θα είναι τα αποτελέσματα του αγώνα.

Υπάρχουν 5 κύριοι παράγοντες που μπορούμε να ρυθμίσουμε για το θέμα αυτό ώστε οι αγώνες, από εδώ και στο εξής να γίνουν λιγότερο ρεαλιστικοί και ίσως περισσότερο ενδιαφέροντες (για την πλειοψηφία):

Με τη σειρά βαρύτητάς τους: Διάρκεια, Λάστιχα, SlipStream, Ώθηση, Δύναμη επαναφοράς Ολίσθησης.

Τα δύο τελευταία, και ιδίως το πέμπτο, εγώ θα προτιμούσα να μην τα πειράξουμε, αλλά αν πραγματικά θέλετε να ανεβάσουμε τον fun παράγοντα (εις βάρος του ρεαλισμού) τότε... δώστε μου το οκ. και θα σας φτιάξω.

Ξέρω, βέβαια, ότι όσο θα "φτιαχτούν" κάποιοι τόσο θα δυσαρεστηθούν οι άλλοι, αυτά δυστυχώς πάνε αντιστρόφως ανάλογα.


Εγώ δεν θέλω να εγκαταλείψει κανένας το πρωτάθλημα αλλά θα πράξω με γνώμονα την πλειοψηφία και όποιος αντέξει...


Ψηφίστε λοιπόν, εκφράζοντας την γνώμη σας, για το πως θέλετε τους αγώνες (κάποιοι εκφράστηκαν ήδη) και εγώ θα προσπαθήσω να βρω μια μέση λύση με την οποία θα προσπαθήσουμε να συμβιβαστούμε όλλοι.


- Η δικιά μου ψήφος πάει υπέρ του να μην αλλάξει τίποτα :flipout:
 
Να σας βάλω και μερικές φωτό από τον αγώνα αφού πω πρώτα:

-ότι ο αγώνας μου άρεσε και είμαι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα παρ' όλο που τερμάτισα μόλις 1,5 δεύτερα πίσω από τον Τάσο ο οποίος όμως άξια πήρε την νίκη αφού κατάφερε να κρατήσει τον γνωστό γρήγορο και σταθερό ρυθμό του που του έδωσε και την τρίτη του νίκη! Μπράβο Τάσο, γιατί κατάφερες να κάνεις τελικά και τον καλύτερο χρόνο του αγώνα!

-Μπράβο και στον Στέλιο, τον νέο μας οδηγό, γιατί έκανε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο και γενικά μια καλή πρώτη εμφάνιση!

-Κρίμα Στάθη για την ατυχία σου...

-Μπράβο και στους υπόλοιπους για την προσπάθειά (με αυτές τις δύσκολες συνθήκες) σας και τον καθαρό αγώνα που δώσατε!

Και οι φωτό (Στέλιο να δουλέψεις λίγο τις εκκινήσεις σου:flipout:):

suzukacircuito.jpg


suzukacircuit1b.jpg


suzukacircuit2yp.jpg


suzukacircuit3c.jpg


suzukacircuit4.jpg


suzukacircuit5i.jpg


suzukacircuit6p.jpg


suzukacircuit7f.jpg
 
ειχα κανη λιγο προπονηση το πρωι του σαββατου και πηγαινε μια χαρα το honda με βροχη 60-70%.ελα ομως που σε ολο τον αγωνα ηταν στο 100% και δεν εκανα ουτε γυρο χωρις να βγω απο την πιστα.
δεν μπορω να καταλαβω πως τα καταφερνεται καθε φορα και κανετε πολυ δυσκολο των αγωνα.πολυ μεγαλος και ο χρονος αφου καναμε 2 ωρες μαζι με τις δοκιμες.
οσο για το chamonix δεν εχω παιξη ποτε σε χιονι αλλα δεν νομιζω οτι θα καταφερω να παρω ουτε μια στροφη οχι ολοκληρο γυρο χωρις να βγω εξω.

Ουδέν σχόλιον... I rest my case.

Λοιπόν, διακρίνω κάποια δυσαρέσκεια, αλλά απόλυτα δικαιολογημένη!


Υπάρχουν 5 κύριοι παράγοντες που μπορούμε να ρυθμίσουμε για το θέμα αυτό ώστε οι αγώνες, από εδώ και στο εξής να γίνουν λιγότερο ρεαλιστικοί και ίσως περισσότερο ενδιαφέροντες (για την πλειοψηφία):

Με τη σειρά βαρύτητάς τους: Διάρκεια, Λάστιχα, SlipStream, Ώθηση, Δύναμη επαναφοράς Ολίσθησης.

Τα δύο τελευταία, και ιδίως το πέμπτο, εγώ θα προτιμούσα να μην τα πειράξουμε, αλλά αν πραγματικά θέλετε να ανεβάσουμε τον fun παράγοντα (εις βάρος του ρεαλισμού) τότε... δώστε μου το οκ. και θα σας φτιάξω.

Για τη διάρκεια έχω επισημάνει τη διαφωνία μου, μμμμμ..., εδώ και 30 ποστ. Για τα υπόλοιπα συμφωνώ ότι καλό θα είναι να μην αλλαχθούν.
Όμως πρέπει να λάβετε υπ'όψιν κάποια πραγματάκια. Δεν μπρούμε να έχουμε την απαίτηση από οποιονδήποτε παίχτη που τερματίζει σταθερά στις πίσω θέσεις να έχει την ίδια όρεξη με τους υπόλοιπους, πόσο μάλλον που εκτός από το γεγονός ότι τερματίζει τελευταίος κάνει και ένα ιδιαίτερα βαρετό αγώνα.
Επίσης δεν του δίνουμε καμμία ευκαιρία και κανένα κίνητρο για να μάθει μιας και δεν συναγωνίζεται με κανέναν άρα δεν έχει κάποιον να ακολουθήσει για να δει τις γραμμές του, τον τρόπο που χειρίζεται τα γλιστρήματα, τα φρένα του κ.ο.κ.
Και επιπλέον του προσθέτουμε το πρόσθετο βάρος να πρέπει να ψιλομάθει - γιατί αυτό κάνει - κάθε φορά και καινούργιο αυτοκίνητο και καινούργια πίστα και καινούργιες συνθήκες.
Πόσο εύστοχα το έθεσε ο Γιώργος παραπάνω. Έκανε προπόνηση μεν, αλλά του πετάξαμε ένα 100% βρεγμένο οδόστρωμα και η όλη του προσπάθεια πήγε στράφι.

Και εγώ βαρέθηκα χθες. Γιατί πέρα από τους 3-4 πρώτους γύρους που τουλάχιστον κρατούσα μιά οπτική επαφή με την πρώτη τριάδα κατά τα άλλα έτρεχα μόνος μου. Κάτι πήγε να γίνει με τον Στάθη που μείωνε σταθερά τη διαφορά του αλλά ας όψεται το ίντερνετ.
Και φυσικά το απόλυτο ξενέρωμα που περιέγραψα παραπάνω στον τελευταίο γύρο. Δεν μου κάνει και ιδιαίτερο κέφι να τρέξω στον επόμενο αγώνα μετά από αυτό. Και επειδή εγώ το όλο εγχείρημα το είδα σαν διασκέδαση και όχι σαν καταναγκασμό ότι και να αποφασίσετε να κάνετε στον επόμενο γύρο δεν πρόκειται πάλι να κάνω καμμία προπόνηση γιατί ούτε τον χρόνο έχω ούτε τη διάθεση.

Κάποιοι από εσάς ίσως σκεφτούν "κοίτα τον μ.... επειδή δεν μπορεί να το πάει μουρμουράει" και είναι δικαίωμά τους. Ούτε θα προσπαθήσω να δικαιολογηθώ για αυτές τις απόψεις μου. Το θέμα όμως είναι ποιό? Να περάσουμε καλά ή να γίνουμε "καλύτεροι οδηγοί αγώνων". Γιατί μέχρι στιγμής ούτε το ένα έχει επιτευχθεί (για κάποιους) ούτε το άλλο (για κάποιους, πιθανόν και τους ίδιους).

Φιλάκια,

Τσίκης

P.S.1
- Η δικιά μου ψήφος πάει υπέρ του να μην αλλάξει τίποτα :flipout:
Λογικόν...

P.S.2
Κι εγώ θα προτιμούσα να μην αλλάξει τίποτα αλλά δεν έχω πρόβλημα
Λογικότατον...
 
Re: Απάντηση: GT5 RACES in AVclub!

Λοιπόν, διακρίνω κάποια δυσαρέσκεια, αλλά απόλυτα δικαιολογημένη!

Συμφωνώ ότι όσο ποιο δύσκολος ο αγώνας τόσο ποιο βαρετός γίνεται (για όσους δεν επιζητούν και τόσο το ρεαλιστικό κομμάτι της υπόθεσης)...

Δυστυχώς το κακό είναι ότι όσο λιγότερο ρεαλιστικό θα το κάνουμε τόσο λιγότερο δίκαια και περισσότερο τυχαία θα είναι τα αποτελέσματα του αγώνα.

Υπάρχουν 5 κύριοι παράγοντες που μπορούμε να ρυθμίσουμε για το θέμα αυτό ώστε οι αγώνες, από εδώ και στο εξής να γίνουν λιγότερο ρεαλιστικοί και ίσως περισσότερο ενδιαφέροντες (για την πλειοψηφία):

Με τη σειρά βαρύτητάς τους: Διάρκεια, Λάστιχα, SlipStream, Ώθηση, Δύναμη επαναφοράς Ολίσθησης.

Τα δύο τελευταία, και ιδίως το πέμπτο, εγώ θα προτιμούσα να μην τα πειράξουμε, αλλά αν πραγματικά θέλετε να ανεβάσουμε τον fun παράγοντα (εις βάρος του ρεαλισμού) τότε... δώστε μου το οκ. και θα σας φτιάξω.

Ξέρω, βέβαια, ότι όσο θα "φτιαχτούν" κάποιοι τόσο θα δυσαρεστηθούν οι άλλοι, αυτά δυστυχώς πάνε αντιστρόφως ανάλογα.


Εγώ δεν θέλω να εγκαταλείψει κανένας το πρωτάθλημα αλλά θα πράξω με γνώμονα την πλειοψηφία και όποιος αντέξει...


Ψηφίστε λοιπόν, εκφράζοντας την γνώμη σας, για το πως θέλετε τους αγώνες (κάποιοι εκφράστηκαν ήδη) και εγώ θα προσπαθήσω να βρω μια μέση λύση με την οποία θα προσπαθήσουμε να συμβιβαστούμε όλλοι.


- Η δικιά μου ψήφος πάει υπέρ του να μην αλλάξει τίποτα :flipout:

νομιζω οτι τα δυο τελευταια οντως αλλοιωνουν τα αποτελεσματα ομως τα υπολοιπα οπως και βροχες χιονια κλπ δεν αλλαζουν κατι αφου ειναι κοινα για ολους τους οδηγους.
οπως και τα αυτοκινητα.το μονο η ferrari και το honda στο στεγνο μου αρεσαν.τα υπολοιπα ηταν υπερβολικα αποτομα στη συμπεριφορα τους.δεν ξερω αν το νοημα του πρωταθληματος ηταν να βγαλουμε τον καλυτερο οδηγο η να διασκεδασουμε.

ρεαλιστικο δεν ειναι το παιχνιδι ετσι κι αλλιως αφου απαγορευονται οι ρυθμισεις (δεν λεω βελτιωσεις) στο αυτοκινητο πραγμα που στην παραγματικοτητα συμβαινη ακομα και σε ενιαιο και θα μπορουσε ευκολα να προσαρμοση το καθε αυτοκινητο στο στυλ οδηγησης του καθενος διατηρωντας βεβαια το Β.Α.
 
Και φυσικά το απόλυτο ξενέρωμα που περιέγραψα παραπάνω στον τελευταίο γύρο. Δεν μου κάνει και ιδιαίτερο κέφι να τρέξω στον επόμενο αγώνα μετά από αυτό. Και επειδή εγώ το όλο εγχείρημα το είδα σαν διασκέδαση και όχι σαν καταναγκασμό ότι και να αποφασίσετε να κάνετε στον επόμενο γύρο δεν πρόκειται πάλι να κάνω καμμία προπόνηση γιατί ούτε τον χρόνο έχω ούτε τη διάθεση.

Κάποιοι από εσάς ίσως σκεφτούν "κοίτα τον μ.... επειδή δεν μπορεί να το πάει μουρμουράει" και είναι δικαίωμά τους. Ούτε θα προσπαθήσω να δικαιολογηθώ για αυτές τις απόψεις μου. Το θέμα όμως είναι ποιό? Να περάσουμε καλά ή να γίνουμε "καλύτεροι οδηγοί αγώνων". Γιατί μέχρι στιγμής ούτε το ένα έχει επιτευχθεί (για κάποιους) ούτε το άλλο (για κάποιους, πιθανόν και τους ίδιους).

ακριβως.δεν εχω το χρονο να καθομαι να κανω προπονηση καθε εβδομαδα και ουτε και με νοιαζη τι θεση θα παρω.το σαββατο εκτσα ισα ισα να δω τι γινεται με βροχη γιατι δεν ειχα παιξη ποτε.
 
Εγώ ακούω :ears: (διαβάζω)... και ευχαριστώ όσους μπαίνουν στο κόπο να γράψουν!

Υ.Γ. Ξέχασα να ενημερώσω ότι έχω προσθέσει το αρχείο του 3ου αγώνα - στο γνωστό μέρος (κάτω κάτω) - για όσους θέλουν να τον δουν... (κε. Στράτο)!
 
Ναι ναι,ταχα και καλα ατυχια ....ελα πες την αληθεια κυριε Αρη,ενιωσες πως απειλεισαι βαθμολογικα και ολως τυχαιος ημουν ο μονος που πεταξε ο σερβερ ΣΟΥ....λοιπον εχω κανει αιτηση για δορυφορικο internet,you'll see! :flipout:

Μπραβο σε ολους για χθες βραδυ και κυριως στην τριαδα μπροστα...:firstprize:

+1 και εγω να μην αλλαξει τιποτα,αν και ως θεατης χθες βραδυ,:beee:,θα ηθελα να εβλεπα το τρενακι σας μπροστα με το slipstream στο max...

ΥΓ. Γιωργο εχεις δικιο,αλλα μπορουμε μεσα απο τους ιδιους κανονισμους να επιφερουμε εν μερει αυτο που ζητας,μια προταση λοιπον,τι θα λεγατε για τον επομενο αγωνα,ενα πολυ δυνατο αλλα σταθερο αυτοκινητο με λαστιχα racing soft,ΡΦ3 και για να δεσει το γλυκο μια μικρη πιστα,πχ autumn mini ring....ε?ε?
 
ΥΓ. Γιωργο εχεις δικιο,αλλα μπορουμε μεσα απο τους ιδιους κανονισμους να επιφερουμε εν μερει αυτο που ζητας,μια προταση λοιπον,τι θα λεγατε για τον επομενο αγωνα,ενα πολυ δυνατο αλλα σταθερο αυτοκινητο με λαστιχα racing soft,ΡΦ3 και για να δεσει το γλυκο μια μικρη πιστα,πχ autumn mini ring....ε?ε?

Για να κάνουμε 50 γύρους??? Όχι ευχαριστώ.
 
:flipout::flipout::flipout:

btw,η λογικη πισω απο αυτα που προτεινα ειναι πως με μικροτερα γυρολογια και συχνα pit stops θα ειμαστε ολοι μαζι,εστω και αν ειμαστε σε διαφορετικους γυρους...