GT5 RACES in AVclub!

Re: Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

Έλα, θα τρέξεις στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος?

Μπαα, χλωμο το βλεπω... Αυτη η FGT θυμαμαι οτι μου ειχε βγαλει την πιστη να μπορεσω να μαθω να την κουμανταρω, για να καταφερω δε να κερδισω το πρωταθλημα FGT με τους 20! γυρους στην καθε πιστα αναγκαστηκα να καταφυγω σε βοηθειες και ειδικα στησιματα, επιστρατευοντας ολη μου την υπομονη, αυτοπειθαρχια και αυτοσυγκεντρωση. Και τοτε ημουν σε φορμα, τωρα απροπονητος οχι γυρο δεν βλεπω να βγαζω αλλα ουτε στροφη, οποτε δεν εχει νοημα...

Αντιθετως, τα F1 της Ferrari ειναι πολυ ευκολοτερα και διασκεδαστικα, η F2007 ειναι απο τα αγαπημενα μου αυτοκινητα του παιχνιδιου.
 
Ε, ας τρέξουμε με F2007 :flipout:

Θα πάθει :violent-smiley-030: ο Τάσος ....

Όσον αφορά το να ξεχωρίζουμε, ε, ας φορέσουμε διαφορετικά κράνη ...


Ε, καλά ντέ μη :damnyou: μια :idea: είπα.
 
Θα προσπαθήσω να κάνω μια προσπάθεια για τη Φόρμουλα αλλά είπαμε, με 908 με βλέπω..:flipout:
 
10) 30/ΜΑΪΟΥ - Fuji Speedway F 4,57Χλμ. - Formula Gran Turismo - ΓΥΡΟΙ 15 - ΛΑΣΤΙΧΑ- ελεύθερο / ρυθμός φθοράς - μεσαίο

...την γνωστή ώρα (22:00)

Τάσο απ' ότι βλέπω θα τρέξεις μόνο "για την τιμή των όπλων". Δεν πειράζει, το πρωτάθλημα έτσι κι' αλλιώς σου ανήκει, δικαιωματικά!:firstprize:
 
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να τρέξουμε ντε και καλά φόρμουλα και δεν τρέχουμε GT500 που μπορούμε να στείλουμε αμάξι στον Τάσο και να μας σπάσει για μια άλλη φορά τα νεύρα, εεεεεεεε... να μας συναγωνιστεί στα ίσια ήθελα να πω.

Λοιπόν, λοιπόν, κυρήσσω επανάσταση απέναντι στο κατεστημένο!!! Κάτω η εξουσία!!! Όξω οι διοργανωτές !

GT500 μέχρι 600 βαθμούς απόδοσης, ελεύθερη επιλογή αυτοκινήτου και ελεύθερες ρυθμίσεις. Όποιος βαριέται να ρυθμίσει του ψάχνω εγώ τις καλύτερες δυνατές από τα γνωστά site.

1.png


Για όσους κάνανε ήδη προπόνηση μην άγχεστε. Μετά από την "F1" το GT500 θα σας φανεί σαν πεντακοσαράκι...
 
Επειδή κανονιστηκε μπαλίτσα δεν ξέρω αν θα προλάβω, αν ναι θα μπω κατά τις 10.30+ υπολογίζω :p
 
Παει και αυτο...

Μπραβο στον Αρη για την διοργανωση του πρωταθληματος και συγχαρητηρια στον Τασο που ηταν ο πιο γρηγορος και δικαια κερδισε. Ακομα πιο εντυπωσιακο ηταν το γεγονος πως εκτος απο ταχυτατος ήταν και άλανθαστος.

Εγω με την τεταρτη θεση ειμαι ικανοποιημενος, αν και δεν την αξιζα πραγματικα. Ο Στελιος και ο Γιωργος ήταν γρηγοροτεροι απο εμενα,αλλα ελειψαν σε αρκετους αγωνες.

Μακαρι να το επαναλαβουμε με περισσοτερες συμμετοχες αυτη τη φορα, για να γινει ακομα πιο ενδιαφερον.
 
Αχ, αυτή η μετροφροσύνη σου μελλοντικέ μπαμπά...:grinning-smiley-043

Πάει και αυτό το πρωτάθλημα, με αντικρουόμενα συμπεράσματα και συναισθήματα. Είναι όντως κρίμα που δεν μπορέσαμε να κρατήσουμε περισσότερους συμπαίκτες και για αυτό φυσικά φταίει αυτός ο ... διαχειριστής, με τις δολοπλοκίες του (α: ξέχασα το τάδε βοήθημα on, ά! ξέχασα να σου πω με τι λάστιχα τρέχουμε) και τις δολιοφθορές του, αφού υπάρχουν σοβαρές υπόννοιες ότι επεμβαίνει στον προγραμματισμό των κονσολών μας και κάνει να παρουσιάζονται ως δια μαγείας λάδια στην γραμμή της εκκίνησης, απίστευτοι ρυθμοί κατανάλωσης βενζίνης και ύποπτες αλλαγές ελαστικών στα αυτοκίνητα των ανυποψίαστων συμμετοχόντων.

Ας όψεται. Είμαι ήδη σε μυστικές διαπραγματεύσεις μέσω π.μ. με μέλη της παρέας μας και σχεδιάζουμε την πτώση του από τον θώκο του διοργανωτή...

Πέρα από την πλάκα τώρα, πείτε μου πότε ξαναακούσατε κάποιον από εμάς να χαζογελάει όπως ο Στάθης και ο Άρης στους ανεπίσημους αγώνες μετά την λήξη του πρωταθλήματος?

Για μένα το χθεσινό ήταν μια καλή προπόνηση, μιας και που είχα να τρέξω με την FGT από την εποχή που είχαμε πρωτοξεκινήσει το GT5 και μάλιστα θυμάμαι τότε ότι είχα και το SRF on για να ξεμπερδεύω το συντομότερο δυνατόν. Όπως πολύ σωστά το έθεσε ο Άρης "αν το αφήσεις, σε αφήνει" , οπότε το γεγονός ότι έφαγα γύρο ήταν φυσιολογικό επακόλουθο. Πολλά λάθη, πολλές εξόδοι, αλόγιστη χρήση του γκαζιού στις εξόδους από τις στροφές, λάθος φρένα, δεν περίμενα και κάτι άλλο.

Αλλά ο χαβαλές που έκανα μετά με τα shuffle ήταν κάτι που είχα ΠΟΛΥ καιρό να το κάνω παίζοντας Gran Turismo. Και επειδή είστε και πονηρά μυαλά, αλλά και επειδή είμαι και εγώ ειλικρινής, την χάρηκα την άτυπη, ανεπίσημη νίκη με το Competizione παρόλο που ξέρω ότι αν το Duo Stooges δεν μ......ταν μάλλον πίσω τους θα ήμουν πάλι -αλλά τουλάχιστον θα μπορούσα να παρακολουθήσω την κόντρα τους. Εντάξει ο Κώστας αδικήθηκε στον 1ο αγώνα, αφού το σύστημα του έδωσε το Aston Martin Vantage το οποίο σε προδιαγραφές είναι ικανοποιητικό (550 bhp / 1900+ kg), αλλά στην πράξη τρώει συνέχεια ξύλο και από αυτοκίνητα με το 75% των ΒΑ που έχει.

Μην παραπονιέσαι όμως, γιατί στον δεύτερο αγώνα, εμένα μου έδωσε το 2ο χειρότερο αυτοκίνητο Shelby Cobra του 67 με 4αρι κιβώτιο ταχυτήτων και λάστιχα φτιαγνένα από ξύλο βελανιδιάς...


Άντε και του χρόνου!
 
Και εγώ θέλω με τη σειρά μου να σας ευχαριστήσω όλους όσους πήρατε μέρος σ' αυτό το πρωτάθλημα!

Είχε αρκετά αδύνατα σημεία που μείωσαν σταδιακά το ενδιαφέρον και τον αρχικό ενθουσιασμό και θα πρέπει να γίνει καλή προετοιμασία σε περίπτωση που αποφασίσουμε να επαναλάβουμε το εγχείρημα. Παρ' όλα αυτά, για μένα τουλάχιστον, υπήρξε μια καλή εμπειρία και με βοήθησε να συνειδητοποιήσω και να μάθω μερικά χρήσιμα πράγματα όπως ότι οι απόλυτοι χρόνοι δεν είναι το παν, αλλά τις πρώτες θέσεις κερδίζουν η ψυχραιμία η συγκέντρωση και η αποφυγή όσο δυνατό των λαθών... Επίσης ότι πάντα θα υπάρχει κάποιος ποιο γρήγορος από εμένα... :flipout: :grinning-smiley-043

Μπράβο στον Τάσο τον πρωταθλητή μας με τις φοβερές επιδώσεις του αλλά μπράβο και σε όλους όλους τους "γλήγορους" της παρέας άσχετα με τη θέση που κατέλαβε ο καθένας!

Κλείνω με τις καθιερωμένες φωτό του αγώνα και με μια ευχή: να επαναλάβουμε το εγχείρημα, περισσότεροι αυτή τη φορά!

fujispeedwayff.jpg


fujispeedwayf1s.jpg


fujispeedwayf2x.jpg


fujispeedwayf3o.jpg


fujispeedwayf4.jpg


fujispeedwayf5.jpg
 
(Άσχετο) :AFADF0: Για όσους δεν μπορούν να κρατηθούν μακριά από την πίστα, μέχρι να αναδιοργανωθούμε...:SFGSFGS5: υπάρχει και αυτό: Πρωτάθλημα--SUPERGT '13 , προλαβαίνετε να δηλώσετε συμμετοχή:vroam:
 
Re: Απάντηση: GT5 RACES in AVclub!

(Άσχετο) :AFADF0: Για όσους δεν μπορούν να κρατηθούν μακριά από την πίστα, μέχρι να αναδιοργανωθούμε...:SFGSFGS5: υπάρχει και αυτό: Πρωτάθλημα--SUPERGT '13 , προλαβαίνετε να δηλώσετε συμμετοχή:vroam:

Τζίφος, δεν μπορώ να μπω από εδώ λόγω φίλτρου. Αν συμμετέχετε εσείς, είμαι μέσα και εγώ. Αρκεί να βολεύουν οι ώρες, πάντα
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: GT5 RACES in AVclub!

Τζίφος, δεν μπορώ να μπω από εδώ λόγω φίλτρου. Αν συμμετέχετε εσείς, είμαι μέσα και εγώ. Αρκεί να βολεύουν οι ώρες, πάντα



1.Grand Valley Speedway αντίστροφα- γύροι ?



2.Laguna Seca Raceway-γύροι ?



3.Suzuka Circuit αλλαγή καιρού- γύροι ?



4.Superspeedway Indy - γύροι ?



5.Deep Forest Raceway αντίστροφα - γύροι ?



6.Nurburgring 24h αλλαγή καιρού/ώρας - γύροι ?



7.Tokyo R246 - γύροι ?


8.Cape Ring - γύροι ?


9.Monza αλλαγή καιρού - γύροι ?



10.Nurburgring GP/F - γύροι ?



11.Fuji Speedway F - γύροι ?



12.Circuit de la Sarthe 2009 αλλαγή καιρού/ώρας - γύροι ?




ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

Άνοιγμα αίθουσας: 22:00 (απ' ότι κατάλαβα κάθε Δευτέρα)
Ξεκίνημα κατατακτήριων:22:15
Ξεκίνημα αγώνα:22:30
Διάρκεια αγώνα: 60 λεπτά
Αναβολή αγώνα: Όταν οι συμμετέχοντες δεν συμπληρώνουν πάνω απο 8.
Διακοπή αγώνα: 1.Αν λίγο μετά την εκκίνηση πετάξει μαζικά κάποιους οδηγούς. 2.Αν κάποιος οδηγός δεν βλέπει τους υπόλοιπους μέσα στην πίστα.
Υπεράσπιση γραμμής: Μία φορά αυστηρώς.
Ελαστικά:Ελεύθερη επιλογή
Ποινή: Ασθενές
Ποινές εκτός αγώνα: Μηδενισμός,10 δευτερόλεπτα,5 δευτερόλεπτα
Βελτίωση οχημάτων: Ναι
Ιπποδύναμη οχημάτων: 580 hp
Κιλά οχημάτων:1100 kg
Φθορά ελαστικών/καυσίμων: Κανονικά
Χωρίς δύναμη επαναφοράς ολίσθησης
Χωρίς υποβοήθηση τιμονιού
Χωρίς ASM
Χωρίς TCS
Σύστημα βαθμολόγησης: 1ος= 20 βαθμοί,2ος= 15 βαθμοί,3ος= 11 βαθμοί,4ος =8 βαθμοί,
5ος = 6 βαθμοί,6ος = 5 βαθμοί,7ος = 4 βαθμοί,8ος = 3 βαθμοί,9ος = 2 βαθμοί,10ος= 1 βαθμός

ΟΧΗΜΑΤΑ

Honda ARTA NSX (SUPER GT) '06
Honda EPSON NSX (SUPER GT) '08
Honda RAYBRIG NSX (SUPER GT) '06
Honda TAKATA DOME NSX (SUPER GT) '06
Lexus BANDAI DIREZZA SC430 (SUPER GT) '06
Lexus DENSO DUNLOP SARD SC430 (SUPER GT) '08
Lexus ENEOS SC430 (SUPER GT) '08
Lexus PETRONAS TOM'S SC430 (SUPER GT) '08
Nissan YellowHat YMS TOMICA GT-R (SUPER GT) '08
Nissan XANAVI NISMO GT-R (SUPER GT) '08
Nissan WOODONE ADVAN Clarion GT-R (SUPER GT) '08
Nissan MOTUL AUTECH GT-R (SUPER GT) '08
Nissan Calsonic IMPUL GT-R (SUPER GT) '08
Toyota Yellowhat YMS Supra (JGTC) ʼ05
 
Honda ARTA NSX (SUPER GT) '06
Honda EPSON NSX (SUPER GT) '08
Honda RAYBRIG NSX (SUPER GT) '06
Honda TAKATA DOME NSX (SUPER GT) '06
Lexus BANDAI DIREZZA SC430 (SUPER GT) '06
Lexus DENSO DUNLOP SARD SC430 (SUPER GT) '08
Lexus ENEOS SC430 (SUPER GT) '08
Lexus PETRONAS TOM'S SC430 (SUPER GT) '08
Nissan YellowHat YMS TOMICA GT-R (SUPER GT) '08
Nissan XANAVI NISMO GT-R (SUPER GT) '08
Nissan WOODONE ADVAN Clarion GT-R (SUPER GT) '08
Nissan MOTUL AUTECH GT-R (SUPER GT) '08
Nissan Calsonic IMPUL GT-R (SUPER GT) '08
Toyota Yellowhat YMS Supra (JGTC) ʼ05


Να υποθέσω ότι παίζουν μόνο premium?
 
Re: Απάντηση: GT5 RACES in AVclub!

(Άσχετο) :AFADF0: Για όσους δεν μπορούν να κρατηθούν μακριά από την πίστα, μέχρι να αναδιοργανωθούμε...:SFGSFGS5: υπάρχει και αυτό: Πρωτάθλημα--SUPERGT '13 , προλαβαίνετε να δηλώσετε συμμετοχή:vroam:

Εμμμ, πολύ δεν είναι μία ώρα αγώνας + δοκιμαστικά? Εδώ 45λεπτα κάναμε και κουραζόμασταν.
 
Πάντως αν λάβουμε υπ' όψιν τον πρώτο αγώνα που θα τρέξουν, δεν τη βλέπω τη δουλειά. 33 γύροι στο Grand Valley Speedway επί 1 και 50'' συν τα πίτστοπ μιλάμε για 1 ώρα + δοκιμαστικά, πιο κοντά στις δύο ώρες. Αν θα τρέξει ακόμα ένας εκτός του τρελάρα του Άρη είμαι κι εγώ μέσα. Επιπλέον το ένα παιδί τον ξέρω, μέσω του Στέργιου στο PSN πάντα, και είμαι σίγουρος ότι ακόμα και ο Τάσος θα τα εύρισκε σκούρα απέναντί του.
 
Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

Πάντως αν λάβουμε υπ' όψιν τον πρώτο αγώνα που θα τρέξουν, δεν τη βλέπω τη δουλειά. 33 γύροι στο Grand Valley Speedway επί 1 και 50'' συν τα πίτστοπ μιλάμε για 1 ώρα + δοκιμαστικά, πιο κοντά στις δύο ώρες. Αν θα τρέξει ακόμα ένας εκτός του τρελάρα του Άρη είμαι κι εγώ μέσα. Επιπλέον το ένα παιδί τον ξέρω, μέσω του Στέργιου στο PSN πάντα, και είμαι σίγουρος ότι ακόμα και ο Τάσος θα τα εύρισκε σκούρα απέναντί του.

Χτες τρέξαμε 2 "φιλικούς" των 5 γύρων - αρκετά υψηλό επίπεδο! Είναι 3-4 που το κάνουν σε 1:41:xxx και οι υπόλοιποι μέχρι 1:45:xxx

Θεωρητικά υπάρχουν ακόμα 2 θέσεις (ήδη 14 συμμετοχές) αν και μοιραστήκαν οι ομάδες οπότε αν γίνετε δεκτοί θα μπείτε μαζί (με το Στάθη):shakehands:

Πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο, εγγυημένη εμπειρία - 14 αυτοκίνητα μέσα στην πίστα - υψηλό επίπεδο οδηγών - μεγάλος συναγωνισμός - τουλάχιστον ένας αγώνας την εβδομάδα.

Έχει και τα αρνητικά του βέβαια, 1 ώρα αγώνα (15 λεπτά κατατακτήριες), θέλει πολύ προσοχή γιατί όλοι τρέχουν με τους κανονισμούς και "ανάβουν" τα αίματα με το παραμικρό (άσε τις καμπάνες που θα πέσουν - γκαραντί), ίσως είναι βαρετό - το ίδιο αυτοκίνητο - για όλο το πρωτάθλημα (ίσως και το αντίθετο!) - θέλει προσπάθεια και προπόνηση λόγο του επιπέδου και φυσικά το γεγονός ότι με τόσο υψηλό ανταγωνισμό - λίγες ελπίδες για προβολή του "εγώ" μας.

Θα χαρώ να σας δω εκεί και να μην είμαι ο μόνος "ψάρακας" (έχει και 4-5 ακόμα νέους) - δεν έχω παράπονο βέβαια - ο teammate μου με υποδέχτηκε αρκετά θερμά.

Άντε τολμήστε!
 
Το γεγονός ότι χρησιμοποιύμε το ίδιο αυτικίνητο εμένα δε με χαλάει καθόλου. Νομίζω ότι σωστή προπόνηση μπορεί να γίνει μόνο με (σχετικά) σταθερές προδιαγραφές και όχι να αλλάζεις από τα 190 στα ...890.
Για λέγε ρε πατριώτη (Στάθη) τι ποιήσωμεν?