Re: Απάντηση: H άνοδος της τηλεόρασης, o θάνατος του λαικού κινηματογράφου
ο κινηματογράφος πλέον δεν αρκείται/περιορίζεται στην απλή ανάλυση και τα κίνητρα των χαρακτήρων, οπου πλέον εχει περάσει στις σειρες.
Και είναι ενας λόγος οπου ο κόσμος εχει στραφεί σε αυτές.
Ο κινηματογράφος καταγράφει τον κενό χωρο, τις δυναμικές που δημιουργούνται μέσα σε αυτόν, δίνει χώρο στον θεατή οπου πλέον ειναι εν μέρη δημιουργός, συμμετέχει και αυτός μεσα σε όλη αυτή την διαδικασία.
Αντιθέτως ο κινηματογράφος του "κακού" θεάματος που συζητιέται, δημιουργεί ενα παθητικό κενό, οπου για να το καλύψει ο θεατής θα χρειαστεί να παρακολουθήσει το επόμενο επεισόδιο.
Μια αέναη διαδικασία αυτοκατανάλωσης, αντι για συνεύρεση (μέσα απο το έργο τους) με τους δημιουργούς, άλλους ανθρώπους/πολιτισμούς, την φύση.
Παντως στην μεταφορα απο την μεγαλη οθονη στην οθονη του νετφλιξ δεν παρατηρώ αυτην την πτώση της ποιότητας που αναφέρεις. Π.χ ένα καλό κοινωνικό δράμα (ταινια) με μια αντίστοιχη σειρά δεν έχουν διαφορά στην ποιότητα πέραν του οτι το runing time ειναι μεγαλύτερο. Αυτό πολλές φορες ειναι υπερ της σειράς γιατι υπάρχει ο χρονος να αναλυθούν οι χαρακτηρες και τα κίνητρά τους παραπάνω....κατι που σε πολλες ταινίες γινεται βιαστικά εξ αιτίας των 90'.
ο κινηματογράφος πλέον δεν αρκείται/περιορίζεται στην απλή ανάλυση και τα κίνητρα των χαρακτήρων, οπου πλέον εχει περάσει στις σειρες.
Και είναι ενας λόγος οπου ο κόσμος εχει στραφεί σε αυτές.
Ο κινηματογράφος καταγράφει τον κενό χωρο, τις δυναμικές που δημιουργούνται μέσα σε αυτόν, δίνει χώρο στον θεατή οπου πλέον ειναι εν μέρη δημιουργός, συμμετέχει και αυτός μεσα σε όλη αυτή την διαδικασία.
Αντιθέτως ο κινηματογράφος του "κακού" θεάματος που συζητιέται, δημιουργεί ενα παθητικό κενό, οπου για να το καλύψει ο θεατής θα χρειαστεί να παρακολουθήσει το επόμενο επεισόδιο.
Μια αέναη διαδικασία αυτοκατανάλωσης, αντι για συνεύρεση (μέσα απο το έργο τους) με τους δημιουργούς, άλλους ανθρώπους/πολιτισμούς, την φύση.