HD κάλυψη

technisat

AVClub Enthusiast
13 January 2010
871
Γνωρίζει κανείς το λόγο που η εικόνα εχτές από το Κλεάνθης Βικελίδης (Άρης-Ρόζενμποργκ) ήταν top of the line * ενώ η εικόνα από το Σπύρος Λούης (Α.Ε.Κ.-Ζενίτ)* μόνο Hi-definition δεν ήταν.
Ρωτώ μιας και η κάλυψη (για την ελλάδα) γινόταν από τον ant1

_ _ _ _ _ _ _
* από canal+ spain κ hd sport (9°)
 
Το ΑΕΚ - Ζενιτ το είδα από το ITV4HD. Η εικόνα στο πρώτο μέρος ήταν πολύ καλή, σίγουρα όχι HD. Στο δεύτερο μέρος έγινε της μουρλής. Με το που γύρισαν οι παίχτες από τα αποδυτήρια σα να άναψε ένα πολύ φωτεινό φως που παρέμεινε ανοιχτό μέχρι το τέλος του παιχνιδιού. Τα χρώματα όλα διαλύθηκαν, τα πάντα έγιναν φωσφοριζέ και το λευκό της Ζενίτ πραγματικά με τύφλωνε. Δεν έχω ξανα δει κάτι τέτοιο.
 
Το ΑΕΚ - Ζενιτ το είδα από το ITV4HD. Η εικόνα στο πρώτο μέρος ήταν πολύ καλή, σίγουρα όχι HD. Στο δεύτερο μέρος έγινε της μουρλής. Με το που γύρισαν οι παίχτες από τα αποδυτήρια σα να άναψε ένα πολύ φωτεινό φως που παρέμεινε ανοιχτό μέχρι το τέλος του παιχνιδιού. Τα χρώματα όλα διαλύθηκαν, τα πάντα έγιναν φωσφοριζέ και το λευκό της Ζενίτ πραγματικά με τύφλωνε. Δεν έχω ξανα δει κάτι τέτοιο.

και στον ant1 το ιδιο γινοταν.
 
και στον ant1 το ιδιο γινοταν.

Δεν γνωρίζω να σας πω πολλά για το ΟΑΚΑ (η παραγωγή πώντως ήταν HD) , αλλά για το Βικελίδης ήταν HD και 5.1 η μετάδοση για το εξωτερικό και SD stereo για τον ΑΝΤ1
 
Δεν γνωρίζω να σας πω πολλά για το ΟΑΚΑ (η παραγωγή πώντως ήταν HD) , αλλά για το Βικελίδης ήταν HD και 5.1 η μετάδοση για το εξωτερικό και SD stereo για τον ΑΝΤ1
Γνωρίζω πως ο λόγος σου είναι πολύ αξιόπιστος όμως αυτό που έδειξε χτες το ITV4HD δεν ήταν HD με καμία παναγία. Ειδικά το δεύτερο ημίχρονο ήταν για γέλια. Από περιέργεια και μόνο έκανα ένα rewind στο πρώτο ημίχρονο και η διαφορά ήταν γιγάντια. Δε ξέρω πως το καταφέραν αλλά το δεύτερο μέρος ήταν σα να είχε ανάψει μία λάμπα απέιρων watt η οποία φώτιζε τους πάντες και όλα γιαλοκοπούσαν και πραγματικά δε μπορούσες να δεις το παιχνίδι.

Τώρα τι να πω.
Να έκανε πατάτα το itv... χλωμό το κόβω.
 
Αλήθεια τι μηχανήματα έχει ο Ant1 και από πότε; Μήπως είναι του 1980;

Η αλήθεια είναι ότι είναι αρκετά παλιά, αλλά από ότι ξέρω το καλοκαίρι αναβάθμισαν την ροή σε SDI, τα υπόλοιπα είναι αναλογικά.
 
Γνωρίζω πως ο λόγος σου είναι πολύ αξιόπιστος όμως αυτό που έδειξε χτες το ITV4HD δεν ήταν HD με καμία παναγία. Ειδικά το δεύτερο ημίχρονο ήταν για γέλια. Από περιέργεια και μόνο έκανα ένα rewind στο πρώτο ημίχρονο και η διαφορά ήταν γιγάντια. Δε ξέρω πως το καταφέραν αλλά το δεύτερο μέρος ήταν σα να είχε ανάψει μία λάμπα απέιρων watt η οποία φώτιζε τους πάντες και όλα γιαλοκοπούσαν και πραγματικά δε μπορούσες να δεις το παιχνίδι.

Τώρα τι να πω.
Να έκανε πατάτα το itv... χλωμό το κόβω.

Γνωρίζω (γιατί αυτά κυκλοφορούν αμέσως στους κύκλους μας) ότι είχαν αρκετά προβλήματα. Ξέρω επίσης και ποιο βαν ήταν (Alfacam), όπως επίσης και τα της ποιότητας που είχαν. Πιθανότατα τα προβλήματα να αυξήθηκαν στο 2ο ημίχρονο και να επηρέασαν και το κομμάτι της εικόνας.
Όπως και να έχει πάντως ήταν μία HD παραγωγή
 
Απο τα ελληνικά κανάλια τη καλύτερη εικόνα έχουν το Alter και ο SKAI.
Και τη χειρότερη ο Αντ1 και το Μακεδονία.

Ακόμη και περιφερειακά κανάλια αναβαθμίζουν τον εξοπλισμό τους. Δεν μπορεί ο Ant1;

Διαβάστε για το κανάλι ΟΡΤ της Ηλείας από Δελτίο Τύπου

Η ΟΡΤ είναι ένα περιφερειακό κανάλι με έδρα τον Πύργο Ηλείας. Στηρίζεται εξ´ ολοκλήρου σε αυτοματισμούς VSN. Διαθέτει 2 ingest servers (VSN CAPTURERS) με δυνατότητα προγραμματισμού εγγραφών και ελέγχου του κεντρικού Router, Κεντρικό storage και ΜΑΜ, 1 ch server για ειδήσεις και πλήρες ειδησεογραφικό σύστημα (VSN AIRNEWS) με έλεγχο prompter και CG.

To μοντάζ των ειδήσεων, αλλά και των παραγωγών γίνεται από 6 σταθμούς ADOBE PREMIERE που συνδέονται απευθείας στον κεντρικό server (υλικό για ειδήσεις- παραγωγές) και στον server της Ροής (εκπομπές, διαφημίσεις, trailers). Για τη ροή υπάρχει 1ch server (VSN MATIC) με δυνατότητα ελέγχου CG (VSN CG) και του master control switcher (EVERTZ QMC).

Η καρδιά του σταθμού είναι ένας πλήρως εφεδρικός router (EVERTZ XENON), τα interfaces είναι της CRYSTAL VISION, ενώ ο εξοπλισμός του control είναι από τη SONY (vision mixer DFS-800, studio cameras DXC-D55, LCD wall monitors κλπ).

Σχολιάζοντας, ο Γενικός διευθυντής του σταθμού Κώστας Βαρουξής ανέφερε: «Θέλαμε να αναβαθμίσουμε το σταθμό με εξʼ ολοκλήρου ψηφιακό εξοπλισμό, ώστε να είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε πλήρως στις απαιτήσεις του νέου νόμου περί ΜΜΕ. Κάναμε έρευνα αγοράς για περισσότερο από ένα χρόνο, προσπαθώντας να αξιολογήσουμε με ασφάλεια όλες τις προτάσεις πού είχαμε στα χέρια μας.

Θεωρήσαμε ότι η εκτεταμένη χρήση αυτοματισμών είναι μονόδρομος από τη στιγμή που σαν επιχείρηση θέλουμε χαμηλά κόστη λειτουργίας. Δώσαμε μεγάλη σημασία στην αρμονική συν-λειτουργία των αυτοματισμών με τους χειριστές μας, ενώ μεριμνήσαμε και για μελλοντική επέκταση του συστήματος. Μεγάλη προσοχή δώσαμε επίσης στην δυνατότητα υποστήριξης από πλευράς του προμηθευτή, μια και αυτή η μεγάλη επένδυση θα έπρεπε να διασφαλιστεί με τον καλύτερο τρόπο.

Καταλήξαμε στην πρόταση που θεωρήσαμε πληρέστερη και ασφαλέστερη (επισκεφθήκαμε άλλους Τ/Σ για να δούμε τα συστήματα σε λειτουργία), χωρίς όμως να παραβλέψουμε και το συνολικό κόστος.

Πηγή: ictplus.gr
 
Απο τα ελληνικά κανάλια τη καλύτερη εικόνα έχουν το Alter και ο SKAI.
Και τη χειρότερη ο Αντ1 και το Μακεδονία.

Ακόμη και περιφερειακά κανάλια αναβαθμίζουν τον εξοπλισμό τους. Δεν μπορεί ο Ant1;

Διαβάστε για το κανάλι ΟΡΤ της Ηλείας από Δελτίο Τύπου

Η ΟΡΤ είναι ένα περιφερειακό κανάλι με έδρα τον Πύργο Ηλείας. Στηρίζεται εξ´ ολοκλήρου σε αυτοματισμούς VSN. Διαθέτει 2 ingest servers (VSN CAPTURERS) με δυνατότητα προγραμματισμού εγγραφών και ελέγχου του κεντρικού Router, Κεντρικό storage και ΜΑΜ, 1 ch server για ειδήσεις και πλήρες ειδησεογραφικό σύστημα (VSN AIRNEWS) με έλεγχο prompter και CG.

To μοντάζ των ειδήσεων, αλλά και των παραγωγών γίνεται από 6 σταθμούς ADOBE PREMIERE που συνδέονται απευθείας στον κεντρικό server (υλικό για ειδήσεις- παραγωγές) και στον server της Ροής (εκπομπές, διαφημίσεις, trailers). Για τη ροή υπάρχει 1ch server (VSN MATIC) με δυνατότητα ελέγχου CG (VSN CG) και του master control switcher (EVERTZ QMC).

Η καρδιά του σταθμού είναι ένας πλήρως εφεδρικός router (EVERTZ XENON), τα interfaces είναι της CRYSTAL VISION, ενώ ο εξοπλισμός του control είναι από τη SONY (vision mixer DFS-800, studio cameras DXC-D55, LCD wall monitors κλπ).

Σχολιάζοντας, ο Γενικός διευθυντής του σταθμού Κώστας Βαρουξής ανέφερε: «Θέλαμε να αναβαθμίσουμε το σταθμό με εξʼ ολοκλήρου ψηφιακό εξοπλισμό, ώστε να είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε πλήρως στις απαιτήσεις του νέου νόμου περί ΜΜΕ. Κάναμε έρευνα αγοράς για περισσότερο από ένα χρόνο, προσπαθώντας να αξιολογήσουμε με ασφάλεια όλες τις προτάσεις πού είχαμε στα χέρια μας.

Θεωρήσαμε ότι η εκτεταμένη χρήση αυτοματισμών είναι μονόδρομος από τη στιγμή που σαν επιχείρηση θέλουμε χαμηλά κόστη λειτουργίας. Δώσαμε μεγάλη σημασία στην αρμονική συν-λειτουργία των αυτοματισμών με τους χειριστές μας, ενώ μεριμνήσαμε και για μελλοντική επέκταση του συστήματος. Μεγάλη προσοχή δώσαμε επίσης στην δυνατότητα υποστήριξης από πλευράς του προμηθευτή, μια και αυτή η μεγάλη επένδυση θα έπρεπε να διασφαλιστεί με τον καλύτερο τρόπο.

Καταλήξαμε στην πρόταση που θεωρήσαμε πληρέστερη και ασφαλέστερη (επισκεφθήκαμε άλλους Τ/Σ για να δούμε τα συστήματα σε λειτουργία), χωρίς όμως να παραβλέψουμε και το συνολικό κόστος.

Πηγή: ictplus.gr


Δεν μπορώ να σου πω ποιός σταθμός έχει την καλύτερη εικόνα και ποιός την χειρότερη, αλλά αυτό που μπορώ να σου πω με απόλυτη βεβαιότητα είναι ότι ο κάθε περιφεριακός σταθμός είναι πολύ πιο εύκολο και οικονομικό να αναβαθμιστεί, από ότι οποιοσδήποτε αλλος. Το 80% αυτών που είπες είναι καθαρά professional εξοπλησμός , βλ DFS 800, DXD-D55, Premiere Adobe κλπ και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ένα "μεγάλο" κανάλι. Η διαφορά κόστους prof με broadcast είναι χαωτική.
Άλλωστε πολύ σωστά τοποθετήθηκε ο γενικός διεθυντής
"Καταλήξαμε στην πρόταση που θεωρήσαμε πληρέστερη και ασφαλέστερη (επισκεφθήκαμε άλλους Τ/Σ για να δούμε τα συστήματα σε λειτουργία), χωρίς όμως να παραβλέψουμε και το συνολικό κόστος. "

Από την άλλη μεριά βέβαια, εσύ σαν τηλεθεατής έχεις μεγαλύτερες απαιτήσεις από το κάθε "μεγάλο" κανάλι. Σωστό αλλά δυστυχώς όλα θυσιάζονται στο βωμό του κόστους