Heavy trucks

Ααα κανεις τετοια πραγματα :a0210:

καλό το βολβακι?
το εσωτερικό που εβαλες ειναι του παλιου που εβγαινε σε 540-580-660
σε μια φαση ειδα μια με μωβ αποχρωσεις αυτη ειναι του καινούργιου 540-600-700
Η ιπποδυναμη δεν ειναι το παν στα φορτηγα,
ειναι η καμπύλη της ροπής, το ευρος της, το κιβώτιο, το διαφορικό, η πεδηση.
αν υστερει κατι εχει συνέπεια σε ολη τη λειτουργία του οχηματος

Σημερα η Scania ειναι στα 730 αλογα με 3500Nm ροπης

εκείνα τα μηνύματα είναι παλιούτσικα. Εντυπωσιάστηκα, δεν λέω... αλλά δεν έχω δυνατότητα να συγκρίνω. Και μάλιστα ήμουν πολύ σφιγμένος καθώς δεν είναι εύκολο να σου εμπιστεύεται κάποιος ένα τέτοιο όχημα και μάλιστα με άδεια οδήγησης ερασιτεχνική.
 
Η τεχνολογία των φορτηγων σημερα ειναι ανώτερη και των αυτοκινήτων και των μηχανών.
Ενα σημερινό φορτηγό μεγαλων αποστασεων μπορει να εξοπλιστει με συστηματα ανεσης, ασφαλειας που τα ιχ θα βαλουν σε πολλά χρόνια

Τα πάντα εδω και 15 χρόνια ειναι στον αερα, αναρτηση-καμπίνα-υποβοήθηση

Τα σημερινά κιβώτια συνδιαζονται με προγραμματα διαχειρισης συνθηκών σε συνεργασία με τον αυτοματο πιλότο και την βοηθητική πέδηση (ανω των 1000αλόγων) μπορουν να σε κάνουν να βαρεθεις

Γιαυτό εδω και τρια χρόνια οι Σουηδοί πρωτοι εξόπλισαν τα φορηγα τους με ενεργα αποστασιόμετρα, διατηρηση λωρίδας και ανιχνευση οφθαλμού.
Μπορει να βαλεις και αλκοολομετρο αλλά αν εχεις πιει δεν παιρνει μπροστα.

Το ενεργο αποστασιομετρο ισως ειναι οτι καλύτερο εχει παρουσιαστει τα τελευταια χρόνια μαζι με την διατηρηση λωρίδας
Με λίγα λόγια δεν μπορεις να τρακάρεις
Τα ειχα δοκιμάσει στη πίστα της Volvo πριν 2 χρόνια
οδηγούσαμε ενα 660 με 60μικτό (τοσο ειναι η νομοθεσία εκει) πίσω απο ενα S80
Μπορω να πω οτι πραγματικά ειναι εντυπωσιακο κατι χερσαίο να οδηγείται οπως ενα αεροπλάνο
 
Last edited:
Δυστηχως μεγαλο κομμάτι των σημερινων εσοδων αυτοκιβιομηχανιων και εμπόρων ειναι τα τρακαρίσματα
πάνω απο το 60% αυτων ειναι μικροτρακαρισματα μεσα σε πολεις
αν μπουν αυτα τα συστηματα (που μπορεις να τα βαλεις σε ενα ακριβό volvo ιχ)....θα κλεισουν ολοι
Οπότε βαλε αεροσακους, κιλά και αστερια σε μια προκαθωρισμενη συγκρουση...να πουλήσουμε ασφαλεια:BDGBGDB55:
 
Απάντηση: Re: Heavy trucks

Η τεχνολογία των φορτηγων σημερα ειναι ανώτερη και των αυτοκινήτων και των μηχανών.
Ενα σημερινό φορτηγό μεγαλων αποστασεων μπορει να εξοπλιστει με συστηματα ανεσης, ασφαλειας που τα ιχ θα βαλουν σε πολλά χρόνια

Τα πάντα εδω και 15 χρόνια ειναι στον αερα, αναρτηση-καμπίνα-υποβοήθηση

Τα σημερινά κιβώτια συνδιαζονται με προγραμματα διαχειρισης συνθηκών σε συνεργασία με τον αυτοματο πιλότο και την βοηθητική πέδηση (ανω των 1000αλόγων) μπορουν να σε κάνουν να βαρεθεις

Γιαυτό εδω και τρια χρόνια οι Σουηδοί πρωτοι εξόπλισαν τα φορηγα τους με ενεργα αποστασιόμετρα, διατηρηση λωρίδας και ανιχνευση οφθαλμού.
Μπορει να βαλεις και αλκοολομετρο αλλά αν εχεις πιει δεν παιρνει μπροστα.

Το ενεργο αποστασιομετρο ισως ειναι οτι καλύτερο εχει παρουσιαστει τα τελευταια χρόνια μαζι με την διατηρηση λωρίδας
Με λίγα λόγια δεν μπορεις να τρακάρεις
Τα ειχα δοκιμάσει στη πίστα της Volvo πριν 2 χρόνια
οδηγούσαμε ενα 660 με 60μικτό (τοσο ειναι η νομοθεσία εκει) πίσω απο ενα S80
Μπορω να πω οτι πραγματικά ειναι εντυπωσιακο κατι χερσαίο να οδηγείται οπως ενα αεροπλάνο
Σωστα:SFGSFGSF::SFGSFGSF::a0210:
 
Το καινούργιο R620 Topline με φουλ εξοπλισμό έχει περίπου 120.000 . Οι ροπές του δεν συγκρίνονται με κανένα άλλο, μετά βίας με το 700άρι ΜΑΝ. Τα άλογα δεν παίζουν παρά ελάχιστο ρόλο στα φορτηγά, η ροπή καθορίζει την ικανότητα έλξης.
Παρεπιπτόντως όλα έχουν "κόφτη" στα 90 οπότε οι τελικές είναι για φιγούρα...

ΥΓ. Για τους φορτηγατζήδες, το Volvo Vs Scania είναι κάτι σαν ΠΑΟ Vs ΟΣΦΠ...:argue:


Αντε ρε scaniakia μη βαλω τον γκιώνη....:flipout:
Αν το συστημα μεταδοσης δεν μπορει να διαχειριστει τη ροπή....αχρηστα τα νιουτομετρα, (συμβαινει συχνα σε φορτηγα)
Οταν φερετε το 730, παρε τον Μπαμπη και παμε να τα στησουμε (ανα πασα στιγμή μπορω να παρω το 700 του Σαρακακη)
Πλέον δεν ειμαι Volvo αλλά σε 0-90-0 άδεια, το 700 θα σας πάρει το σκαλπ
Αναβαση με φορτίο...scania
καταβαση με φορτίο...volvo
καταναλωση, αξιοπιστία.....Daf μακραν:a0210: (εκει ειναι το μελλον και εγω απο τωρα)
Το Μαν τι το αναφερεις....η αισθηση του ειναι προηγούμενης δεκαετίας αλλά τεραστιο βημα για τους Γερμανούς
 
Last edited:
Αντε ρε scaniakia μη βαλω τον γκιώνη....:flipout:
Αν το συστημα μεταδοσης δεν μπορει να διαχειριστει τη ροπή....αχρηστα τα νιουτομετρα, (συμβαινει συχνα σε φορτηγα)
Οταν φερετε το 730, παρε τον Μπαμπη και παμε να τα στησουμε (ανα πασα στιγμή μπορω να παρω το 700 του Σαρακακη)
Πλέον δεν ειμαι Volvo αλλά σε 0-90-0 άδεια, το 700 θα σας πάρει το σκαλπ
Αναβαση με φορτίο...scania
καταβαση με φορτίο...volvo
καταναλωση, αξιοπιστία.....Daf μακραν:a0210: (εκει ειναι το μελλον και εγω απο τωρα)
Το Μαν τι το αναφερεις....η αισθηση του ειναι προηγούμενης δεκαετίας αλλά τεραστιο βημα για τους Γερμανούς

Ξου ρε...Εσύ αγοράζεις φορτηγό για να είναι άδειο...;:flipout:

Πάντως το Scania έχει το καλύτερο κρεβάτι μακράν! :flipout:
 
Θα απαντούσα μονολεκτικά αλλα μεγαλωσα εκει μέσα
πως να στο πω....
αλλοι κανουν δωρο βαριοπούλα αλλοι ηλεκτρική ανακλιση:flipout::flipout:
 
Ας ξαναφέρω το θέμα σητν επικαιρότητα, κι όχι για καλό λόγο.

Όσοι έχουμε ΙΧ γκρινιάζουμε και δικαίως για το ακριβό καύσιμο και για τα ακριβά διόδια. Και για τα ακριβά τέλη κυκλοφορίας και την ολοένα και πιο υψηλή ασφάλιση θα πρόσθετα.

Όμως τί να πουν κι οι οδηγοί-ιδιοκτήτες φορτηγών. Ένα φορτηγό τριαξονικό (όχι απαραίτητα τράκτορας) θέλει διόδια κάπου ανάμεσα στα 140-170 ευρώ για Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Θέλει επίσης περίπου 500 ευρώ σε καύσιμο για την ίδια απόσταση και ίσως 600 ευρώ αν είναι παλιότερο (δηλ. Euro 2 ή παλιότερο). Δηλ. χρειάζεται τουλάχιστον 650 ευρώ, άρα 0,65 το χλμ. για μια τυπική διαδρομή, χωρίς να υπολογίσουμε το ημεροκάματο του οδηγού, την ασφάλεια, κλπ. κλπ.

Πόσο στοίχιζε παλιότερα; Λιγότερο από 15 μήνες πριν πλήρωνα 88 λεπτά το λίτρο. Άρα πριν δυο χρόνια, το καύσιμο για την ίδια απόσταση στοίχιζε 45% λιγότερο, και τα διόδια για την Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα ήταν τουλάχιστον 90 ευρώ λιγότερα.

Άρα σε εποχή οικονομικής κρίσης, που υποτίθεται ότι θα πρέπει να μειωθούν τα κόστη, ένας ενδιάμεσος (όπως είναι ο μεταφορέας) σε μια απλή χιλιάρα διαδρομή που συνδέει τα δυο μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, έχει κόστος τουλάχιστον 300 (!!!!!) ευρώ περισσότερο από ότι δυο χρόνια πριν. Υποτίθεται ότι με τις νέες άδειες θα μειωθούν οι τιμές στη διακίνηση των προιόντων. Πώς;;;; Όταν οι τιμές των διοδίων και των καυσίμων αυξάνουν σταθερά, και θα δούμε διόδια σε κάθε ασφαλές και γρήγορο δρόμο, πώς είναι δυνατόν να έχουμε πτώση του κόστους μεταφορών;

Ιδού μια καλή εξίσωση για τους κυβερνώντες.
 
H χορηγηση νεων αδειων δεν νομιζω να επιρρεαζει το κοστος μεταφορας,για τον μεταφορεα.Για τον απλο καταναλωτη ,θα το δουμε στη πορεια αν θα τον ευνοησει η οχι.Οπως και να εχει ,ομως το κοστος μεταφορας εχει αυξηθει,ασχετα με νεες η παλιες αδειες,το ενα ειναι ασχετο με το αλλο.
Αλλο πραγμα η απελευθερωση των κλειστων επαγγελματων και αλλο το κοστος λειτουργιας τους
 
Φίλος μεταφορέας εξωτερικού μου μετέφερε ότι πλέον δεν επιτρέπεται φορτηγά ΔΧ με ελληνικές πινακίδες να μπαίνουν στην Ελλάδα με περισσότερα από 200 λτρ. πετρελαίου στις δεξαμενές τους. Μάλιστα στους Ευζώνους και στον Προμαχώνα γίνονται έλεγχοι κανονικά. Ο ίδιος την τελευταία φορά (την Πέμπτη) είχε 227 λτρ. και τη γλύτωσε με παρατήρηση (γραπτή).

Φυσικά ο περιορισμός αυτός δεν ισχύει για τα φορτηγά με ξένες πινακίδες, είτε αυτά ανήκουν σε ξένες εταιρείες, είτε σε ελληνικές εταιρείες ακόμη και με Έλληνες οδηγούς.
 
Φίλος μεταφορέας εξωτερικού μου μετέφερε ότι πλέον δεν επιτρέπεται φορτηγά ΔΧ με ελληνικές πινακίδες να μπαίνουν στην Ελλάδα με περισσότερα από 200 λτρ. πετρελαίου στις δεξαμενές τους. Μάλιστα στους Ευζώνους και στον Προμαχώνα γίνονται έλεγχοι κανονικά. Ο ίδιος την τελευταία φορά (την Πέμπτη) είχε 227 λτρ. και τη γλύτωσε με παρατήρηση (γραπτή).

Φυσικά ο περιορισμός αυτός δεν ισχύει για τα φορτηγά με ξένες πινακίδες, είτε αυτά ανήκουν σε ξένες εταιρείες, είτε σε ελληνικές εταιρείες ακόμη και με Έλληνες οδηγούς.

ωραία....
να πληρώνουν μόνοι οι δικοί μας.
:BDGBGDB55:
 
Πολύ ενδιαφέρον θα ήταν να μάθουμε τι γράφει επακριβώς.

περιληπτικά έγραφε ακριβώς αυτό: Πέρασε από το συνοριακό φυλάκιο Ευζώνων την ... έχοντας στα ρεζερβουάρ του συνολική ποσότητα 227 λτρ. πετρελαίου προερχόμενα από την αλλαδαπή.
 
Σε ευχαριστώ. Έλπιζα ότι θα ανέφερε το σκεπτικό / νόμο / απόφαση κ.ο.κ.
 
Φιλος εχει ανοιξει βενζινάδικο στα Σκοπια ~30 χλμ από τα σύνορα και κανει χρυσες δουλειες με Έλληνες, για τους επαγγελματίες είναι οπως τα λέει ο Βλασίδης αλλά αφορά ενα ποσοστό γιατί πολλές μεταφορικές εταιρίες του εξωτερικού (Βουλγαρία, Κυπρο, Γερμανία, Σκοπια) που εκτελουν μεταφορικό εργο στη χωρα μας είναι Ελληνικές.
 
Δεν είμαι σίγουρος για το σύννομο της παραπάνω ενέργειας των αρχών, καθώς το μόνο που έχω υπόψη μου είναι το άρθρο 75 του ισχύοντος Τελωνειακού Κώδικα:

«Άρθρο 75

Κανονικές δεξαμενές καυσίμων και ειδικά εμπορευματοκιβώτια

1. Τα ενεργειακά προϊόντα που έχουν τεθεί σε ανάλωση σε ένα άλλο κράτος
μέλος και τα οποία περιέχονται στις κανονικές δεξαμενές καυσίμων εμπορικών
οχημάτων με κινητήρα
και πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως καύσιμα από τα εν
λόγω οχήματα, καθώς και σε ειδικά εμπορευματοκιβώτια, και πρόκειται να
χρησιμοποιηθούν για τη λειτουργία, κατά τη διάρκεια της μεταφοράς, των
συστημάτων με τα οποία είναι εξοπλισμένα τα εμπορευματοκιβώτια, δεν
υπόκεινται στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης του άρθρου 73 του παρόντα Κώδικα
.

2. Για τους σκοπούς του παρόντος άρθρου νοούνται ως «κανονικές δεξαμενές
καυσίμων»:

Οι δεξαμενές που ο κατασκευαστής τοποθετεί μονίμως σε όλα τα οχήματα με
κινητήρα του ίδιου τύπου με το εξεταζόμενο όχημα και η μόνιμη τοποθέτηση των
οποίων επιτρέπει την απευθείας χρησιμοποίηση του καυσίμου, τόσο για την
κίνηση των οχημάτων όσο και, ενδεχομένως, για τη λειτουργία, κατά τη
διάρκεια
της μεταφοράς, των συστημάτων ψύξης και άλλων συστημάτων. Θεωρούνται επίσης
ως κανονικές δεξαμενές καυσίμων οι δεξαμενές υγραερίου, που είναι
τοποθετημένες σε οχήματα με κινητήρα και επιτρέπουν την απευθείας
χρησιμοποίηση του υγραερίου ως καυσίμου, καθώς και οι δεξαμενές που είναι
τοποθετημένες σε άλλα συστήματα με τα οποία μπορεί να είναι εξοπλισμένο το
όχημα.

Οι δεξαμενές καυσίμων που ο κατασκευαστής τοποθετεί μονίμως σε όλα τα
εμπορευματοκιβώτια του ίδιου τύπου με τον τύπο του εξεταζόμενου
εμπορευματοκιβωτίου και η μόνιμη τοποθέτηση των οποίων επιτρέπει την
απευθείας χρησιμοποίηση του καυσίμου για τη λειτουργία, κατά τη διάρκεια της
μεταφοράς, των συστημάτων ψύξης και άλλων συστημάτων με τα οποία είναι
εξοπλισμένα τα ειδικά εμπορευματοκιβώτια.

3. Ως «ειδικά εμπορευματοκιβώτια» νοούνται τα εμπορευματοκιβώτια που
διαθέτουν ειδικά σχεδιασμένο εξοπλισμό για συστήματα ψύξης, συστήματα
οξυγόνωσης, συστήματα θερμομόνωσης ή άλλα συστήματα.»



Τα 200 λίτρα πού τα βρήκαν, θα ήθελα να ξέρω. Πιθανολογώ ότι είναι αυθαίρετη νόρμα ή εγκύκλιος προς τα όργανα.
 
Last edited: