HID Xenon lights

modright

AVClub Enthusiast
31 May 2008
1,104
ΑΘΗΝΑ
Τι γινεται ρε παιδια με αυτα τα φωτα?

Εβαλα και εγω ενα σετ αλλα προς το παρον εχω χειροτερα φωτα
απο πριν. Μαλλον θελουν νεες ρυθμισεις στο υψος και ποιος ξερει
που αλλου.....

Ψαξε ψαξε βρηκα εδω κατιτις
http://www.mybike.gr/index.php?showtopic=20412
 
το link τα λέει όλα... τα xenon θέλουν ειδικά σχεδιασμένα φανάρια (με σύστημα φακών) και σε λίγες περιπτώσεις δίνουν καλύτερο φως σε απλά φανάρια. Στα απλά φανάρια συνήθως η δέσμη δεν εστιάζει όπως πρέπει με αποτέλεσμα το φως να απλώνεται παντού (και να τυφλώνεις τους απέναντι).

ps. παρατηρώ επίσης οτι ενώ πριν δυο τρία χρόνια είχε βρομίσει ο τόπος 3rd party xenon, τώρα είναι αισθητά λιγότερα.
 
Last edited:
Δε μου λέτε ρε παιδιά. Υπάρχουν μόνο τα εργοαστασιακά και οι μούφες? Ενδιάμεση φάση δεν υπάρχει? Ρωτάω γιατί στο Focus όταν το πήρα πέρσι μου πρότεινε με 200 ευρώ επιπλέον να μου βάλει xenon (το επίσημο μαγαζί, όχι κάνας άσχετος) και δέχτηκα. Είμαι πολύ ικανοποιημένος σε σχέση με το τι βλέπω εγώ, και δεν έχω δεχτεί ποτέ παρατήρηση/μούτζα ότι τυφλώνω. Ωστόσο είμαι σίγουρος 100% ότι αποκλείεται να είναι τα επίσημα Xenon της Ford, καθώς αυτά θα κόστιζαν ΠΟΛΥ παραπάνω...
 
Δε μου λέτε ρε παιδιά. Υπάρχουν μόνο τα εργοαστασιακά και οι μούφες? Ενδιάμεση φάση δεν υπάρχει? Ρωτάω γιατί στο Focus όταν το πήρα πέρσι μου πρότεινε με 200 ευρώ επιπλέον να μου βάλει xenon (το επίσημο μαγαζί, όχι κάνας άσχετος) και δέχτηκα. Είμαι πολύ ικανοποιημένος σε σχέση με το τι βλέπω εγώ, και δεν έχω δεχτεί ποτέ παρατήρηση/μούτζα ότι τυφλώνω. Ωστόσο είμαι σίγουρος 100% ότι αποκλείεται να είναι τα επίσημα Xenon της Ford, καθώς αυτά θα κόστιζαν ΠΟΛΥ παραπάνω...

Μήπως είναι το κιτάκι με τα φώτα της Lucas?
 
Δεν είναι εργοστασιακά, αλλα τα focus γενικά έχουν μια συμβατότητα με τα aftermarket xenon. (τα διπλοφάναρα I και τα II)
 
Υπάρχουν και τα Cool Blue της ΟSRAM. Δεν είναι xenon αλλά το φώς τους είναι εκπληκτικό, λευκό και φωτεινό.
Είναι πολύ φθηνά και μπάινουν στη θέση των απλών λαμπτήρων.
 
και εγώ στο foci μου με τις philips bluevision (30-40 το σετ) είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Λευκό και καθαρό φώς. Συνεπιβάτες καμια φορά με ρωτάνε εάν έχω βάλει xenon...
 
δεν ξερω γιατι μου διαγραψανε το ποστ.. αλλα ελεγα πως ναι μεν φαινονται ομορφα αλλα στον δρομο τυφλωνεις τους αλλους οδηγους, ειναι μεγαλη ανευθυνοτητα να ρισκαρεις ζωες απλα για να εχεις xenon...
 
Re: Απάντηση: HID Xenon lights

Ο Μάκης Ευμορφόπουλος που έβαλε το κιτ με τα φώτα Xenon στο Honda του πάντως τα ξήλωσε διότι τους τύφλωνε όλους και τον κορνάρανε συνέχεια.

μήπως επειδή άλλαζε το μεικτό βάρος του αυτοκινήτου;
 
Απ´ότι μου είπε ένας ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων που είναι μέσα σε συνεργείο της Nissan, οι κανονικές λάμπες που έχουν τα αυτοκίνητα από τη μαμά τους (π.χ.Η7), είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε το νήμα που πυρώνει και φωτίζει βρίσκεται στην θέση που σχεδιάστηκε ώστε να στέλνει τη δέσμη του φωτός εκεί που πρέπει.
Οι λάμπες Xenon δεν είναι με νήμα αλλά με ένα βολταϊκό τόξο υψηλής τάσης το οποίο δεν είναι στην ίδια απόσταση αλλά ξεφεύγει μερικά χιλιοστά λόγω διαφορετικού σχήματος που έχει η λάμπα αυτή.
Κατά συνέπεια παρεκτρέπεται το φως από τον καθρέπτη στην πλάτη του φαναριού και πάει αλλού η δέσμη.
Τα φώτα Xenon πρέπει να είναι σχεδιασμένα από την αρχή μαζί με τον καθρέπτη τους και όλο το φανάρι.
Τα σετ αυτά που κυκλοφορούν είναι ημίμετρα.
 
Re: Απάντηση: HID Xenon lights

Απ´ότι μου είπε ένας ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων που είναι μέσα σε συνεργείο της Nissan, οι κανονικές λάμπες που έχουν τα αυτοκίνητα από τη μαμά τους (π.χ.Η7), είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε το νήμα που πυρώνει και φωτίζει βρίσκεται στην θέση που σχεδιάστηκε ώστε να στέλνει τη δέσμη του φωτός εκεί που πρέπει.
Οι λάμπες Xenon δεν είναι με νήμα αλλά με ένα βολταϊκό τόξο υψηλής τάσης το οποίο δεν είναι στην ίδια απόσταση αλλά ξεφεύγει μερικά χιλιοστά λόγω διαφορετικού σχήματος που έχει η λάμπα αυτή.
Κατά συνέπεια παρεκτρέπεται το φως από τον καθρέπτη στην πλάτη του φαναριού και πάει αλλού η δέσμη.
Τα φώτα Xenon πρέπει να είναι σχεδιασμένα από την αρχή μαζί με τον καθρέπτη τους και όλο το φανάρι.
Τα σετ αυτά που κυκλοφορούν είναι ημίμετρα.

γι αυτό υπάρχουν τα ballasts.
 
Aν μου επιτρέπετε , δεν είναι ετσι ακριβώς τα πράγματα, σχεδόν ολα τα φανάρια μπορούν να δεχθούν τέτοια σετς με την προυπόθεση οτι θα ρυθμιστεί εκ νέου το ύψος και η ολη γεωμετρία.Δεν χρειάζεται να στραβώνουμε τους απέναντι σίγουρα, ιδίως οι πιτσιρικάδες με τα σμαρτ.Ομως οι λάμπες Η7 εχουν και ενα δαχτυλίδι περιμετρικά το οποίο οι πιο πολλοί βγάζουν με αποτέλεσμα, να στραβώνουν τον κόσμο.Τα φώτα ξενον εχουν τριπλάσια φωτεινότητα απο τα συμβατικά πολλαπλάσια διάρκεια, δεν παίφτουν τόσο γρήγορα με την πάροδο του χρόνου και φωτίζουν μεγαλύτερο εμβαδόν του δρόμου λόγω αυξημένης φωτεινότητας.Τα εργοστασιακά είναι πολύ πιο ακριβά , διότι είναι σχεδιασμένος όλος ο προβολέας απο την αρχή για ξένον, εξ ου και οι τιμές των 1500-2000ε που ζητάνε οι αντιπρόσωποι , άδικα βέβαια.
Το αστείο , ακόμα και πολλοί έμποροι πουλάνε λέγοντας 6000 8000 10000 κεριά , αγνοώντας οτι πρόκειται για την θερμοκρασία λευκού της λάμπας, η οποία ξεκινά απο λευκό πάει προς το μπλε πράσινο- και τέλος στο μωβ.
Γι αυτό και οι πιο πολλοί κυκλοφορούν με σχεδόν μπλε προβολείς , γιατί αγόρασαν τα πολλά κεριά που τους πούλησε ο εμπορος.:flipout:
Τέλος εχουν και λιγότερη κατανάλωση - 35 βατ η κάθε λάμπα αντί των 60 στη μεγάλη σκάλα των απλών αλογόνου.
Αυτά απο μένα.
 
Πιστεύω ότι ήταν η καλύτερη βελτίωση που έκανα στο αυτοκίνητό μου. Έχει Η7 για τα φώτα πορείας και φυσικά δεν έβγαλα το "δακτυλίδι" που έχει μπροστά. Μόλις τα έβαλα η ρύθμιση ήταν τελείως λάθος και φυσικά όχι μόνο θα τύφλωνα τους άλλους, αλλά δεν θα έβλεπα και ιδιαίτερα καλά. Ρύθμιση και τα δύο φανάρια και στις 2 διαστάσεις και τώρα δεν τυφλώνουν, ενώ φωτίζουν πολύ καλύτερα. Πάντως αυτό που έχω δει από γνωστούς που έχουν βάλει, όσοι έχουν τα νεώτερα φωτιστικά σώματα όπου το κρύσταλλο ή πλαστικό μπροστά είναι διάφανο με τη σωστή ρύθμιση δεν δημιουργούνται προβλήματα. Στα παλαιότερα φωτιστικά σώματα με τις ραβδώσεις στο γυαλί συνήθως υπάρχουν προβλήματα.
Για τις θερμοκρασίες η ιδανικότερη είναι μάλλον των 6000 Κ, ενώ σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να ξεπερνάμε τους 8000 Κ. Αν θυμάμαι καλά το πιο έντονο φως έρχεται στα 4500 Κ που είναι ελαφρά κιτρινωπό, με τους 6000 Κ σχεδόν λευκό και τους 8000 Κ να μπλεδίζουν λίγο.