HIGH END

Νάτος τσίμπησε! Τον είδες; Ποιος άλλος! Ο φίλος μας ο Kharmacoma που διαβάζει Ο,ΤΙ του αρέσει. από αυτά που γράφω.
Ξαναδιάβασε φίλε να καταλάβεις πρώτα τί είπα και μετά απαντάς. Λ.Σ.
 
Μάλιστα τα sub της Soundlab ήταν ίδιων διαστάσεων με τα Α-1 αλλά επίπεδα και όχι καμπύλα. Θυμάμαι στο Las Vegas σχημάτιζαν ολόκληρο τοίχο τα τέσσερα τεμάχια πάνω από 4 μέτρα πλάτος. Λ.Σ.
 
Η τοποθέτηση ήταν σαφής, ''γιά πολύ μεγάλους χώρους''.

Συναυλιακους χωρους δηλαδη?

Η Rockport και η Montana γιατι δεν βγαζουν sub....?

Καλα αυτο το "για μεγαλους χωρους" ειναι απο τις μεγαλυτερες βλακειες που εχω διαβασει.

Γεια σου Λουκα. Και εγω σε αγαπαω.....-bye-
 
Το ξέρω ότι μ' αγαπάς και σ'ευχαριστώ, αλλά μη βιάζεσαι τόσο πολύ να μεγαλώσεις δεν είναι καλό. Σιγά-σιγά, έχει πολύ ομορφιά το ταξίδι. Λ.Σ.
 
Re: Απάντηση: HIGH END

ή μήπως να εξαντλήσουμε το θέμα με τα μαγνητοστατικα και το πως παίζει
η κάθε υλοποιήση πρώτα και μετά να πούμε και γιά τα ηλεκτροστατικά?
Σας ενδιαφέρει το θέμα, πως το βλέπετε?
ΤHEMILOC, αυτό εννοώ εγώ εξειδικευμένη συζήτηση με απτά παραδείγματα,
οι γενικολογίες δεν με ενδιαφέρουν και εκτός των άλλων οδηγούν και σε
εσφαλμένα συμπεράσματα, Θα ήθελα την άποψή σας.

Macmod & Luka λίγο πιό ήρεμα παρακαλώ.:rifle:
Δεν εκτόξευσα αφορισμούς, γιατί δεν το κάνω ποτέ αφ' ενός, και γιατί δεν γνωρίζω τα ηχεία του Λουκά ούτε κατ' όψιν. Είπα απλώς την προσωπική μου γνώμη, την οποία μπορείτε να τη λάβετε και σαν υποκειμενική και τέλος.
Από το '82 έχω ζήσει και πουλήσει ότι πάνελ υπήρξε όλα αυτά τα χρόνια:
Apogee, Quad, Magneplanar, Audiostatic κ.α.
Το μόνο λοιπόν που είπα ήταν ότι όλα τα πάνελ είναι κάπως υπέρεαλιστικά
στην απόδοση τους, με άπειρες όμως αρετές και επειδή εγώ δεν θυσιάζω
την ισορροπία για την αμεσότητα και την ακρίβεια για την υπερανάλυση,
γι αυτό έχω προτίμηση στις σωστές ηλεκτροδυναμικές σχεδιάσεις.
Όλοι τελικά συζητάμε μέσα από τις εμπειρίες και τις προτιμήσεις μας.
Ειρήνη υμίν!
Θ.Ζ.
 
THEMILOC ή μήπως να σε πω Θέμη, δεν σου επιτέθηκα, ούτε έχω κάτι
μαζί σου, απλά ήθελα να γίνεις πιό συγκεκριμένος στις τοποθετήσεις σου.
Γιάννης.
 
Ορίστε Λουκά, υπάρχει ήδη το Thread, μπορούμε να συνεχίσουμε εδώ το
θέμα που προέκυψε στην ''High-End βραδυά'', Κάνε παιχνίδι!
 
Ανέκαθεν υπήρχε αυτό το πρόβλημα της υπερβολής. Θυμάμαι φίλους που ήξεραν περισσότερα από εμένα που πάντα με συμβούλευαν να αγοράζω το ακριβότερο και μεγαλύτερο μοντέλλο. Ένας άλλος φίλος σε δωμάτιο 2,5 χ 3 είχε βάλλει ένα τεράστιο Infinity και του είχε προσθέσει και μία τεράστια κόρνα από πάνω, ηλεκτρονικά κρος και μερικούς τελικούς!!!! Γιατί; Για πιό λόγο;;;!!!! Χάσαμε το "μέτρον άριστον", δυστυχώς, των προγόνων μας. Λ.Σ.
 
Re: Απάντηση: HIGH END

Όλοι οι Atmasphere είναι OTL, ακόμα και ο μικρός?!
Μα φυσικά καθαρό OTL χωρίς πικνωτές εξόδου που έχουν κάποιο άλλοι που ατηρίζονται στη σχεδίαση του Futterman.
Η Atma-sphere υλοποιεί την δεύτερη σχεδίαση OTL που υπάρχει, του Ralph Karsten, με πολλά πλεονεκτήματα και χωρίς κανένα απολύτως από τα γνωστά προβλήματα των OTL. Λ.Σ.
 
Re: Απάντηση: HIGH END

Συμφωνώ απόλυτα, αλλά δυστυχώς η υπερβολή είναι ένα από τα
χαρακτηριστικά της φυλής μας. :flipout: και όχι μόνο!
Ένα από τα χαρακτηριστικά της παρούσης 'διαστρεβλωμένης' φιλής μας. Είναι αναστρέψιμο. Λ.Σ.
 
Re: Απάντηση: HIGH END

Οι λυχνίες είναι ίδιες γιά όλα τα μοντέλα?
Τα πάντα είναι ίδια. Μόνο κάποια μεγέθη αλλάζουν, ανάλογα με τα βατ. Δηλαδή έχουμε περισσότερες ίδιες λυχνίες, περισσότερους ίδιους ή ίδιους μεγαλύτερους πυκνωτές.
Το σπουδαιότερο είναι η εμπειρία ζωντανής μουσικής και η αντίστοιχη αντίληψη περί αναπαραγωγής της μέσα από μηχανήματα αναπαραγωγής. Λ.Σ.
 
Όταν απαντήσεις, να κλείσουμε την παρένθεση, γιά να μην πεί κανείς ότι
γίνεται διαφήμιση και ας συνεχίσουμε την συζήτηση επί της ουσίας, ελπίζω
με περισσότερο κόσμο! Θα τα πούμε αύριο.
καλό βράδυ.