High Performance, High Fidelity Audio Operational Amplifier

gfle said:
Οκ, παμε παλι απο την αρχη.
Λες οτι τα διακοπτικα εχουν καλιτερο load regulation. Σωστα?
Εγω παλι λεω οτι δεν ειναι ετσι.

http://www.national.com/an/AN/AN-556.pdf

Δες το Table 1 Linear vs Switching Power Supplies.
Linear load regulation 10x better than Switching.

Όντως τα τυπικά χαρακτηριστικά ενός γραμμικού φαίνεται να είναι καλύτερα απ'αυτά ενός διακοπτικού. Βέβαια αυτά είναι τυπικά μεγέθη και δεν γνωρίζω από τι εξαρτώνται πχ. ταχύτητα του CMOS ή συχνότητα του PWM. Θέλει διάβασμα η περίπτωση...
Το χαρακτηριστικό όμως της δυνατότητας διόρθωσης του ΣΙ είναι κάτι χρήσιμο για έναν τελικό που μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπος με δύσκολα ηχεία :violent-smiley-008:
 
...Φίλοι μου , επειδή βλέπω αναφορά σε γραμμικά και διακοπτικά ..θα μου επιτρέψετε να γράψω δυό λόγια που θα βοηθήσουν περαιτέρω σκέψεις

Λοιπόν

1) ΑΜΦΟΤΕΡΑ τα τροφοδοτικά είναι ΔΙΑΚΟΠΤΙΚΑ ...ναι καλά διαβάσατε το ξαναγράφω ΑΜΦΟΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΚΟΠΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕ
Τα πρώτα έχουν συχνότητα 100-120Hz με μερικές αρμονικές και σχετικά χαμηλή ενδοδιαμόρφωση , ενώ τα άλλα ξεκινούν απο 16KHz (εκτός απο κάποια ειδικών εφαρμογών στα 400-600Ηz ) και φτάνουν σε μερικές εκατοντάδες Κίλο )με αρκετά παρα-προϊόντα RF και δυστυχώς και φέρον και διαμόρφωση λόγω τής φύσης του φέροντος που είναι σε αρκετά υψηλή -εκπεμπόμενη συχνότητα

Το μόνο που αλλάζει είναι η συχνότητα φόρτισης και πιθανόν μεταβάλλεται ο κύκλος φόρτισης (ξέρετε τα γνωστά το 1/5=63% μετά στα 2/5 το 63% αυτού που μένει κλπ μέχρι περίπου το 99% ή σχεδόν κοντά στο ρεύμα κυμάτωσης )

Ομως επειδή μιλάμε για audio . θα μείνουμε σε δυό βασικές εφαρμογές με μερικές υποκατηγορίες

)Αυτές που έχουν απλώς σταθερή κατανάλωση (Ταξη Α ) και είναι αναλογικές
) Αυτές που έχουν σταθερή κατανάλωση , αλλά είναι ψηφιακές

) Οταν έχουμε τήν περίπτωση τάξης ΑΒ η Β όπου υπάρχει μεγάλο ντεμαράζ ρεύματος και αρκετές επαναλαμβανόμενες ριπές ( ταχέα ομοια μεταβατικά )

) Παρόμοια περίπτωση σε ενισχυτές PWM . PDM . κλπ (αυτούς δηλαδή που χάριν συντομίας μερικοί αποκαλούν ψηφιακούς


Δέν νομίζω οτι υπάρχει σύνοψη κανόνα , εκτός απο τήν χαμηλότερη και σταθερότερη (σε σχεση με τήν συχνότητα ) δυνατή εμπέδηση (αυτό είναι το θεωρητικό μέρος ...)
Και φυσικά τήν κατάλληλη συναρμολόγηση ( lay out) μαζί με τήν καλύτερη δυνατή αγωγιμότητα , έτσι ώστε ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΝΑ στήν ...ΠΡΑΞΗ (οχι δηλαδή να νομίζουμε οτι επειδή υπερβάλλαμε στον σχεδιασμό και τον υπολογισμό , οτι ολα θα πάνε ..καλά -->>ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΜΕ - εδώ μπαίνουν πολλά μα πάρα πολλά - Ενα βασικό πχ που βλέπω συνέχεια είναι ΤΟ ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ τής σύνδεσης του μέσου σημείου δυό ηλεκτρολυτικών (αυτά δηλαδή που θα πάνε στο 0 ) με ΕΝΑ μοναπάτι (path ) ....συνήθως με κάποια μπάρα κλπ , και για να το συνεχίσω καμμιά φορά και μακρυά απο το κεντρικό αστέρι τής πλακέτας

Μετά μπαίνουν τα φαινόμενα ανάκλασης τών πυκνωτών (ομοιων ή ανόμοιων )

Μετά είναι οι μη γραμικόττητες των διόδων με βασιλιά (σχετικης) γραμικότητας τών διόδων τήν τεχνολογία silicon carbide (είναι μεγάλος ο αριθμός ερασιτεχνών που έχω συναντήσει που χρησιμοποιούν πχ ΓΡΗΓΟΡΕΣ διόδους χωρίς ποτέ να νοιαστούν αν αυτες έχουν χαρακτηριστικά soft recovery ή τέλος πάντων τι χαρακτηριστικά reverce recovery έχουν ...)

Το προφανές είναι οτι ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΡΙΝΟΥΜΕ απο ένα τυχαίο αποτέλεσμα που έκατσε κάπως - κάπου ...

Κλείνοντας εκθέτω μιά σκέψη μόνο , που εδώ και χρόνια πολεμάω να τήν κάνω πράξη , άλλωτε με περισσότερη και άλλωτε με λιγότερη επιτυχία

Αν κάτι δουλεύει καλά , δουλεύει για ολους καλά ΕΝΩ ΚΑΙ προβλέπεται ΚΑΙ επαναλαμβάνεται . Ταυτόχρονα , σε βάθος χρόνου ΠΑΝΤΑ θα βρίσκει ανταπόκριση , ανάλογα με το επίπεδο επιθυμίας (ήχου ) και εμπειριών


PS
1)Δυστυχως τίς περισσότερες φορές τίς αστοχίες ή τα λάθη μας ή ακόμα τήν δύκολα παραδεκτή έλλειψη γνώσης τήν ΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ στίς συσκευές και ΟΧΙ ΣΕ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ .

2) Πρός το παρόν ΔΕΝ έχουν πεσει στο μάτι μου ή στο εργαστήριο μου σοβαρές εφαρμογές διακοπτικών τροφοδοτικών υψηλών συχνοτήτων για τον ερασιτέχνη , ούτε σε σχεδιασμό ούτε έτοιμες ...αν όμως εσείς γνωρίζετε κάποια σημαντικά καλή , εκθέστε τήν

3) Μην ξεχναμε οτι ΑΥΤΟ που ακούμε απο τα ενισχυτικά μας είναι διαμορφωμενο DC και μόνο DC !!!
 
Last edited:
Μανώλη,
Αυτό που λες πως και τα δύο είναι "διακοπτικά" το καταλαβαίνω πώς το λες, αλλά αυτή είναι η σύμβαση που κυριαρχεί και μ'αυτή πορευόμαστε για να καταλαβαινόμαστε -switchmode και linear.
Τα υψίσυχνα παραπροϊόντα από τα διακοπτικά δεν μπορουν να φιλτραριστούν ώστε να μην περάσουν μέσω της τροφοδοσίας στο κύκλωμα μας;
Δεν είναι πιο εύκολο να θωρακίσουμε το κύκλωμα μας πιο εύκολα και αποδοτικά από τον Η/Μ θόρυβο από ένα διακοπτικό τροφοδοτικό σε σχέση με τα 50 και τα 100 + τις αρμονικές τους που παράγονται από ένα γραμμικό;
Εν ολίγοις αυτό που θέλω να βγει από τη συζήτηση είναι
  1. Ποιά είναι τα "ελαττώματα" των γραμμικών. Σίγουρα θα υπάρχουν κάποια.
  2. Η αμέσως επόμενη ερώτηση που έρχεται φυσικά είναι αν υπάρχει λόγος να ψάξουμε καλύτερα τροφοδοτικά σε σχέση με τα καθόλα καταξιωμένα, αξιόπιστα και εύχρηστα γραμμικά;
  3. Ποιά τα πλεονεκτήματα και ποιά τα μειονεκτήματα των διακοπτικών και αν υπάρχει θεωρητικά η δυνατότητα να αποτελέσουν άξιο αντικαταστάτη των γραμμικών;

Το ότι υπάρχουν αρκετές διαφορετικές τοπολογίες διακοπτικών τροφοδοτικών, καθώς και μεγαλύτερη πολυπλοκότητα κάνουν δύσκολη τη σχεδίαση από έναν ερασιτέχνη. Από κει και πέρα είναι θέμα των ικανοτήτων και γνώσεων που έχει κάποιος.

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio said:
Ενα βασικό πχ που βλέπω συνέχεια είναι ΤΟ ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ τής σύνδεσης του μέσου σημείου δυό ηλεκτρολυτικών (αυτά δηλαδή που θα πάνε στο 0 ) με ΕΝΑ μοναπάτι (path ) ....συνήθως με κάποια μπάρα κλπ , και για να το συνεχίσω καμμιά φορά και μακρυά απο το κεντρικό αστέρι τής πλακέτας

Μέχρι να φτιάξουμε κανα καλό διακοπτικό :flipout: :flipout: :flipout:
πώς είναι καλύτερα να γειώσουμε το γραμμικό τροφοδοτικό;
Εννοείς dual mono συμμετρική τροφοδοσία;
Η γείωση (αν το γειώσουμε) ξεκινά από την μεριά που συνδέεται με το Μ/Σ ή από τη μεριά που τροφοδοτούμε το κύκλωμά μας;
Σε περίπτωση dual mono αν για παράδειγμα χρησιμοποήσουμε σταθεροποίηση παίζει να χρησιμοποιήσουμε δύο ίδια πχ LM317 συνδέοντας κατάλληλα τα δύο ανεξάρτητα τροφοδοτικά όπως θα συνδέαμε δλδ δύο μπαταρίες σε σειρά με το κοινό τους σημείο γειωμένο;-bye-
 
Νομίζω οτι δέν μπορούμε να γενικεύσουμε , γι αυτό εγραψα πρίν για τουλάχιστον 4 περιπτώσεις

Και ουσιαστικά επειδή το βασικό πρόβλημα δέν είναι στα τροφοδοτικά τών προενισχυτών οπου έα πχ LM κάνει θαυμάσια δουλειά , αλλά στα τροφοδοτικά ισχύος τών τελικών.
Οπότε οσο λιγότερη πτώση τάσης έχει σε σχέση με το απότομο ρεύμα και οσο χαμηλότερη κυμάτωση , τόσο το καλύτερο.
Μάλιστα αν τα χαρακτηριστικά τών πυκνωτών και του layout επιτρέπουν και σταθερη εμπέδηση 12-15 οκτάβων , ακόμα καλύτερα.

Τα προβληματα στα "γραμμικά " κυρίως είναι μικρή χωρητικότητα , μικρός Μ/Τ κακές επαφές και λεπτά καλώδια.
Αλλα το πώς πρέπει να ενωθούν κάποια πράγματα και με ποιά προτεραιότητα πχ πάνω σε ένα rail bus θα μας το πείο κανόνας του σωστού Αστεριού , έχοντας στο μυαλό μας πάντα τήν ερώτηση ...τι ειδος και πόσο ρεύμα περνάει και απο πού - καλό βεβαια είναι να μήν μπερδεύει κανείς μοναπάτια σήματος και ρεύματος μέσα και έστω απο 1 εκατοστό πίστας , ή να βρντίζει κάθε πυκνωτής ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ δρόμο πρός (κι απο) το αστέρι και οχι δυό πυκνωτές να μοιράζονται ένα μοναπάτι

Μετά μπαίνουν και άλλα θεματα που έχουν να κάνουν με τήν συμμετρία αγωγιμότητας απο και πρός τήν + και - πλευρά αλλά και ώς πρός τήν κατανάλωση (και πρός το 0 βέβαια ) διότι εύκολα μπορεί κανείς να καταστρέψει τήν συμετρική ισοροπία ESR , ESL , R , Z του τροφοδοτικού ...

Οι ασφάλεις , οι ρελέδες , οι διακόπτες κλπ που είναι έξτρα επαφές θα παίξουν και αυτές τον δικό τους ρόλο

Νομίζω λοιπόν πώς ο κανόνας τής maximum αγωγιμότητας , με κάποιο overengineering απο πλευράς μεγέθους μαζί με τα ξεχωριστά και ιδια-ισια μοναπάτια (απο το Αστέρι) είναι η πεμπτουσία τής επαναλαμβανόμενης / /προβλεπόμενης απόδοσης / επιτυχίας
 
Εγω δεν θα πω πολλα πραγματα αλλα θα δειξω!!!!!

USB2DAMKII_offen_gr.jpg


και αυτη!!!!

USB2DAMKII_offen_gerade_gr.jpg


Για κοιταξτε αυτα τα κοκκινα κουτακια και αν αναρωτηθητε τι ειναι αυτα τοτε διαβαστε και θα καταλαβετε !!!!

ΕΔΩ>>>http://www.aqvox.de/download/GR-Sound-Image-Mag397-0406-USB2DA.pdf?page_id=1327&cat_id=63

Αν παλι βαριεστε θα σας πω, πως ειναι διακριτα τυπου BURSON και το DAC αυτο κοστιζει 1000 ΕΥΡΩ και ειναι οτι καλυτερο σε αυτα τα λεφτα !!!!!
ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ ΠΟΛΥ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑΝ OPA ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΚΑΛΑΛΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΥΤΗ???????

ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΕΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΡΙΤΟΥΣ ΤΕΛΕΣΤΙΚΟΥΣ ??????- :grandpa: bye- -bye- -bye-
 
Εγω δεν θα πω πολλα πραγματα αλλα θα δειξω!!!!!

USB2DAMKII_offen_gr.jpg


και αυτη!!!!

USB2DAMKII_offen_gerade_gr.jpg


Για κοιταξτε αυτα τα κοκκινα κουτακια και αν αναρωτηθητε τι ειναι αυτα τοτε διαβαστε και θα καταλαβετε !!!!

ΕΔΩ>>>http://www.aqvox.de/download/GR-Sound-Image-Mag397-0406-USB2DA.pdf?page_id=1327&cat_id=63

Αν παλι βαριεστε θα σας πω, πως ειναι διακριτα τυπου BURSON και το DAC αυτο κοστιζει 1000 ΕΥΡΩ και ειναι οτι καλυτερο σε αυτα τα λεφτα !!!!!
ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ ΠΟΛΥ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑΝ OPA ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΚΑΛΑΛΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΥΤΗ???????

Αυτο δεν το ξερω, αλλα σιγουρα θα του κοστιζε πολυ παραπανω, αν εβαζε ενα τροφοδοτικο της προκοπης:grinning-smiley-043
 
Απάντηση: Re: High Performance, High Fidelity Audio Operational Amplifier

Αυτο δεν το ξερω, αλλα σιγουρα θα του κοστιζε πολυ παραπανω, αν εβαζε ενα τροφοδοτικο της προκοπης:grinning-smiley-043


:grinning-smiley-043 :firstprize: :flipout: :flipout: :flipout:
 
και αμφιβάλω εαν είναι και ματσαρισμενα ζευγη , εδω τσιγκουνέβονται το τροφοδοτικο! τα διακριτα τους μαράνανε!!! ( η κατι παραπάνω ξέρουνε ??????)
 
Για κοιταξτε αυτα τα κοκκινα κουτακια και αν αναρωτηθητε τι ειναι αυτα τοτε διαβαστε και θα καταλαβετε !!!!

ΕΔΩ>>>http://www.aqvox.de/download/GR-Sound-Image-Mag397-0406-USB2DA.pdf?page_id=1327&cat_id=63

Αν παλι βαριεστε θα σας πω, πως ειναι διακριτα τυπου BURSON και το DAC αυτο κοστιζει 1000 ΕΥΡΩ και ειναι οτι καλυτερο σε αυτα τα λεφτα !!!!!
ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ ΠΟΛΥ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑΝ OPA ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΚΑΛΑΛΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΥΤΗ???????

ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΕΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΡΙΤΟΥΣ ΤΕΛΕΣΤΙΚΟΥΣ ??????- :grandpa: bye- -bye- -bye-

Easy man! Μην παθιάζεσαι.

Εχω δει τα ίδια ακριβώς (σε εξωτερική εμφάνιση, με τους ίδιους κωδικούς) κόκκινα module σε CD player της CEC.
Ναι αυτό με τον ιμάντα.
Και σε πληροφορώ πως έπαιζε καλύτερα σαν transport πάνω στο DAC μου (PCM1704+OPA627) παρά σαν ολοκληρωμένο CD.
Το μόνο κέρδος που είχε σαν player, ήταν η πιο διακριτή εικόνα-αέρας στα όργανα, που οφειλόταν στο upsampling που έκανε εσωτερικά.
Δεν είναι λοιπόν όλα ασπρο-μαύρο, και δεν θα μάθουμε ποτέ πως θα έπαιζε το Dac της AQvox με opa627 (θέλει 4 opa λογω XLR), ή με άλλους τελεστικούς, ή με άλλες μοντούλες.
 
Eπίσης ο ίδιος κατασκευαστής βγάζει και phono πάλι με διακοπτικό!!! τροφοδοτικό και διακριτούς ΤΕ...
Βέβαια στον review του Ήχου τ397 το διακοπτικό αναφέρεται ως μείον.
Στο phono στη σελίδα του κατασκευαστή αναφέρεται κάτι για νέο, λιγότερο θορυβώδες τροφοδοτικό.
Μάλλον στη ΜΚΙΙ έκδοση το τροφοδοτικό έχει αλλαχτεί...σε όλη τη σειρά-bye-
 
τιποτα ,, ειναι οπως τα λεει ο συντροφος , απο την αουστραλια τα ολοκληρομενα είναι σαν fast junk food , και τα διακριτα σαν γέυμα σε ακριβό εστιατόριο!!!
(μηπως θέλετε να ακούσεται δεκτη με διακριτα εξαρτήματα ? του 1978? και να τον κοντραρούμε με δεκτη του 2005? ,μονο το κοματι με τη αποδιαμορφοση πρεπει ναναι μισο κιλο:eek: ) και ενα tda7000:beee: που ειναι ενας δεκτης μονο του ειναι 2 γραμαρια, η διαφορά στην ποιοτητα ειναι αντιστοιχη των κιλων!!!
 
Αυτο δεν το ξερω, αλλα σιγουρα θα του κοστιζε πολυ παραπανω, αν εβαζε ενα τροφοδοτικο της προκοπης:grinning-smiley-043

Βασικα εμενα δεν με ενδιαφερει το τροφοδοτικο γιατι δεν ειναι το θεμα μας, αλλα οι μοντουλες !!!
Τωρα εγω εχω να πω, πως αν δεν ακουσεις με τα αυτια σου το οτιδηποτε ( και μιλαω για OPA627 ας πουμε και επειτα διακριτα για να μπορεσεις να συγκρινεις ),οτι και να πεις , οτι και να πω, κουβεντα να γινεται !!!:grandpa:
 
Re: Απάντηση: High Performance, High Fidelity Audio Operational Amplifier

Comparing ICs to our discrete design is like comparing junk food to a proper restaurant meal. In BursonAudio we prefer doing things properly no shortcuts no ICs. We believe ICs are nothing more than a cost saving solution! They compromise quality, design, optimization, conductivity and more. The BursonAudio discrete approach delivers the highest quality for audio applications.

ΤΑ πολλα τα λόγια η αλήθεια είναι οτι είναι φτώχια ,αρα η πραξη είναι αυτή
που μετράει οι διακριτοί ΤΕ της burson δεν εκατσα να τους μετρήσω (dc slew rate etc, etc,) δεν μπορώ κιολας!!! δεν εχω τετοιο εργαστηρι !! .με ενα παλμογραφο μια γενητρια και ενα πολυμετρο δεν βγαζεις και σοβαρά αποτελέσματα ! . Οπότε έκατσα να τους ακούσω :guitarist: η συκριση με καμιά
5αρια αλλους οπάδες ηταν συντριπτική!!!!!! ενας γεμάτος δυνατός ξεκουραστος ηχος γεματος λεπτομερειες και μικροαντιθέσεις και πληρη ηρεμία!!!!!!! στα χαμηλα περάσματα , δεν τσιρίζει πουθενα!! σε αντιθεση με τα ic που μου δίνουν την εντύπωση οτι στριγγλίζουν!!!! , η μονη συγκριση ηρθε με μια μοντούλα (ΘΕΟΣ να την κάνει μοντούλα σαν τραπεζάκι καφε ητανε!!!) με ecc 82 philps cryo και εκει μου φάνηκε οτι η λυχνία κερδιζε λίγο στις φωνές αλλα εχανε στην ηρεμία ! και στην λεπτομέρεια !
Φίλος αγορασε αυτό http://cgi.ebay.at/OPA627-CD-Player...hZ004QQcategoryZ14917QQtcZphotoQQcmdZViewItem
πηγε 80 ευρω , εγω αγόρασα ta burson 95 ευρω ( οι τίμες είναι σε aystralian dollars μην μπερδευεσται) και εγινε η κόντρα !!! ο φιλος λοιπον ενθουσιαστηκε τοσο :BDGBGDB55: που αγόρασε 4 κομάτια !! και εναν ενισχιτη αυτος και εναν εγω !!! εντος των ημερων λοιπον θα εχουμε εντυπωσεις απο εναν τεραστιο κατουσιαν opamp γιατι με τετοια νοοτροπία εχει σχεδιάση τον ενισχιτη (λεει αυτος!!!),,, συγνώμη εαν σας ζαλισα , δεν εχω πρόθεση αντιπαραθεσης και ουτε με νοιαζει ποια φιλοσοφία εχει τεχνικα δικιο! με ενδιαφέρει ΠΟΙΟ ΠΑΊΖΕΙ ΚΑΛΑ!!!!!! :guitarist: :grinning-smiley-043


Εδω μαλιστα !!!!

ΔΟΚΙΜΗ OPA627 ENANTION BURSON

Οχι με τα αυτια μου, αλλα με αυτια 2 ζευγαριων αυτιων και το αποτελεσμα αγορα διακριτων!!!

Σειμιωση ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΚΡΙΤΑ BURSON ΑΛΛΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΟΥ VASILIS T
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ!!!!
:grandpa: