Home-Cinema 3500

Στο 1,5 χιλιάρικο για 5.0; Περισσότερο μονόδρομος από οποιονδήποτε άλλον συνδυασμό ηχείων άλλης μάρκας.

Μάλιστα και μόνο για χάρη του εκπληκτικού surround RS-52II και πώς αυτό συνδυάζεται με το κεντρικό RC-62II αξίζει κανείς να στήσει σύστημα Klipsch RF.
 
Φωτογραφικο υλικο εχω οπως και προσφατη εμπειρια προ δημηνου με Klipsch Reference II.Αυτα που αναφερω περι ποιοτητας κατασκευης ισχυουν και οντως εχω φωτογραφικο υλικο, γιατι αυτο εδειξα στο μαγαζι που τα αγορασα και τα επεστρεψα πισω αρων αρων και μου ζητησαν 100φορες συγγνωμη,ασε που η μια κολωνα RF82 II ηταν μεταχειρησμενη και μου τη πουλησαν για καινουργια.Αυτο δεν οφειλεται στο μαγαζι αλλα στον εισαγωγεα και το καταλαβαινω και το δεχομαι.Η αλλαγη εγινε με Dali και η διαφορα στην ποιοτητα ειναι εμφανης και κραυγαλεα.Οντως στα λευτα τους τα Klipsch εχουν λιγους ανταγωνιστες,ναι παιζουν εντυπωσιακα σε ταινιες ΑΛΛΑ δε σταματουν εκει οι απαιτησεις σου...και το ξερεις.Κουραζουν και υπερτονιζουν οι υψηλες τους μετα απο λιγη ωρα ακροασης ειδικα στη μουσικη.Προλαβα και τα δοκιμασα δε τα λεω ετσι στη τυχη.Τουλαχιστον οτι και να παρει καποιος ας ξερει τι αγοραζει ποιοτικως γιατι εγω με τα Dali εχω ενα προσδοκιμο ζωης τουλαχιστον μια 10αρια χρονια.Αυτο βεβαια αφορα το αν τα βαρεθω για να τα δωσω οχι αν θα αντεξουν.
 
Να ρωτήσω τώρα και μια απορία που μου δημιουργήθηκε; Λογικά όταν ένας ενισχυτής κάνει ισοστάθμιση, επεμβαίνει σε πολλές παραμέτρους όσον αφορά τις στάθμες αλλά και τις συχνότητες των ηχείων έτσι δεν είναι; Αφού λοιπόν τα Klipsch είναι ένα ιδιαίτερο ηχείο, η ισοστάθμιση που έχουν τώρα όλοι οι ενισχυτές δεν θα το "περιποιηθούν"; Τώρα δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό, δλδ. μπορεί και να χάσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του το κάθε ηχείο και συγκεκριμένα τα Klipcsh? Ελπίζω να μην είμαι off topic και να πρέπει να μπει σε άλλη κατηγορία το ερώτημα, το αφήνω στην κρίση των διαχειριστών.
 
Προσωπικά έχω ακούσει αρκετά ηχεία Home Cinema.

Αν με έκλειναν σε ένα δωμάτιο και με έβαζαν να ακούω μουσική από Klipsch, μετά το πρώτο μισάωρο θα ομολογούσα τα πάντα......:p


Χωρίς πλάκα τώρα, αυτά είναι προσωπικά γούστα. Εχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω πως πρέπει κάποιος να ακούει υποχρεωτικά οποιοδήποτε ηχείο προτού το αγοράσει. Δεν έχουμε όλοι τα ίδια ακούσματα και γούστα.
 
Re: Απάντηση: Re: Home-Cinema 3500

Με τη διαφορά ότι εδώ είμαστε στην κατηγορία home cinema και στο συγκεκριμένο νήμα ο OP ρώτησε για σύστημα ηχείων με προτεραιότητα 60/40 στις ταινίες.

Προσωπικά δεν γνωρίζω ούτε ένα άτομο, που να έχει ακούσει καλοστημένο σύστημα home cinema Klipsch Reference, και να μην έμεινε από ικανοποιημένος μέχρι ενθουσιασμένος από το αποτέλεσμα.

Ο ηχητικός χαρακτήρας των Klipsch Reference είναι εκ φύσεως ενθουσιώδης και μιλά στις αισθήσεις, κάτι που επιβάλλεται να συμβαίνει στις ταινίες. Χάρη στην υψηλή τους ευαισθησία, οδηγούνται άνετα με έναν av receiver, χωρίς την ανάγκη ξεχωριστών τελικών και αποδίδουν με εξαιρετική αμεσότητα και ζωντάνια από στάθμες ψιθύρου ακόμη, χωρίς να δυσκολεύονται να ανεβάσουν στάθμες, πάντα με τον receiver.

H αντιληπτότητα διαλόγων του κεντρικού RC-62II είναι πολύ υψηλή, ακόμη και στη χαμηλότερη ένταση. Τα surround RS-52II από τη μεριά τους δημιουργούν πλήρες surround πεδίο σε βαθμό που καθιστούν το 7.1 περιττό και βγάζουν τη γλώσσα στον κανόνα ότι τα νέα φορμά ήχου απαιτούν τη χρήση μονοκατευθυντικών ηχείων πίσω.

Στο χτίσιμο ενός συστήματος home cinema, τα κριτήρια της επιλογής μας θα πρέπει να αφορούν αρχικά στο κεντρικό και τα surround. Αν ένα σύστημα διαπρέπει στο κεντρικό και στα surround που χρησιμοποιεί, αποκλείεται να μην ικανοποιήσει ως σύνολο.

Από κει και πέρα, μιλώντας για δικάναλη ακρόαση, τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά όσο παρουσιάζονται. Ούτε τσιρίζουν, ούτε σκληρό ήχο έχουν τα Klipsch Reference. Σίγουρα υπάρχουν πιο μαλακά και γλυκόηχα ηχεία, αλλά όχι ότι τα Klipsch Reference δεν ακούγονται κιόλας. Ίσα-ίσα, αναλόγως ακουσμάτων και γούστου, μπορεί να ενθουσιάσουν κιόλας. Τουλάχιστον όμως διαπρέπουν στο home cinema. Εφόσον η προτεραιότητα δίνεται στις ταινίες, καλύτερο θεωρώ ένα σύστημα ηχείων που διαπρέπει εκεί παρά δυο γλυκόηχα ηχεία για main, κάνοντας συμβιβασμό στις επιδόσεις του κεντρικού και των surround. Ακόμη και της ίδιας σειράς να είναι, όπως λέει ο κανόνας, ο ηχητικός χαρακτήρας θα έρχεται κοντά στα main, με βελούδινες χροιές στην καλύτερη περίπτωση και απρόσωπες και μουντές στη χειρότερη. Ό,τι και να κάνουν όμως, δεν θα αποδώσουν για παράδειγμα σαν αληθινό τον τριγμό της πόρτας που ανοίγει, που να σε κάνει να γυρίσεις το κεφάλι σου πίσω να δεις μήπως είναι η δική σου πόρτα.
 
Καλημέρα και χρόνια πολλά στους εορτάζοντες.
Το Σάββατο λοιπόν άκουσα τα εξής:
1)Monitor Audio RX6 & RX8
2)JBL Studio 590(δεν είχε τα 580)
3)Kef Q500
Άκουσα Black Keys & Doors με όλα τα ηχεία.
Τα JBL τονίζαν λίγο παραπάνω το τζαζάρισμα της κιθάρας των Black Keys(δεν ξέρω αν αυτό ισοσταθμίζεται) κατά τα άλλα ιδιαίτερα εντυπωσιακά και φαντάζομαι ότι στο σινεμά θα είναι εκπληκτικά.
Τα Kef ήταν πιο καθαρά ηχεία,πιο πραγματικά-αληθινά(αλλά δεν ξέρω πόσο διασκεδαστικά στο σινεμά...)
Τα RX6 &RX8 μοιάζαν στο άκουσμα με τα KEF όντας ελάχιστα πιο γλυκά και με πολύ πιο αυστηρό μπάσο(χωρίς να τραβιέται).Έχω τις ίδιες ενστάσεις όμως για το σινεμά με τα Kef.Και δυστυχώς πολύ εγγλέζικα σχεδιαστικά
Με τον πωλητή συζητήσαμε αρκετα και μου είπε ότι όσον αφορά στην πιοότητα κατασκευής τα Monitor Audio είναι τα μόνα που είναι φτιαγμένα από ξύλο και όχι από καπλαμά(όπως είναι και τα DALI Ikon και τα Klipsch),είναι τα μόνα που είναι φτιαγμένα στην Αγγλία και όχι στην Κίνα(όπως και τα DALI Ikon) και ότι αυτά τα 2 στοιχεία είναι πολύ σημαντικά.
Μπορώ να πω πως τα θέματα της ποιότητας κατασκευής και της χώρας κατασκευής με έκαναν να εκτιμήσω ιδιαίτερα τα Monitor Audio κξαι να σκεφτώ σοβαρά την απόκτησή τους ΑΛΛΑ δεν ξέρω τί απόδοση θα έχουν στο σινεμά και φυσικά ΑΝ θα έχουν την ίδια απόδοση που άκουσα το Σάββατο(με δικαναλο και τελικό) με την απόδοση που θα ακούσω όταν θα τα οδηγεί ο Denon AVR-X4000...
Θα πάω να ακούσω και τα Tannoy Revolution DC6T SE(και να ξανακούσω όλα τα υπόλοιπα) και θα κάτσω να σκεφτώ αν προτιμώ εντυπωσιακό σινεμά από μουσική...
Μέχρι τελικής πτώσης
 
Να ρωτήσω τώρα και μια απορία που μου δημιουργήθηκε; Λογικά όταν ένας ενισχυτής κάνει ισοστάθμιση, επεμβαίνει σε πολλές παραμέτρους όσον αφορά τις στάθμες αλλά και τις συχνότητες των ηχείων έτσι δεν είναι; Αφού λοιπόν τα Klipsch είναι ένα ιδιαίτερο ηχείο, η ισοστάθμιση που έχουν τώρα όλοι οι ενισχυτές δεν θα το "περιποιηθούν"; Τώρα δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό, δλδ. μπορεί και να χάσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του το κάθε ηχείο και συγκεκριμένα τα Klipcsh? Ελπίζω να μην είμαι off topic και να πρέπει να μπει σε άλλη κατηγορία το ερώτημα, το αφήνω στην κρίση των διαχειριστών.

Δεν ισχύει αυτό που λές. Οταν ένας AVR ενισχυτής κάνει ισοστάθμιση, αυτό που ελέγχει είναι η φασματική απόκριση των ηχείων και ανάλογα κατανέμει τις συχνότητες στα εκάστοτε ηχεία. Δεν επεμβαίνει στο πώς θα "παίζουν", αυτό είναι θέμα crossover των ηχείων (πολύ χοντρική εξήγηση).

Παράδειγμα ; ο ενισχυτής μας θα δώσει στα Front left & front right συχνότητες από 180Hz και πάνω . Ο χαρακτηριστηκός ήχος του κάθε ηχείου συνήθως απαντάται στις μεσαίες/ανώτερες μεσαίες/υψηλές συχνότητες (πάλι πολύ χοντρικά) οπότε ένα Klipsch σε home cinema θα έχει τον ίδιο χαρακτήρα με ένα Klipsch σε δικάναλη ακρόαση με κουτσουρεμένο χαμηλό/μεσοχαμηλό
 
Φραγκ τα φίλτρα ισοστάθμισης μπορούν να ανεβάζουν / κατεβάζουν έντασεις σε συγκεκριμένες συχνότητες.
Ουσιαστικά λοιπόν μπορούν να αλλάξουν τον χαρακτήρα του ηχείου.

Αυτό άλλωστε είναι και το καλό του πράγματος (αν δεν το παρακάνεις)... ότι "προσαρμόζουν" το ηχείο σε συγκεκριμένο χώρο.
Σκέψου ένα οποιοδήποτε συγκεκριμένο ηχείο σε δύο εντελώς διαφορετικούς χώρους για να το καταλάβεις. Δεν ακούγεται διαφορετικό?
Ε αυτό προσπαθεί (χοντρικά) να το ξεπεράσει η ισοστάθμιση.

Σαφώς δεν είναι η μαγική λύση για παντός είδους προβλήματα βέβαια. Και εισάγει κάποια χρονική καθυστέρηση που μερικοί την αφορίζουν.

Αναλόγως των γούστων του καθενός λοιπόν.

Γενικά πάντως το βλέπω λάθος να πάρεις ηχείο και να προσπαθήσεις να το αλλάξεις με την ισοστάθμιση. Καλύτερα να πάρεις αυτό που σου αρέσει και να χρησιμοποιήσεις το δυνατόν λιγότερο την ισοστάθμιση και μόνο στα προβλήματα που θα βγάλει ο χώρος.
 
Νίκο δεν συμφωνώ διότι τα προγράμματα ισοστάθμισης που κυκλοφορούν στουs consumer ενισχυτές δεν σου δίνουν την δυνατότητα να παίξεις σε διακεκριμένες συχνότητες, δλδ σε 5hz, 50hz,100hz,500hz, 1khz κ.ο.κ. Τουλάχιστον εγώ δεν έχω δεί τέτοιο ακόμα, αν υπάρχει τότε έχω μείνει πίσω και χρειάζομαι homework.....

Εστω ότι ενστερνίζομαι αυτό που λές. Μεταξύ των διακεκριμένων τιμών του φάσματος που μπορείς να ρυθμίσεις, με τις ενδιάμεσες τιμές πώς συμπεριφέρεται ισοσταθμιστής? Δλδ αν έχω μια ισοστάθμιση στο 1κhz και άλλη μια στα 5khz, τί γίνεται στις ενδιάμεσες 2,3&4khz? Πώς συμπεριφέρεται το μαθηματικό μοντέλο του ισοσταθμιστή? Γραμμικά , λογαριθμικά, πολυωνυμικά? Καθόλου?

Εδώ έχουμε δεί με metric halo κάρτα που κάνει τα παραπάνω που λές και ο κάτοχος να πειράζει τους πυκνωτές στο crossover των ηχείων για να τα "μαλακώσει"....

Εγώ κρατώ την απλούστερη εξήγηση που μπορώ να δώσω μέχρι να τελειώσει το διάβασμα....

Στα υπόλοιπα που λες συμφωνώ.
 
Kάνουν πολλά Φραγκ.
To channel level (ανα ηχείο) αλλά και το eq μπορούν να αλλάξουν άρδην τη συμπεριφορά του ηχείου.

Επαναλαμβάνω δεν το συστήνω. Λύση ανάγκης είναι αυτό, για ηχεία/χώρο που δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα γούστα/απαιτήσεις μας.
Σε μικρές "ποσότητες" όμως το θεωρώ απαραίτητο.
 
Δυστυχώς μία δοκιμή δύο main ηχείων σε δικάναλη ακρόαση, με στόχο να αποτελέσει αυτή η δοκιμή κριτήριο για επιλογή home cinema συστήματος, δεν βοηθάει καθόλου, και μπορεί ακόμη και να αποπροσανατολίσει.

Αν θέλει κανείς να δοκιμάσει, οφείλει να κάνει ακρόαση ενός ολοκληρωμένου καλοστημένου συστήματος 5.1. Αν πρέπει να δοκιμάσει σε μαγαζί μεμονωμένα ηχεία, ας δοκιμάσει το κεντρικό, τα surround και τέλος τα main, με αυτήν τη σειρά σπουδαιότητας.

Αυτά εφόσον δίνει προτεραιότητα στις επιδόσεις home cinema.
 
Δυστυχώς μία δοκιμή δύο main ηχείων σε δικάναλη ακρόαση, με στόχο να αποτελέσει αυτή η δοκιμή κριτήριο για επιλογή home cinema συστήματος, δεν βοηθάει καθόλου, και μπορεί ακόμη και να αποπροσανατολίσει.

Αν θέλει κανείς να δοκιμάσει, οφείλει να κάνει ακρόαση ενός ολοκληρωμένου καλοστημένου συστήματος 5.1. Αν πρέπει να δοκιμάσει σε μαγαζί μεμονωμένα ηχεία, ας δοκιμάσει το κεντρικό, τα surround και τέλος τα main, με αυτήν τη σειρά σπουδαιότητας.

Αυτά εφόσον δίνει προτεραιότητα στις επιδόσεις home cinema.

Πολύ σωστό αυτό που λες,αλλά ξέρεις(-ετε) κάποιο κατάστημα στην Αθήνα που τα έχει στημένα έτσι;
 
Οταν ακουσουμε ενα ζευγαρι ηχεια να παιζουν με δικαναλο και τελικο και τα ακουσουμε μετα να παιζουν με εναν πολυκαναλο τοτε αυτο που ακουσαμε δεν θα ειναι σιγουρα το ιδιο.Ολα τα ηχεια οταν παιζουν με καλο δικαναλο παιζουν πολυ καλυτερα απο οτι με εναν πολυκαναλο.Θα πρεπει να ακουσεις τα ηχεια που θελεις με τον πολυκαναλο που θα αγορασεις για να βγαλεις σιγουρα συμπερασματα.
 
Πολύ σωστό αυτό που λες,αλλά ξέρεις(-ετε) κάποιο κατάστημα στην Αθήνα που τα έχει στημένα έτσι;

Στημένα ολοκληρωμένα συστήματα home cinema πιο εύκολα θα ακούσεις σε σπίτια συμφορουμιτών και τα συμπεράσματα που θα βγάλεις θα είναι απείρως πιο πολύτιμα.
 
Νίκο δεν συμφωνώ διότι τα προγράμματα ισοστάθμισης που κυκλοφορούν στουs consumer ενισχυτές δεν σου δίνουν την δυνατότητα να παίξεις σε διακεκριμένες συχνότητες, δλδ σε 5hz, 50hz,100hz,500hz, 1khz κ.ο.κ. Τουλάχιστον εγώ δεν έχω δεί τέτοιο ακόμα, αν υπάρχει τότε έχω μείνει πίσω και χρειάζομαι homework.....

Εστω ότι ενστερνίζομαι αυτό που λές. Μεταξύ των διακεκριμένων τιμών του φάσματος που μπορείς να ρυθμίσεις, με τις ενδιάμεσες τιμές πώς συμπεριφέρεται ισοσταθμιστής? Δλδ αν έχω μια ισοστάθμιση στο 1κhz και άλλη μια στα 5khz, τί γίνεται στις ενδιάμεσες 2,3&4khz? Πώς συμπεριφέρεται το μαθηματικό μοντέλο του ισοσταθμιστή? Γραμμικά , λογαριθμικά, πολυωνυμικά? Καθόλου?

Εδώ έχουμε δεί με metric halo κάρτα που κάνει τα παραπάνω που λές και ο κάτοχος να πειράζει τους πυκνωτές στο crossover των ηχείων για να τα "μαλακώσει"....

Εγώ κρατώ την απλούστερη εξήγηση που μπορώ να δώσω μέχρι να τελειώσει το διάβασμα....

Στα υπόλοιπα που λες συμφωνώ.

Το YPAO της Yamaha έχει ισοσταθμιστή με Qfactor, με πάρα πολλές ενδιάμεσες τιμές. Το MCACC της Pioneer διορθώνει μέχρι και την καθυστέρηση των μονάδων των ηχείων που προκύπτει από το crossover.
 
Το YPAO της Yamaha έχει ισοσταθμιστή με Qfactor, με πάρα πολλές ενδιάμεσες τιμές. Το MCACC της Pioneer διορθώνει μέχρι και την καθυστέρηση των μονάδων των ηχείων που προκύπτει από το crossover.


:2thumb22sup:

Εχω μείνει πολύ πίσω με τον denon .....
 
:2thumb22sup:

Εχω μείνει πολύ πίσω με τον denon .....

Όχι απαραίτητα. Απλά σε όσους έχουν Audyssey, για να μπορέσεις να κάνεις τα ίδια κόλπα (ή και περισσότερα) πρέπει να πληρώσεις την άδεια. Αλλιώς, χειροκίνητα σου δίνει μόνο έναν απλό γραφικό ισοσταθμιστή.
 
Μιας κι αναφέρατε τι κάνει η ισοστάθμιση της Yamaha και τι της Pioneer, να παραθέσω κι εγώ τι κάνει το Audyssey σε ένα ψάξιμο που έκανα μετά την απόκτηση του Denon απ τον ιδρυτή της Cris Kyriakakis.
A typical loudspeaker frequency response will have several peaks and dips at various frequencies. These are caused because the sound from the loudspeaker interacts with surfaces and furniture in the room. In some frequencies these interactions add and give rise to a peak and at others they subtract and give rise to a dip.MultEQ looks at patterns in the time domain responses and classifies them into clusters based on the similarities in those patterns, typically in 3-5 groups The first step in correcting the effects of the room on the loudspeaker response is to generate the control points that will be used to morph the response into the desired shape. To capture some of the finer details in the response fluctuations, it is necessary to use hundreds of points. MultEQ dynamically applies the points where they are needed most, typically in the lower frequencies. MultEQ applies hundreds of correction points to each speaker's frequency response curve.

These control points allow MultEQ to form a near-perfect model of the loudspeaker response, which is key to making an accurate filter.
. A representative response is created from each cluster, and a final response is then created from grouping the representatives. That response is then used to create the EQ filter.

The MultEQ equalization filter is created by inverting the precisely-modeled response. Everywhere that there is a dip, the filter applies a peak with the same shape. Similarly, every peak is corrected by a dip. The more precise the model is (I.e., the more points used to create it), the better the inverse filter will be. MultEQ uses several hundred points to create the model and the corresponding filter.


Μου φαίνεται ότι επεμβαίνει σε όλο το φάσμα των συχνοτήτων κι αυτό φαίνεται κι απ τελικό equalising, στο οποίο μάλιστα σου δίνει δύο διαφορετικά preset. Δεν μπορώ να ξέρω ποια ισοστάθμιση είναι καλύτερη, αν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Το ιδανικό θα ήταν να έχω και τις 3 αυτές τεχνολογίες στο δικό μου χώρο με τα δικά μου ενισχυτικά και ηχεία να δω τι κάνει το καθένα αλλά και πάλι η επιλογή μου θα ήταν υποκειμενική. Αν κι όλοι λένε ότι προσπαθούν να φέρουν τον ήχο ώστε να ακούγεται όπως βγαίνει μιξαρισμένος απ το στούντιο, δεν πιστεύω ότι η επίτευξη αυτού του στόχου απ τις ισοσταθμίσεις πρέπει να αποτελεί αυτοσκοπό όσο η διόρθωση των ακουστικών προβλημάτων του εκάστοτε χώρου.