Horns & OB

Re: Απάντηση: Horns & OB

:a0210::worshippy::party:πιστευω να εισαι στο παρτυ για να τα πουμε και απο κοντα
Θα ειμαι,ο Morfeas προτεινε να εχω στο κεφαλι μια κορνα ΜΕΣ/ΧΑΜΗΛ.επειδη ομως μου πεφτει μαγαλη θα φορεσω μια για το ψιλα που ειναι πιο shick.
 
Φιλοι, σκοπευω να αγορασω ενα Tube Tester αλλα δεν εχω γνωσεις ηλεκτρονικης,ειναι σκοπιμο να τον αγορασω και αν ναι μπορω να υπολογιζω σε καποια βοηθεια απο σας ?
 
Αν τον χρειάζεσαι γιατί όχι.

Βοήθεια σε ότι γνωρίζουμε ευχαρίστως.

Προσωπικά έχω ένα μικρό TV7/D στρατιωτικό.
 
Αυτος θα συμπληρωσει το τεταρτο "δρομο" για να γινει το συστημα με ενεργο κροσοβερ.Σκεφτομαι να ειναι στα μεσ/χαμηλα.Ψαχνω ενα τροπο να φερω το tweeter να εινα time aligned,στο σωστο υψος και να μη σκιαζεται απο τη κορνα.Υπαρχει καποια ιδεα?
 

Attachments

  • WE300B008.jpg
    WE300B008.jpg
    87.1 KB · Views: 82
πολυ σιδερο, εχουμε λεπτομερειες απο αυτην την κατασκευη?
Το τουητερ το μεταφερις μπρος πισω με την βοηθεια ενος φιλου μεχρι να ειναισ ε σωστη θεση, η εννοεις κατι αλλο?
 
WE 300B,WE311A,UTC transformers,transf.coupled.Αυτα γνωριζω προς το παρον,πιστευω να τον εχω τελος του μηνα η αρχες Μαρτιου.
Για το τουητερ εννοω να μπορεσει να στηριχτει καπως σε θεση ωστε το πηνειο του in line με τα αλλα μεγαφωνα.Τωρα κρεμετε στο μεσο της κορνας και ειναι περ.50εκ.απο το πηνειο της κορνας Μεσ/Ψηλ.
Βεβαια ο Mr.Goto λεει να μη δινουμε σημασια σ'αυτα αλλα ξερω αν ειναι ετσι πραγματι?Υπαρχει εμπειρια απο καποιον φιλο??
 
Για τις περιοχές απ την μεσαία και πάνω θα διαφωνίσω κάθετα (οριζόντια και διαγώνια) με τον αξιότιμο κο GOTO.

Είναι πολύ σημαντικό στο τελικό αποτέλεσμα η διαφορά θέσης ακόμα και μερικά εκατοστά (<10). Σ αυτό το συμπέρασμα κατέληξα όταν έπαιζα με την tractrix μεσαίων και το ομοαξωνικό 604. Το γλυκό έδενε όταν το πηνίο της κόρνας ήταν στον ίδιο κάθετο άξονα με την μονάδα των υψηλών και όχι μ αυτό του woofer.

Τζαστ μαϊ του σεντς.
 
Υπαρχουν ραπορτα οτι παιζει ρολο η μηχανικη φαση. Τουλαχιστον απο εδω.
Εκτος την ευκολη ρυθμιση με γεννητρια ακουστικων συχνοτητων, μετα μπορεις να το μετακινας μονο μερικα χιλιοστα και να το ακους για ενα διαστημα, εκει θα βρεις και την απολυτη θεση, παιρνει χρονο, αλλα αξιζει. Μπορεις να βαλεις την Μαρια Καλλας οταν κανεις αυτην την μικρορυθμιση. Εκει μπορεις να ακουσεις αμεσα τις διαφορες.
 
Μανωλη(σωστα σε λεω?) εχω μετα απο πολλα διαβασματα ακριβως την ιδια αποψη,τον Goto τον ανεφερα για να προβοκαρω περισσοτερο παρα γιατι πιστευω την αποψη του.Παραμενει το θεμα πως διαβολο θα ερθει στη σωστη θεση το τουητερ?Ειμαι μπερδεμενος και νομιζω οτι ειναι η εγγενης δυσκολια
των 4 δρομων.
 

Attachments

  • AVC RIGHT CH..jpg
    AVC RIGHT CH..jpg
    84.5 KB · Views: 98
Υπαρχουν ραπορτα οτι παιζει ρολο η μηχανικη φαση. Τουλαχιστον απο εδω.
Εκτος την ευκολη ρυθμιση με γεννητρια ακουστικων συχνοτητων, μετα μπορεις να το μετακινας μονο μερικα χιλιοστα και να το ακους για ενα διαστημα, εκει θα βρεις και την απολυτη θεση, παιρνει χρονο, αλλα αξιζει. Μπορεις να βαλεις την Μαρια Καλλας οταν κανεις αυτην την μικρορυθμιση. Εκει μπορεις να ακουσεις αμεσα τις διαφορες.


Μηχανική Φάση ?????
Ενδιαφέρον , δηλαδή , ποιά μηχανική φάση ?

Μηχανική φάση που ρυθμίζεται με το αυτί ....ακόμα πιο ενδιαφέρον

Συγχωρείστε με ....
 
Last edited:
Υπαρχουν ραπορτα οτι παιζει ρολο η μηχανικη φαση. Τουλαχιστον απο εδω.
Εκτος την ευκολη ρυθμιση με γεννητρια ακουστικων συχνοτητων, μετα μπορεις να το μετακινας μονο μερικα χιλιοστα και να το ακους για ενα διαστημα, εκει θα βρεις και την απολυτη θεση, παιρνει χρονο, αλλα αξιζει. Μπορεις να βαλεις την Μαρια Καλλας οταν κανεις αυτην την μικρορυθμιση. Εκει μπορεις να ακουσεις αμεσα τις διαφορες.
Εχω γεννητρια pink noise και real time freq.analyser (IVIE 20A +IVIE 30A), καταπληκτικα μηχανακια με μικροφωνο B&K που θα βοηθησουν οταν ληθει το μηχανικο.Οσον αφορα Καλλας εχω σχεδον οτι εχει γραψει.
 
Ναι Γιώργο, Μανώλης.

Η δυσκολία απλά πολλαπλασιάζετε με τους δρόμους.
Και σ ένα δίδρομο τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα.
Στα δικά μας συστήματα έχεις τουλάχιστον την ελευθερία να διορθώσεις μηχανικά και όχι αναγκαστικά ηλεκτρικά.

Και για τα όργανα σου μάλλον θα πρέπει να ρίξουμε άλλο ένα RESPECT.

Θα τα πούμε αύριο και απο κοντά.
 
Σκεπτομενος τα ηχεια του Romy the cat, ο οποιος εχει 5δρομο, και επισης τον φιλο του Σπιρου Per (αν θυμαμε καλα), με 4δρομο, τοτε θα σου ελεγα να δοκιμασης να κατεβασεις την κορνα του μιντ μπας κατα ενα ραφι πιο κατω.
Ξερω οτι μπορει να μην ειναι ευκολο, αλλα θα δεις οτι στα αντιστοιχα μιντμπας, στα παραπανω δυο συστηματα, ακουμπουν στο πατωμα.
Ετσι θα μεινει αρκετος χωρος για να βαλεις το τουητερ πισω και κατω απο τα μεσαια.

εδω του ρομυ..http://www.romythecat.com/Playback/MyPlayback.aspx
Του Περ μπορει να το ποσταρει ο Σπιρος, για να μην ψαχνω τωρα.
 
Ναι Γιώργο, Μανώλης.

Η δυσκολία απλά πολλαπλασιάζετε με τους δρόμους.
Και σ ένα δίδρομο τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα.
Στα δικά μας συστήματα έχεις τουλάχιστον την ελευθερία να διορθώσεις μηχανικά και όχι αναγκαστικά ηλεκτρικά.

Και για τα όργανα σου μάλλον θα πρέπει να ρίξουμε άλλο ένα RESPECT.

Θα τα πούμε αύριο και απο κοντά.
Μανωλη θα ηθελα μια γνωμη για τον 300Β transormer coupled καλο η οχι?
 
Σκεπτομενος τα ηχεια του Romy the cat, ο οποιος εχει 5δρομο, και επισης τον φιλο του Σπιρου Per (αν θυμαμε καλα), με 4δρομο, τοτε θα σου ελεγα να δοκιμασης να κατεβασεις την κορνα του μιντ μπας κατα ενα ραφι πιο κατω.
Ξερω οτι μπορει να μην ειναι ευκολο, αλλα θα δεις οτι στα αντιστοιχα μιντμπας, στα παραπανω δυο συστηματα, ακουμπουν στο πατωμα.
Ετσι θα μεινει αρκετος χωρος για να βαλεις το τουητερ πισω και κατω απο τα μεσαια.

εδω του ρομυ..http://www.romythecat.com/Playback/MyPlayback.aspx
Του Περ μπορει να το ποσταρει ο Σπιρος, για να μην ψαχνω τωρα.
Παλι ομως θα "σκιαζεται" και απο τις δυο κορνες οντας ~50-60 εκ.πισω.
 
Για να φέρεις φασικά δυο μεγάφωνα δεν γίνεται με pink noise ούτε με ημίτονο γίνεται μόνο με τετράγωνο – μικρόφωνο – προ- παλμογράφο . οι σκιάσεις από τις κόρνες θα είναι καταστροφικές αφού η απόσταση που θα έχουν μεταξύ τους δημιουργεί άλλα προβλήματα .γενικά πιαςταυγοκαικουρευτο. Τέτοιες φασικές διορθώσεις μπορούν να γίνουν αποτελεσματικά μόνο σε συμβατικές μονάδες βιδωμένες σε μπαφλες.
 
Για να φέρεις φασικά δυο μεγάφωνα δεν γίνεται με pink noise ούτε με ημίτονο γίνεται μόνο με τετράγωνο – μικρόφωνο – προ- παλμογράφο . οι σκιάσεις από τις κόρνες θα είναι καταστροφικές αφού η απόσταση που θα έχουν μεταξύ τους δημιουργεί άλλα προβλήματα .γενικά πιαςταυγοκαικουρευτο. Τέτοιες φασικές διορθώσεις μπορούν να γίνουν αποτελεσματικά μόνο σε συμβατικές μονάδες βιδωμένες σε μπαφλες.
Σ'ευχαριστω για την επεμβαση.Πριν πολυ καιρο διαβασα ενα σχετικο αρθρο οπου ελεγε οτι για να ευθυγραμμισης χρονικα 2 μεγαφωνα δινεις σημα πινκ νοιζ ,αλλαζεις την πολικοτητα του ενος και αρχιζεις να μετακινεις μπρος-πισω εως οτου εχεις μια διαφωρα ~6Β. Οπως εχω προαναφερει δεν εχω τεχνικη παιδεια αρα συγνωμη αν πω και καποια χαζομαρα.Παλμογραφο παντος εχω Hameg 205-3.
 
Μανωλη θα ηθελα μια γνωμη για τον 300Β transormer coupled καλο η οχι?

Απο μακριά με ελάχιστη πληροφορία δεν γίνεται.

Πάντως μια αγάπη για τα σιδερικά (μετασχηματιστές) την έχω στις ακροάσεις.
 
Απο μακριά με ελάχιστη πληροφορία δεν γίνεται.

Πάντως μια αγάπη για τα σιδερικά (μετασχηματιστές) την έχω στις ακροάσεις.
Μανωλη εννουσα αν transormer coupled ειναι κατι καλο η ?? σε γενικες γραμμες.Το μηχανημα θα το εχω για δοκιμη για καποιο χρονο αλλα εχω διαβασει και καλλα και κακα για τη συνδεσμολογια.