Θεωρητικά μικρότερο μη ανατρώμενο βάρος
πρακτικά μειονεκτηματα σε γεωμμετρία και κατασκευή
+ η δισκόπλακα που είναι ουσιαστικά η ιδια η ζάντα δεν είναι οτι καλύτερο με τις θερμοκρασίες που αναπτύσονται
Αυτό που στις μηχανές ψιλοδουλευει στο δρόμο είναι το συστημα που ξεκίνησε στη παραγωγή η Tesi της Bimota, σημερα BMW και διαφοροι αλλοι για να απομονώσουν την εμπροσθια αναρτηση και τα φρένα από το συστημα διεθυνσης.
Δυστηχως στους αγωνες φαγανε πολύ λασπη γιατι η αλλαγή της γωνίας του τιμονιου στο φρενάρισμα πριν τη στροφή βολευει στο όριο
οπως τελικά και η κατανομή βάρους πίσω στα αυτοκίνητα
Αυτά θυμάμαι από τότε