Humax iCord ή Lyngbox και γιατί ??

PETRAN

AVClub Fanatic
20 June 2006
11,063
in orbit
Ωραία, να που έφτασα να θέλω χτες, δέκτη !
ο δικός μου πνέει τα λοίσθια και ήρθε η ώρα του .......

η ερώτηση εύλογη, ο λόγος προφανής,

είμαι παντελώς άσχετος απο δορυφορικά, κλειδιά, μοντούλες κ.λ.π κ.λ.π

κι ούτε υπάρχει περίπτωση να ασχοληθώ τουλάχιστον άμεσα (για να μην πω ποτέ)

ο Lyngbox είναι για μένα by far ότι πιο όμορφο έχω δει σε δέκτες και αν δεν κάνω λάθος είναι και αρκετά καλός.
ο Humax απο την άλλη έχει διπλά tuner που δίνουν απεριόριστες δυνατότητες εγγραφής και απ' ότι έχω διαβάσει δύσκολα τον πλησιάζει κάποιος σε ποιότητα εικόνας...

λοιπόν, ποιόν απο τους δυο θα προτείνατε και γιατί ?

υ.γ α, να μην το ξεχάσω, έχω και μια ριμάδα κάρτα της Nova οπότε θα πρέπει όποιος απο τους δυο προκριθεί να μπορεί να την διαβάζει με τον α ή β τρόπο.

lyngbox & humax icord

Last edited:
Για την κάρτα θα χρειαστείς μια μόντουλα Irdeto η οποία μπαίνει σε όλους τους δέκτες που έχουν CI και κοστίζει γύρω στα 50 ευρώ. Οι δύο που αναφέρεις έχουν CI, άλλο τίποτα δεν γνωρίζω γι αυτούς. Πάντως και οι δύο φαίνεται να έχουν διπλό tuner, όχι μόνο ο Humax.

Πάντως, αν δεν θέλεις κάτι έξτρα, και θέλεις μόνο Nova, μήπως να σκεφτείς και τον εργοστασιακό δέκτη; Έχει την ευκολία ότι έχει τα κανάλια έτοιμα ταξινομημένα, έχει και το πρόγραμμα TV και δεν χρειάζεται σκάλισμα. Ενώ ότι άλλο δέκτη και να πάρεις θα χρειάζεται το λιγότερο να καθορίσεις τα κανάλια...

Να συμπληρώσω ότι τον εργοστασιακό PVR που δίνει η Nova δεν τον έχω δει καν, αλλά νομίζω ότι και αυτός έχει διπλό tuner. Βέβαια, για να γράφεις πρέπει να πληρώνεις μεγαλύτερη μηνιαία συνδρομή, αλλά αν ο Lyngbox κοστίζει 680 ευρώ, η διαφορά καλύπτει τη συνδρομή για κάποια χρόνια...

Νίκο ευχαριστω για την απάντηση αλλά λέω να προτιμήσω έναν HD δέκτη και της Nova αν δεν κάνω λάθος δεν είναι HD.