Η Αγορά του Βινυλίου στο 2013 [Η ιστορία κύκλους κάνει;]

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Η Αγορά του Βινυλίου στο 2013 [Η ιστορία κύκλους κάνε

Λοιπόν,αν με καλέσεις σπίτι σου κάποια στιγμή,εγώ θα φέρω αυτό στις παρακάτω φώτο.
Κι εσύ θα βάλεις τα ρεμάστερ.Τα μηχανάκια σου είναι και τα δυό τέλεια,δεν τίθεται θέμα ποιότητας.
Και θα μου πεις μόνος σου ποιο ευχαριστήθηκες.
Υπ' όψιν,δεν είναι μισό κιλό βινύλιο, έχει παίξει κι εγώ δεν ξέρω πόσες φορές αλλά και πάλι...


View attachment 97489View attachment 97490

Κι αυτό το βινύλιο επανέκδοση είναι. Το 1967 βγήκε το strange days.

Θα ήταν καλύτερα να υήρχε το αρχικό. Να γράφει Cut & Pressed 1967.
 
Last edited:
Τώρα θυμήθηκα και ένα παράδειγμα του Σταματάκου.

Την εποχή που πρωτοβγήκαν τα Lp έγινε ένα ομαδικό τέστ με αντικείμενο την ίδια ηχογράφηση στο ολόφρεσκο και ηχητικά (όπως γνωρίζουμε όλοι) εξαιρετικό Lp και σε δίσκο των 78rpm.

Kιόμως η συντριπτική πλειοψηφία των ακροατών δήλωσε οτι προτιμάει τον δίσκο των 78 στροφών γιατι τους ακούστηκε πιό μουσικός ζεστός κλπ..

Δεν χρειάζεται και πολλή σκέψη για να καταλάβει κανείς οτι απλά είχαν προτιμήσει αυτό που είχαν συνηθίσει τόσα χρόνια και αυτό που το μυαλό τους είχε μάθει να ορίζει ως καλό.

Βέβαια θα ήταν άδικο να παραλληλίσουμε απόλυτα την σύγκριση αυτή με το βινύλιο που σε αντίθεση με τον δίσκο 78 στροφών κατάφερα και πέτυχε την υπέρβαση και πλησίασε το "ιδανικό" σε απρόσμενα μεγάλο βαθμό. Γιαυτό και στέκεται ακόμα με αξιώσεις ακόμα και δίπλα στα νεα ψηφιακά "τέρατα" παρόλα αυτά υπάρχει πολύ "ζουμί" στο παράδειγμα αυτό που θυμήθηκα μιας και αυ´την την εποχή οι πηγές στην αγορά και οι αναλογικές αλλα κατα 90% οι ψηφιακές κάνουν μια σοβαρή υπέρβαση, οι πρώτες φτάνοντας στο όριο του να εξαντλούν τα μέσον πρίν εξαντληθούν οι δυνατότητες τους και οι δεύτερες ξεπερνώντας αυτό που είχαμε ως τώρα συνηθίσει να ακούμε προχορώντας τις ποιοτικές δυνατότητες μερικά σκαλοπάτια παραπάνω και με λογικά κόστη πια..
 
Last edited:
Re: Αγορά πικάπ μέχρι 1500 ευρώ - προτάσεις

Για τη χαρά του τεστ μπορώ να διαθέσω από doors : strange days us original Electra 1st press lp
Strange days dcc
Strange days 45 rpm 2012 lp reissue
 
Re: Αγορά πικάπ μέχρι 1500 ευρώ - προτάσεις

Για τη χαρά του τεστ μπορώ να διαθέσω από doors : strange days us original Electra 1st press lp
Strange days dcc
Strange days 45 rpm 2012 lp reissue
Ενδιαφερον να μας πεις ποιο το καλυτερο απο τις τρεις κορυφαιες κοπες...
 
Εγω πιστεύω οτι το σαρανταπεντάρι θα παίξει σαφώς καλύτερα και σίγουρα θα κοντράρει το αρχείο "στο νήμα" που λέμε χωρίς να είμαι σε θέση να πω ποιός θα είναι ο νκήτης, μένει βέβαια να τα καταφέρουμε να γίνει το συγκριτικό..
 
Re: Αγορά πικάπ μέχρι 1500 ευρώ - προτάσεις

Κολοκύθια. ..
Τα remasters του Bruce Botnick κατα γενικη αντιληψη ηταν το καλύτερο δώρο που έγινε ποτε στην δισκογραφία των doors
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Η Αγορά του Βινυλίου στο 2013 [Η ιστορία κύ

Κι αυτό το βινύλιο επανέκδοση είναι. Το 1967 βγήκε το strange days.

Θα ήταν καλύτερα να υήρχε το αρχικό. Να γράφει Cut & Pressed 1967.

Μα ναι,δεν υποστήριξα το αντίθετο,γι' αυτό έβαλα και την φώτο.
Ούτε ότι είναι κάτι ιδιαίτερο,αλίμονο.
Αλλά τηρουμένων των αναλογιών είναι μια χαρά.
 
Κολοκύθια. ..
Τα remasters του Bruce Botnick κατα γενικη αντιληψη ηταν το καλύτερο δώρο που έγινε ποτε στην δισκογραφία των doors

Τούμπανα

Kαλά.. βλέπω να προκύπτει και τρίτο νήμα σε λίγο με τίτλο "Remasters ποιά είναι τα καλύτερα;"

Αυτός μαλλον θα είναι και ο ορισμός της "γόνιμης συζήτησης" :worshippy::music-smiley-005:
 
Re: Αγορά πικάπ μέχρι 1500 ευρώ - προτάσεις

Ενδιαφερον να μας πεις ποιο το καλυτερο απο τις τρεις κορυφαιες κοπες...

Η dcc μου φανηκε η λιγότερο καλή των τριών.
Μετά υπήρξε σκληρή μάχη μεταξυ του original και της επανέκδοσης των 45 rpm.
To original ακούγεται πιο φυσικο πιο ισορροπημένο, το 45 είναι πιο φουσκωμένο σα να έχουν αυξήσει το gain η αλλιώς σα ντοπαρισμενο :D. Είναι καθαρά θέμα προτίμησης Ποιο θα προτιμήσει κανείς.

Όπως λέει και ο supersonic τα remix tou botnick πριν κάποια χρόνια ήταν αξιολογοτατα και εξαιρετικά!
Απλά δεν μπορώ να τα βάλω στη σύγκριση γιατί η Πηγή διαφέρει.

Όποιος θέλει (pm) είναι ευπρόσδεκτος για blind tests στο χώρο μου όπου παίζω με πλατώ το Garrard 401 και κεφαλή Victor z1s jico sas :)
 
Re: Αγορά πικάπ μέχρι 1500 ευρώ - προτάσεις

Ολοι οι δισκοι των doors επασχαν πάντα στο ιδιο σημείο που ηταν και η αδυναμία τους αλλα και διαφορά ως συγκροτημα. Η ελλειψη μπασιστα. Αυτό ακριβώς ήρθε και διόρθωσε ο Botnick που ηταν ο καταλληλοτερος μια και ηταν ο αρχικος ηχοληπτης.
 
Re: Αγορά πικάπ μέχρι 1500 ευρώ - προτάσεις

Ολοι οι δισκοι των doors επασχαν πάντα στο ιδιο σημείο που ηταν και η αδυναμία τους αλλα και διαφορά ως συγκροτημα. Η ελλειψη μπασιστα. Αυτό ακριβώς ήρθε και διόρθωσε ο Botnick που ηταν ο καταλληλοτερος μια και ηταν ο αρχικος ηχοληπτης.

Εχω έναν φίλο που δεν ακούει Doors για τον παραπάνω λόγο..Για να ειμαι πιο ακριβής..Τους απεχθάνεται....(Μικρη λεπτομέρεια..Το παλικάρι παίζει μπάσο:flipout:)
 
Re: Αγορά πικάπ μέχρι 1500 ευρώ - προτάσεις

Ολοι οι δισκοι των doors επασχαν πάντα στο ιδιο σημείο που ηταν και η αδυναμία τους αλλα και διαφορά ως συγκροτημα. Η ελλειψη μπασιστα. Αυτό ακριβώς ήρθε και διόρθωσε ο Botnick που ηταν ο καταλληλοτερος μια και ηταν ο αρχικος ηχοληπτης.

Συγγνωμη που θα πεταχτω ΟΤ, αλλα πως γινεται και διορθωσε κατι που δεν υπηρχε εξ'αρχης?
Τα μαγειρευουν σε τετοιο βαθμο τα remasters?
 
Re: Αγορά πικάπ μέχρι 1500 ευρώ - προτάσεις

Συγγνωμη που θα πεταχτω ΟΤ, αλλα πως γινεται και διορθωσε κατι που δεν υπηρχε εξ'αρχης?
Τα μαγειρευουν σε τετοιο βαθμο τα remasters?
Πάνο, ο Manzarek χρησιμοποιούμε Fender Rhodes PianoBass για τα τμήματα του μπάσου. Ο Bruce Botnick, παρουσίασε 2 remasters. Ένα με τις αυθεντικές μίξεις, το οποίο εγώ προτιμώ, και ένα άλλο επετειακό με καινούριες μίξεις που έκανε χωρικές ανακατανομές οργάνων και συχνοτικές τονίσεις και προβολές. Τώρα, όποιο κανονικό μπάσο ακούγεται είναι από σεσσιονάδες και μάλιστα κορυφαίους (Larry Knechtel, Leroy Vinnegar, Harvey Brooks, Lonnie Mack, Jerry Scheff κ.α).

 
σαφέστατα . αλλά είναι και το άλλο , ο Botnick είναι όνομα-εγγύηση (ύπήρξε μηχανικός ήχου ΚΑΙ στους LOVE και έφτιαξε και σαν παραγωγός και τον υπέροχο ήχο του "Forever Changes") . δούλεψε επίσης σε πάνω από 100 ταινίες με τον Jerry Goldsmith , αμερικανό συνθέτη (π.χ. Star Trek) μέχρι που τους χώρισε ο θάνατος του συνθέτη... καταπληκτικός μηχανικός και παραγωγός ...

πάντως, αν μου επιτρέπεται, θα ήθελα να προσθέσω μια παρατήρηση από τη σκοπιά του μουσικού, του φίλου αλλά και συλλέκτη δίσκων βινυλίου.

ΣΙΓΟΥΡΑ , τα ψηφιακά έχουν κάνει άλματα (ελέω dac φυσικά) . σίγουρα από την άλλη οι άπειροι τσίγκοι (re-issues) που κυκλοφορούν ΔΕΝ είναι αναλογικοί δίσκοι , εκεί παραμυθιάζεται ο κόσμος , κυρίως ο νέος , και μπαίνει στο hype , το κακόγουστο παραμύθι του marketing . βοηθά και η δεδομένη μυσταγωγία με το αυλάκι , την κεφαλή, το πλατώ και τα εντυπωσιακά εξώφυλλα. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ΑΦΟΡΙΖΕΤΑΙ το ένα ή το άλλο ή το τρίτο κλπ format.

η παρατήρηση που θέλω να κάνω , λοιπόν , είναι πως παρ' όλη την αφέλειά τους (συγχωρέστε μου τον όρο) ή την άγνοια περί τεχνικών ζητημάτων , πολλοί φίλοι συλλέκτες σαν εμένα, αλλά κυρίως παλαιότεροι , και με εντονότερη τη δύναμη της συνήθειας , μέσα τους (σε κάνει συντηρητικό , και ΜΗ δεκτικό προς κάτι καινούριο, ΔΕΝ το αρνούμαι, η συνήθεια) , ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ τη μουσική χωρίς να αναλύουν , τα μύρια - όσα αναλύονται εδώ μέσα.
ταυτόχρονα πολλοί (μιλάω για ανθρώπους που έχουν εδώ και 30-40 χρόνια το ίδιο thorens ή dual και ένα ζευγάρι π.χ. αγγλικά ηχεία ή ένα ζευγάρι audio spectrum , 30 χρόνων και αυτά ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ) από αυτούς είναι ευτυχείς και απλώς γελούν με τα όσα θα διάβαζαν εδώ μέσα (όλη αυτή τη λεπτομέρεια στα τεχνικά που σε απομακρύνει από την απόλαυση της ακρόασης τελικά , γι αυτούς και εν μέρει για μένα).

φυσικά βλέπω ΚΑΙ γνωρίζω ΚΑΙ εδώ μέσα φίλους οι οποίοι (νεότεροι σε ηλικία, βέβαια) ουδέποτε ασχολήθηκαν με το βινύλιο , και απολαμβάνουν τη μουσική (με φθηνά σχετικά μηχανήματα, vfm , σχετικά γλυκόηχα) . ΘΕΜΙΤΟ για μένα ΚΑΙ αυτό.

αν φύγουμε από την ματαιοδοξία του συλλέκτη (τσκ τσκ , τι να κάνουμε , ο καθείς με την αρρώστεια του) και την διαδικασία που εξιτάρει ή την απλότητα του ψηφιακού από την άλλη . μένει το ζητούμενο που είναι η μουσική...

και τα μηχανήματα έχουν ταχθεί για να ακούς τη ΜΟΥΣΙΚΗ , τα καλά και τα καλύτερα (λέω πράγματα χιλιοειπωμένα αλλά συγχωρέστε με , συνδέονται με την άποψη που έχω για το ότι οι πραγματικοί παλιοί βινυλιάδες , πολλοί από αυτούς όντες φυσιικοί , μαθηματικοί ή μηχανικοί και όχι μόνο άσχετοι τεχνικά όπως προείπα, απλώς απολαμβάνουν τη μουσική , γλυκά και χωρίς ιδιαίτερη προσοχή στην ανάλυση ή το αν ακουστούν 4-5 τσακ ανα πλευρά).

είναι λίγο διαστροφή το όλο ψάξιμο , το τεχνικό. σαν να πολιτεύεται ένας μουσικός ( γίνεται να γίνει ψεύτης ή λαοπλάνος ΤΕΛΙΚΑ ένας ονειροπόλος με έντονα συναισθήματα ?) .. είναι σαν τις ...αντικειμενικές ειδήσεις στα ελληνικά ιδιωτικά κανάλια τηλεόρασης ή σαν τον "πολιτισμό" των πρωινάδικων....

η ίδια η φύση , η δύναμη και το περιεχόμενο (όγκος πληροφοριών , τρόπος αναπαραγωγής , αλλά και τρόπος που αρχικά φτιάχθηκε για να ακούγεται) ενός ΠΑΛΑΙΟΥ το τονίζω (πριν το 85) δίσκου βινυλίου , περιέχει την έννοια της απλότητας, της άφεσης και της ΑΜΕΣΟΤΗΤΑΣ (που αν τα βρεις με την ουσία του δίσκου, τη μουσική του σε ΛΥΤΡΩΝΕΙ) , δεν είναι μόνο το ψυχοπνευματικό κομμάτι (το εκμεταλλεύσιμο από τις εταιρίες ΠΕΙΡΑΤΕΣ του τώρα, υπάρχουν εξαιρέσεις , τα είπε και ο Πελοπίδας προσθέτω την Analogue Productions, τη Musical Fidelity και φυσικά την Speakers Corner) της διαδικασίας. είναι ΠΩΣ αρχικά το παιχνίδι του δίσκου βινυλίου φτιάχθηκε και για χρόνια δούλευε με ΑΛΗΘΕΙΑ στον ήχο του (υπήρχαν πάντα και κακές παραγωγές, κακές εκτυπώσεις, εντάξει , ή οι περιβόητοι δίσκοι ελληνικής κοπής, "λατρεία" όλων μας...) . στην πορεία του LP , τα "έπαιξε" η ανθρωπότητα (ζούμε στις μέρες που ζούμε) και πήρε η μπάλα σε μια διαδικασία τραβεστί ΚΑΙ το δίσκο...

για να κλείσω (και ζητώ συγνώμη που σας κούρασα πρωινιάτικα) μπαίνοντας και στο τοπικ που διαβάζω, 1500 είναι ΠΟΛΛΑ , είναι μια χαρά σίγουρα, για να αγοράσεις ένα πικάπ και να γουστάρεις μουσική . 9 στους 10 απολαμβάνοντες τη μουσική τρελούς συλλέκτες που γνωρίζω (κι εγώ με ένα dual είμαι όπως και άλλοι με ένα thorens) ΔΕΝ έχουν τόσο ακριβό πικάπ, απλά γιατί ΔΕΝ έχει νόημα, αν το καλοσκεφτείς! μιλάω για κόσμο , o οποίος φανατικά αγοράζει δίσκους (κυρίως παλιούς) και ακούει , ακούει, ακούει ! παλιά πικάπ, φτιαγμένα με μεράκι (κάτω από 1000ρικο) , νέα level-entry πικαπ (το 70 με τιί χρέπια ακούγανε ???!!!) και καλή καρδιά . και ΟΧΙ λόγω συμβιβασμού ελέω εποχής κρίσης και άλλες μπούρδες, η κρίση είναι μέσα μας ,η κρίση είμαστε (παρελθοντικά και παροντικά) εμείς με τις ηλίθιες εμμονές μας .....

Καλό μήνα !
 
Last edited:
Re: Αγορά πικάπ μέχρι 1500 ευρώ - προτάσεις

Συγγνωμη που θα πεταχτω ΟΤ, αλλα πως γινεται και διορθωσε κατι που δεν υπηρχε εξ'αρχης?
Τα μαγειρευουν σε τετοιο βαθμο τα remasters?

Δεν υπήρχε μπασιστας μελος.
Υπήρχε κάποιος νοικιαστος η καλύπτονταν τα κενα απο τα πλήκτρα του μακαρίτη αλλα όπως και να χει δεν υπήρχε το 1970 η φροντίδα να βγει το μπάσο μπροστά. Δεν υπήρχε δηλ κάποιος να πατήσει πόδι και να πει ρε σεις το μπασο μου το θαψατε...
 
Απάντηση: Re: Η Αγορά του Βινυλίου στο 2013 [Η ιστορία κύκλους κάνει;]

σαφέστατα . αλλά.............

Καλό μήνα !

:worshippy::worshippy::SFGSFGSF::SFGSFGSF::grinning-smiley-043:grinning-smiley-043:ernaehrung004::ernaehrung004:
 
σαφέστατα . αλλά είναι και το άλλο , ο Botnick είναι όνομα-εγγύηση (ύπήρξε μηχανικός ήχου ΚΑΙ στους LOVE και έφτιαξε και σαν παραγωγός και τον υπέροχο ήχο του "Forever Changes") . δούλεψε επίσης σε πάνω από 100 ταινίες με τον Jerry Goldsmith , αμερικανό συνθέτη (π.χ. Star Trek) μέχρι που τους χώρισε ο θάνατος του συνθέτη... καταπληκτικός μηχανικός και παραγωγός ...



για να κλείσω (και ζητώ συγνώμη που σας κούρασα πρωινιάτικα) μπαίνοντας και στο τοπικ που διαβάζω, 1500 είναι ΠΟΛΛΑ , είναι μια χαρά σίγουρα, για να αγοράσεις ένα πικάπ και να γουστάρεις μουσική . 9 στους 10 απολαμβάνοντες τη μουσική τρελούς συλλέκτες που γνωρίζω (κι εγώ με ένα dual είμαι όπως και άλλοι με ένα thorens) ΔΕΝ έχουν τόσο ακριβό πικάπ, απλά γιατί ΔΕΝ έχει νόημα, αν το καλοσκεφτείς! μιλάω για κόσμο , o οποίος φανατικά αγοράζει δίσκους (κυρίως παλιούς) και ακούει , ακούει, ακούει ! παλιά πικάπ, φτιαγμένα με μεράκι (κάτω από 1000ρικο) , νέα level-entry πικαπ (το 70 με τιί χρέπια ακούγανε ???!!!) και καλή καρδιά . και ΟΧΙ λόγω συμβιβασμού ελέω εποχής κρίσης και άλλες μπούρδες, η κρίση είναι μέσα μας ,η κρίση είμαστε (παρελθοντικά και παροντικά) εμείς με τις ηλίθιες εμμονές μας .....

Καλό μήνα !

Χάρη τα είπες όλα!!! Εξαιρετικό ποστ!!!:SFGSFGSF::SFGSFGSF:
 
για να κλείσω (και ζητώ συγνώμη που σας κούρασα πρωινιάτικα) μπαίνοντας και στο τοπικ που διαβάζω, 1500 είναι ΠΟΛΛΑ , είναι μια χαρά σίγουρα, για να αγοράσεις ένα πικάπ και να γουστάρεις μουσική . 9 στους 10 απολαμβάνοντες τη μουσική τρελούς συλλέκτες που γνωρίζω (κι εγώ με ένα dual είμαι όπως και άλλοι με ένα thorens) ΔΕΝ έχουν τόσο ακριβό πικάπ, απλά γιατί ΔΕΝ έχει νόημα, αν το καλοσκεφτείς! μιλάω για κόσμο , o οποίος φανατικά αγοράζει δίσκους (κυρίως παλιούς) και ακούει , ακούει, ακούει ! παλιά πικάπ, φτιαγμένα με μεράκι (κάτω από 1000ρικο) , νέα level-entry πικαπ (το 70 με τιί χρέπια ακούγανε ???!!!) και καλή καρδιά . και ΟΧΙ λόγω συμβιβασμού ελέω εποχής κρίσης και άλλες μπούρδες, η κρίση είναι μέσα μας ,η κρίση είμαστε (παρελθοντικά και παροντικά) εμείς με τις ηλίθιες εμμονές μας .....

Καλό μήνα !

Οχι επειδη διαφωνω μαζι σου,μια χαρα τα λες,απλα νομιζω η απολυτη λογικη του ποστ,αφηνει λιγο εξω το μερακι του χομπυ,και ακριβως εδω θα κανω το σχολιο μου,και οχι για να αντιπαρατεθω μαζι σου.
Αν θελει και μπορει να ξοδεψει ( μεχρι) 1500 , ας τα ξοδεψει θα ελεγα,αλλα συνετα και σωστα ωστε να μην χρειαστει ξανα σε λιγο χρονικο διαστημα να ξαναμπει στην διαδικασια του "καλυτερου" κλπ.
Αρχικα,οταν μιλησε για 1500 του προταθηκαν και οι λυσεις των μεταχειρισμενων σε χαμηλοτρη τιμη,κατι που θα ηθελα να του υπενθυμισω και τωρα. Εκει εξω πωλουνται διαμαντια στα μεταχειρισμενα.
Αν μεινουν και λεφτα για δισκους δεν ειναι κακο :-)

Καλο μηνα :ernaehrung004: