Η εταιρεια Φ.Νακας ΑΡΝΗΘΗΚΕ να βαλει στην εγγυηση ενισχυτη YAMAHA

Ευχαριστω για το ενδιαφερον ..
Θα προσπαθησω να απαντησω σε μερικα ερωτηματα σας.

1,Καποιος ανεφερε οτι ο rxv 2600 ειναι μοντελο τετραετιας και δεν μπορει να καλυπτεται απο εγγυηση.

Δεν είπα ότι δεν μπορεί να καλύπτεται από εγγύηση. Είπα ότι μιας και είναι παλιό μοντέλο, μήπως δεν καλύπτεται πια από εγγύηση.

Εννοείται πως εφόσον αγοράσθηκε πρόσφατα, καλύπτεται από εγγύηση, η οποία καλύπτει συγκεκριμένα πράγματα.
 
O σοφός λαός λέει "Όποιος έχει τα γένια, έχει και τα χτένια".

Αφού λοιπόν ο Νάκας επέλεξε να το παίζει αντιπρόσωπος YAMAHA, θα έπρεπε να ξέρει ότι θα έρθει η στιγμή που θα κληθεί να επισκευάσει και ενισχυτές που δεν αγοράστηκαν απ'το μαγαζί του. Αν δεν ήθελε να πλησιάσει ποτέ η στιγμή αυτή, ας λεγόταν ΝΑΚΑΣ Μουσικά είδη μόνο, και να άφηνε τα αντιπροσωπιλίκια για άλλους....

Ο σοφός λαός επίσης λέει ότι "It takes two to tango".

Ο κάθε αντιπρόσωπος έχει κάποιο συμβόλαιο με τον κατασκευαστή. Οι όροι αυτού του συμβολαίου περιγράφουν τις υποχρεώσεις του αντιπροσώπου, έναντι στον κατασκευαστή. Εφόσον στις υποχρεώσεις αυτές περιλαμβάνεται και η "φροντίδα" συσκευών που δεν έχουν αγοραστεί από τον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο, αρκεί ένα email του απογοητευμένου πελάτη στον κατασκευαστή για να διορθωθεί η συμπεριφορά του αντιπροσώπου.

Αν όμως το συμβόλαιο λέει άλλα, τότε ο κατασκευαστής θα απαντήσει στον πελάτη ανάλογα και θα καταλάβουμε και εμείς τι έχει γίνει.
 
Παλιά λεγόταν επίσης "Ο Πελάτης έχει ΠΑΝΤΑ δίκιο", αλλά τελευταία έχει πέσει πολύ ανάλυση στην παραπάνω φράση με τα ναι-μεν-αλλά-κ.λ.π
Αν αντιπροσωπεύει κάποιος μια εταιρία, δηλαδή ένα ''όνομα" το οποίο πουλάει και έχει έσοδα, καλό θα ήταν να προασπίζει αυτό το "όνομα" και να αναλαμβάνει και τις υποχρεώσεις που προκύπτουν, όχι μόνο τα οφέλη.
Δεν έχει λογική να ξέρει ή να ψάχνει ο πελάτης ποια συμφωνία έχει κάνει το εργοστάσιο με τον κατά τόπους έμπορο-αντιπρόσωπο και δεν πιστεύω να στέκει αυτό σε τυχόν δικαστική διαμάχη. Ας όψεται το ατέλειωτο νομικό μας σύστημα, αλλιώς κάτι τέτοια προβλήματα θα είχαν λυθεί αυτόματα. Και εταιρίες που κρύβονται πίσω από τέτοιες δικαιολογίες, όπως το παράδειγμα της Onkyo, αυτά τα λένε εδώ στο Νότο... δεν πιστεύω να τολμούν να πουν τα ίδια σε ...βορειότερες χώρες.
 
Re: Απάντηση: Η εταιρεια Φ.Νακας ΑΡΝΗΘΗΚΕ να βαλει στην εγγυηση ενισχυτη YAMAHA

Παλιά λεγόταν επίσης "Ο Πελάτης έχει ΠΑΝΤΑ δίκιο", αλλά τελευταία έχει πέσει πολύ ανάλυση στην παραπάνω φράση με τα ναι-μεν-αλλά-κ.λ.π
Αν αντιπροσωπεύει κάποιος μια εταιρία, δηλαδή ένα ''όνομα" το οποίο πουλάει και έχει έσοδα, καλό θα ήταν να προασπίζει αυτό το "όνομα" και να αναλαμβάνει και τις υποχρεώσεις που προκύπτουν, όχι μόνο τα οφέλη.
Δεν έχει λογική να ξέρει ή να ψάχνει ο πελάτης ποια συμφωνία έχει κάνει το εργοστάσιο με τον κατά τόπους έμπορο-αντιπρόσωπο και δεν πιστεύω να στέκει αυτό σε τυχόν δικαστική διαμάχη. Ας όψεται το ατέλειωτο νομικό μας σύστημα, αλλιώς κάτι τέτοια προβλήματα θα είχαν λυθεί αυτόματα. Και εταιρίες που κρύβονται πίσω από τέτοιες δικαιολογίες, όπως το παράδειγμα της Onkyo, αυτά τα λένε εδώ στο Νότο... δεν πιστεύω να τολμούν να πουν τα ίδια σε ...βορειότερες χώρες.

Σε βορειότερες χώρες όπως και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού δεν τολμούν να πουν τέτοιες δικαιολογίες. Οσοι το τόλμησαν είδαν την εταιρεία τους να κατρακυλάει στη λίστα των προτιμήσεων. Εδώ έχουμε μια μανία να υποστηρίζουμε την εταιρεία όταν το πρόβλημα αφορά τον άλλον και την ίδια στιγμή όταν αγγίζει και εμάς ... βγαίνουμε απο τα ρούχα μας. Και επειδή αρχίσαμε τα γνωμικά, η γιαγια μου έλεγε " Σε ξένο κώλ... 1000 βιτσιές "
 
Last edited:
Κατ'εμέ, αν το προϊόν καλύπτεται από παγκόσμια εγγύηση, τότε η ελληνική αντιπροσωπεία πρέπει να το επισκευάσει.
Μάλιστα, αν η ίδια η yamaha σε παραπέμπει στην τάδε εταιρεία στην Ελλάδα, τότε αυτή πρέπει να σε καλύψει.
Τα ανταλλακτικά του μηχανήματος, υποτίθεται ότι τα έχει καλυμμένα η μαμά εταιρεία.

Άποψή μου πάντα...
 
Μαλλον το προβλημα ειναι αλλου.

Εξω ο καταναλωτης θα κανει αμεσως τις νομιμες διαδικασιες. Εμεις διυλιζουμε τον κωνοπα. Κουραζομαστε απο τα πολλα λογια και στην πραξη δεν κανουμε τιποτα. Γιατι και δω θα βρει αμεσως ο καταναλωτης το δικαιο του, μιας και το νομικο συστημα ειναι ξεκαθαρο. Ομως ελαχιστοι προχωρουν στο διαταυτα. Και αυτος ειναι και ο λογος που εταιρειες σαν τον Νακκα γινονται θρασυτατες.

Το ιδιο εχει γινει επανελημενως με τις εγγυησεις ενος ετους που δινουν οι εταιρειες και σου προτεινουν επιπλεον εγγυηση με εξτρα χρεωση. Ενω βασει νομου ΕΟΚ ειναι υποχρεωμενοι να εχουν διετη εγγυηση. Οσοι κατεφυγαν στα δικαστηρια δικαιωθηκαν. Δηλαδη για την ακριβεια στις περισσοτερες περιπτωσεις οι εταιρειες οταν ειδαν να τους ερχεται το εξωδικο καλεσαν τον πελατη για διευθετηση του προβληματος. Το προβλημα ειναι οτι ο περισσοτερος κοσμος δεν θελει να μπλεχτει νομικα, αν και γνωριζει οτι θα αποζημειωθει.

Για τον φιλο λοιπον που εχει το προβλημα καλα κανει και μας ενημερωνει, αλλα θα προχωρησει στο επομενο βημα η απλως θα μεινει στους αφορισμους?
 
Άκους εκεί να έχεις το θράσος να το πας στον Νάκα...Δηλαδή ρε παιδιά αν πάρω μία bmw από την Γερμανία κ επιστρέψω μόνιμα Ελλάδα και μου βγλάει πρόβλημα εντός εγγυήσης, η bmw Ελλάς θα μου πει δεν σε καλύπτει η εγγύηση και να στο στείλεις φορτωτική Γερμανία από εκεί που το πήρες ή θα σε χρεώσω??
 
Άκους εκεί να έχεις το θράσος να το πας στον Νάκα...Δηλαδή ρε παιδιά αν πάρω μία bmw από την Γερμανία κ επιστρέψω μόνιμα Ελλάδα και μου βγλάει πρόβλημα εντός εγγυήσης, η bmw Ελλάς θα μου πει δεν σε καλύπτει η εγγύηση και να στο στείλεις φορτωτική Γερμανία από εκεί που το πήρες ή θα σε χρεώσω??

Αν ήταν στο χέρι της ΒΜW Hellas να είσαι σίγουρος γι'αυτό :D:D:D
 
ΜΗΝ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ

1) Η Εγγύηση ισχύει ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ . Ότι βγαίνει απο το εργοστάσιο φέρει την παγκόσμια εγγύηση ανεξάρτητα απο το ποια χώρα τελικά θα καταλήξει να χρησιμοποιήτε.
2) Για να προστατευτούν οι αντιπροσωπίες και ο καταναλωτής ισχύει η εγγύηση αλλα ως εξής:
α) Πάς την συσκευή σου που καλύπτεται από εγγύηση (άσχετα από που τον αγόρασες) στην αντιπροσωπία
β) Βρίσκεται και βεβαιώνεται η βλάβη από την αντιπροσωπία.
γ) Λύνεται και το ελατωματικό ανταλλακτικό στέλνεται στην αντιπροσωπία της χώρας που αγοράστηκε ο εξοπλισμός.
δ) Από την εκεί αντιπροσωπία στέλνεται νεό ανταλλακτικό στον εδώ αντιπρόσωπο.
ε) Τοποθετείται το ανταλλακτικό.
στ) Παίρνεις την συσκευή επισκευασμένη και χωρίς κάποιο κόστος ή αλλη ενέργεια δική σου.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΤΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΕ ΙΣΧΥ .
Τα παραπάνω είναι τσεκαρισμένα και μπορείτε πάντα να απευθυνθήτε και στην αντιπροσωπεία που εξέδωσε την εγγύησή σας για να σας επιβεβαιώσει
( Αμερική).

Δηλαδή αν ήταν τα πράγματα όπως θέλουν οι αντιπροσωπείες στην Ελλάδα να είναι και μας αραδειάζουν κάθε είδους @@@@@, παραβλέποντας τις συμφωνίες , φανταστείτε να έρθει Ιάπωνας τουρισμό εδώ με ΥΑΜΑΗΑ να του χαλάσει η μηχανή να πάει να βρει την επίσημη αντιπροσωπέια ήσυχος πως θα του την επισκευάσουν και να του απαντήσουν "τσούλα το μέχρι την Οκινάουα να στο φτιάξει ο σαγιονάρα σιγκάικα ".... ΕΕΕΕ τότε μόνο το χαρακίρι θα τον έσωνε ...Ντροπή αλλά έιπαμε εδώ είναι Ελλάδα.
 
Εμενα ο Νακας με καλυψε για ενισχυτη που ειχα αγορασει στην Γερμανια, αλλα αυτο εγινε πριν 4 χρονια.