Η φίμωση του «ΙΟΥ» δεν θα περάσει!!

Κι αν κάποιος αναρωτηθεί (αθώα ή όχι) καλά και τί έγραφαν τότε όλοι οι δυτικοί για τα Βαλκάνια του ΙΘ' αι. , θα σας συστήσω να διαβάσετε τα βιβλία που έγραψαν Έλληνες και άλλοι βαλκάνιοι για τις δυτικές χώρες χωρίς να έχουν επισκεφθεί τις χώρες αυτές. By the book που λέμε ή με βάση τη φαντασία μας.

Γιατί θα πρέπει να θεωρήσουμε ως σωστά τα πρώτα χωρίς να υιοθετήσουμε την ίδια άποψη για τα δεύτερα;
 
Και πάμε και παρακάτω....

Έστω ότι όλα τα κείμενα είναι χαλκευμένα. Θα σας συνιστούσα την επόμενη φορά που θα πάτε στη Βιέννη, τη Βούδα, το Βελιγράδι, το Βουκουρέστι, τη Βραίλα, το Ιάσιο, την Κωνσταντινούπολη για να μην πάμε σε μικρότερα μέρη και να επισκεφθείτε ναούς με εντοιχισμένους τάφους και νεκροταφεία. Όταν θα δείτε ταφόπλακες που αναφέρουν μετά το Πιστός εν Χριστώ αδελφός Γραικός γεννήθηκα και Γραικός θε να πεθάνω ή κάτι παρόμοιο και δείτε ημερομηνίες πάνω σε αυτές του ΙΖ' αι. ή του ΙΗ' και γραφή ελληνική, τότε θα ήθελα να δω πώς θα δικαιολογήσετε αυτές τις πλάκες.

Και φυσικά τί θα σκεφθείτε για τις απόψεις σας. Εκτός κι αν οι απόψεις είναι πιο ισχυρές από την πραγματικότητα.
 
Last edited:
Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι όλα όσα μας εχουν παραδοθεί από τις προηγούμενες γενιές ως κληρονομιά βασίζονται σε πραγματικά γεγονότα και ότι δεν αποτελούν χαλκεύματα με σκοπό την τόνωση του εθνικού φρονήματος. Κι αυτό υπάρχει, όποιος δεν το αποδέχεται είναι άσχετος.

Φυσικά και εκεί που τελειώνει η πραγματικότητα αρχίζει η προπαγάνδα. Και φυσικά υπερβολές και ακρότητες υπήρχαν για να εξυπηρετήσουν συγκεκριμένες σκοπιμότητες και το ίδιο υπάρχουν και τώρα.

Μπορεί ο Ιμπραήμ να μη σήκωσε και φίλησε τον Παπαφλέσσα μετά τη μάχη στο Μανιάκι, αλλά η απόδοση φόρου τιμής σε νεκρούς ήρωες (που δεν το συνήθιζαν οι Οθωμανοί) είναι γεγονός.

Μπορεί ο Λεωνίδας να μη είπε ακριβώς Μολών λαβέ, αλλά πολέμησε και σκοτώθηκε κάνοντας πράξη αυτό ακριβώς.

Μπορεί ο Παύλος Μελάς να μη σκοτώθηκε από τουρκικό βόλι, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ένας αξιωματικός του ελληνικού στρατού, γαμπρός του πρωθυπουργού, ήλθε και σκοτώθηκε στη Μακεδονία για να προωθήσει την ελληνική υπόθεση. Και βρήκε γραικομάνους....

Μπορεί όλοι οι Πόντιοι να μην ήταν ακραιφνείς Έλληνες και χριστιναοί φανατικοί, αλλά ελάτε να τα πείτε αυτά στο Uzunkol ή σε άλλα χωριά της κοιλάδας του Οφ 115 χλμ. μετά την Τραπεζούντα μέσα στα βουνά, που θα σου μιλήσουν στα ποντιακά και θα σε συγχτιρίσουν κανονικά (και είναι πολύ βαριά βρισιά το άι σιχτίρ στην Τουρκία, δεν είναι όπως εδώ) που εσύ έχεις κατάληξη επιθέτου σε -ίδης και δεν ξέρεις τίποτε από αυτή τη γλώσσα, ενώ αυτός την ξέρει καλά και με κίνδυνο της ζωής του.

Ή μπορεί να χλευάζεις του Μπαφραλήδες και τους Κερασούντιους, ή τους Καππαδόκες που ήταν τουρκόφωνοι, αλλά πώς θα νιώσεις όταν δείς τα παλιά τα σπίτια με το κρυφό δωμάτιο, το εντελώς αφανές, που ήταν για την κρυφή χριστιανική λατρεία τους τρομερούς αιώνες;;;

Μπορεί να είναι υπερβολή ότι το σύνολο της ελληνικής μειονότητας καταπιέζονταν από τον Εμβέρ Χότζα τα δύσκολα χρόνια της κυριαρχίας του, αλλά πώς θα νιώσεις όταν μέσα στο μάθημα εκφράζεις επιφυλάξεις γι αυτό και κάποιο παιδί θα έλθει μετά να σου πει, ότι αυτό είναι χριστιανάκι, βαφτίστηκε από ξυρισμένο παπά σε λεκάνη, και ότι επειδή το κάρφωσε κάποιος στη Σιγκουρίμι, είδε τον μπαμπά του πάνω στα σύρματα την ώρα που τον περνούσε το ρεύμα;

Τί μπορείς να πεις εσύ (ένας Έλληνας αστυνομικός των συνόρων με τη μαγκιά σου) σε ένα παιδί που έρχεται το 1991 από τα βάση της Σιβηρίας (Όμσκ), που δεν ξέρει λέξη ελληνικά, αλλά έχει ως μοναδικό όνομα το Ελλάδα; Τί να πεις όταν σου λέει αυτό το παιδί ότι έμειναν εκεί στην παγωμένη πόλη 20 χρόνια γιατί ο μπαμπάς δήλωνε Έλληνας;

Κι από την άλλη βλέπεις κι άλλους εθνικούς μύθους, που θεωρούνται θέσφατα, να καταρρίπτονται από την πραγματικότητα. Πώς θα νιώσετε όταν θα επσικεφθείτε το χωριό Μπελογιάννης στην Ουγγαρία ;;; Τί περιμένετε να δείτε από το σύμβολο του Ελληνισμού στη μακρινή χώρα; Ριγείτε, έτσι δεν είναι;;;; Για δείτε όμως τί λέει η πινακίδα του κεντρικού δρόμου. Δεν λέει Ζαχαριάδης, ή Άρης ή κάτι παρόμοιο. Λέει Delcsev utca, δηλαδή οδός Γκότσε Ντέλτσεφ... ναι , του αποστόλου της μακεδονική υπόθεσης, του εθνικού ήρωα των γειτόνων.... και ο διπλανός δρόμος λέει paparigasz utca (δηλ οδός Παπαρήγα) και η πλατεία Szent Konstantin park (δηλ. Πλατεία Αγίου Κωνσταντίνου)

Έτσι είναι πάντα. Υπάρχει η πραγματικότητα, αλλά υπάρχει και ο μύθος και η υπερβολή. Αυτά τα δυο όμως δεν μπορούν να κρύψουν την πραγματικότητα. Όπως η επωνυμία του δρόμου, που με έκανε να πετάξω στην άσφαλτο τη φωτογραφική μηχανή από τα νεύρα μου, δεν μπορεί να σβήσει την εποποιί ατου ΚΚΕ στην Ουγγαρία και των μελών του ακόμη περισσότερο, έτσι δεν μπορεί καμιά υπερβολή να σβήσει την πραγματικότητα.

Αν κάποιος θέλει να προβάλλει τις ακρότητες για να πλήξει την πραγματικότητα, τότε είναι σαν να κλείνει το χείμαρρο. Όταν θα βρέξει πολύ θα σε παρασύρει στη θάλασσα με τα άλλα σκουπίδια.

-bye--bye--bye-
 
Last edited:
ΚΟΝΤΟΛΟΓΙΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ. ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΔΗΛΑΔΗ. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΔΙΑΚΡΙΤΗ.
 
Re: Απάντηση: Η φίμωση του «ΙΟΥ» δεν θα περάσει!!

Πάντως βλέπω ότι το Εθνικό φρόνημα είναι ψηλά.

Ηθικον ακμαιοτατον. Δωρεαν εθνικη συσπειρωση για το giorgo. Εξ αλλου προτεινεται και εφαρμοζεται ανεπιφυλακτα απο τους κυβερνωντες την τελευταια 35ετια, καθε φορα που θελουν να περασουν αντιλαικα μετρα με το προσχημα της επιτακτικης εθνικης αναγκης. Λιγο η φρεγατα, λιγο η ρεπουση, λιγο το κακο (ξανα-μανα) κκε, μια χαρα θα τα ξαναφαμε παλι ολοι μαζι. Και στο φιναλε να κοψουμε και κανενα δημοσιογραφο που αρθρογραφει "αντεθνικα".
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Η φίμωση του «ΙΟΥ» δεν θα περάσει!!

Ηθικον ακμαιοτατον. Δωρεαν εθνικη συσπειρωση για το giorgo. Εξ αλλου προτεινεται και εφαρμοζεται ανεπιφυλακτα απο τους κυβερνωντες την τελευταια 35ετια, καθε φορα που θελουν να περασουν αντιλαικα μετρα με το προσχημα της επιτακτικης εθνικης αναγκης. Λιγο η φρεγατα, λιγο η ρεπουση, λιγο το κακο (ξανα-μανα) κκε, μια χαρα θα τα ξαναφαμε παλι ολοι μαζι. Και στο φιναλε να κοψουμε και κανενα δημοσιογραφο που αρθρογραφει "αντεθνικα".

Δηλαδή, αν καταλαβαίνω καλά, ο giorgos έδωσε εντολή στον εργοδότη του ΙΟΥ να τον απολύσει, επειδή τσαντίστηκε που ο παραπάνω αρθρογραφούσε αντεθνικά?????????????

Τώρα που απολύθηκε ο ΙΟΣ, εμείς συσπειρωθήκαμε εθνικά???
 
Για μένα η αλήθεια δεν είναι καθόλου στη μέση.Καρφί δεν μου καίγεται για τους ''ΙΟΥΣ'',αλλά δεν με αφήνει αδιάφορο ούτε οι ανακρίβιες του βιβλίου της Ιστορίας,ούτε η ''τουρκική μειονότητα'' της Θράκης...
 
Απάντηση: Re: Η φίμωση του «ΙΟΥ» δεν θα περάσει!!

Η υπόθεση της δημιουργίας ή της συνέχειας των βαλκανικών εθνών δεν ταιριάζει πάντα με τις ιδέες που προωθούνται από τη δυτική Ευρώπη, ειδικά μετά τη δημοσίευση του βιβλίου του Μπένεντικτ Άντερσον "Φαντασιακές Κοινότητες" το 1977 .

Η θεωρία των φαντασιακών κοινοτήτων και των κατά φαντασία εθνών που ήταν πολύ της μόδας την προηγούμενη δεκαετία σκόνταψε στη στερεότυπη ιδέα της συνέχειας του ελληνικού γένους. Νόμισαν ότι ήταν δημιούργημα ή στερεότυπη προβολή των ιδεολογημάτων του Νεοελληνικού Διαφωτισμού όπως έλεγαν στους προηγούμενους αιώνες.

'Ομως όλοι οι θεωρητικοί του ιστορικού αναθεωρητισμού δεν μπόρεσαν να εξηγήσουν πώς υπάρχουν χιλιάδες αναφορές (μιλούμε για δεκάδες χιλιάδες αναφορές) από άτομα, σε επίσημες θέσεις ή όχι, ιερείς, εμπόρους, διοικητικούς υπαλλήλους, διαφωτιστές, οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε από το ΙΔ' αι. μέχρι και το ΙΘ' αι. σε όλη τη λεκάνη της Μεσογείου, που μιλούν για το ελληνικό Γένος. Στα Γενικά Αρχεία του Κράτους, στα Αρχεία του Πατριαρχείου, στα αρχεία του Μπενάκη, στα αρχεία του Ιδρύματος Εθνικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών, στα Οθωμανικά Αρχεία, στα αρχεία των διπλωματικών αποστολών άλλων κρατών (Γαλλικά, Ολλανδικά, Βρεταννικά, κλπ.) υπάρχουν πολλές τέτοιες αναφορές και από τους ξένους. Κι όχι μόνο για λίγα άτομα μορφωμένα, αλλά πολλές φορές μιλούν και για ομάδες πληθυσμών αστικών και αγροτικών.

Κι έστω κι ότι κι αυτοί πλανιούνται....

Τότε πώς μπορεί να εξηγήσει κανείς ότι ο Εβλιά Τσελεμπή, Τούρκος περιηγητής του ΙΖ' αι. μιλά πολύ συχνά όχι για χριστιανικούς πληθυσμούς, αλλά για Γραικούς, κλπ. κι όχι μόνο; Πώς θα εξηγήσει κανείς αυτά που γράφει ο Στόκτον, ο Κουζινερί, ο Πουκεβίλ, και τόσοι άλλοι περιηγητές που έχουν δώσει πολλές και σαφέστατες περιγραφές για το ελληνικό Γένος, τους πληθυσμούς, την οργάνωσή του (οριζόντια και κάθετα);

Είναι εξαιρετικά εύκολο να παίρνει κανείς μια θεωρία μοντέρνα και να την αναπαράγει. Κι είναι ακόμα πιο εύκολο να το κάνει όταν ο ίδιος προέρχεται είτε από ένα νεοπαγές έθνος, είτε απευθύνεται σε κατοίκους άλλων χωρών.

Όμως είναι εξαιρετικά δύσκολο (για να μην πω κάτι βαρύτερο) όταν κάποιος ανήκει στο ελληνικό έθνος και αναπαράγει τέτοιες θεωρίες (περί νεοπαγούς έθνους), ιδιαίτερα όταν υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες αναφορές για το αντίθετο.

Εγώ δεν είμαι ιστορικός της οθωμανικής ή της προγενέστερης περιόδου. Όμως έχω μαζέψει ένα φάκελο με καμιά 600αριά αναφορές από Γραικούς και ξένους που μιλούν για Γραικούς από το ΙΔ' ως το ΙΗ' αι. Μιλώ για φωτοτυπίες επίσημων εγγράφων με παραπομπές και σημειωσεις από τις επίσημες αρχειακές μονάδες (ελληνικών ή ξένων). Έχω επίσης πρόσβαση σε ιδιωτικό αρχείο με αντίστοιχες αναφορές μήκους 14 μέτρων. Δηλαδη μιλούμε για πολλές χιλιάδες έγγραφα.

Είναι στη διάθεσή σας ( ο δικός μου φάκελος) ... αλλά αυτός που θα τις πάρει θα πρέπει (και θα μου υπογράψει έγγραφο σε δικηγόρο) ότι αν δεν καταφέρει να καταρρίψει αυτά που δηλώνουν τα έγγραφα, ή δεν προσκομίσει άλλες αποδείξεις για το αντίθετο (και δεν μιλώ για παραπομπές σε έωλα βιβλία) τότε θα πρέπει να δηλώσει με κάθε επισημότητα ότι πλανούνταν.

Αν θεωρούμε ότι η ιστορία είναι κάτι πολύ σημαντικό, τότε θα πρέπει να μιλούμε με επιχειρήματα και θέσεις κι όχι με ιδεολογήματα. Τα παραμύθια είναι για τα καφενεία.

Ποιός θέλει να συνεχίσουμε;

Πρός τό παρόν οφείλω νά επαινέσω αυτή τήν τοποθέτηση πού ανατρέπει πολλές από τίς περί ''φαντασιακού '' απόψεις.:a0210:
 
Απάντηση: Re: Η φίμωση του «ΙΟΥ» δεν θα περάσει!!

@Σπύρο

Έχω την εντύπωση ότι στην προσπάθειά τους να κρατήσουν ίσες αποστάσεις από κάθε πλευρά θέματος που εξέταζαν, υπάρχουν περιπτώσεις που διολίσθησαν προς υπερβολές. Όμως γενικά δεν μπορώ να πω ότι αυτό που τους χαρακτηρίζει συνολικά είναι αυτά που αναφέρεις Σπύρο.

Η αρθρογραφία τους δε την περίοδο '95-'96 για το Γιουγκοσλαβικό και ενδιαφέρουσα ήταν, και αποκαλυπτική και καθόλου δεν παίρνει το μέρος του ΝΑΤΟ ή των Αμερικάνων. Δηλαδή θα προτιμούσες να αποκρύπτωνται οι ευθύνες του Μιλόσεβιτς, του Μλάντιτς, του Κάρατζιτς σε διαπιστωμένες εθνοκαθάρσεις; Το ότι βγήκαν στην επιφάνεια από αυτούς του δημοσιογράφους σε μια περίοδο έξαρσης του αντιαμερικανισμού αυτομάτως τους κατατάσσει στους συμπαθούντες του ΝΑΤΟ;

Αναφέρω κυρίως αυτό το θέμα, διότι η "παραδοσιακή" ελληνοσερβική φιλία, έχει εξωθήσει ουκ ολίγες φορές και την επίσημη εξωτερική μας πολιτική αλλά και την ανεπίσημη (ως λαική έκφραση) σε άπειρες βλακείες, ανακρίβειες, εθνικιστικές κορώνες και ψευτοτσαμπουκάδες.

Σαφώς και δεν μπορώ να ανακαλέσω όλα τα γραπτά του Ιού λέξη-λέξη επί όλων των θεμάτων, αλλά θα είχε ενδιαφέρον μια αναφορά σε αυτά που παρέθεσες ως στάση διότι προσωπικά δεν τα θυμάμαι ή δεν έβγαλα τα ίδια συμπεράσματα.


Γιάννη μου ξέχασες νά αναφέρεις τήν συλλήβδην,έμμεση, υποστήριξη πρός τούς Ιζετμπέκοβιτς και Τούτζμαν δηλαδή τούς ηγέτες τών Κροατών καί Βοσνιων Μουσουλμάνων..
Οι Ιοί ακόμα καί στό Γιουγκοσλαβικό ''απεκάλυψαν'' τά περί Μιλόσεβιτς ,υποστηρίζοντας έμμεσα τούς βομβαρδισμούς.
Είχαν ακριβώς τήν ίδια στάση μέ τούς Καθεστωτικούς δημοσιογράφους πού έγραφαν ''Κακοί οι βομβαρδισμοί αλλά...ο Μιλόσεβιτς...'' και μετά ξεκινούσαν νά επιτίθενται μόνονστόν Σέρβικο εθνικισμό,ετσι ώστε στό τέλος ξεχνούσες τούς βομβαρδισμούς.
Επίσης οι Ιοί ταυτίστηκαν πλήρως μέ τίς απόψεις περί Σχεδίου Ανάν συμπορευόμενοι απολύτως μέ τούς υποστηρικτές τού Ναί ..
Συχνά υιοθετούσαν εθνικιστικές θέσεις άλλων χωρών αλλά και Νεο-Οθωμανικές αντίστοιχες..
Τέλος στήριξαν μέ κάθε τρόπο τίς απόψεις τού GAP καί τών Μάνου Ανδριανόπουλου αλλά και μερίδας ορισμένων συνιστωσών σχετικά μέ τήν εξωτερική πολιτική..

Προσωπικά βέβαια τούς θεωρώ και υπεύθυνους (εννοώ αυτό τό στύλ δημοσιογραφίας)γιά τήν έξαρση ρατσιστικών εκδηλώσεων ,γιατί μονίμως χρησιμοποιούσαν έναν αφ''υψηλού αντιρατσιστικό λόγο καταγγέλοντας ως ρατσιστές όλους εκείνους πού προβληματίζονταν γιά το Μεταναστευτικό ζήτημα,κατατάσσοντάς τους στόν Καρατζαφέρη..Φτηνό και εύκολο..
Από τίς σελίδες τους ουδέποτε προσπάθησαν νά ερμηνεύσουν αναλυτικά και βάσει τής καπιταλιστικής ανάγκης γιά φτηνά εργατικά χέρια,τά περί Μετανάστευσης αλλά απλά χρησιμοποιούσαν τά αποτελέσματα αυτής τής πολιτικής γιά νά αναδείξουν τόν ''ρατσισμό''.
Ετσι χάρισαν όλους τούς άνεργους και φτωχούς ''ντόπιους''στήν ακροδεξιά ..

Προσωπικά θεωρώ ότι τέτοιου τύπου δημοσιογραφία πανηγυρίζει γιά τήν άνοδο τής Χρυσής Αυγής γιατί μόνον έτσι θάχει και στήν συνέχεια λόγο ύπαρξης..

Υ.Γ.
Κάποιος άλλος φίλος διάβασα ότι ανέφερε πώς λόγω ''πατριωτισμού'' τού GAP έφυγαν οι Ιοί..

Αντιθέτως θάλεγα ότι όποιος έχει παρακολουθήσει, τίς θέσεις GAP καί Ιών στά θέματα εξωτερικής πολιτικής,όπως και τής Ντόρας ή μερίδας τών συνιστωσών θά δεί ότι υπάρχει απόλυτη ταύτιση.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Η φίμωση του «ΙΟΥ» δεν θα περάσει!!

Και ένα λίγο πιο "ζόρικο" να ανάψουν τα αίματα...

http://www.iospress.gr/ios2007/ios20070218.htm

Γιάννη έχω απαντήσει προσωπικα πολλάκις στά Ρεπούσεια φληναφήματα..
Ενα μονον θά θυμίσω πού καμιά σχέση δέν έχει μέ τήν Ελληνική Ιστορία..
Εσκεμένα στάθηκαν οι Ιοί αλλά και ορισμένοι εθνικιστικοί κύκλοι μόνον στά περί ''συνωστισμού'' τής Σμύρνης.
Τό βιβλίο τής Ρεπούση διαστρέβλωνε ακόμα και τήν Ευρωπαϊκή Ιστορία υμνώντας επί παραδείγματι τόν Ευρωπαϊκό πολιτισμό και μόνον ή υποτιμώντας άλλους πολιτισμούς ''ξεχνώντας'' ταυτόχρονα νά κάνει ουσιώδεις αναφορές στούς Ναπολεόντειους πολέμους..Καί δεκάδες άλλα βέβαια πού τάχω γράψει παλιότερα.

Δέν υπάρχει πιό εύκολος τρόπος από τήν δημοσιογραφία τύπου ''Ιών'' νά χρησιμοποιούν αποσπάσματα απο τούς πιό αδαείς ή όντως εθνικιστές γιά νά στηρίξουν τίς θέσεις τους..
Μόνον πού άν τούς ακολουθήσουν και άλλοι μπορούν απλά νά τούς απαντήσουν ότι και αυτοι ταυτίζονταν πάντα μέ τήν ''αναθεωρητική'' στάση τού Alex Rondos,τής Ντόρας ,τού Bερέμη,τού ''εκσυγχρονιστικού χώρου'' και τών διανοουμένων εκείνων πού υποστήριζαν πάντα τίς λιγότερο συμφέρουσες θέσεις γιά τήν Εξωτερική πολιτική..

Οπότε από μένα δεν πρόκειται νά ανάψουν τά αίματα γιά τέτοια ''δημοσιογραφία''.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Η φίμωση του «ΙΟΥ» δεν θα περάσει

Να δικαιολογήσω δε μπορώ, αλλά θα αποπειραθώ να αιτιολογήσω την εκστρατεία που κάναμε (κυριολεκτικά ξυπόλυτοι) μέχρι την Ανατολία (Αφιον Καραχισάρ) για καταφέρουμε να ηττηθούμε και να ταπεινωθούμε από τον Κεμάλ. Από αυτά που γνωρίζω λοιπόν, η αιτία της μεγάλης "βόλτας" μας στα βάθη της Τουρκίας ήταν, εκτός από τα μεγάλα εσωτερικά μας προβλήματα, που κατά πάγια τακτική μεταφέρονται στην εξωτερική πολιτική και οι φιλοδοξίες κάποιων ηγετών μας, αλλά και η επίπλαστη "ασφάλεια" που μας προσέδιδαν οι σχέσεις μας με τις δυνάμεις της Αντάντ, που τελικώς μας πρόδωσαν.

Η "σφαγή της Σμύρνης" στρογγυλοποιήθηκε με το "συνωστισμό στο λιμάνι", στο πνεύμα της στενής προσέγγισης των δύο λαών και δεν εξετάζω αν ήταν εύστοχη ή επιτυχής (χρονικά και ιστορικά) η στρογγυλοποίηση αυτή των ιστορικών "γωνιών"...

Η εκστρατεία στά βάθη τής Οθωμανικής Αυτοκρατορίας προέκυψε μετά απο εγκληματικά λάθη τού ''Ελληνα'' Βασιλιά ,από τήν καταψήφιση τού Βενιζέλου και από τήν αλλαγή τών έμπειρων Βενιζελικών στρατιωτικών απο τενεκέδες..
Η Αντάντ είχε ήδη αλλάξει στάση τότε.
Οπως βέβαια είχε γίνει καί τό στρατηγικό λάθος νά σταλούν στρατεύματα στήν Ουκρανία γιά νά πολεμήσουν κατά τών Μπολσεβίκων..
Προφανώς και η εκστρατεία έπρεπε νά σταματήσει στήν Σμύρνη.
Αλλως τε αυτή ήταν και η αρχική επιδίωξη τού Βενιζέλου,πού εκμεταλλεύτηκε τον αρχικό συσχετισμό δυνάμεων μέ την λήξη τού Α.Παγκ.Πολέμου.
Τά υπόλοιπα ακολούθησαν αργότερα..
Βέβαια οι Βασιλικοί,ως Γερμανόφιλοι μιλούσαν γιά ''πτωχή και τίμια πατρίδα''..
Τό ίδιο έπραξαν και κάποιοι άλλοι ,πού θά μπορούσαν εν μέρει και να δικαιολογηθούν μιάς και τό είχαν πράξει στό όνομα τού διεθνισμού ..
Τό τί είδους βέβαια διεθνισμός ήταν αυτός ,όπως καί κάποιος αντίστοιχος τού Ζαχαριάδη αργότερα είναι γιά άλλη κουβέντα..
 
Σπύρε, θεωρώ την στάση Ζαχαριάδη "καιροσκοπική", με μια έννοια λιγότερο βαριά απ την πραγματική. Δεν την θεωρώ διεθνιστική.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Η φίμωση του «ΙΟΥ» δεν θα περάσει!!

Δηλαδή, αν καταλαβαίνω καλά, ο giorgos έδωσε εντολή στον εργοδότη του ΙΟΥ να τον απολύσει, επειδή τσαντίστηκε που ο παραπάνω αρθρογραφούσε αντεθνικά?????????????

Δυστυχως δεν θα μπορεσω να απαντησω στην εξειδικευμενη "απορια" σου με τα 13 ερωτηματικα για το "ποιος εδωσε την εντολή απολυσης".

Εξ αλλου, η απολυση ενος αρθρογραφου που επι πολλα χρονια αρθρογραφουσε με εξειδικευμενη πολιτικη τοποθετηση αποκταει απο μονη της πολιτικη διασταση την στιγμη που η κυβερνητικη δημοσιογραφικη προπαγανδα ειναι το πολυτιμοτερο και ισως το μοναδικο οπλο για να δικαιολογησει την εφαρμογη των αντιλαικων μετρων του μνημονιου.

Και φυσικα ο καθενας δινει στα γεγονοτα της επικαιροτητας την δικη του πολιτικη ερμηνεια, αναλογα απο ποια μερια τα παρακολουθει.

Τώρα που απολύθηκε ο ΙΟΣ, εμείς συσπειρωθήκαμε εθνικά???

Οχι, αλλα φασουλι το φασουλι γεμιζει το εθνικο σακουλι.
 
Last edited:
Είμαι κατά οποιασδήποτε φίμωσης Λάκη, όπως και κατά του "καψίματος μαγισσών" από όποια πλευρά κι αν είναι.
Επί του θέματος, επειδή ο ΙΟΣ έγραψε 10 πράγματα που δεν θεωρώ σωστά, θα διαφωνώ σε ότι άλλο έχει γράψει.

Οταν ο Λαμπράκης έδιωχνε τον Σταθη Σταυρόπουλο ,δηλαδή τον Ναυτίλο,απο τόν οργανισμό γιατί δέν συντάχθηκε μέ τούς Πασοκικούς ύμνους τής Ναυαρχίδας δέν θυμάμαι νά ειπωθηκε οτιδήποτε γιά φίμωση..

Ο Δελαστίκ απολύθηκε απο τήν Καθημερινή γιατί τούς χάλαγε τήν νεοταξική μανέστρα..

Πόθεν προκύπτει ότι η διακοπή μιά συνεργασίας αποτελεί φίμωση ή ακόμα περισσότερο γιατί δέν γίνεται ο ίδιος ντόρος γιά οιαδήποτε φίμωση ή ''φίμωση''??

Α επί τή ευκαιρία αναμένω απο τον ''αριστερό'' εκπρόσωπο τής ΕΣΗΕΑ και μέλος τής ομάδας Ιών νά ηγηθεί μέ ανάλογη μαχητικότητα γιά νά βγάλει στήν φόρα ποιοι δημοσιογράφοι είναι πολυθεσίτες,ποιοί βρίσκονται σέ pay-rolls πολιτικών εγχώριων και ξένων ,αλλά και ποιοί δημοσιογράφοι αμείβονται καί από διάφορες αμφίβολες Μ.Κ.Ο..
Καί φυσικά ποιοί είναι κρατικοδίαιτοι και πολλά-πολλά άλλα..
Δεν τό περιμένω απο τον κύριο Σόμπολο τής πλειοψηφίας,αλλά απο τόν ''αριστερό'' ασφαλώς και αναμένω περισσότερα.
 
Σπύρε, θεωρώ την στάση Ζαχαριάδη "καιροσκοπική", με μια έννοια λιγότερο βαριά απ την πραγματική. Δεν την θεωρώ διεθνιστική.

Πόσοι αγωνιστές εκτελέστηκαν απο αυτή τήν στάση Ζαχαριάδη ξέρεις??
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Η φίμωση του «ΙΟΥ» δεν θα περάσει!!

Εξ αλλου, η απολυση ενος αρθρογραφου που επι πολλα χρονια αρθρογραφουσε με εξειδικευμενη πολιτικη τοποθετηση αποκταει απο μονη της πολιτικη διασταση την στιγμη που η κυβερνητικη δημοσιογραφικη προπαγανδα ειναι το πολυτιμοτερο και ισως το μοναδικο οπλο για να δικαιολογησει την εφαρμογη των αντιλαικων μετρων του μνημονιου.

.

Μά οι Ιοί ταυτίζονται απολύτως μέ τίς απόψεις GAP στά θέματα εξωτερικής πολιτικής.
Περιμένω αποδείξεις περί τού αντιθέτου..
Εστω μιά.
 
Πόθεν προκύπτει ότι η διακοπή μιά συνεργασίας αποτελεί φίμωση ή ακόμα περισσότερο γιατί δέν γίνεται ο ίδιος ντόρος γιά οιαδήποτε φίμωση ή ''φίμωση''??

Είδες να τοποθετούμαι ή να υποστηρίζω πουθενά ότι είναι φίμωση? Μια γενικολογία είπα.

Πόσοι αγωνιστές εκτελέστηκαν απο αυτή τήν στάση Ζαχαριάδη ξέρεις??

Να απαντήσω? -bye-
 
Να απαντήσω? -bye-

Αμέ..Τά περί αυτονομίας τής Μακεδονίας ,θέση απολύτως οππορτουνιστική ,έδωσε τήν ευκαιρία στούς Κυβερνητικούς νά στέλνουν στά αποσπάσματα εκατοντάδες αγωνιστές ως ''προδότες''..
Οταν βέβαια ο Τίτο έκλεισε τά σύνορα άλλαξε γραμμή,αλλά τότε ήταν αργά.
 
Αμέ..Τά περί αυτονομίας τής Μακεδονίας ,θέση απολύτως οππορτουνιστική ,έδωσε τήν ευκαιρία στούς Κυβερνητικούς νά στέλνουν στά αποσπάσματα εκατοντάδες αγωνιστές ως ''προδότες''..
Οταν βέβαια ο Τίτο έκλεισε τά σύνορα άλλαξε γραμμή,αλλά τότε ήταν αργά.

Ποια διεθνιστική στάση λοιπόν?
 
Ποια διεθνιστική στάση λοιπόν?

Ρώτα μερικούς ''διεθνιστές'' πού λένε ακριβώς τά ίδια καί σήμερα.

Στό μόνο πού συμφωνώ είναι νά ανοίξουν τά σύνορα γιά τούς Σλαβομακεδόνες πρόσφυγες πού τούς απαγορεύεται η επιστροφή.