Δεν ξέρουμε σε ποιο εικαστικό ρεύμα ανήκει ο καλλιτέχνης, ίσως ιδεολογικά επηρεασμένος από την αριστερή ηγεμονία κάνει αυθαίρετες χρονικές αντιμεταθέσεις, ενώ και το δεύτερο σκίτσο που βλέπουμε να ασκείται βία καταδικαστέα απ' όπου κι αν προέρχεται, ίσως αποτελεί υπαινιγμό για τη κατσίκα του γείτονα...Στη γελοιογραφία ο δημιουργός της πέφτει σε μία λούμπα ,δεν υπήρχαν Στάγιερ το 67 ,μόνο ΡΕΟ
Δεν ξέρουμε σε ποιο εικαστικό ρεύμα ανήκει ο καλλιτέχνης, ίσως ιδεολογικά επηρεασμένος από την αριστερή ηγεμονία κάνει αυθαίρετες χρονικές αντιμεταθέσεις, ενώ και το δεύτερο σκίτσο που βλέπουμε να ασκείται βία καταδικαστέα απ' όπου κι αν προέρχεται, ίσως αποτελεί υπαινιγμό για τη κατσίκα του γείτονα...
Έχει ενδιαφέρον πάντως το πως αν έλειπε το πρώτο τετραγωνάκι το κόμικ κουμπώνει φανταστικά σε όλα τα δικτατορικά καθεστώτα του πλανήτη (ναζιστικά, κομμουνιστικά, χουντικά, κλπ).
Συμμετείχαν οι Παπαδόπουλος, Πατακός κλπ. σε αλλά καθεστώτα;Έχει ενδιαφέρον πάντως το πως αν έλειπε το πρώτο τετραγωνάκι το κόμικ κουμπώνει φανταστικά σε όλα τα δικτατορικά καθεστώτα του πλανήτη (ναζιστικά, κομμουνιστικά, χουντικά, κλπ).
Συμμετείχαν οι Παπαδόπουλος, Πατακός κλπ. σε αλλά καθεστώτα;![]()
γιατι οχι?? προσβαλλει κανεναν??
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.