konnos said:Αλλα σιγα μην μπαινει παραπανω απο ενα ατομο μεσα. Εσυ και το μωρο...
martinlogan said:Παιδια μιλαμε για πεταμενα λεφτα . ενα αυτοκινητο σχετικα συμπαθητικων επιδοσεων το οποιο καιει τον κω.ο του και συν αυτων καιει ΚΑΙ ΛΑΔΙ !!!! υπερβιομηχανικη φριτεζα !!!
Thodoris said:Αν χρειάζεσαι οτιδήποτε στήλε πμ. Εργάζομαι στην ΕΛΜΑ(εισαγωγική mazda). Για το συγκεκριμένο θα πω ότι όποιος δεν το έχει οδηγήσει καλύτερα να μην εκφέρει γνώμη γιατί η αίσθηση που σου δίνει ειναι κάτι το απίστευτο. όλα τα λεφτά ο ήχος!
Κακαλιός Στέργιος said:ALFASUD RULEZZZZ :music-smiley-005:
ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ. said:Κρατάω αυτό που με βολεύει.
"...όταν η βενζίνη είχε 1 ευρώ η V-Power(μέχρι 5000 στροφές, 140 χλμ. την ώρα) στα 200 χλμ καίει περίπου 18-20 ευρώ."
Τίποτα δηλαδή.
10λίτρα/100χλμ!!!
Δ. Παναγιωτίδης said:βρε παιδιά ...
με 140 χλμ 18(!!!)-20 ευρώ στα 200???
που το παίζει αυτό το έργο να πάω να το δω και εγώ....
![]()
konnos said:Ε ενταξει δε γινεται να οδηγεις και ολη την ωρα στην τσιτα...
Ειναι και ωρες που θελω να οδηγω χαλαρα. Ισα ισα που επειδη εχεις αυτην την δυναμη εχεις και την συναισθηση των πραγματων και την ανεση να κινεισαι νωχελικα χωρις να εχεις την αισθηση απουσας δυναμης.
Κλασικο παραδειγμα μια Mercedes που οδηγησα. Η παλια η Ε200Κ εβγαινε με 190ιππους. Πολυ καλες επιδοσεις και ρεπριζ αλλα οταν πηγαινες αργα και νωχελικα και επαιρνες τις στροφες αριστοκρατικα ηταν απολαυση...
Κακαλιός Στέργιος said:Αχ βρε φίλε μου...
Συνήθως κρατιέμαι αλλά αν δω ανηφορικά στροφιλίκια... του πίνω το αίμα! :award:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.