Η γωνιά της μετατροπής

βγαλε το πισω καπακι και κλεισε το κυκλωμα μεταξυ πισω πολου μπαταριας και γυμνου αλουμινιου στο σωμα.....ετσι απομωνονουμε το εμρος που ο φακος εχει προβλημα...αν δεν σου κανει ετσι προβλημα τοτε παμε για το καπακι
μετα δες μεσα στο καπακι...θα εχει μαλλον ενα αλουμινενιο δακτυλιδι με 2 τρυπιτσες. σφιξτο
αν παλι εχει προβλημα ξεβιδωσε το δακτυλιδι, βλακε τον διακοπτη με την πλακετα του και τσεκαρισε με πολυμετρο.
για διακοπτη μην ανυσηχεις, εχει πραμα
 
Χθές παρέλαβα τον Olight M21 Warrior. Του βάζω μπαταρίες, τον ανάβω και ξεκινάω να τον τεστάρω.
Η αλλαγή των mode σ' αυτόν το φακό γίνεται με περιστροφή της κεφαλής και αντιλαμβάνομαι πως τα mode άλλαζαν ακανόνιστα ή τουλάχιστον όχι όταν ξαναεπανέφερα την κεφαλή στη σφιχτή θέση. Αυτό που συνέβαινε όμως δεν ήταν πάντα ίδιο, δούλευε κανονικά αλλά και ακανόνιστα.
Τώρα...όπως και πολιώρα λένε στο χωριό μου. Τον ανοίγω και ξεκινάω λεπτομερή έλεγχο για το αν θα ήταν κάτι που υποψιαζόμουν.
Λοιπόν παιδιά ένα κομματάκι ρίνισμα αλουμινίου στην δεύτερη επαφή του μείον(-) της κεφαλής δημιουργούσε όλη αυτή τη δυσλειτουργία.
Και μάλιστα δεν ήταν και δυνατόν να φύγει εύκολα απο τη θέση του απο μόνο του εξαιτίας του silicone grease που είχε απο το εργοστάσιο.

Συμπέρασμα: καθάρισμα και έλεγχο των καινούργιων προιόντων πρίν καλά καλά μπούν οι μπαταρίες.
 
Έχει "μεινει" κάποιος από καμένο λεντακι σε επωνυμο φακο?

Ρωταω γιατι διαβαζω οτι λογω των πολλων lumen και παράλληλα της θερμοκρασίας που δημιουργείται μειώνεται η ζωή του led.
 
Έχει "μεινει" κάποιος από καμένο λεντακι σε επωνυμο φακο?

Ρωταω γιατι διαβαζω οτι λογω των πολλων lumen και παράλληλα της θερμοκρασίας που δημιουργείται μειώνεται η ζωή του led.

μπα...λίγο απίθανο, μόνο από κατασκευαστικο σφάλμα, που και πάλι σπάνιο για επώνυμους φακούς, κυρίως με το να γίνει βραχυκύκλωμα και να πάει πολύ ρεύμα στο λέντ. Από θερμοκρασία, δε κάηκε κανένας, γιατί φροντίζουν να έχουν καλή επαφή τα λέντ με το σώμα.
Θυμάμαι κάποτε, όταν κυκλοφόρησαν τα πρώτα καλά λέντ, τα seoul P7(4πύρηνος πυρήνας cree xr-e) δε τα κολλούσαν καλά με αποτέλεσμα να καούν μερικά(σε ελάχιστα 5-6 κομμάτια), αλλά από τότε δε ξαναδιάβασα κάτι!
 
"Full production will be available by the end of April"
Που σε χρόνο καταστημάτων σημαίνει Μάιο.
 
Μάλιστα ,μόλις πρόσεξα ότι η τιμή είναι για 2 κομμάτια!! Game changer γιατί αν πάρουμε πολλά θα έχει καλύτερη τιμή!

αυτες δηλαδης οι πλακετες, κολας το λεντ , την τροφοδοτεις και παιζει?..
αν κανονισετε καμα μαζικη αγορα να παρω και γω 3-4 ζευγαρακια να χω να παιζω..
 
Με έπιασε προκοπή σήμερα, τελείωσα 2 φωτιστικά με nichia high cri που ετοίμαζα καιρό καθώς και ένα rgb mc-e P60 dropin.
IMG_0121_zpsfb0449d3.jpg

IMG_0122_zpsc2711a4b.jpg

IMG_0123_zps56f145ff.jpg

IMG_0124_zpscbd1f4dd.jpg


Σήφη έτσι όπως τα λες είναι, η διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα είναι ο χαλκός που κάνει διαφορά, ειδικά για απαιτητικές μόντες.
 
Pocket Rocket XP-G R5 DD 10440

Χρησιμοποιώντας ένα ΑΑΑ/10440 host που είχα από καιρό, σκέφτηκα να φτιάξω τον πρώτο φακό τέτοιου μεγέθους της συλλογής μου.
Από driver 11mm, είχα μόνο ένα για ΑΑ με 400 mAh, όποτε είπα να τον κάνω direct drive.

Χρησιμοποιώντας λοιπόν ένα board των 17mm, το οποίο προορίζεται για διακόπτες, αρχικά το έκοψα με το κοφτάκι και ακολούθως το στρογγύλεψα στα 11mm, για να μπει κατ' ευθείαν στο pill του φακού. Χρησιμοποίησα ένα XPG R5 1A το οποίο το έβαλα σε board των 11mm.
Το αποτέλεσμα είναι άπως έτσι:

Με τις trustfire 10440 τραβάει 1.3Α και είναι πολύ δυνατός. Βέβαια σε 5' ζεσταίνει ένα δωμάτιο.
 
Moding παροξυσμός…

Χθες και σήμερα….

Χόρτασα να κολλάω LED….

1. Έκανα δύο Ρ60 modules για έναν Σουηδό με πλακέτα χαμηλής φωτεινότητας για να μπουν σε φακό Surefire G2.

webigp9149.jpg


Ένα XML 3C και ένα XML2 7A.
Η τροποποιημένη πλακέτα βγάζει 0,38Α με 2 μπαταρίες, ενώ με μια Λιθίου κρατά σταθερα 0,34 μέχρι τα 3,6V περίπου

2. μεταμοσχεύσεις LED…

webigp9156.jpg


Σε ένα δικό μου Ρ60 έβγαλα το XPG R5 WC και έβαλα ένα XPG2… Το XPG με την σειρά του αντικατέστησε το XRE στο μικρό αυτό φακουδάκι που παίρνει Ρ60!

3. Επισκευή Trustfire A-10B
webigp9165.jpg


Ο φακός κάνει διακοπές, άλλαξα την πλακέτα με μια PWM DD, έβαλα ελατήριο σε αυτήν, και πάμε για αλλαγή διακόπτη

4. Επισκευή Romisen RV-235
webigp9158.jpg


Εξέλιξη του RC-N3 με XPG, ο φακός Κουδούναγε όταν έφτασε στα χέρια μου. Για αυτό τον λόγο μάλλον το κάτοπτρο είχε ξηλώσει τον θόλο του LED. Ευτυχώς είχα ένα όμοιο σε πλακέτα 14mm

Αυτά προς το παρόν…σας αφήνω γιατί έχω έναν τόνο μετρήσεις να κάνω.
 
Σημαντικό...Βρήκα ΜΑΜΑΤΑ κάτοπτρα για XML & XPG2

Το fasttech εχει ενα για XML που είναι πολυ καλό

και για το XPG2 τα κάτοπτρα OP & Smooth που έχει για XPE ξεσκίζουν (εντάξει το Smooth εχει λιγα artifacts γύρω από το hotspot). Αλλα οπως ειπα παλιοτερα δεν κανουν για XPG

μετρήσεις δεν πρόλαβα να κάνω ακόμα
 
ευχαριστω..μετα απο καιρο που ειχα να πιασω κολλητηρι, βρηκα τον εαυτο μου να εχω γινει γρηγοροτερος, και ελυσα και το θεμα της ευκολης ευθυγραμμισης του λεντ. τωρα που ειναι αξιοπιστη και καρφι, μπορω να κολλαω απευθειας τα καλωδια σε αυτο χωρις να περιμενω να σκληρυνει η κολλα
 
Κώστα δεν ξέρω με τι κολλητήρι κολλάς αλλά να ξέρεις πως τα Weller είναι τα καλύτερα! Με πολλές πολλές μύτες στο εμπόριο που θα σου λύσουν τα χέρια και θα κάνουν τις κολλήσεις σου τέλειες. Να θυμάσαι πως η καλή κόλληση όταν την κοιτάς γυαλίζει, δεν είναι ποτέ θαμπή. Όσο για την κολλητική ουσία super solder 60/40 1mm και ποτέ μου δεν χρειάστηκα πάστες κ.ά. Φιλικά πάντα και συμβουλές απο έναν ηλεκτρονικό που έχει κάνει λίαν επιεικώς χιλιάδες κολλήσεις.
 
Σωστός (αν και εγώ έχω antex από τό σχολείο ακόμη και είμαι συνεσθηματικά δεμένος μαζί του). Και άπαξ και ακουμπίσει το κολητήρι σε πλακέτα-ποδαράκι, το καλάι το βάζουμε και μόλις λιώσει το τραβάμε στιγμιαία μαζί με το κολητήρι.
 
Last edited: