Re: Η καλυτερη ταινια του 2017
πως φαίνεται οτι δεν έχεις δει το a man escaped.. εκτός και αν το ειδες και δεν σε συγκίνησε ο τρόπος του Bresson...
στα παραπάνω ξέχασες να βάλεις (επίτηδες
και τα παρακάτω που έγραψα εδω
Originally Posted by FINIX 
εσυ το ριξες στην πολιτικη ,(οχι οτι δεν εχει πολιτικη θεση η γνωμη του) αλλα κυριως αυτος μιλαει για "κινηματογραφικο κομφορμισμο"..οσο αναφορα τον μινιμαλισμο, υποθεση κανει,ενα απο τα οπλα του να κανει κριτικη, φυσικα δεν ειναι μεντιουμ...
σε αυτό ήθελα να αναφερθώ, ως προς τον περιορισμό που έχει ο Νόλαν κυρίως απο το περιβάλλον το οποιο κάνει ταινίες, και όχι τόσο για το ιστορικό γεγονός.. για το οποιο με διαψεύδει (ορθά)
Ένας κινηματογραφιστής που βασιζόταν μέχρι πρότινος στα -δαιδαλώδη και υπερεγκεφαλικά- σενάριά του, και στον εντυπωσιακό τρόπο που μπορούσε να στήσει μεγαλοπρεπείς εικόνες απ’ αυτά, αποφάσισε σχεδόν να αφήσει κάτω την πένα (αφού η Ιστορία του παρείχε έτοιμο το κείμενο), να σταματήσει το στύψιμο του μυαλού του, και να βασιστεί κυρίως στις τεράστιες αφηγηματικές του ικανότητες, αλλά και τα πρωταρχικά υλικά της σκηνοθετικής διαδικασίας, για να οργανώσει τη σύνθεση επί της οθόνης. Θέλει μαγκιά και κότσια αυτό, δεν είναι εύκολο.
Τη διηγήθηκα όπως συνέβη, χωρίς στολίδια. αυτό μπορεί να το πουν όλοι, η προσέγγιση τους αλλαζει..
Πιστεύεις οτι 10 σκηνοθέτες με το ίδιο κείμενο/true story μπορούν να κάνουν την ίδια ταινία;
Πιστεύεις οτι μπορούμε να συννενοηθούμε, αφου έχουμε άλλη αισθητική αντίληψη και εκπέμπουμε σε διαφορετικές συχνότητες;
μπορεί να βρεθούμε σε κάποιες ταινίες πχ Holy Mountain και σε μερικά άλλα.. αλλα έχουμε τελείως διαφορετική αισθητική και αισθαντική προσέγγιση..
Αυτή είναι μια αληθινή ιστορία.
Τη διηγήθηκα όπως συνέβη, χωρίς στολίδια.
Ρομπέρ Μπρεσόν
Ένας καταδικασμένος σε θάνατο δραπέτευσε
πως φαίνεται οτι δεν έχεις δει το a man escaped.. εκτός και αν το ειδες και δεν σε συγκίνησε ο τρόπος του Bresson...
στα παραπάνω ξέχασες να βάλεις (επίτηδες



εσυ το ριξες στην πολιτικη ,(οχι οτι δεν εχει πολιτικη θεση η γνωμη του) αλλα κυριως αυτος μιλαει για "κινηματογραφικο κομφορμισμο"..οσο αναφορα τον μινιμαλισμο, υποθεση κανει,ενα απο τα οπλα του να κανει κριτικη, φυσικα δεν ειναι μεντιουμ...
σε αυτό ήθελα να αναφερθώ, ως προς τον περιορισμό που έχει ο Νόλαν κυρίως απο το περιβάλλον το οποιο κάνει ταινίες, και όχι τόσο για το ιστορικό γεγονός.. για το οποιο με διαψεύδει (ορθά)
Ένας κινηματογραφιστής που βασιζόταν μέχρι πρότινος στα -δαιδαλώδη και υπερεγκεφαλικά- σενάριά του, και στον εντυπωσιακό τρόπο που μπορούσε να στήσει μεγαλοπρεπείς εικόνες απ’ αυτά, αποφάσισε σχεδόν να αφήσει κάτω την πένα (αφού η Ιστορία του παρείχε έτοιμο το κείμενο), να σταματήσει το στύψιμο του μυαλού του, και να βασιστεί κυρίως στις τεράστιες αφηγηματικές του ικανότητες, αλλά και τα πρωταρχικά υλικά της σκηνοθετικής διαδικασίας, για να οργανώσει τη σύνθεση επί της οθόνης. Θέλει μαγκιά και κότσια αυτό, δεν είναι εύκολο.
Τη διηγήθηκα όπως συνέβη, χωρίς στολίδια. αυτό μπορεί να το πουν όλοι, η προσέγγιση τους αλλαζει..
Πιστεύεις οτι 10 σκηνοθέτες με το ίδιο κείμενο/true story μπορούν να κάνουν την ίδια ταινία;
Πιστεύεις οτι μπορούμε να συννενοηθούμε, αφου έχουμε άλλη αισθητική αντίληψη και εκπέμπουμε σε διαφορετικές συχνότητες;
μπορεί να βρεθούμε σε κάποιες ταινίες πχ Holy Mountain και σε μερικά άλλα.. αλλα έχουμε τελείως διαφορετική αισθητική και αισθαντική προσέγγιση..
Last edited: