Η καλύτερη ταινία του 2017

Re: Απάντηση: Η καλυτερη ταινια του 2017

Μη βάζουμε το Νόλαν στο ίδιο καλάθι με το Σμαραγδή. Είπαμε, αλλά όχι κι έτσι.
Άλλο πράγμα λέει ο stelios, όπως και εγώ.

Είναι διαφορετική η δυναμική που μπορεί να έχει μια ταινία βασισμένη σε ένα ιστορικό γεγονός όπου πρέπει να ακολουθήσεις οδηγίες -να σεβαστείς την ιστορία-, και φυσικά να είναι απολύτως κατανοητή και αρεστεί στο ευρύ κοινό, γιατί επένδυσαν αρκετοί επιχειρηματίες χρήματα που θέλουν να πάρουν πίσω με κέρδος και άλλο μια μικρότερη παραγωγή όπου τα ρίσκα και οι πειραματισμοι μπορεί να μην έχουν όρια.
 
Re: Η καλυτερη ταινια του 2017

δεν το χω δει,συμφωνω σε πολλα στις κριτικες που παραθεσες αλλα δεν καταλαβα γιατι αυτη η αποστασιοποιοηση που κανει απο τους χαρακτηρες στην Δουνκερκη ειναι προβλημα και σωνει και καλα πρεπει να γινει Μαλικ η Ιστγουντ,η αποστασιοποιηση στον Αγγελοπουλο οχι γιατι συνοδευεται με ποιηση του συλλογικου
η πχ η αποστασιοποιητικη ματια του Στανλει στο Μπαρι Λιντον δεν ειναι προβλημα γιατι ειναι ο Κιουμπρικ...
 
Re: Η καλυτερη ταινια του 2017

They published the critics' list, based on 846 critics, programmers, academics, and distributors,[SUP][1][/SUP] and the directors' list, based on 358 directors and filmmakers.

Critics' poll

13) Breathless (1960)

Directors' poll
11) Breathless (1960)

πέρασε ασχολίαστο...
αλλα ο ειδικός της Γκονταρικής αισθητικής κ.Γάλεν, σίγουρα θα έχει κάτι να πας γράψει για την μεγάλη αδυναμία του
:p

οι κριτικοί γνωρίζαμε οτι ειναι πληρωμένοι απο τα Βριλ για να επηρεάζουν την τέχνη και να δημιουγούν τάσεις και μόδες,
υποψιάζομαι οτι και οι σκηνοθέτε, ειναι πληρωμένοι απο τους κριτικούς για να εδραιωθεί η κυριαρχία του ελευθεροτεκτονισμού.

Ο ΞΕΡΟΠΟΥΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΛΑΜΠΡΟΣ
Ο ΞΕΡΟΠΟΥΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΕΝΗΣΙΑΚΟΣ
Ο ΞΕΡΟΠΟΥΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΑ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΣ
 
Last edited:
Re: Η καλυτερη ταινια του 2017

δεν το χω δει,συμφωνω σε πολλα στις κριτικες που παραθεσες αλλα δεν καταλαβα γιατι αυτη η αποστασιοποιοηση που κανει απο τους χαρακτηρες στην Δουνκερκη ειναι προβλημα και σωνει και καλα πρεπει να γινει Μαλικ η Ιστγουντ,η αποστασιοποιηση στον Αγγελοπουλο οχι γιατι συνοδευεται με ποιηση του συλλογικου
η πχ η αποστασιοποιητικη ματια του Στανλει στο Μπαρι Λιντον δεν ειναι προβλημα γιατι ειναι ο Κιουμπρικ...

δεν εχω παρακολουθήσει Αγγελόπουλο (αναμένω εκδοση σε bluray ή κανα κινηματογραφικό αφιέρωμα),
ουτε Μπαρι Λιντον (καιρός να το δώ)
ίσως για το γλυκό happy end? που έδωσε..;
καθώς ο θεατής πρεπει να γυρίσει ησυχος σπίτι και όχι αναστατωμένος..
αλλίως δεν θα ξαναπαει σινεμά και ισως του κοπεί και η όρεξη (ή του πέσει βαρύ το burger) για το TGI Fridays μετά ή πριν.
Διπλή χασούρα δηλ.

Ο Ταραντίνος τα λέει αυτά, οχι εγω..
 
Απάντηση: Re: Η καλυτερη ταινια του 2017

δεν το χω δει,συμφωνω σε πολλα στις κριτικες που παραθεσες αλλα δεν καταλαβα γιατι αυτη η αποστασιοποιοηση που κανει απο τους χαρακτηρες στην Δουνκερκη ειναι προβλημα και σωνει και καλα πρεπει να γινει Μαλικ η Ιστγουντ,η αποστασιοποιηση στον Αγγελοπουλο οχι γιατι συνοδευεται με ποιηση του συλλογικου
η πχ η αποστασιοποιητικη ματια του Στανλει στο Μπαρι Λιντον δεν ειναι προβλημα γιατι ειναι ο Κιουμπρικ...

Χεχε, μην το λες...
Ξερεις τι κραξιμο εφαγε ο Κιουμπρικ για το Μπαρι Λιντον οταν το εβγαλε?
Οι κριτικοι το ειχαν χαρακτηρισει απογοητευτικο, φτωχο σε νοηματα και εντελως φορμαλιστικο (μεταξυ αλλων). Ελεγαν οτι ειναι η εικονα για την εικονα και μονο.
 
Re: Απάντηση: Re: Η καλυτερη ταινια του 2017

Χεχε, μην το λες...
Ξερεις τι κραξιμο εφαγε ο Κιουμπρικ για το Μπαρι Λιντον οταν το εβγαλε?
Οι κριτικοι το ειχαν χαρακτηρισει απογοητευτικο, φτωχο σε νοηματα και εντελως φορμαλιστικο (μεταξυ αλλων). Ελεγαν οτι ειναι η εικονα για την εικονα και μονο.
Χαιλαντερ, που γνωρίζεις τι έγραψαν οι ακατανομαστοι το 1975;

Υπάρχουν κάπου στο ίντερνετ οι κριτικές τους; κάποια πηγή;

Αυτές είναι οι καλύτερες ταινίες του 2017 σύμφωνα με το National Board of Review
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Η καλυτερη ταινια του 2017

Άλλο πράγμα λέει ο stelios, όπως και εγώ.

Είναι διαφορετική η δυναμική που μπορεί να έχει μια ταινία βασισμένη σε ένα ιστορικό γεγονός όπου πρέπει να ακολουθήσεις οδηγίες -να σεβαστείς την ιστορία-, και φυσικά να είναι απολύτως κατανοητή και αρεστεί στο ευρύ κοινό, γιατί επένδυσαν αρκετοί επιχειρηματίες χρήματα που θέλουν να πάρουν πίσω με κέρδος και άλλο μια μικρότερη παραγωγή όπου τα ρίσκα και οι πειραματισμοι μπορεί να μην έχουν όρια.

Ωραια τα λες ολα αυτα... και μετα βγαινει η αγαπημενη φετινη ταινια του παπαστελιου (η οποια ειναι ακριβως αυτο που περιγραφεις στην τελευταια σειρα, οπως και η προηγουμενη του) και εσυ μας λες "ναι μεν αλλα..., δεν ειναι σε φορμα οπως παλια, δε μου αρεσει που λεει πραγματα αντι να τα δειχνει)
Παρολο που ο ανθρωπος εχει κανει μια ταινια που ειναι οχι μονο εκτος χολιγουντ, αλλα με χρηματοδοτηση croudfunding. Παρολο που αγνοει την κλασσικη αφηγηση, πειραματιζεται, απεχθανεται το ρεαλισμο, "έχει κάτι προσωπικό να πει", "αφήνει την φαντασία και δημιουργικότητα του να την κάνει ότι θέλει".
Δασκαλε που διδασκες δηλαδη.

Σου το εχω ξαναπει και δε με ακους, χρησιμοποιεις τα κριτηρια σου αλακαρτ και οχι με τον ιδιο τροπο για ολες τις ταινιες.
Ενα πρωτο παραδειγμα ειναι ο συχρονος Jodo, που ανεφερα.
Eνα δευτερο ειναι οι λογοι για τους οποιους απορριπτεις την τελευταια ταινια του Γκατλιφ (μαζι με μερος του εργου του Κουστουριτσα). Θυμασαι τους λογους που ανεφερες (και την κριτικη του Ραφαηλιδη)? Τους θυμασαι ολους (οχι μονο οποιους σε συμφερει)? Φερε τους στο μυαλο σου και πες μου αν για τους ιδιους ΑΚΡΙΒΩΣ λογους δε θα επρεπε να κραζεις και το Gummo του παντελως αταλαντου Corine. Aντι για αυτο μας τον προτεινεις συχνα πυκνα. Καθησε και ξαναδιαβασε την κριτικη εκεινη και θα δεις οτι θα μπορουσε ΑΝΕΤΑ να ειναι γραμμενη για το Gummo (εχει πολυ μεγαλυτερη σχεση με αυτο παρα με το Djam).

Aποφασισε λοιπον πρωτα με ποια κριτηρια θα κρινεις και μετα συζηταμε για κριτικους, γκονταρηδες κλπ. Με τα ιδια κριτηρια ομως για ολες τις ταινιες. Οχι οποια κριτηρια μας συμφερουν σε οποιες ταινιες μας βολευει... και για τις υπολοιπες να τα ξεχναμε.-bye-
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Η καλυτερη ταινια του 2017

Χαιλαντερ, που γνωρίζεις τι έγραψαν οι ακατανομαστοι το 1975;

Υπάρχουν κάπου στο ίντερνετ οι κριτικές τους; κάποια πηγή;

Αυτές είναι οι καλύτερες ταινίες του 2017 σύμφωνα με το National Board of Review

Βαριεμαι, ψαξε μονος σου...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Η καλυτερη ταινια του 2017

Ωραια τα λες ολα αυτα... και μετα βγαινει η αγαπημενη φετινη ταινια του παπαστελιου (η οποια ειναι ακριβως αυτο που περιγραφεις στην τελευταια σειρα, οπως και η προηγουμενη του) και εσυ μας λες "ναι μεν αλλα..., δεν ειναι σε φορμα οπως παλια, δε μου αρεσει που λεει πραγματα αντι να τα δειχνει)
Παρολο που ο ανθρωπος εχει κανει μια ταινια που ειναι οχι μονο εκτος χολιγουντ, αλλα με χρηματοδοτηση croudfunding. Παρολο που αγνοει την κλασσικη αφηγηση, πειραματιζεται, απεχθανεται το ρεαλισμο, "έχει κάτι προσωπικό να πει", "αφήνει την φαντασία και δημιουργικότητα του να την κάνει ότι θέλει".
Δασκαλε που διδασκες δηλαδη.

τι λες βρε; αφου δεν εχω δει το ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ..

Σου το εχω ξαναπει και δε με ακους, χρησιμοποιεις τα κριτηρια σου αλακαρτ και οχι με τον ιδιο τροπο για ολες τις ταινιες.

Ενα πρωτο παραδειγμα ειναι ο συχρονος Jodo, που ανεφερα.
Eνα δευτερο ειναι οι λογοι για τους οποιους απορριπτεις την τελευταια ταινια του Γκατλιφ (μαζι με μερος του εργου του Κουστουριτσα). Θυμασαι τους λογους που ανεφερες (και την κριτικη του Ραφαηλιδη)? Τους θυμασαι ολους (οχι μονο οποιους σε συμφερει)? Φερε τους στο μυαλο σου και πες μου αν για τους ιδιους ΑΚΡΙΒΩΣ λογους δε θα επρεπε να κραζεις και το Gummo του παντελως αταλαντου Corine. Aντι για αυτο μας τον προτεινεις συχνα πυκνα. Καθησε και ξαναδιαβασε την κριτικη εκεινη και θα δεις οτι θα μπορουσε ΑΝΕΤΑ να ειναι γραμμενη για το Gummo (εχει πολυ μεγαλυτερη σχεση με αυτο παρα με το Djam).

Aποφασισε λοιπον πρωτα με ποια κριτηρια θα κρινεις και μετα συζηταμε για κριτικους, γκονταρηδες κλπ. Με τα ιδια κριτηρια ομως για ολες τις ταινιες. Οχι οποια κριτηρια μας συμφερουν σε οποιες ταινιες μας βολευει... και για τις υπολοιπες να τα ξεχναμε.-bye-

για την τελευταία "ταινία" (οκ ειμαι ευγενικός) του μάγου Γκατλιφ, άστο καλύτερα..

Δεν έχω δει το Gummo. ουτε τον προτέινω (ειδικά σε μεγαλους σε ηλικία)

φυσικά και αντιμετωπίζεις την κάθε ταινία ξεχωριστά καθως δεν μπορούν να συγκριθούν και δεν υπάρχει ενας σωστός τρόπος αντιμετώπισης/διαβάσματος
πάρτο χαμπάρι ΔΕΝ υπάρχουν ίδια κριτήρια αξιολόγησης γιατί ειναι ανομοια πρόγματα και ΔΕΝ συγκρίνονται.
Δεν ειναι LED vs OLED.. το γράφω βέβαια σε ενα τεχνολογικό φορουμ οπου κυριαρχεί η σύγκριση...
 
Last edited:
Απάντηση: Η καλυτερη ταινια του 2017

Οπως φυσαει ο ανεμος δηλαδη.
Ετσι πες μας ντε...


Και μην κανεις το χαζο για να πηγαινεις την κουβεντα αλλου. Η αγαπημενη ταινια του Στελιου για φετος, ειναι η Ποιηση...
 
Re: Απάντηση: Η καλυτερη ταινια του 2017

Οπως φυσαει ο ανεμος δηλαδη.
Ετσι πες μας ντε...

άλλο πράγμα ειναι το οπου φυσάει ο άνεμος..

κάνε εναν κόπο ομως και γράψε μας τον σωστό οδηγό αντιμετώπισης μιας κινηματογραφικής ταινίας αν επιθυμείς και της τέχνης γενικοτερα.
τα do and don't
και να εισαι σίγουρος οτι μέχρι να το γράψεις οι ιδιοι δημιουργοι θα σε ανατρέψουν..


δηλαδή κάθε ταινία που έχει μικρή
παραγωγή όπου τα ρίσκα και οι πειραματισμοι μπορεί να μην έχουν όρια.. τις ανάγουμε αυτόματα σε καλες;
έτσι μάλιστα, ειναι ταινιάρες η σάρκα και το wild boys... αχ βρε αγαπητέ Γάλεν
 
Last edited:
Απάντηση: Η καλυτερη ταινια του 2017

Ο,τι να'ναι.
Βλεπεις ενα ταινιακι μικρου μηκους που δειχνει πρασινα λιβαδια και η κριτικη σου ειναι:
"Μου αρεσε γιατι μου αρεσουν τα πρασινα λιβαδια."
Μετα απο ενα χρονο βλεπεις και δευτερο μικρου μηκους που δειχνει πρασινα λιβαδια και η κριτικη σου ειναι
"Χαλια ταινια, δε μου αρεσε η αισθητικη της, δε μου αρεσαν τα πλονζε του σκηνοθετη και οι ευρυγωνιοι φακοι που χρησιμοποιησε."

Σορυ κιολας αλλα καποιος θα βγει να σου πει, "ασε μας κουκλιτσα μου, το ξεχασες οτι σου αρεσαν τα πρασινα λιβαδια?"


Εκτος απο τη μικρη παραγωγη, τα ρισκα και τους πειραματισμους σου εγραψα μιση παραγραφο απο πραγματα που εχει ο Jodo και υποτιθεται απο τα λεγομενα σου οτι τα αναζητας. Μαλιστα εβαλα και εισαγωγικα γιατι χρησιμοποιησα τις δικες σου εκφρασεις. Οποτε μπορει να απομονωνεις οσα λιγα θες, αλλα η ουσια δεν αλλαζει.
 
Re: Απάντηση: Re: Η καλυτερη ταινια του 2017


Εκτος των άλλων είσαι και off topic. Το θέμα του νήματος περιγράφεται πολύ απλά στην αρχική ανάρτηση.

ποια ειναι η καλυτερη ταινια που ειδατε το 2017
που θα δινατε το δικο σας Οσκαρ ?

Βεβαια, για να γράψεις τη γνώμη σου πρέπει και να έχεις το θάρρος της γνώμης...
 
Re: Απάντηση: Re: Η καλυτερη ταινια του 2017

Εκτος των άλλων είσαι και off topic. Το θέμα του νήματος περιγράφεται πολύ απλά στην αρχική ανάρτηση.



Βεβαια, για να γράψεις τη γνώμη σου πρέπει και να έχεις το θάρρος της γνώμης...
Εντάξει ήδη γνωρίζαμε ότι η τάξη και η ασφάλεια της λογικής είναι έντονη στις κινηματογραφικες και μουσικές σας επιλογές..

Δεν το λέω για κακό, απλά ως παρατήρηση.
 
Re: Απάντηση: Η καλυτερη ταινια του 2017

Ο,τι να'ναι.
Βλεπεις ενα ταινιακι μικρου μηκους που δειχνει πρασινα λιβαδια και η κριτικη σου ειναι:
"Μου αρεσε γιατι μου αρεσουν τα πρασινα λιβαδια."
Μετα απο ενα χρονο βλεπεις και δευτερο μικρου μηκους που δειχνει πρασινα λιβαδια και η κριτικη σου ειναι
"Χαλια ταινια, δε μου αρεσε η αισθητικη της, δε μου αρεσαν τα πλονζε του σκηνοθετη και οι ευρυγωνιοι φακοι που χρησιμοποιησε."

Σορυ κιολας αλλα καποιος θα βγει να σου πει, "ασε μας κουκλιτσα μου, το ξεχασες οτι σου αρεσαν τα πρασινα λιβαδια?"


Εκτος απο τη μικρη παραγωγη, τα ρισκα και τους πειραματισμους σου εγραψα μιση παραγραφο απο πραγματα που εχει ο Jodo και υποτιθεται απο τα λεγομενα σου οτι τα αναζητας. Μαλιστα εβαλα και εισαγωγικα γιατι χρησιμοποιησα τις δικες σου εκφρασεις. Οποτε μπορει να απομονωνεις οσα λιγα θες, αλλα η ουσια δεν αλλαζει.
Στο έχω ξαναπεί η αισθητική και η παρατήρηση στις λεπτομέρειες είναι ένας τρόπος να βλέπεις εσωτερικά, την αλήθεια θα λέγαμε των όσων σε δείχνουν.

Η αντιμετώπιση σου είναι άκρως δυτική.

Δεν είναι μόνο το τι λέγεται με λόγια αλλά κυρίως το πως λέγεται κάτι καο πως δείχνεται, η γωνία, τι έχει απο πίσω, τα χρώματα.. ολα.. (κινηματογραφικη αισθητική) όπου επιδεικνύει, ενδυναμώνει ή καταρρίπτει τα όσα λέγονται. Είναι ίσως αυτό που σου αποτρέπει να ευχαριστιεσαι το σινεμά της παρατήρησης, τα doc (αυτό το τόσο σπουδαίο κινηματογραφικο είδος) κ.α.

Ισως θα πρέπει ο θεατής ο ίδιος να ασχοληθεί με την τέχνη στην πράξη.

Ο τρελό παρατζανωφ έλεγε ότι για να γίνεις ποιητής πρέπει η μητέρα σου να είναι ποιήτρια και ζεις ποιητικά ακόμα και οταν είσαι στην κοιλιά της μητέρας σου.. Κάτι τέτοιο.. Σε ενα doc για την ζωή του.
 
Re: Απάντηση: Re: Η καλυτερη ταινια του 2017

@ auteur
Υπενθημισε αν θες ποιο φιλμ ψηφισες για το 2017 γιατι μετα ολες αυτες τις σελιδες το ξεχασα...
 
Απάντηση: Η καλυτερη ταινια του 2017

@auteur
Φασκεις και αντιφασκεις.
Κριτικος και κριτηριο ξερεις ειναι λεξεις ομορριζες.
Απο τη μια μας λες να διαβασουμε ιστορια της τεχνης και την αποψη των κριτικων του κινηματογραφου και απο την αλλη οτι δεν υπαρχουν ιδια κριτηρια αξιολογησης. Φυσικα και υπαρχουν και ειναι ιδια. Αλλο αν καποιος προτιμα να μην τα βλεπει προκειμενου να χαρακτηρισει μια ταινια οπως αυτος θελει. Δεν ειναι δυνατο 15 διαφορετικα πραγματα που σου αρεσουν και τα αποζητας στις ταινιες να τα συγκεντρωνει καποια και να λες γι'αυτην ασχετα πραγματα. Αν θελεις να εισαι, οχι αντικειμενικος (αυτο δεν υπαρχει), αλλα συνεπης με τον εαυτο σου και τις κριτικες σου, πρεπει οταν βλεπεις μια τετοια ταινια και γραφεις οτι σε ενοχλησε για 5-10-20 λογους να γραφεις και αυτα τα 15 που ειχε και, αν και εν γενει σου αρεσουν, σε αυτη δε σου φανηκαν αρκετα.
Το συνολο των κριτικων -προσπαθει τουλαχιστον να- βασιζει την κριτικη του σε κοινες συνισταμενες. Ωραιο το να γραφει κανεις πως αισθανθηκε με μια ταινια, αλλα οχι αρκετο. Και μπορει να κατηγορεις την αντιμετωπιση μου ως δυτικη (εννοωντας ορθολογιστικη), αλλα το ιδιο πραγμα κανεις κι εσυ οταν μου χρησιμοποιεις την πλειοψηφια των κριτικων για να αποδειξεις οτι ενα εργο του Γκονταρ ειναι καλο ή οχι. Δε μπορεις και τον ορθολογισμο (οπως και τα κριτηρια) να τα χρησιμοποιεις οπου σε βολευει. Ή παντου ή πουθενα. Διαλεγεις και παιρνεις.
 
Re: Απάντηση: Re: Η καλυτερη ταινια του 2017

Εντάξει ήδη γνωρίζαμε ότι η τάξη και η ασφάλεια της λογικής είναι έντονη στις κινηματογραφικες και μουσικές σας επιλογές..

Δεν το λέω για κακό, απλά ως παρατήρηση.

Για τον Κώστα το λές αυτό;
Τότε να παρατηρήσω κι εγώ με τη σειρά μου ότι σαν παρατηρητής ...Δεν.
Και φυσικά δεν το λέω για κακό :elefant:
 
Re: Απάντηση: Η καλυτερη ταινια του 2017

@auteur
Φασκεις και αντιφασκεις.
Κριτικος και κριτηριο ξερεις ειναι λεξεις ομορριζες.
Απο τη μια μας λες να διαβασουμε ιστορια της τεχνης και την αποψη των κριτικων του κινηματογραφου και απο την αλλη οτι δεν υπαρχουν ιδια κριτηρια αξιολογησης.
Διαβάζουμε για να γνωρίζουμε ιστορία, τί εχει γίνει, να είμαστε πιο ανοιχτοί, δεκτικοί, παρατηρητικοί και κυρίως για να απελευθερωθούν οι αισθήσεις μας και όχι για να βρούμε μια συγκεκριμένη φόρμουλα αντιμετώπισης/διαβάσματος ενος φίλμ, πράγμα που μπορεί να πάθει ενας κινηματογραφιστής ή συντηρητικός ακαδημαικός.

Φυσικα και υπαρχουν και ειναι ιδια. Αλλο αν καποιος προτιμα να μην τα βλεπει προκειμενου να χαρακτηρισει μια ταινια οπως αυτος θελει. Δεν ειναι δυνατο 15 διαφορετικα πραγματα που σου αρεσουν και τα αποζητας στις ταινιες να τα συγκεντρωνει καποια και να λες γι'αυτην ασχετα πραγματα.
Δεν αποζητάμε απο την τέχνη... αλλα προσπαθούμε να κοινωνήσουμε και να αναζητήσουμε/γνωρίσουμε τον ευατό μας, την σύνδεση μας με τον κόσμο αλλα και των καταστάσεων, μέσω του φιλμικού χώρου και χρόνου

Αν θελεις να εισαι, οχι αντικειμενικος (αυτο δεν υπαρχει), αλλα συνεπης με τον εαυτο σου και τις κριτικες σου, πρεπει οταν βλεπεις μια τετοια ταινια και γραφεις οτι σε ενοχλησε για 5-10-20 λογους να γραφεις και αυτα τα 15 που ειχε και, αν και εν γενει σου αρεσουν, σε αυτη δε σου φανηκαν αρκετα.
Πότε έγινα επαγγελματίας κριτικός;

Το συνολο των κριτικων -προσπαθει τουλαχιστον να- βασιζει την κριτικη του σε κοινες συνισταμενες. Ωραιο το να γραφει κανεις πως αισθανθηκε με μια ταινια, αλλα οχι αρκετο. Και μπορει να κατηγορεις την αντιμετωπιση μου ως δυτικη (εννοωντας ορθολογιστικη), αλλα το ιδιο πραγμα κανεις κι εσυ οταν μου χρησιμοποιεις την πλειοψηφια των κριτικων για να αποδειξεις οτι ενα εργο του Γκονταρ ειναι καλο ή οχι. Δε μπορεις και τον ορθολογισμο (οπως και τα κριτηρια) να τα χρησιμοποιεις οπου σε βολευει. Ή παντου ή πουθενα. Διαλεγεις και παιρνεις.

για το directors poll έβαλα το breathless, όχι για το critics... δηλ οτι δεν συμφωνείς KAI με τους σκηνοθέτες!

τα κριτήρια κατα άτομο, αλλάζουν σύμφωνα με την ευφυία, ευαισθησία, παιδεία, εθνικότητα, τον χρόνο, την ενασχόληση κάποιοι με την τέχνη και 1002 αλλα...

το ατυχές παράδειγμάσου με τα πράσινα λιβάδια, θέτει εντελώς έξω την κινηματογραφική αισθητική δηλαδή οτι τα μεν λιβάδια του A σκηνοθέτη να αισθάνονται τελείως διαφορετικά απο αυτα τα B σκηνοθέτη.