Πάλι καλά που δεν είσαι ΤΟΤΕΜ.δισκαρα 1984 και με laurie anderson
Να βάλω ένα που θα σ αρέσει με ήχους απ το ..μακρινό ΠΑΡΕΛΘΟΝ?
Πάλι καλά που δεν είσαι ΤΟΤΕΜ.δισκαρα 1984 και με laurie anderson
ναι μονο ο πετριδης τα επαιζε και το μουσικοραμα εβαζε το βιντεο θυμαμαι..Συμφωνείς με το σχόλιο ?
Ότι πέρασε απαρατήρητο μετά το Chinese διπλό ή τριπλό?
Το γράφει και ο ήχος στην δισκοκριτική ,αλλά και τα σχόλια από κάτω.
Σ αυτήν την δεκαετία χρεώνεται η εμπορικότερη χορευτική επιτυχία μέχρι τις μέρες μας.
Κάθε μπαρ.κλαμπ,καραοκε,ντίσκο κρουαζιερόπλοιου,animation 5άστερου το έχει για να ..σπάει τον πάγο πριν τον χορό ,ή για το βάζει όταν κάνει κοιλιά το πρόγραμμα.
Μέχρι τις μέρες μας.
Μια έξυπνη παραγωγή swing με συρραπτική και από πίσω σταθερό μπιτ ,ενώ ο συμπαθής κούνελος σατυρίζει θέματα της Αμερικανικής πολιτικής.
Εδώ ένα extended Medley από swing,rock n roll poy jek;inhse to 1989.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.