Η MARANTZ στην ΕΤΥΤ Α.Ε.

Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας, για όποιον μπορεί να το μάθει, θα δώσει μια ιδέα για την υποστήριξη των προϊόντων....

Αν κρίνουμε απο τις τιμές στα KEF, χωρίς να έχω ψάξει μεγάλο μέρος της γκάμας, σε σχέση με τις τιμές σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες κάτι λέει. Η KEF έχει μια ανώτατη λιανική στα προϊόντα της αλλά όλοι ξέρουμε πως αυτές οι τιμές είναι απλά ενδεικτικές και σε κανένα σχεδόν οίκο και σε κανένα προϊόν η τιμή πώλησης στα μαγαζιά δεν είναι η ενδεικτική λιανική του κατασκευαστή.

Κάποια στιγμή αναγκάστηκα να επικοινωνήσω με το τμήμα πωλήσεων της μαμάς KEF που είναι υπεύθυνο για την ΕΛΛΑΔΑ ( στην ΓΕΡΜΑΝΙΑ εν προκειμένω ) ώστε να μάθω ποιά είναι η λιανική τιμή συγκεκριμένου μοντέλου και να διαμαρτυρηθώ για την απόκλιση της τιμής πώλησης στην χώρα μας σε σχέση με την τιμή πώλησης σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες ( πχ Βέλγιο, Ολλανδία ).

ΥΓ.

Δεν θέλω να κατηγορηθώ για δυσφήμηση συγκεκριμένης εταιρείας το δε σχόλιό μου αφορά πολύ μεγάλη μερίδα αντιπροσώπων. Αν υπήρχε προστιθέμενη αξία στα προϊόντα τους με οποιαδήποτε μορφή ( πχ μετά την πώληση υποστήριξη ) τότε θα δεχόμουν την μεγαλύτερη τιμή.
 
Σε δύο περιπτώσεις παντός το service τους ήταν άριστο. Οι τεχνικοί κατατοπισμένοι και με άποψη. Το service εντός 24ωρου. Ελπίζω το επίπεδο του service να παραμείνει υψηλό.
Το μόνο παράπονο: δεν μπορούσε να παρκάρεις απέξω :flipout:

Το άλλο που έχω να πω είναι ότι πότε δεν έθαβαν προηγούμενα καλά μοντέλα της marantz για να σπρώξουν τα καινούρια. Σέβονταν την ‛ιστορία’ τους.


Πολλές ευχές στους νέους αντιπροσώπους!